ok thnx.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Garmin is ANT+
Die surprise me functie van mio is kut, stuurt je net zo goed langs de snelweg. Je kan voor je garmin eigenlijk hetzelfde doen door op sites zoals : http://routeplanner.fietsersbond.nl/ een vertrekpunt en afstand op te geven en dan maakt ie ook rondjes, gebaseerd op het ingegeven profiel.
Edge 800 2e hands op de kop tikkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:50 schreef foetre het volgende:
[..]
ok thnx.
Ook compatibel met de Shimano draadloze unitPRO SCIO ANT Met DI2 zie ik.
Nu ga ik nog twijfelen ook welke te nemen .
of de 1000quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:56 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Edge 800 2e hands op de kop tikken175-200¤ heb je er denk ik wel één.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij vervoert al koelkasten in je bakfiets natuurlijk
Wel een leuke gadget voor op de fiets, nu paar keer stukjes mee gefietst en ziet er echt gelikt uit. Maar het is mij die 200a250¤ extra ook (nog) niet waard. Voor mensen die erg intensief Strava gebruiken is het een leuk apparaat voor segmenten etc.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meh. Ding is echt groot en de batterijduur is matig.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:04 schreef foetre het volgende:
Iemand ervaring met de mio cyclo 505?Ben op zoek naar een goede gps voor op de fiets zodat ik niet standaard dezelfde rondjes fiets.
Klopt, bestanden werden corrupt uit het niets zodat ik ze niet naar Strava kan uploaden, sensoren verbinden gaf constant problemen en Mio faalt steeds met hun nieuwe firmwares waardoor alles verneukt wordt op je Mio en je de oude versie er weer op moet zettenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En ik vind het prettig om via de gps rondjes te rijdenWat een raar antwoord kano.
@foetre volgens mij heeft andy een mio gehad en was ie daar niet echt tevreden over, maar moet je hem vragen. Denk dat de meesten in dit topic met garmin 800/810 rijden.
Als je graag over bospaadjes rijdt en heel veel bochten achter elkaar wilt nemene is de suprise me functie wel goed ja. Hij stuurt je soms zelfs offroad als je dat uit hebt staanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:42 schreef foetre het volgende:
Is een Garmin ook met ant+?
Garmin ziet er ook goed uit.
Bij de mio heb je surprise me functie hoef je alleen een afstand op te geven en dan berekent ie een leuke route.
Leuk, kan je in de afdaling vd croix de fer dan stapvoets tussen trage toerders door slalommen die nog aan de Glandon bezig zijn?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:54 schreef Patroon het volgende:
Nieuwe Marmotte parcours is ook bekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn die nog onderweg dan als de eerste terugkomen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, kan je in de afdaling dan stapvoets langs trage toerders door slalommen die nog aan de Glandon bezig zijn?
Ze starten in groepen he? Stel je zit laatste groep en je bent viesdik.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn die nog onderweg dan als de eerste terugkomen?
Soignee afzien. Succes!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:50 schreef Andyy het volgende:
Morgen m'n eerste studentencup criterium
Gister wel wezen kijken bij een amateur criterium in Driebergen, dat ging hard, 44 gemiddeld oid![]()
![]()
Ben al blij als ik niet hoef te lossen tot de helft van de raceGa wel m'n best doen om super swanjee op de foto te komen zodat ik hier kan posten hoe kut het wel niet was
Ze zullen de weg wel splitsen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, kan je in de afdaling vd croix de fer dan stapvoets tussen trage toerders door slalommen die nog aan de Glandon bezig zijn?
Is nergens voor nodig denk ik. De afdaling van de glandon is zo goed en breed, dat kan best. En de snelste jongens zijn daar na 4,5-5 uur fietsen ofzo: dan is de achterhoede van de laatste starters net voorbij of je rijdt echt de laatste plukjes mensen tegemoet.quote:
ok dan de Garminquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:09 schreef Andyy het volgende:
[..]
[..]
Klopt, bestanden werden corrupt uit het niets zodat ik ze niet naar Strava kan uploaden, sensoren verbinden gaf constant problemen en Mio faalt steeds met hun nieuwe firmwares waardoor alles verneukt wordt op je Mio en je de oude versie er weer op moet zetten
Zeer tevreden over m'n Garmin (800) waar ik nog nooit een probleem mee heb gehad
Hebben jullie dan ook die Montvernier gedaan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig denk ik. De afdaling van de glandon is zo goed en breed, dat kan best. En de snelste jongens zijn daar na 4,5-5 uur fietsen ofzo: dan is de achterhoede van de laatste starters net voorbij of je rijdt echt de laatste plukjes mensen tegemoet.
Oksel en ik hebben dat rondje Glandon+Croix de fer (minus de beklimming van de alpe) trouwens al eens gedaan in die week in 2013. Dus wij hebben allebei al een marmotte & een marmotton op zak!!
Leuk, dan zouden wij elkaar nog net kunnen groetenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig denk ik. De afdaling van de glandon is zo goed en breed, dat kan best. En de snelste jongens zijn daar na 4,5-5 uur fietsen ofzo: dan is de achterhoede van de laatste starters net voorbij of je rijdt echt de laatste plukjes mensen tegemoet.
Oksel en ik hebben dat rondje Glandon+Croix de fer (minus de beklimming van de alpe) trouwens al eens gedaan in die week in 2013. Dus wij hebben allebei al een marmotte & een marmotton op zak!!
Lijkt me wel lachen idd, vooral als je dan door het groeten de bocht mist.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Leuk, dan zouden wij elkaar nog net kunnen groeten
HAHAHAHA
Daar is mee te leven toch? Ik denk dat ze in de Tour ook zoiets gaan doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:54 schreef Patroon het volgende:
Nieuwe Marmotte parcours is ook bekend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh nee, die zie ik nu pas. Toch geen marmotton dusquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook die Montvernier gedaan?
Precies mijn eerste gedachte. Maar ik denk dat zelfs een Contador in beste doen dat nog niet presteert. En dat geitepad de Croix de Fer op is ook geen lekkertje. Veel andere keus, of ze moesten een veerboot instellen, hadden ze natuurlijk niet, want voor je het weet is het enige andere alternatief zo maar > 200 km.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, kan je in de afdaling vd croix de fer dan stapvoets tussen trage toerders door slalommen die nog aan de Glandon bezig zijn?
quote:
Echt weer genieten ja. Van Garderen is ook goed zegquote:
Welke vind je mooi?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
Doe maar duur.
Wel mooi. Al snap ik niet zo goed waaorm er 2 buckle's op zetten.
Gewoon doen man. Want mooie schoenen en kun je makkelijk betalen van je prijzengeld zolang je ze nog niet gratis op maat gemaakt van je sponsor krijgt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:03 schreef Patroon het volgende:
Ik moet ff nieuwe schoenen hebben. Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is de Sidi wire white vernice air.
Dit is de gewone: maar die is 100 euro duurder omdat die air nu in de aanbieding is.
[ afbeelding ]
Misschien vind ik de air nog wel mooier. De gewone heeft wat hoog plastic gehalte..
Ik twijfel ook niet of ik het moet doen, maar welkequote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:18 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gewoon doen man. Want mooie schoenen en kun je makkelijk betalen van je prijzengeld zolang je ze nog niet gratis op maat gemaakt van je sponsor krijgt.
Om individueel strak te kunnen zetten? Met maar 1 draaiknop kun je niet los je voorvoet en de sluiting om je enkel regelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
Doe maar duur.
Wel mooi. Al snap ik niet zo goed waaorm er 2 buckle's op zetten.
Wat is duur? Mijn vorige waren Ergo2 van ongeveer 200 euro (volgens mij..) Dingen hebben zich 4 jaar goed gehouden. Heb ze bijna elke dag aan dus moet gewoon goed zijn. Merk dat ze nu niet meer goed ondersteunen. Als ik nu de strap te los heb dan kan ik mijn voeten teveel bewegen en te strak knellen ze af. Ook begint de strap af te scheuren en zitten er op andere plekke nog scheuren. Tijd voor nieuwe dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Om individueel strak te kunnen zetten? Met maar 1 draaiknop kun je niet los je voorvoet en de sluiting om je enkel regelen.
Bovenste is wel tof ja. Maar wel echt een zomerschoentje... Lekker koel.
En buzz zeurt.. Als patroon dure schoenen wil, dan koopt hij die toch.
Tijdrijoverschoenen #freespeedquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:22 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat is duur? Mijn vorige waren Ergo2 van ongeveer 200 euro (volgens mij..) Dingen hebben zich 4 jaar goed gehouden. Heb ze bijna elke dag aan dus moet gewoon goed zijn. Merk dat ze nu niet meer goed ondersteunen. Als ik nu de strap te los heb dan kan ik mijn voeten teveel bewegen en te strak knellen ze af. Ook begint de strap af te scheuren en zitten er op andere plekke nog scheuren. Tijd voor nieuwe dus.
Qua koel denk ik dat het wel meevalt, er zit gewoon binnenwerk in. Zal voor cosmetisch zijn. Anders ff setje dunne overschoenen erover.
Ik heb er 1 en dat werkt ook perfect. Lekker makkelijk vind ik 't juistquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Om individueel strak te kunnen zetten? Met maar 1 draaiknop kun je niet los je voorvoet en de sluiting om je enkel regelen.
Iedereen moet wat in z'n leven hebben. De ene fietst, de andere zeurt.quote:En buzz zeurt.. Als patroon dure schoenen wil, dan koopt hij die toch.
Ik vatte het ook niet sarcastisch opquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:27 schreef muzas het volgende:
Ik bedoelde het ook gewoon goed patroon, niet sarcastich ofzo. Neemt niet weg dat 250 euro veel geld blijft. Maar dat mag toch ook gewoon... Als iemand hier eisen aan zn schoenen mag stellen én ze zeker goed gebruikt ben jij dat wel denk ik.
Ik heb ze ook niet aangehad uiteraard dus kan ook niet echt beoordelen over hoe koel ze zijn, kon me alleen niet voorstellen dat ze al die gaatjes en voor de kat zn jeweetwel in geponst hebben en 'm vervolgens 'air' noemen.
https://www.google.nl/sea(...)bH&biw=1920&bih=1089quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:30 schreef ratatat het volgende:
Anders die Fizik R3 eens proberen? Zijn lekker goedkoop bij cyclewear.eu
Ik vind de onderste mooier. Die gaatjes is toch geen gezicht en door dat grijs lijkt het net of je je schoenen niet hebt gewassen en er schimmel op zit.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:03 schreef Patroon het volgende:
Ik moet ff nieuwe schoenen hebben. Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is de Sidi wire white vernice air.
Dit is de gewone: maar die is 100 euro duurder omdat die air nu in de aanbieding is.
[ afbeelding ]
Misschien vind ik de air nog wel mooier. De gewone heeft wat hoog plastic gehalte..
Dat valt in het echt wel mee hoor!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind de onderste mooier. Die gaatjes is toch geen gezicht en door dat grijs lijkt het net of je je schoenen niet hebt gewassen en er schimmel op zit.
Thanks voor de tip! Zojuist het laatste paar maatje 42 besteld.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)bH&biw=1920&bih=1089
Nee bedankt. Schoen lijkt ook vrij breed. Ik heb mega kleine, platte voeten. Sidi maat 42. Normale schoenen maat 41. En ja inb4 ook een kleine piemel![]()
War nou zeuren, ik vind ze mooi, PUNTquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:20 schreef muzas het volgende:
[..]
En buzz zeurt.. Als patroon dure schoenen wil, dan koopt hij die toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |