Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo? Het Zuiden is gewoon beter.
Klaar. Slotje.
dat hoeft van mij nou ook niet persequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik hoop de dag nog mee te mogen maken dat Noord-Brabant herenigd wordt met België...
zullen we een militie oprichtenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik hoop de dag nog mee te mogen maken dat Noord-Brabant herenigd wordt met België...
dat is een neppequote:
Jazeker wel...quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat hoeft van mij nou ook niet perse
walgelijk ditquote:
Prima, als er maar niet van die zeikerds in zitten die tijdens elke gevechtsoefening vragen wat het wifi-password ter plaatse is.quote:
Welnee, da's Hollandse indoctrinatie.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
paar keer naar belgië geweest en vond het redelijk kaa u tee
quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Prima, als er maar niet van die zeikerds in zitten die tijdens elke gevechtsoefening vragen wat het wifi-password ter plaatse is.
Dat dp dit ook vind bewijst het tegendeel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoezo? Het Zuiden is gewoon beter.
Klaar. Slotje.
vindtquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat dp dit ook vind bewijst het tegendeel.
Fiksen we wel als we eenmaal herenigd zijn met onze broeders en zusters.quote:
je woont toch in rotterdamquote:
citroen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
even een lekker koud glaasje ice tea pakken heuuujjj
Nou lekker hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef Der_Mann het volgende:
even een lekker koud glaasje ice tea pakken heuuujjj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |