maar ik zei groot gat, dat kan dp toch niet vullen danquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die zit vol met de piemel van deadprez
wat, nee dat lijkt me al helemaal smerigquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ben jij er zo één die suiker over z'n groenten strooide?
ik kan dit bevestigenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
die zit vol met de piemel van deadprez
gefrituurdquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Aardappels, bazenvoedsel... gebakken, gekookt, gestoofd, geroosterd... heerlijk.
Echt Brabants ook.
Nee, dan hadden we wel 'aardappel' gezegd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je doelt op patat.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heb ik met tuinbonen... of sperziebonen... tenzij Chinese, dan is het een heerlijkheid,
zou het nog steeds ''patat''(we weten allemaal dat het friet is maar ik noem het maar even patat voor jou) zijn als je een hele aardappel in de frituurpan gooide?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je doelt op patat.
Nou ja, nee... maar wel vlakbij. Maar echt... tuinerwten en tuinbonen zijn gewoon ranzig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Viesneus. Kom jij nou van het boerenland?
Aiquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dan hadden we wel 'aardappel' gezegd.
Nee, dan is het natuurlijk een gefrituurde pieper.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou het nog steeds ''patat''(we weten allemaal dat het friet is maar ik noem het maar even patat voor jou) zijn als je een hele aardappel in de frituurpan gooide?
ga nou niet zo beginnen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt meest afschuwelijke woord ever... 'patat'... dan weet je dat je weer boven de rivieren bent. De vraag is: waarom?
Omdat je een rivier bent overgestokenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt meest afschuwelijke woord ever... 'patat'... dan weet je dat je weer boven de rivieren bent. De vraag is: waarom?
post hem dan over 3 uur maar nog een keerquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:36 schreef BlueMage het volgende:
Even wat rustgevende muziek voor het slapen gaan.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo? Het Zuiden is gewoon beter.
Klaar. Slotje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |