Sinds wanneer ben jij getrouwd?quote:
Gebeurt dit echt zo vaak dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
hij zegt niet alle. Maar vrouwen doen dat wel sneller ja...
Mwah, niet bijzonder.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Je vindt het niet seksistisch dat alle vrouwen zouden huilen bij kritiek?
Ja maar geldtechnisch ook wel echt zinloos om aan te passen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:51 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk zijn gescheiden toiletten ook best achterhaald.
Met een enkele uitzondering kunnen de meeste vrouwen hier niet zo goed met kritiek omgaan... Wel eens mensen zien huilen jaquote:
Ik hoor van m'n vader die veelal lesgeeft aan vrouwen dat een groot aantal daarvan inderdaad in huilen uitbarst bij negatief nieuws. Mannen worden eerder kwaad of leggen de schuld bij een ander.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, niet bijzonder.
Het is een generalisatie, maar soms is het pragmatisch bij grotere aantallen mensen om te handelen naar een generalisatie.
Dat verbaast me niet echt, ik heb in de snackbar heel wat vrouwelijke collega's in huilen zien uitbarsten bij kritiek. Nu konden die Chinezen ook wel wat van kritiek geven, die gingen best ver. Maar de mannen gingen er niet om huilen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik hoor van m'n vader die veelal lesgeeft aan vrouwen dat een groot aantal daarvan inderdaad in huilen uitbarst bij negatief nieuws. Mannen worden eerder kwaad of leggen de schuld bij een ander.
Als collega's of foksters hier?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Met een enkele uitzondering kunnen de meeste vrouwen hier niet zo goed met kritiek omgaan... Wel eens mensen zien huilen ja.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet echt, ik heb in de snackbar heel wat vrouwelijke collega's in huilen zien uitbarsten bij kritiek. Nu konden die Chinezen ook wel wat van kritiek geven, die gingen best ver. Maar de mannen gingen er niet om huilen.
Collega's had ik het overquote:
Je kreeg in het begin meestal wel regelmatig te horen dat je werk nergens op sloeg en dat je best een mongool was als je zelfs dit simpele werk niet foutloos kon doen.quote:
Ik krijg nooit kritiek. althans, niet bij deze werkgever.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook niet zo heel goed met kritiek. Maar huilen heb ik nog nooit gedaan...
Same. Al wel 1x met stage toen ik hoorde dat ik t niet gehaald had. want dat kon toch niet, ik , die alle tentamens haalde. Maar als 1 van de enige de stage nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:57 schreef Samzz het volgende:
Ik ben ook niet zo heel goed met kritiek. Maar huilen heb ik nog nooit gedaan...
Haha jezus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kreeg in het begin meestal wel regelmatig te horen dat je werk nergens op sloeg en dat je best een mongool was als je zelfs dit simpele werk niet foutloos kon doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |