Misschien helpt het om te bedenken dat je brein je constant aan het voorliegen is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Telkens als ik het probeer, bekruipt me het gevoel dat ik mezelf aan het voorliegen ben. :$
En dat is?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Toen heb ik informatie verzameld om te leren wat vrouwen triggert.![]()
Ik drogeer vrouwen gewoon. Vrijwillig :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik wil hosselen voer ik mannen gewoon dronken.
Joe r gwoon een vrolijk springwijf gvd, moete al me glazen kapot danquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:43 schreef Dqod het volgende:
Ik ben best pessimistisch en heb dat omarmt. Het is fijn en nu kan ik ook optimistisch zijn, maar toch roepen dat dit en dat en zus en zo kut zijn![]()
They know they want itquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik drogeer vrouwen gewoon. Vrijwillig :$
lol. je hebt dus wel echt dudes die als een soort acteur door het leven gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pas op dat je later niet door de mand valt als je heimwee naar jezelf krijgt...
O haiquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik wil hosselen voer ik mannen gewoon dronken.
Zo kun je het een oneindige brainception blijven maken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Misschien helpt het om te bedenken dat je brein je constant aan het voorliegen is.
Je kiest ervoor om iets op een bepaalde manier te beleven, als je dat niet doen heb je er, lijkt mij, minder controle over en kan het dus eerder een negatief resultaat hebben.
Dat kan ik hier niet zo in een paar posts uitleggen.quote:
Can't blame them,right? Die uitspraak waar ik op reageerde bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd, niet iedereen heeft dat door
Zo is dat, het zijn maar mannen zonder piemel, niks om bang voor te zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. je hebt dus wel echt dudes die als een soort acteur door het leven gaan.
die maken er dan echt een sport van om elke vrouw te kunnen verleiden.
zullen waarschijnlijk wel moeite krijgen als ze eenmaal iets vasts hebben, denk ik
zelf ben ik niet zo bezig met vrouwen verleiden, ze verleiden mij maar, kijk maar
quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
Dqod zou ik ook wel dronken proberen te voeren, maar volgens mij stroomt er al alleen maar rode wijn door haar aderen.
Is per vrouw wel verschillend natuurlijk.quote:
Dat is het toch al? Alleen omdat deze staat degene is die jij het meest gewend bent maakt 'm niet echter.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo kun je het een oneindige brainception blijven maken.
Maar optimistischer worden staat wel in de planning voor het leven.
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joe r gwoon een vrolijk springwijf gvd, moete al me glazen kapot dan
quote:
Dronken voeren en daarna schraal vingeren tot de squirt tegen het plafond aan zit......meer niet hoorquote:
Wowowowow :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dronken voeren en daarna schraal vingeren tot de squirt tegen het plafond aan zit......meer niet hoor
Zou met je drinkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wowowowow :$
Als ik dronken ben zit ik alleen maar zo
[ afbeelding ]
Shit, ik ben alleen heet als mijn interne kachel in de winter weer aan staat. Al vinden vrouwen dat schijnbaar wel fijn als voetverwarming in bedquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is per vrouw wel verschillend natuurlijk.
Sommige zaken hebben echter veel vrouwen gemeen als zwakke puntjes die ze doen zwichten voor een hete man.
Je valt vanzelf een keer aapdronken en wijdbeens in slaapquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wowowowow :$
Als ik dronken ben zit ik alleen maar zo
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |