Ze geven geen neukquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zubeldia is niet te lossen.
Waarom geven ze Bardet zoveel tijd?
Lijkt me toch gewoon een gevaarlijke renner voor de top 5 maar ach.quote:
Ze maken nog wel wat goed op het klimmetje straks en AG2R reed toch een dramatische TTTquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me toch gewoon een gevaarlijke renner voor de top 5 maar ach.
Dramatische of mindere?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze maken nog wel wat goed op het klimmetje straks en AG2R reed toch een dramatische TTT
Zou dit artikel wel verklarenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Reinbert, die bij een obscure Italiaanse ploeg, Lefevere en Itera heeft gereden wilde niet meedoen?
Hmmm, dat is zo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Reinbert, die bij een obscure Italiaanse ploeg, Lefevere en Itera heeft gereden wilde niet meedoen?
Bardet is niet een veel zwakkere daler dan Nibs natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:40 schreef Sked het volgende:
Bardet die anderhalve minuut pakt hier, Nibali had nu dus al binnen kunnen zijn
Nibali wordt ook wel overschat als daler, zo goed is die niet, maar is bereid om heel veel risico's te nemen in een afdaling waar veel anderen dat niet doenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:40 schreef Sked het volgende:
Bardet die anderhalve minuut pakt hier, Nibali had nu dus al binnen kunnen zijn
Ja, logisch dat hij Dauphiné rijdt dusquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Frank is alleen goed in Zwitesrland
Dat. Die gaat op z'n bek, staat op en gaat meteen weer als een idioot naar beneden. Waar normale mensen toch minimaal een beetje bangig wordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nibali wordt ook wel overschat als daler, zo goed is die niet, maar is bereid om heel veel risico's te nemen in een afdaling waar veel anderen dat niet doen
Die piekt maar in de Vuelta ofzo.quote:
Wilco vloog hier vorig jaar ook, terwijl die helemaal niet zo goed was in de slotweek van de Giroquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Intxausti als enige nog van Movistar in het groepje terwijl hij nog de Giro heeft gehad.
De rest geeft gewoon geen fuckquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, gaat tussen Froome, van Garderen en Bardet zo
in elke etappe toch wel?quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er boni's of niet?
Daar gaat Froome.
Deel van het geheim denk ik, Zakarin klom ook zo laatst.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe kan iemand die zo lelijk rijdt zo hard naar boven gaan ?![]()
![]()
Vergeleken met dat vind ik dit er nog wel geloofwaardig uit zien:quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat was dat voor een debiel lelijke demarrage.
Hij geeft de laatste 2 jaar al geen neuk, behalve tijdens de Tour. Waardeloze renner.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:54 schreef Sked het volgende:
Nibali geeft gewoon geen NEUK. Snap dat eens.
Dat lijkt me complete onzin. Waarom gaat hij dan driekwart van de klim in het wiel van Froome zitten om 2 km voor het eind te denken 'haha laat ik eens lossen'quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:54 schreef Sked het volgende:
Mollema ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:54 schreef Sked het volgende:
Even testen. Had er geen zin meer in.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me complete onzin. Waarom gaat hij dan driekwart van de klim in het wiel van Froome zitten om 2 km voor het eind te denken 'haha laat ik eens lossen'
Ik denk eerder dat ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Even testen. Had er geen zin meer in.
Of hij had wel een mechanisch probleem, want hij zat meteen te bellen met de ploegleiding
Ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bardet.
Steek je ringvinger op als je hem in je prono hebt.
Leuk grapje ditquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bardet.
Astana geeft geen FUCK om de Dauphine inderdaad. De Tour jongen, Nibali in het wiel van Boom over de kasseien.:9~quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:54 schreef Sked het volgende:
Was in de jeugd een betere klimmer dan Adam, voor zover ik weet.quote:
Britse wielrenner. Dus allround megatalent, want dat is iedereen daar automatisch de laatste 5 jaar.quote:
Houdt 3 seconden op Bardet over door het spel der bonificaties dan.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja.
benat stond 8e op 5 seconden van dennis/tj
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, intussen is Saruman overleden.
RIP.
Zijn dood kunnen we zeker alleen in de extended edition bekijken?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, intussen is Saruman overleden.
RIP.
Had ik kunnen weten iddquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Britse wielrenner. Dus allround megatalent, want dat is iedereen daar automatisch de laatste 5 jaar.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Bardet.
Bardet niet op het podium hebben in de pronoquote:
Daar stonden uiteraard Nibali en Valverde. Ik had van Garderen ook helemaal niet, geen vertrouwen meer in die gastquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[..]
Bardet niet op het podium hebben in de prono
van nibali had ik wel verwacht dat ie zijn kuur nog niet gehad zou hebben. Valverde daarentegen is normaal gesproken altijd goed.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar stonden uiteraard Nibali en Valverde. Ik had van Garderen ook helemaal niet, geen vertrouwen meer in die gast
Volgend jaar gewoon drie stuksquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:01 schreef Tommeke het volgende:
Btw, als ASO Froome wil trollen doen ze de komende 10 jaar elke keer een kasseienetappe in de Tour. Dan wint 'ie 'm nooit meer.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, maar door de TTT van Katusha en vandaag staat die ook al op minuten
Het is dan ook hartstikke stom om hier te willen pieken als je de Tour rijdtquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.
Die had er waarschijnlijk geen zin in
Anderzijds is het ook niet handig om nu compleet uit vorm te zijn en over een maand in topvorm te moeten zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Het is dan ook hartstikke stom om hier te willen pieken als je de Tour rijdt
80% vorm + 80% inzet en het gaat opeens veel minder hard dan Froome en Bardet die op 100% rijdenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anderzijds is het ook niet handig om nu compleet uit vorm te zijn en over een maand in topvorm te moeten zijn.
Geloof niet dat die op 200% vorm zullen zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:09 schreef Sked het volgende:
[..]
80% vorm + 80% inzet en het gaat opeens veel minder hard dan Froome en Bardet die op 100% rijden
100% vorm en 100% inzetquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geloof niet dat die op 200% vorm zullen zitten.
Ik mag toch hopen dat dit een troll is, ze zijn een half uur geleden namelijk al gefinishedquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:28 schreef Poolhond39 het volgende:
Weet iemand waar ik de etappe van vandaag kan volgen?
Ik heb de programma-gids van mijn TV doorgelopen, en zie dat er op Eurosport 1 en 2 tennis uitgezonden wordt, en dat 'de Belg' geen sportuitzending heeft.
Is er een bepaalde stream waarop ik het zien kan?
Beenbreukje in de eerste week, Hans.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank bakte er vorig jaar weinig van in de Tour anders.
Geen troll hier... ik had dit topic niet goed doorgelezen en wist niet dat ze zo vroeg al zouden aankomen...quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit een troll is, ze zijn een half uur geleden namelijk al gefinished
Op een paar uitzonderingen na finishen ze altijd vroegquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:30 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Geen troll hier... ik had dit topic niet goed doorgelezen en wist niet dat ze zo vroeg al zouden aankomen...![]()
Dank! jammer dat dat zo is, maar dan weet ik dat voor de volgende dagen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Op een paar uitzonderingen na finishen ze altijd vroeg
Mooie woorden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Titi in de Tour van 2011, nog nooit zoiets moois en hartverwarmends gezien.
Hier de laatste 8,5 kilometer:quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:31 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Dank! jammer dat dat zo is, maar dan weet ik dat voor de volgende dagen.
quote:
Mollema zag dit volgens mij meer als training, tussen twee hoogtestages in..quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:42 schreef Poolhond39 het volgende:
Ach, Kelderman is van plaats 40 naar 20 gestegen in het algemeen klassement.
http://www.procyclingstat(...)neral_Classification
Wat denken jullie: doet hij een 'Kruiswijkje' en gaat hij in de volgende bergetappe van plaats 20 naar 10? Of gebruikt hij dit meer als een training voor de tour en gaat hij niet voluit? Ik ben benieuwd.
Edit: Mollema al op 16:02 in het algemeen klassement: dat is wel heel triest... waar is die jongen nu het hele jaar mee bezig?
Kelderman is net als de rest in voorbereiding op de Tour, dit lijkt me gewoon zijn niveau. Het is niet te vergelijken met vorig jaar toen hij deze ronde op een heel ander moment in zijn seizoen reed, zoals dat nu voor Intxausti ook geldt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:42 schreef Poolhond39 het volgende:
Ach, Kelderman is van plaats 40 naar 20 gestegen in het algemeen klassement.
http://www.procyclingstat(...)neral_Classification
Wat denken jullie: doet hij een 'Kruiswijkje' en gaat hij in de volgende bergetappe van plaats 20 naar 10? Of gebruikt hij dit meer als een training voor de tour en gaat hij niet voluit? Ik ben benieuwd.
Edit: Mollema al op 16:02 in het algemeen klassement: dat is wel heel triest... waar is die jongen nu het hele jaar mee bezig?
Is toch mooi man, lekker rustig aan doen en een beetje leuteren met Martijn en Jos vandaag.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:42 schreef Poolhond39 het volgende:
Heel veel klassementsrenners zitten tussen twee hoogtestages in, daar zijn er ook wel bij die wel een behoorlijk niveau halen. Als je een paar dagen terug aangeeft dat je je goed voelt en Zubeldia gisteren zegt dat we een sterke Mollema en Zubeldia zullen gaan zien valt dit gewoon tegen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Mollema zag dit volgens mij meer als training, tussen twee hoogtestages in..
Dat is dan ook wel zoquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel veel klassementsrenners zitten tussen twee hoogtestages in, daar zijn er ook wel bij die wel een behoorlijk niveau halen. Als je een paar dagen terug aangeeft dat je je goed voelt en Zubeldia gisteren zegt dat we een sterke Mollema en Zubeldia zullen gaan zien valt dit gewoon tegen.
Toen piekte hij te vroeg. Bij Trek gaat hij voor de Andy Schleck-methode: alleen pieken in de tour.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:37 schreef Tommeke het volgende:
Daarnaast reed Mollema de afgelopen jaren wel podium in Zwitserland he?
Je moet ook niet gaan rukken als je de dag erop een zware etappe gaat rijden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:58 schreef showtimer het volgende:
Mollema heeft last van de rug volgens deze site http://www.cyclingpro.net(...)e-en-direct-commente
Qua pieken was er met Mollema niet zoveel mis toch de afgelopen jaren? De Tour vorig jaar was niet heel goed, maar dat kwam voor ziekte in week 1 (grotendeels), niet door verkeerd pieken.. Hij heeft nu wel een andere opbouw dan vorige jaren, maar dat komt doordat hij voor de Dauphiné heeft gekozen, denk dat dat wel vanuit de ploeg komt ja..quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Toen piekte hij te vroeg. Bij Trek gaat hij voor de Andy Schleck-methode: alleen pieken in de tour.
Reed ook al sterk in de Baskenland dit jaar, al leek vorig jaar Adam juist de betere klimmer te zijn..quote:
Rini was beter dan Michael.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Reed ook al sterk in de Baskenland dit jaar, al leek vorig jaar Adam juist de betere klimmer te zijn..
Wel 2 broers die elkaar qua niveau niet zoveel ontlopen, dat zie je ook niet zo vaak in het wielrennen. Meestal zit er toch een behoorlijk verschil qua kwaliteit tussen 2 broers in het wielrennen (en krijgt het mindere broertje vaak een contract via de broer)
...maar wel duidelijk minder dan Peter.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
Juraj Sagan is ook een onderschat allround coureur.
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
...maar wel duidelijk minder dan Peter.
Hardop zitten lachen om die demarragequote:Op donderdag 11 juni 2015 21:29 schreef Syntix het volgende:
Froomegod![]()
Even rustig opbouwen en de laatste paar etappes iedereen kapot rijden![]()
Van Garderen
Hele sterke groep dus. Heel veel klassementsrenners op Froompje na. Sky dus op kop van het peloton. Verschil een halve minuut.quote:Nibali, Grivko, Kelderman, Bardet, Peraud, Adam Yates, Simon Yates, Tony Gallopin, Tim Wellens, Castroviejo, Izagirre, Sutherland, Losada, Van Garderen, Dennis, Alaphilippe, Rui Costa, Gautier et Cummings
Belachelijk sterk iddquote:
Komt rechtstreeks van de ticker van Letourquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:16 schreef baggerbaas het volgende:
Mooie voorsprong toch wel
Kiserlovski rijdt trouwens bij Saxo tegenwoordig
twitter:PelotonWatch twitterde op vrijdag 12-06-2015 om 12:17:09#Dauphine After 94km T Martin solo. 18" on Nibali, Valverde, Costa and Gallopin. GC group at 1'25" minus Talansky (mechanical) reageer retweet
D&D klussen een beetje bij zo voor de Tour.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Komt rechtstreeks van de ticker van LetourHet was me nog niet eens opgevallen.
Sporza meldt ook Valverde,quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:31 schreef Mykonos het volgende:
Overigens is het onduidelijk of Valverde of Gadret nu in de kopgroep zit. Tekst geeft Valverde, maar de liveticker zelf Gadret
3.25 voorsprong dus al.twitter:Movistar_Team twitterde op vrijdag 12-06-2015 om 12:41:55#Dauphiné: Abandon by @alexdowsett, our team car reports. 3'25" for the @alejanvalverde escape with 69km remaining. reageer retweet
Ik denk dat het ook helpt dat de vluchters best aardig tegen een berg op kunnen fietsenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel een ideaal parcours voor de vluchters om voorop te blijven.
José for presidenttwitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 12-06-2015 om 13:15:35We hebben eerder beelden. Over vijf minuten zijn we live met deze knotsgekke rit in de #Dauphine! Shark attack! reageer retweet
Dat is al ruim acht minuten geleden, wat een bitchquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:17 schreef showtimer het volgende:
José for presidenttwitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 12-06-2015 om 13:15:35We hebben eerder beelden. Over vijf minuten zijn we live met deze knotsgekke rit in de #Dauphine! Shark attack! reageer retweet
Ze verpest het altijd voor zichzelf.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is al ruim acht minuten geleden, wat een bitch
Zou wel baas zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:25 schreef Mykonos het volgende:
Gat wordt niet kleiner. Valverde goede kans op geel vandaag.
RIP Vroemquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een Tour met heel veel regendagen zou genot zijn.
Dan wint Spilakquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Misschien was dit wel geplandquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:27 schreef wimderon het volgende:
Als je in zo'n etappe als een dolle gaat aanvallen dan heeft het toch ook weinig zin om gisteren niet te forceren (Nibali, Valverde, Costa).
Team Sky geeft geen FUCK om regendagen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Doe uit joh, laat gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Team Sky geeft geen FUCK om regendagen.
Topshow zo te lezen, helaas zit ik met broekje aan op kantoor.
Liever niet, ik ga met vakantie die kant opquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Idd zegquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:30 schreef Sked het volgende:
Vier commercial breaks, ach
Doe ze allemaal maar achter elkaar
Het ergste is nog dat ze reclame maken voor al hun eigen programma's, waar ze dus geen centen aan verdienenquote:
In andere landen zullen er wel adverteerders zijn. Maar ja niet minder irritant.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat ze reclame maken voor al hun eigen programma's, waar ze dus geen centen aan verdienen
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:54 schreef Sked het volgende:
De belangrijkste spieren in je benen zijn de spieren in je benen
- Karsten Kroon 2015
Nibali, Valverde, Costa en Gallopin op kop (Martin Tony hard gelost)quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topshow gemist?
Hoe staat de koers?
De topshow heeft iedereen gemist, toen was er nog geen uitzending.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Topshow gemist?
Hoe staat de koers?
Waarom mogen die gasten zo ver vooruit?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Nibali, Valverde, Costa en Gallopin op kop (Martin Tony hard gelost)
Nibali oogt het best in ontiegelijke regen en het peloton kan geen seconde meer goedmaken op de kopgroep
Dat vraagt iedereen zich afquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom mogen die gasten zo ver vooruit?
Wat een debiele koers.
Brilliant tactics by Team Skyquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom mogen die gasten zo ver vooruit?
Wat een debiele koers.
vanochtend een brief van Vino gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
En waarom los je dan gisteren terwijl je vandaag die tijd wil terugpakken?
Dat vragen we ons ook nog afquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
En waarom los je dan gisteren terwijl je vandaag die tijd wil terugpakken?
Nibali loopt toch wel aardig wat tijd achter? En Valverde al helemaal zou ik zeggenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:16 schreef Sked het volgende:
Ze gaan eindelijk wat tijd goedmaken lijkt het
Maar die trui behouden wordt moeilijk voor Tejay
Valverde staat 12e op 1'28, Nibali 13e op 1'33quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nibali loopt toch wel aardig wat tijd achter? En Valverde al helemaal zou ik zeggen
Nibali gisteren nog achter Valv.Piti geeindigd?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Valverde staat 12e op 1'28, Nibali 13e op 1'33
En er zijn nog boni's
Nibali reed echt op zijn dooie gemakje naar die finishquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nibali gisteren nog achter Valv.Piti geeindigd?
Hahahahaha.
Ja maar waarom zit ie dan nu in de kopgroep?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Nibali reed echt op zijn dooie gemakje naar die finish
Tsja, zeg het maarquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar waarom zit ie dan nu in de kopgroep?
Sjongejongejongej
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toffe renner ook. Gun het hem van harte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |