Alsjeblieftquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geef me dan maar Laura Paussini en Andrea Bocelli
Ah, eeuwige goodguy?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die meisjes die ik wilde gingen met dudes die ik douchebags vond
Heerlijk om te zien juist, wellicht mijn voorland als ik nooit tevreden raak met een normale leuke lieve vrouwquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet toch waarom ze bij elkaar zijn. En als ze daar allebei tevreden mee zijn, who cares
Van wat ik de afgelopen jaren heb gezien op FOK! is de manier om daarmee om te gaan alle vrouwen kuthoeren noemen en foto's van je penis naar ze te sturen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die meisjes die ik wilde gingen met dudes die ik douchebags vond
Waarom ?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ach, iedereen weet toch waarom ze bij elkaar zijn. En als ze daar allebei tevreden mee zijn, who cares
quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand een muziekje dat bij mij past?
lol. Ik vind vrouwen geen kuthoeren, ze weten alleen zelf soms niet wat ze willen. Maar dat heeft iedereen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van wat ik de afgelopen jaren heb gezien op FOK! is de manier om daarmee om te gaan alle vrouwen kuthoeren noemen en foto's van je penis naar ze te sturen.
*vindquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Ben niet vooralsnog zo bekend met Boudewijn Loka![]()
Wat vindt jij van zijn muziek?
Omdat hij geld heeft waar zij gebruik van kan maken en zij een lekker lijf heeft waar hij gebruik van kan maken.quote:
Waarom hebje dat opgenomen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:09 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar ze klonk zo oprecht!!
https://www.wetransfer.co(...)0150610210649/06e316
Als je je irriteert omdat je vlotte douchebag vriendjes alle vrouwtjes mee in bed lokken waarom zorg je dan zelf niet dat je je als een douchebag gaat gedragen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. Ik vind vrouwen geen kuthoeren, ze weten alleen zelf soms niet wat ze willen. Maar dat heeft iedereen.
Dat vind de politie een stuk minder grappig. Illegaal opnames maken en verspreiden. Maar goed, die meid zal niet aan de bel trekken..quote:
Waar vind je dat soort vrouwen die dan ook nog leuk zijn, en geen al te lekker lijf hebben?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Omdat hij geld heeft waar zij gebruik van kan maken en zij een lekker lijf heeft waar hij gebruik van kan maken.
Trading 101.
Nice!quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga maar lekker in mijn nest liggen en Faith no More luisteren
Gern geschehenquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:26 schreef Scary_Mary het volgende:
Dank je taalnazi H-Meister!
(serieus, ik leer graag en niet zo snel, dus verbeter me please)
lol. ik kan me er niet aan ergeren. trek alleen conclusies. en douchebag zijn is voor douchebags.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je je irriteert omdat je vlotte douchebag vriendjes alle vrouwtjes mee in bed lokken waarom zorg je dan zelf niet dat je je als een douchebag gaat gedragen?
Of gewoon jezelf zijn natuurlijk en dan komt er vanzelf ooit een gouden meisje op je af
Oh dat was een idee van me om stiekem op te nemen, om later dan terug te luisteren om te helpen analyseren of ik wat doms zeg en daar dan weer van te leren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |