ok thnx.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Garmin is ANT+
Die surprise me functie van mio is kut, stuurt je net zo goed langs de snelweg. Je kan voor je garmin eigenlijk hetzelfde doen door op sites zoals : http://routeplanner.fietsersbond.nl/ een vertrekpunt en afstand op te geven en dan maakt ie ook rondjes, gebaseerd op het ingegeven profiel.
Edge 800 2e hands op de kop tikkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:50 schreef foetre het volgende:
[..]
ok thnx.
Ook compatibel met de Shimano draadloze unitPRO SCIO ANT Met DI2 zie ik.
Nu ga ik nog twijfelen ook welke te nemen .
of de 1000quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:56 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Edge 800 2e hands op de kop tikken175-200¤ heb je er denk ik wel één.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij vervoert al koelkasten in je bakfiets natuurlijk
Wel een leuke gadget voor op de fiets, nu paar keer stukjes mee gefietst en ziet er echt gelikt uit. Maar het is mij die 200a250¤ extra ook (nog) niet waard. Voor mensen die erg intensief Strava gebruiken is het een leuk apparaat voor segmenten etc.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meh. Ding is echt groot en de batterijduur is matig.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:04 schreef foetre het volgende:
Iemand ervaring met de mio cyclo 505?Ben op zoek naar een goede gps voor op de fiets zodat ik niet standaard dezelfde rondjes fiets.
Klopt, bestanden werden corrupt uit het niets zodat ik ze niet naar Strava kan uploaden, sensoren verbinden gaf constant problemen en Mio faalt steeds met hun nieuwe firmwares waardoor alles verneukt wordt op je Mio en je de oude versie er weer op moet zettenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En ik vind het prettig om via de gps rondjes te rijdenWat een raar antwoord kano.
@foetre volgens mij heeft andy een mio gehad en was ie daar niet echt tevreden over, maar moet je hem vragen. Denk dat de meesten in dit topic met garmin 800/810 rijden.
Als je graag over bospaadjes rijdt en heel veel bochten achter elkaar wilt nemene is de suprise me functie wel goed ja. Hij stuurt je soms zelfs offroad als je dat uit hebt staanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:42 schreef foetre het volgende:
Is een Garmin ook met ant+?
Garmin ziet er ook goed uit.
Bij de mio heb je surprise me functie hoef je alleen een afstand op te geven en dan berekent ie een leuke route.
Leuk, kan je in de afdaling vd croix de fer dan stapvoets tussen trage toerders door slalommen die nog aan de Glandon bezig zijn?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:54 schreef Patroon het volgende:
Nieuwe Marmotte parcours is ook bekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn die nog onderweg dan als de eerste terugkomen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, kan je in de afdaling dan stapvoets langs trage toerders door slalommen die nog aan de Glandon bezig zijn?
Ze starten in groepen he? Stel je zit laatste groep en je bent viesdik.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn die nog onderweg dan als de eerste terugkomen?
Soignee afzien. Succes!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:50 schreef Andyy het volgende:
Morgen m'n eerste studentencup criterium
Gister wel wezen kijken bij een amateur criterium in Driebergen, dat ging hard, 44 gemiddeld oid![]()
![]()
Ben al blij als ik niet hoef te lossen tot de helft van de raceGa wel m'n best doen om super swanjee op de foto te komen zodat ik hier kan posten hoe kut het wel niet was
Ze zullen de weg wel splitsen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, kan je in de afdaling vd croix de fer dan stapvoets tussen trage toerders door slalommen die nog aan de Glandon bezig zijn?
Is nergens voor nodig denk ik. De afdaling van de glandon is zo goed en breed, dat kan best. En de snelste jongens zijn daar na 4,5-5 uur fietsen ofzo: dan is de achterhoede van de laatste starters net voorbij of je rijdt echt de laatste plukjes mensen tegemoet.quote:
ok dan de Garminquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
[..]
Klopt, bestanden werden corrupt uit het niets zodat ik ze niet naar Strava kan uploaden, sensoren verbinden gaf constant problemen en Mio faalt steeds met hun nieuwe firmwares waardoor alles verneukt wordt op je Mio en je de oude versie er weer op moet zetten
Zeer tevreden over m'n Garmin (800) waar ik nog nooit een probleem mee heb gehad
Hebben jullie dan ook die Montvernier gedaan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig denk ik. De afdaling van de glandon is zo goed en breed, dat kan best. En de snelste jongens zijn daar na 4,5-5 uur fietsen ofzo: dan is de achterhoede van de laatste starters net voorbij of je rijdt echt de laatste plukjes mensen tegemoet.
Oksel en ik hebben dat rondje Glandon+Croix de fer (minus de beklimming van de alpe) trouwens al eens gedaan in die week in 2013. Dus wij hebben allebei al een marmotte & een marmotton op zak!!
Leuk, dan zouden wij elkaar nog net kunnen groetenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig denk ik. De afdaling van de glandon is zo goed en breed, dat kan best. En de snelste jongens zijn daar na 4,5-5 uur fietsen ofzo: dan is de achterhoede van de laatste starters net voorbij of je rijdt echt de laatste plukjes mensen tegemoet.
Oksel en ik hebben dat rondje Glandon+Croix de fer (minus de beklimming van de alpe) trouwens al eens gedaan in die week in 2013. Dus wij hebben allebei al een marmotte & een marmotton op zak!!
Lijkt me wel lachen idd, vooral als je dan door het groeten de bocht mist.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Leuk, dan zouden wij elkaar nog net kunnen groeten
HAHAHAHA
Daar is mee te leven toch? Ik denk dat ze in de Tour ook zoiets gaan doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:54 schreef Patroon het volgende:
Nieuwe Marmotte parcours is ook bekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |