Alsjeblieftquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef me dan maar Laura Paussini en Andrea Bocelli
Ah, eeuwige goodguy?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die meisjes die ik wilde gingen met dudes die ik douchebags vond
Heerlijk om te zien juist, wellicht mijn voorland als ik nooit tevreden raak met een normale leuke lieve vrouwquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet toch waarom ze bij elkaar zijn. En als ze daar allebei tevreden mee zijn, who cares
Van wat ik de afgelopen jaren heb gezien op FOK! is de manier om daarmee om te gaan alle vrouwen kuthoeren noemen en foto's van je penis naar ze te sturen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die meisjes die ik wilde gingen met dudes die ik douchebags vond
Waarom ?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet toch waarom ze bij elkaar zijn. En als ze daar allebei tevreden mee zijn, who cares
quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand een muziekje dat bij mij past?
lol. Ik vind vrouwen geen kuthoeren, ze weten alleen zelf soms niet wat ze willen. Maar dat heeft iedereen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van wat ik de afgelopen jaren heb gezien op FOK! is de manier om daarmee om te gaan alle vrouwen kuthoeren noemen en foto's van je penis naar ze te sturen.
*vindquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Ben niet vooralsnog zo bekend met Boudewijn Loka![]()
Wat vindt jij van zijn muziek?
Omdat hij geld heeft waar zij gebruik van kan maken en zij een lekker lijf heeft waar hij gebruik van kan maken.quote:
Waarom hebje dat opgenomen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:09 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar ze klonk zo oprecht!!
https://www.wetransfer.co(...)0150610210649/06e316
Als je je irriteert omdat je vlotte douchebag vriendjes alle vrouwtjes mee in bed lokken waarom zorg je dan zelf niet dat je je als een douchebag gaat gedragen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Ik vind vrouwen geen kuthoeren, ze weten alleen zelf soms niet wat ze willen. Maar dat heeft iedereen.
Dat vind de politie een stuk minder grappig. Illegaal opnames maken en verspreiden. Maar goed, die meid zal niet aan de bel trekken..quote:
Waar vind je dat soort vrouwen die dan ook nog leuk zijn, en geen al te lekker lijf hebben?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Omdat hij geld heeft waar zij gebruik van kan maken en zij een lekker lijf heeft waar hij gebruik van kan maken.
Trading 101.
Nice!quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga maar lekker in mijn nest liggen en Faith no More luisteren
Gern geschehenquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:26 schreef Scary_Mary het volgende:
Dank je taalnazi H-Meister!
(serieus, ik leer graag en niet zo snel, dus verbeter me please)
lol. ik kan me er niet aan ergeren. trek alleen conclusies. en douchebag zijn is voor douchebags.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je je irriteert omdat je vlotte douchebag vriendjes alle vrouwtjes mee in bed lokken waarom zorg je dan zelf niet dat je je als een douchebag gaat gedragen?
Of gewoon jezelf zijn natuurlijk en dan komt er vanzelf ooit een gouden meisje op je af
Oh dat was een idee van me om stiekem op te nemen, om later dan terug te luisteren om te helpen analyseren of ik wat doms zeg en daar dan weer van te leren.quote:
Eerlijk? Fucking nicequote:Op woensdag 10 juni 2015 23:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nice!
Wat vind je van hun nieuwe album?
Geweldig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Ben niet vooralsnog zo bekend met Boudewijn Loka![]()
Wat vindt jij van zijn muziek?
Merciquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een komma extra had ook gemogen. Boudewijn Loka ken ik niet.
Wat was je conclusie toen vandit gesprek?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:29 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh dat was een idee van me om stiekem op te nemen, om later dan terug te luisteren om te helpen analyseren of ik wat doms zeg en daar dan weer van te leren.
Ik de jouwe ook welquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eerlijk? Fucking nice![]()
Ben ontzettend fan van Cone of Shame en Matador.
Ik mag jouw muzieksmaak wel![]()
Als je 't mij vraagt, zeg ik in de buitenwereld. Je kan overal iemand ontmoeten die leuk is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:28 schreef pluff het volgende:
[..]
Waar vind je dat soort vrouwen die dan ook nog leuk zijn, en geen al te lekker lijf hebben?
Iedereen is leuk. Jij vindt alleen niet iedereen leuk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Nou, zoveel mensen zijn er niet leuk anders.
Dat ik meer "waarom?" en "hoezo dat? " moet zeggen. En gewoon een betere gesprekspartner moet zijn. Maja autisme...quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat was je conclusie toen vandit gesprek?
Of de prostituee gebruiken waarvoor ze is .. seks. Ipv lullen over een keuken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:31 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat ik meer "waarom?" en "hoezo dat? " moet zeggen. En gewoon een betere gesprekspartner moet zijn. Maja autisme...
En pas later dat zij een goede actrice is.
Klinkt makkelijk, en tegelijk onmogelijk, ik ontmoet nooit vrouwen. En erop afstappen is ook niet mogelijk, in de buitenwereld ben ik bezig met mijn ding en zij met hun.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je 't mij vraagt, zeg ik in de buitenwereld. Je kan overal iemand ontmoeten die leuk is.
En als je geen al te lekker lijf prima vind maakt dat het alleen maar makkelijker.
Het enige wat je hoeft te doen is erop afstappen.
Zo policor om te zeggen dat iedereen leuk is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Iedereen is leuk. Jij vindt alleen niet iedereen leuk.
Je ontmoet nooit vrouwen omdat je in de veronderstelling leeft dat dit onmogelijk is omdat jullie allebei met je eigen ding bezig zijn. Dat is een aanname die je beter kan vergeten. Maar dat is mijn 2 cents.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:32 schreef pluff het volgende:
[..]
Klinkt makkelijk, en tegelijk onmogelijk, ik ontmoet nooit vrouwen. En erop afstappen is ook niet mogelijk, in de buitenwereld ben ik bezig met mijn ding en zij met hun.
Dat is ze niet, maar jij wilde haar gewoon heel graag geloven. Tegen beter weten in heeft de halve tijd chat hier mee geluisterd en haar door de mand horen vallen,maar jij wilde van geen wijken weten..quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:31 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat ik meer "waarom?" en "hoezo dat? " moet zeggen. En gewoon een betere gesprekspartner moet zijn. Maja autisme...
En pas later dat zij een goede actrice is.
Ja en dat dan ook nog. En dan moet het ook nog wederzijds zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Nou, zoveel mensen zijn er niet leuk anders.
Heerlijk woord :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo policor om te zeggen dat iedereen leuk is.
lol. ik zie zelden iets leuks in mensen, maar dat is geen fijne gedachte.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo policor om te zeggen dat iedereen leuk is.
Reis je niet zo veel dagelijks? Of op je werk? Heerlijk, beetje spotify en nieuwe shit zoekenquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook wel![]()
Moet de nieuwe nog luisteren, lig hopeloos achter op schema..
Komt op mij een beetje over als een woord dat vooral gebezigd wordt door mensen die de wereld verdelen in links en rechtsquote:
Er zitten prostituees tussen, de meesten van hen zijn gewoon betaald. Het is een tv-programma en weinig mensen zijn zo debiel en enigszins mediageniek om gratis in hun nakie te gaan staan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:34 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja en dat dan ook nog. En dan moet het ook nog wederzijds zijn![]()
Ik snap echt niet hoe de deelnemers van adam en eva naakt op een onbewoond eiland daten(of hoe het ook heet) zich zo ver kunnen aanpassen dat ze met elkaar om kunnen gaan. Of is dat netzoiets als met prostituees? Je bent gewoon tot elkaar veroordeelt voor een tijdje... En zij kunnen dan wel attractie opwekken en interessant zijn ofzo?
Hoe heb je jezelf veranderd dat ze dat nu niet meer zeggen? Karakter veranderen is lastig immers.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze zeiden zelfs letterlijk dat ik te lief was. Die vond ik te komisch.
Ik vind het gewoon een lekker woord. Niks meer, niks minder. LAAT MEquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Komt op mij een beetje over als een woord dat vooral gebezigd wordt door mensen die de wereld verdelen in links en rechts
Twee kanten van dezelfde medaille. :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. ik zie zelden iets leuks in mensen, maar dat is geen fijne gedachte.
beter om te denken dat iedereen awesome is, alleen niet op jouw manier.
Prostituees zijn wel echte vrouwen. Alleen wanneer je ervoor hebt betaald zal ze je nooit meer anders zien ben ik bang.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er zitten prostituees tussen, de meesten van hen zijn gewoon betaald. Het is een tv-programma en weinig mensen zijn zo debiel en enigszins mediageniek om gratis in hun nakie te gaan staan.
TV IS NIET ECHT.
Nee en ik wil ook goed mijn aandacht erbij kunnen houden en niet dat het zo langs mee heen gaat. En er is zoveel moois en leuks te luisteren.. *zucht*quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Reis je niet zo veel dagelijks? Of op je werk? Heerlijk, beetje spotify en nieuwe shit zoeken
Ik heb nog steeds geen hekel aan policor, dat maakt ons juist Nederlanders.....ook al heb ik meer nuchter verstand dan policor doet vermoeden.quote:
Zou je laten, ehm. Laat maar, durf het niet te zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een lekker woord. Niks meer, niks minder. LAAT ME
Toen heb ik informatie verzameld om te leren wat vrouwen triggert.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:36 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe heb je jezelf veranderd dat ze dat nu niet meer zeggen? Karakter veranderen is lastig immers.
Nou?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je laten, ehm. Laat maar, durf het niet te zeggen.
Je bent nu dus een acteur?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen heb ik informatie verzameld om te leren wat vrouwen triggert.![]()
Ik beweer niet dat prostituees geen echte vrouwen zijn en jouw perceptie is je veels te lief om een en ander los te kunnen laten..quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:37 schreef pluff het volgende:
[..]
Prostituees zijn wel echte vrouwen. Alleen wanneer je ervoor hebt betaald zal ze je nooit meer anders zien ben ik bang.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je je irriteert omdat je vlotte douchebag vriendjes alle vrouwtjes mee in bed lokken waarom zorg je dan zelf niet dat je je als een douchebag gaat gedragen?
Of gewoon jezelf zijn natuurlijk en dan komt er vanzelf ooit een gouden meisje op je af
Uiteraard, dat wat is veranderd niet, slechts hoe jij het bekijkt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Twee kanten van dezelfde medaille. :$
Alleen bij de tweede zienswijze durf je je eigen pessimistische mensbeeld niet te omarmen.
Maar kan me voorstellen dat de wereld er leuker van wordt, hoor. Misschien moet ik het ook eens gaan proberen.
Momenteel IT nerd, diploma in in iT en BioInformatica. Dus weet wel beetje van biochemie, microbiologie ditdat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee en ik wil ook goed mijn aandacht erbij kunnen houden en niet dat het zo langs mee heen gaat. En er is zoveel moois en leuks te luisteren.. *zucht*
Maar ik las vanmiddag iets over chemie, terwijlik dacht dat je in de IT zat. Wat voor werk doe je?
Zuignapquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:38 schreef Dqod het volgende:
Gewoon bakkes, stelletje ouwe zuignappen :$
Oe intelligent èn muziekliefhebberquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Momenteel IT nerd, diploma in in iT en BioInformatica. Dus weet wel beetje van biochemie, microbiologie ditdat.
Ja, zoveel te luisteren, zo weinig tijd, bekend probleem.
Deze Lokje. Echtquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou je in elk geval laten delen in mijn psychedelische geluk.
Zuignappen for life niquaquote:
Telkens als ik het probeer, bekruipt me het gevoel dat ik mezelf aan het voorliegen ben. :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Uiteraard, dat wat is veranderd niet, slechts hoe jij het bekijkt.
Toch kan dat een heel verschil maken.
Net als een gevangene die een wereld kan scheppen binnen zijn cel.
Worth the try.
Dat is een beetje overtrokken. Je kan het zo dicht bij jezelf houden als je wil. Natuurlijk probeer je in het begin dingen waar je niet mee bekend bent, dus dan is het vol freestyle. Maar dat werkt maar tot op zekere hoogte, en niet echt geschikt als je iets voor lange termijn zoekt. Althans, het is meer gericht op het 'hosselen' zelf en wat je daarna doet kun je natuurlijk zelf invullen. Acteren zou ik het dus niet noemen.quote:
Muziekliefhebber, dat andere laten we maar ff in het middenquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oe intelligent èn muziekliefhebber
Pas op dat je later niet door de mand valt als je heimwee naar jezelf krijgt...quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is een beetje overtrokken. Je kan het zo dicht bij jezelf houden als je wil. Natuurlijk probeer je in het begin dingen waar je niet mee bekend bent, dus dan is het vol freestyle. Maar dat werkt maar tot op zekere hoogte, en niet echt geschikt als je iets voor lange termijn zoekt. Althans, het is meer gericht op het 'hosselen' zelf en wat je daarna doet kun je natuurlijk zelf invullen. Acteren zou ik het dus niet noemen.
Misschien helpt het om te bedenken dat je brein je constant aan het voorliegen is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Telkens als ik het probeer, bekruipt me het gevoel dat ik mezelf aan het voorliegen ben. :$
En dat is?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen heb ik informatie verzameld om te leren wat vrouwen triggert.![]()
Ik drogeer vrouwen gewoon. Vrijwillig :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik wil hosselen voer ik mannen gewoon dronken.
Joe r gwoon een vrolijk springwijf gvd, moete al me glazen kapot danquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:43 schreef Dqod het volgende:
Ik ben best pessimistisch en heb dat omarmt. Het is fijn en nu kan ik ook optimistisch zijn, maar toch roepen dat dit en dat en zus en zo kut zijn![]()
They know they want itquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik drogeer vrouwen gewoon. Vrijwillig :$
lol. je hebt dus wel echt dudes die als een soort acteur door het leven gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas op dat je later niet door de mand valt als je heimwee naar jezelf krijgt...
O haiquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik wil hosselen voer ik mannen gewoon dronken.
Zo kun je het een oneindige brainception blijven maken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien helpt het om te bedenken dat je brein je constant aan het voorliegen is.
Je kiest ervoor om iets op een bepaalde manier te beleven, als je dat niet doen heb je er, lijkt mij, minder controle over en kan het dus eerder een negatief resultaat hebben.
Dat kan ik hier niet zo in een paar posts uitleggen.quote:
Can't blame them,right? Die uitspraak waar ik op reageerde bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd, niet iedereen heeft dat door
Zo is dat, het zijn maar mannen zonder piemel, niks om bang voor te zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. je hebt dus wel echt dudes die als een soort acteur door het leven gaan.
die maken er dan echt een sport van om elke vrouw te kunnen verleiden.
zullen waarschijnlijk wel moeite krijgen als ze eenmaal iets vasts hebben, denk ik
zelf ben ik niet zo bezig met vrouwen verleiden, ze verleiden mij maar, kijk maar
quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Dqod zou ik ook wel dronken proberen te voeren, maar volgens mij stroomt er al alleen maar rode wijn door haar aderen.
Is per vrouw wel verschillend natuurlijk.quote:
Dat is het toch al? Alleen omdat deze staat degene is die jij het meest gewend bent maakt 'm niet echter.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo kun je het een oneindige brainception blijven maken.
Maar optimistischer worden staat wel in de planning voor het leven.
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joe r gwoon een vrolijk springwijf gvd, moete al me glazen kapot dan
quote:
Dronken voeren en daarna schraal vingeren tot de squirt tegen het plafond aan zit......meer niet hoorquote:
Wowowowow :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dronken voeren en daarna schraal vingeren tot de squirt tegen het plafond aan zit......meer niet hoor
Zou met je drinkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wowowowow :$
Als ik dronken ben zit ik alleen maar zo
[ afbeelding ]
Shit, ik ben alleen heet als mijn interne kachel in de winter weer aan staat. Al vinden vrouwen dat schijnbaar wel fijn als voetverwarming in bedquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is per vrouw wel verschillend natuurlijk.
Sommige zaken hebben echter veel vrouwen gemeen als zwakke puntjes die ze doen zwichten voor een hete man.
Je valt vanzelf een keer aapdronken en wijdbeens in slaapquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wowowowow :$
Als ik dronken ben zit ik alleen maar zo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |