Hoe kan geen UI nou een gaye UI zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom hebben jij en frass van die gaye UI's ineens trouwens
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar ik altijd ben
Maar was iets te actief met gamen en series. Tevens een bewuste afkickperiode want ik ging iets te vaak naar 200 posts per dag
Haha doen alsof je een leven hebtquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar ik altijd ben
Maar was iets te actief met gamen en series. Tevens een bewuste afkickperiode want ik ging iets te vaak naar 200 posts per dag
Ik heb wel even gekeken, maar het gaat serieus in bijna alle gevallen over Skye of over WCHquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha doen alsof je een leven hebtwedden dat je alsnog 20/7 lurkte
Oh, ik dacht al... dat zou Toot me niet aandoen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bullshit. Dat was Euribob of Tralala.
waarom joinde je niet gwn nog een keerquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al... dat zou Toot me niet aandoen.
Ik was even met een hobby bezig...quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
waarom joinde je niet gwn nog een keer
ik haxball ook gewoon met 1 hand hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik was even met een hobby bezig...
Ik wist 't gewoonquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik haxball ook gewoon met 1 hand hoor
Ja die kale moet gewoon stoppen met kaal zijnquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb wel even gekeken, maar het gaat serieus in bijna alle gevallen over Skye of over WCH
Kale koppen, niet te stoppenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja die kale moet gewoon stoppen met kaal zijn
dan ben je de enigequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb gewoon kleurtjes erin hoor
RIP FOKquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:20 schreef deadprez het volgende:
wow iemand stelt gewoon voor in fb om emo.gif weg te tyfen
jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een keiharde struggles allemaal alhier.
Ja, maar wel uit een pot... die diepvries, of tuinerwten zijn niet lekker...quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar wel uit een pot... die diepvries, of tuinerwten zijn niet lekker...
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een keiharde struggles allemaal alhier.
Yequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar wel uit een pot... die diepvries, of tuinerwten zijn niet lekker...
Zo en nu dan ben ik best begripvolquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben blij dat je me begrijpt, Frass.
bahquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo'n lepel vol stevig doorgekookte erwten... zo in je mond, en dan bijten... en dat dan die kleine groene bolletjes met een explosie hun armotische smaak op je tong doen verspreiden...
Machtig mooi spul, erwten.
als ze hier aan de erwtensoep zitten zit ik aan de kippensoep, echt vies erwtenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eet trouwens nooit erwten, eigenlijk ook weinig uit potten of blikken.
Dat heb ik met tuinbonen... of sperziebonen... tenzij Chinese, dan is het een heerlijkheid,quote:
ja daar heb ik dat ook bijquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heb ik met tuinbonen... of sperziebonen... tenzij Chinese, dan is het een heerlijkheid,
ja zo ongeveerquote:
Ben jij er zo één die suiker over z'n groenten strooide?quote:
in plaats van groenten bij de vlees doet hij vlees bij de vleesquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben jij er zo één die suiker over z'n groenten strooide?
Tomatensoep boh bohquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze hier aan de erwtensoep zitten zit ik aan de kippensoep, echt vies erwten
maar ik zei groot gat, dat kan dp toch niet vullen danquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die zit vol met de piemel van deadprez
wat, nee dat lijkt me al helemaal smerigquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben jij er zo één die suiker over z'n groenten strooide?
ik kan dit bevestigenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die zit vol met de piemel van deadprez
gefrituurdquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Aardappels, bazenvoedsel... gebakken, gekookt, gestoofd, geroosterd... heerlijk.
Echt Brabants ook.
Nee, dan hadden we wel 'aardappel' gezegd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je doelt op patat.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heb ik met tuinbonen... of sperziebonen... tenzij Chinese, dan is het een heerlijkheid,
zou het nog steeds ''patat''(we weten allemaal dat het friet is maar ik noem het maar even patat voor jou) zijn als je een hele aardappel in de frituurpan gooide?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je doelt op patat.
Nou ja, nee... maar wel vlakbij. Maar echt... tuinerwten en tuinbonen zijn gewoon ranzig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Viesneus. Kom jij nou van het boerenland?
Aiquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dan hadden we wel 'aardappel' gezegd.
Nee, dan is het natuurlijk een gefrituurde pieper.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou het nog steeds ''patat''(we weten allemaal dat het friet is maar ik noem het maar even patat voor jou) zijn als je een hele aardappel in de frituurpan gooide?
ga nou niet zo beginnen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt meest afschuwelijke woord ever... 'patat'... dan weet je dat je weer boven de rivieren bent. De vraag is: waarom?
Omdat je een rivier bent overgestokenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt meest afschuwelijke woord ever... 'patat'... dan weet je dat je weer boven de rivieren bent. De vraag is: waarom?
post hem dan over 3 uur maar nog een keerquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef BlueMage het volgende:
Even wat rustgevende muziek voor het slapen gaan.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo? Het Zuiden is gewoon beter.
Klaar. Slotje.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klaar. Slotje.
dat hoeft van mij nou ook niet persequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik hoop de dag nog mee te mogen maken dat Noord-Brabant herenigd wordt met België...
zullen we een militie oprichtenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik hoop de dag nog mee te mogen maken dat Noord-Brabant herenigd wordt met België...
dat is een neppequote:
Jazeker wel...quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat hoeft van mij nou ook niet perse
walgelijk ditquote:
Prima, als er maar niet van die zeikerds in zitten die tijdens elke gevechtsoefening vragen wat het wifi-password ter plaatse is.quote:
Welnee, da's Hollandse indoctrinatie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
paar keer naar belgië geweest en vond het redelijk kaa u tee
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima, als er maar niet van die zeikerds in zitten die tijdens elke gevechtsoefening vragen wat het wifi-password ter plaatse is.
Dat dp dit ook vind bewijst het tegendeel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klaar. Slotje.
vindtquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat dp dit ook vind bewijst het tegendeel.
Fiksen we wel als we eenmaal herenigd zijn met onze broeders en zusters.quote:
je woont toch in rotterdamquote:
citroen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
even een lekker koud glaasje ice tea pakken heuuujjj
Nou lekker hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
even een lekker koud glaasje ice tea pakken heuuujjj
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |