Ja, maar wel uit een pot... die diepvries, of tuinerwten zijn niet lekker...quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar wel uit een pot... die diepvries, of tuinerwten zijn niet lekker...
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een keiharde struggles allemaal alhier.
Yequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, maar wel uit een pot... die diepvries, of tuinerwten zijn niet lekker...
Zo en nu dan ben ik best begripvolquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben blij dat je me begrijpt, Frass.
bahquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zo'n lepel vol stevig doorgekookte erwten... zo in je mond, en dan bijten... en dat dan die kleine groene bolletjes met een explosie hun armotische smaak op je tong doen verspreiden...
Machtig mooi spul, erwten.
als ze hier aan de erwtensoep zitten zit ik aan de kippensoep, echt vies erwtenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eet trouwens nooit erwten, eigenlijk ook weinig uit potten of blikken.
Dat heb ik met tuinbonen... of sperziebonen... tenzij Chinese, dan is het een heerlijkheid,quote:
ja daar heb ik dat ook bijquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heb ik met tuinbonen... of sperziebonen... tenzij Chinese, dan is het een heerlijkheid,
ja zo ongeveerquote:
Ben jij er zo één die suiker over z'n groenten strooide?quote:
in plaats van groenten bij de vlees doet hij vlees bij de vleesquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben jij er zo één die suiker over z'n groenten strooide?
Tomatensoep boh bohquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze hier aan de erwtensoep zitten zit ik aan de kippensoep, echt vies erwten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |