abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153421692
Hallo allemaal,

Ik zou graag jullie mening horen over wat jullie in mijn situatie zouden doen:

Sinds begin van dit jaar heb ik een nieuwe collega. Zij werkt bij mij op de afdeling. Eigenlijk vanaf het moment dat we mekaar aan elkaar voorstelden sprong de vonk al over. In de eerste 2 maanden die volgden leerden we mekaar op de werkvloer een beetje kennen, meer niet. Ik kwam er wel achter dat ze een vriend had/heeft en dat ze pas samenwoonde. Ze is 23 jaar overigens, ik 31.

Na ongeveer 2 maanden kreeg ik van haar via Facebook een berichtje op zaterdagnacht. We waren toevallig allebei online. Weer even verder zitten praten en telefoonnummers uitgewisseld voor Whatsapp. Sindsdien, begin Maart, hadden we contact via Whatsapp en zo leerden we mekaar wat beter kennen. Het Whatsapp contact werd steeds intensiever totdat we dagelijks contact hadden, ook onder werktijd. De gesprekken gingen over van alles en nog wat en het klikte heel goed tussen ons.

Begin Mei zijn we met collega's op stap geweest en lekker een drankje gedaan. Toen begon ze op een gegeven moment over haar relatie en dat dat niet lekker liep en dat ze eigenlijk niet wist of ze wel verder wilde met haar vriend. Dit vertelde ze trouwens aan ons allemaal, in het algemeen dus.

Eind van die maand ging ik een weekend weg met vrienden en had ik via haar een goede slaapzak kunnen lenen. Tijdens dat weekend whatsappten wij constant en toen bleek wel dat er van beiden kanten steeds meer interesse was gekomen.
Begin Juni gingen we weer met collega's uit eten en aan tafel zat ik naast haar. Dit hadden we 's middags al besloten want we zouden samen een wijntje drinken. Na lekker weer met elkaar gepraat te hebben tijdens het eten, vertelde ze mij dat ze mij iets te leuk vond, zonder dat collega's dit hoorde. Ik antwoordde haar dat de interesse van mijn kant hetzelfde was. Daarna hingen we eigenlijk de hele avond om elkaar heen en keken elkaar meerdere malen diep in de ogen. We wilden elkaar eigenlijk toen al bespringen, maar vanwege collega's die erbij waren (en die we niks wilden laten weten over ons) en ook omdat ze een vriend had is er die avond niks gebeurd.

Het Whatsapp contact de dagen erna werd flink opgeschroefd en uiteindelijk besloten we de dinsdag erop samen even wat te gaan eten om er over te praten. Dinsdagavond na het werk lekker op een terras wat gegeten en daarna nog een drankje gedaan. Ook die avond werd de spanning steeds heftiger en toen we aan het eind van de avond naar de parkeergarage liepen heb ik haar gezoend. Normaal gebeurd me dit nooit, maar ik voelde me bij haar zo goed dat ik deed. Zij weigerde niet en uiteindelijk liepen we hand in hand verder. Omdat we toen de smaak te pakken hadden zijn we nog even naar een bos gereden en daar een romantische wandeling gemaakt en nog meer gezoend. Ergens wilde we allebei gelijk meer, maar aan de andere kant wilde we ook niet overhaasten.

Toevallig gingen we die vrijdag erop weer met collega's wat drinken en aan het eind van de avond beleefden wij 's nachts weer een romantische belevenis door op een kleedje in het bos naar de sterrenhemel te kijken. Ook toen bleef het alleen bij zoenen.

Ondanks dat we het toen allebei heel erg naar ons zin hadden, kwam toch ook al snel het besef dat waar wij me bezig waren eigenlijk niet kon. Zij had een vriend en dit was respectloos naar hem toe. Maar ze kon na 2 weken ook nog niet beslissen of ze voor mij wilde gaan of niet, logisch. Eigenlijk moest ze dus eerst maar s na gaan denken wat ze echt wilde. Maar omdat wij mekaar nog niet goed kenden besloten we mekaar nog wel te blijven zien om te kijken of serieus wat zou kunnen worden tussen ons.

2 weken later zou ze op zaterdagochtend naar mij toe komen om een samen een leuke dag te beleven. Ik had een verrassing, zij wist niet wat we gingen doen. Ze zou om 10.30 bij mij zijn. Om 12.00 kreeg ik een Whatsapp dat ze niet kon komen die dag. Het voelde niet goed vanwege haar vriend. Ze had een schuldgevoel. Begrijpelijk, maar wel klote. Die dag heel de tijd Whatsappen en afgesproken dat ze de volgende dag alsnog even langs zou komen om te praten. Zo gezegd, zo gedaan. Wel weer gezoend en gepraat over de situatie.

2 dagen voordat ze op vakantie ging met haar vriend (die vakantie stond al heel lang vast) hadden we weer bij mij thuis afgesproken. Ze zou blijven eten en ik zou koken voor haar. 'S middags had ik al vrij genomen van werk (zij had al vakantie) en die middag eerst lekker op terras gezeten en wat gedronken. Toen naar mij toen gegaan en toe was de spanning niet meer te harden. We lieten onszelf gaan en uiteindelijk belandden we in bed. We hebben uiteindelijk geen sex gehad omdat zij het niet kon, vanwege haar vriend en ze was ongesteld (dit was echt zo). Ze is die avond op eigen initiatief wel bij mij blijven slapen (haar vriend was niet thuis dus die wist niet dat zij er ook niet was). 's ochtends toen ik moest werken zijn we beiden de deur uit gegaan en is zij op vakantie gegaan.

In eerste instantie zouden we via sms contact houden, maar uiteindelijk heeft ze toch mobiel internet voor een week aangeschaft zodat we die 2 weken gewoon konden Whatsappen.
Voor mij gevoel kon die vakantie 2 dingen betekenen. Of zij en haar vriend zouden weer naar elkaar toe groeien of het zou verder afgebroken worden. Ik denk dat het eerste is gebeurd, maar misschien meer omdat een vakantie toch een doorbreking is van de dagelijkse sleur en dus ben je weer blij met elkaar. Want ook wij hadden gewoon dagelijks contact via Whatsapp terwijl ze met hem op vakantie was.

Nadat ze terug was van vakantie hebben we mekaar nog 2 weken niet gezien, dus uiteindelijk 4 weken. Ik merkte dat ik haar erg miste en wilde graag weer afspreken. Zij hield dit een beetje door te zeggen dat ze het druk had (later begreep ik dat hier meer achter zat).

Na 4 weken zagen we mekaar weer en spraken we die week 's avonds af om weer ff bij te praten. Toen zijn we heel eerlijk naar mekaar geweest en allebei bleken we gek te worden van de situatie; ik omdat ik haar heel graag vaker zou willen zien en omdat ik het serieus met haar wilde proberen en zij omdat ze verliefd op mij is en van haar vriend houdt (ze hebben bijna 5 jaar een relatie). Ze vertelde me ook dat ze vroeg in hun relatie zwanger is geweest van hem en dat dat er ook voor zorgt dat ze van hem houdt en hem moeilijk kan laten gaan (dit heeft een behoorlijke impact op haar gehad). Maar ondanks dat vertelde ze me dat ze zichzelf over 5 jaar niet met hem ziet. Dus dat is erg tegenstrijdig.

Op dit moment hebben we besloten niet meer af te spreken, zodat zij voor zichzelf eerst maar eens goed moet nadenken wat en wie ze nou echt wil. Voor ons gevoel niet de leukste oplossing, maar met het verstand wel het beste. We hebben allebei 'fouten' gemaakt door deze 'affaire' aan te gaan; zij omdat ze mij de liefde verklaarde terwijl ze een vriend had en ik omdat ik haar zoende terwijl ik wist dat ze een vriend had.

We zijn nog steeds erg gek op mekaar en hebben dagelijks contact via Whatsapp. Ik denk ook heel veel aan haar, de hele dag. Ben echt weer verliefd :D

Wat vinden jullie? Moet ik op haar 'wachten' (ik denk dat dit een lijdensweg wordt want niemand weet hoe lang dit gaat duren) of moet ik het contact afbreken, zodat we allebei rust in ons hoofd krijgen en verder gaan? Eerst optie is m'n hart volgen en tweede optie is m'n verstand.
Als de liefde tussen ons sterk genoeg is, dan komt dat waarschijnlijk vanzelf wel weer naar boven drijven (al wil ik hier niet aan vasthouden, want niemand weet of dit ooit gebeurd).

Ik zie de reactie graag tegemoet :D
  woensdag 10 juni 2015 @ 20:58:25 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_153421816
Zoals je er aan komt, zo raak je er ook af
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_153421826
Zoveel meiden op de wereld, maar de persoon waarmee je gemakkelijk contact kan hebben wordt het hem, ook al heeft ze een vriend. Erbuiten vinden is altijd lastiger niet waar :P Je moet het zelf weten maar toen ik met een meid ging die een vriend had zat ik niet te denken van 'liefde volgen en blabla' maar meer van 'leuke meid maar ik kan ook zo verneukt worden'.
Fylax is op televisie geweest
pi_153421914
Wat zijn er toch belachelijk veel van dit soort walgelijke sneaky types op deze wereld. Bah.
pi_153422010
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:00 schreef kroodje_broket het volgende:
Wat zijn er toch belachelijk veel van dit soort walgelijke sneaky types op deze wereld. Bah.
QFT
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_153422116
Leuk en aardig dat het zo goed klikt tussen jullie. Wat je niet beseft is hoe makkelijk zij met jou is terwijl ze een vriend heeft zo zal ze als jullie een relatie krijgen ook met andere jongens zijn. Met andere woorden zij gaat nu emotioneel gezien al een beetje vreemd, waarom denk je dat het bij jou anders zal zijn?
pi_153422259
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:05 schreef runwayhit het volgende:
Leuk en aardig dat het zo goed klikt tussen jullie. Wat je niet beseft is hoe makkelijk zij met jou is terwijl ze een vriend heeft zo zal ze als jullie een relatie krijgen ook met andere jongens zijn. Met andere woorden zij gaat nu emotioneel gezien al een beetje vreemd, waarom denk je dat het bij jou anders zal zijn?
Omdat ze dat bij TS natuurlijk nooit gaat doen, dit is gewoon een uitzondering. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_153422267
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:09 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Omdat ze dat bij TS natuurlijk nooit gaat doen, dit is gewoon een uitzondering. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat geloof je toch zelf niet...

Edit: oh... een spoiler...
pi_153422277
quote:

[..]

SPOILER
Waarom ben je sarcastisch dan?
pi_153422288
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:58 schreef Catch22- het volgende:
Zoals je er aan komt, zo raak je er ook af
  woensdag 10 juni 2015 @ 21:09:43 #11
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_153422289
Betrouwbaar typje. Die willen we allemaal wel.
Dit, dus.
pi_153422307
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:09 schreef Deckard het volgende:

[..]

Waarom ben je sarcastisch dan?
Lees de FiPo maar
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_153422413
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:10 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Lees de FiPo maar
Is toch leuk voor TS? Eindelijk weer verliefd! :Y)

Wel goed dat je contact blijft houden. Ga gewoon eens alsnog met elkaar afspreken, ik denk dat wanneer die zoen komt ze er zelf ook wel gauw achter is dat ze met jou verder moet gaan. En als er daarna niets gebeurd, nou ja jammer dan toch?
pi_153422428
quote:

[..]

SPOILER
Ja natuurlijk, bij hem nooit :o
  woensdag 10 juni 2015 @ 21:15:19 #15
104871 remlof
Europees federalist
pi_153422696
Je bent een dweil dat je het pikt om de 2e te zijn. Zij is een dweil dat ze het niet durft uit te maken. Of ze nu verder wil met jou of niet, haar relatie is toch niet jofel meer.

Twee dweilen.
pi_153422819
Je hebt het over begin Juni in je verhaal, maar daarna verstrijken er zoveel weken dat het niet Juni 2015 kan zijn. Is dit nu een jaar geleden of??
  woensdag 10 juni 2015 @ 21:29:23 #18
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_153423037
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 20:55 schreef Hardwell81 het volgende:
Maar ze kon na 2 weken ook nog niet beslissen of ze voor mij wilde gaan of niet, logisch.
Hoe voelt dat nou, een reserve-bitchboy zijn?
pi_153423101
Stel jullie krijgen een relatie. Ga jij je dan geen zorgen maken als ze een avondje weg is? Ik bedoel, je weet hoe stiekem ze is.
pi_153423409
nou en, als je niets te melden hebt blijf je lekker weg

[ Bericht 75% gewijzigd door Re op 11-06-2015 11:55:08 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_153423433
Het is idioot hoe je hier opbiecht met haar vreemd te zijn gegaan terwijl zij nog moet kiezen tussen haar relatie met haar vriend en een relatie met jou. Een flink staaltje gewetenbedrog van haar kant.

Het ruikt naar mentale instabiliteit. Ik zou het afkappen.
Google is your friend, abuse your friends
pi_153424195
opzouten

[ Bericht 32% gewijzigd door Re op 11-06-2015 11:55:53 ]
pi_153424649
Zou wel beetje stoken, ander heb je kans dat ze alsnog voor die ander kiest.
pi_153425278
quote:
We wilden elkaar eigenlijk toen al bespringen, maar vanwege collega's die erbij waren (en die we niks wilden laten weten over ons) en ook omdat ze een vriend had is er die avond niks gebeurd.
Ook omdat ze een vriend had, really? Zou toch de numero uno reason moeten zijn..

quote:
Het Whatsapp contact de dagen erna werd flink opgeschroefd en uiteindelijk besloten we de dinsdag erop samen even wat te gaan eten om er over te praten. Dinsdagavond na het werk lekker op een terras wat gegeten en daarna nog een drankje gedaan. Ook die avond werd de spanning steeds heftiger en toen we aan het eind van de avond naar de parkeergarage liepen heb ik haar gezoend. Normaal gebeurd me dit nooit, maar ik voelde me bij haar zo goed dat ik deed. Zij weigerde niet en uiteindelijk liepen we hand in hand verder. Omdat we toen de smaak te pakken hadden zijn we nog even naar een bos gereden en daar een romantische wandeling gemaakt en nog meer gezoend. Ergens wilde we allebei gelijk meer, maar aan de andere kant wilde we ook niet overhaasten.
Want zij heeft een vriend :')

quote:
Toevallig gingen we die vrijdag erop weer met collega's wat drinken en aan het eind van de avond beleefden wij 's nachts weer een romantische belevenis door op een kleedje in het bos naar de sterrenhemel te kijken. Ook toen bleef het alleen bij zoenen.
Toevallig ja.

quote:
Ondanks dat we het toen allebei heel erg naar ons zin hadden, kwam toch ook al snel het besef dat waar wij me bezig waren eigenlijk niet kon. Zij had een vriend en dit was respectloos naar hem toe. Maar ze kon na 2 weken ook nog niet beslissen of ze voor mij wilde gaan of niet, logisch.
Natuurlijk kan ze niet na twee weken voor jou kiezen, zou mooi zijn na vijf focking jaar met haar vriend zeg. Maar als haar relatie zo slecht gaat, dan zou ze onafhankelijk van jouw geschikt- en bereidbaarheid er ook gewoon een einde aan kunnen breien.

quote:
Eigenlijk moest ze dus eerst maar s na gaan denken wat ze echt wilde. Maar omdat wij mekaar nog niet goed kenden besloten we mekaar nog wel te blijven zien om te kijken of serieus wat zou kunnen worden tussen ons.
Want haar huidige relatie is niet kut genoeg om zomaar af te kappen, nee jij moet eerst beter bevonden worden.

quote:
2 weken later zou ze op zaterdagochtend naar mij toe komen om een samen een leuke dag te beleven. Ik had een verrassing, zij wist niet wat we gingen doen. Ze zou om 10.30 bij mij zijn. Om 12.00 kreeg ik een Whatsapp dat ze niet kon komen die dag. Het voelde niet goed vanwege haar vriend. Ze had een schuldgevoel. Begrijpelijk, maar wel klote.
Klote omdat het te focking laat is gek. Bedenk eens even hoe jij je zou voelen als jij wel haar vriend was nu. Schuldgevoel is volkomen terecht.

quote:
Die dag heel de tijd Whatsappen en afgesproken dat ze de volgende dag alsnog even langs zou komen om te praten. Zo gezegd, zo gedaan. Wel weer gezoend en gepraat over de situatie.
Wat bespreek je dan in vredesnaam?
Wat zij niet met haar vriend bespreekt ofzo?

quote:
2 dagen voordat ze op vakantie ging met haar vriend (die vakantie stond al heel lang vast) hadden we weer bij mij thuis afgesproken. Ze zou blijven eten en ik zou koken voor haar. 'S middags had ik al vrij genomen van werk (zij had al vakantie) en die middag eerst lekker op terras gezeten en wat gedronken. Toen naar mij toen gegaan en toe was de spanning niet meer te harden. We lieten onszelf gaan en uiteindelijk belandden we in bed. We hebben uiteindelijk geen sex gehad omdat zij het niet kon, vanwege haar vriend en ze was ongesteld (dit was echt zo).
Oh nu wel vanwege haar vriend en dan pas ongesteld. Oprecht schuldgevoel, heel geloofwaardig.

quote:
Ze is die avond op eigen initiatief wel bij mij blijven slapen (haar vriend was niet thuis dus die wist niet dat zij er ook niet was). 's ochtends toen ik moest werken zijn we beiden de deur uit gegaan en is zij op vakantie gegaan.
Daar wordt je schuldgevoel minder erg van ja, gewoon blijven slapen als vriendlief er toch niet achter kan komen en toch ongesteld, dus soit.

quote:
In eerste instantie zouden we via sms contact houden, maar uiteindelijk heeft ze toch mobiel internet voor een week aangeschaft zodat we die 2 weken gewoon konden Whatsappen.
Gewoon, nu ze nog meer op vriendliefs lip zit ja.

quote:
Voor mij gevoel kon die vakantie 2 dingen betekenen. Of zij en haar vriend zouden weer naar elkaar toe groeien of het zou verder afgebroken worden. Ik denk dat het eerste is gebeurd, maar misschien meer omdat een vakantie toch een doorbreking is van de dagelijkse sleur en dus ben je weer blij met elkaar. Want ook wij hadden gewoon dagelijks contact via Whatsapp terwijl ze met hem op vakantie was.
Hoe groeit ze naar hem toe, als ze de halve dag met jou aan het whatsappen is? Vast geen actieve vakantie..

quote:
Nadat ze terug was van vakantie hebben we mekaar nog 2 weken niet gezien, dus uiteindelijk 4 weken. Ik merkte dat ik haar erg miste en wilde graag weer afspreken. Zij hield dit een beetje door te zeggen dat ze het druk had (later begreep ik dat hier meer achter zat).
Ze komt niet over als het type wat zomaar iets doet nee..

quote:
Na 4 weken zagen we mekaar weer en spraken we die week 's avonds af om weer ff bij te praten. Toen zijn we heel eerlijk naar mekaar geweest en allebei bleken we gek te worden van de situatie; ik omdat ik haar heel graag vaker zou willen zien en omdat ik het serieus met haar wilde proberen en zij omdat ze verliefd op mij is en van haar vriend houdt (ze hebben bijna 5 jaar een relatie).
Nu die vriend nog hč. Weet hij überhaupt dat zijn relatie kennelijk in de shit zit?
Als zij zo van hem houdt, waarom handelt ze dat dan niet eerst af voor ze bij in bed stapt enzo?

quote:
Ze vertelde me ook dat ze vroeg in hun relatie zwanger is geweest van hem en dat dat er ook voor zorgt dat ze van hem houdt en hem moeilijk kan laten gaan (dit heeft een behoorlijke impact op haar gehad). Maar ondanks dat vertelde ze me dat ze zichzelf over 5 jaar niet met hem ziet. Dus dat is erg tegenstrijdig.
Ze is sowieso tegenstrijdig bezig, maar dat is moeilijk constateren door je roze bril..

quote:
Op dit moment hebben we besloten niet meer af te spreken, zodat zij voor zichzelf eerst maar eens goed moet nadenken wat en wie ze nou echt wil.
Dat doet ze natuurlijk het beste na eerst een beetje de potentiële waar getest te hebben en gewoon door te modderen met huidige vriend ja.

quote:
Voor ons gevoel niet de leukste oplossing, maar met het verstand wel het beste. We hebben allebei 'fouten' gemaakt door deze 'affaire' aan te gaan; zij omdat ze mij de liefde verklaarde terwijl ze een vriend had en ik omdat ik haar zoende terwijl ik wist dat ze een vriend had.
Hoho. Jij zou helemaal geen partij moeten zijn in haar relatie. Zij had je af moeten wijzen bij het zoenen als ze nog enige kans ziet daarin en er geen open relatie of iets dergelijks gaande is, maar laten we vooral dankbaar zijn dat ze ongesteld was toen de grens daarna nog veel verder bleek te kunnen.

quote:
We zijn nog steeds erg gek op mekaar en hebben dagelijks contact via Whatsapp. Ik denk ook heel veel aan haar, de hele dag. Ben echt weer verliefd :D
Zij moest toch alles overdenken enzo? Zit ze met die ander samen te wonen en jij mag ook nog een duit in het virtuele zakje doen. Schiet lekker op..

quote:
Wat vinden jullie? Moet ik op haar 'wachten' (ik denk dat dit een lijdensweg wordt want niemand weet hoe lang dit gaat duren) of moet ik het contact afbreken, zodat we allebei rust in ons hoofd krijgen en verder gaan? Eerst optie is m'n hart volgen en tweede optie is m'n verstand.
Je verstand ja, nogal wiedes.

quote:
Als de liefde tussen ons sterk genoeg is, dan komt dat waarschijnlijk vanzelf wel weer naar boven drijven (al wil ik hier niet aan vasthouden, want niemand weet of dit ooit gebeurd).

Reuzebenieuwd wat haar vriend nu al weet van de situatie. Niet alleen zijn eigen relatiestatus, maar ook in hoeverre hij weet van jou. Lijkt me redelijk relevant in dit plaatje, waarbij jij sowieso afstand moet nemen en houden tot zij klaar is om volwassen knopen door te hakken enzo.
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:48:54 #26
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_153433056
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:26 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ook omdat ze een vriend had, really? Zou toch de numero uno reason moeten zijn..

[..]

Want zij heeft een vriend :')

[..]

Toevallig ja.

[..]

Natuurlijk kan ze niet na twee weken voor jou kiezen, zou mooi zijn na vijf focking jaar met haar vriend zeg. Maar als haar relatie zo slecht gaat, dan zou ze onafhankelijk van jouw geschikt- en bereidbaarheid er ook gewoon een einde aan kunnen breien.

[..]

Want haar huidige relatie is niet kut genoeg om zomaar af te kappen, nee jij moet eerst beter bevonden worden.

[..]

Klote omdat het te focking laat is gek. Bedenk eens even hoe jij je zou voelen als jij wel haar vriend was nu. Schuldgevoel is volkomen terecht.

[..]

Wat bespreek je dan in vredesnaam?
Wat zij niet met haar vriend bespreekt ofzo?

[..]

Oh nu wel vanwege haar vriend en dan pas ongesteld. Oprecht schuldgevoel, heel geloofwaardig.

[..]

Daar wordt je schuldgevoel minder erg van ja, gewoon blijven slapen als vriendlief er toch niet achter kan komen en toch ongesteld, dus soit.

[..]

Gewoon, nu ze nog meer op vriendliefs lip zit ja.

[..]

Hoe groeit ze naar hem toe, als ze de halve dag met jou aan het whatsappen is? Vast geen actieve vakantie..

[..]

Ze komt niet over als het type wat zomaar iets doet nee..

[..]

Nu die vriend nog hč. Weet hij überhaupt dat zijn relatie kennelijk in de shit zit?
Als zij zo van hem houdt, waarom handelt ze dat dan niet eerst af voor ze bij in bed stapt enzo?

[..]

Ze is sowieso tegenstrijdig bezig, maar dat is moeilijk constateren door je roze bril..

[..]

Dat doet ze natuurlijk het beste na eerst een beetje de potentiële waar getest te hebben en gewoon door te modderen met huidige vriend ja.

[..]

Hoho. Jij zou helemaal geen partij moeten zijn in haar relatie. Zij had je af moeten wijzen bij het zoenen als ze nog enige kans ziet daarin en er geen open relatie of iets dergelijks gaande is, maar laten we vooral dankbaar zijn dat ze ongesteld was toen de grens daarna nog veel verder bleek te kunnen.

[..]

Zij moest toch alles overdenken enzo? Zit ze met die ander samen te wonen en jij mag ook nog een duit in het virtuele zakje doen. Schiet lekker op..

[..]

Je verstand ja, nogal wiedes.

[..]

Reuzebenieuwd wat haar vriend nu al weet van de situatie. Niet alleen zijn eigen relatiestatus, maar ook in hoeverre hij weet van jou. Lijkt me redelijk relevant in dit plaatje, waarbij jij sowieso afstand moet nemen en houden tot zij klaar is om volwassen knopen door te hakken enzo.
Fantastisch uit elkaar gepluisd.

TS, wie probeer je nou voor de gek te houden? Als ze je een opening had gegeven had je het allang gedaan man.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  donderdag 11 juni 2015 @ 11:20:43 #27
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_153435133
Ze gebruikt jou voor de aandacht.
Vind je dat best, hou dan vol en probeer jezelf er van te overtuigen dat ze echt voor jou zal gaan kiezen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:36:34 #28
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_153443313
Vind je dat fijn om met een meid wat te hebben die niet volledig voor jou kan gaan?
Ze woont samen, geloof maar niet dat ze zomaar bij hem weggaat.
Move on.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:41:06 #29
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_153443429
RIP ts
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_153443505
Je bent haar nieuwe paar schoenen. Wacht maar totdat jij het oude paar bent en ze nieuwe vindt.
pi_153443526
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:36 schreef Luxuria het volgende:
Vind je dat fijn om met een meid wat te hebben die niet volledig voor jou kan gaan?
Move on.
Kan? Wil!
pi_153443655
quote:
Move on.
Ze woont samen, alsof mensen die samenwonen nooit uit elkaar gaan en voor een ander kiezen.

TS moet gewoon kijken of hij dit zelf wil laten voortduren of niet.
pi_153443822
quote:
Move on.
Het is geen kwestie van kunnen maar 1 van willen.
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:57:58 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_153443848
Zoals je eraan komt zo kom je er ook weer vanaf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_153458467
Mijn ervaring.: Als iemand redelijk snel bij een andere partner weg gaat, dan kan dat net zo snel ook bij jou gebeuren.
🐱
pi_153458806
zoals de Duitsers zeggen: Dran, Drauf, Drüber!
pi_153459776
Klinkt wel als iemand die (te) weinig liefde en genegenheid krijgt van haar eigen vriend en dat dus dan bij iemand anders zoekt. Vergeet niet dat ze 23 is. Meiden op die leeftijd denken vaker dat ze dat te kort komen.
Vergeet niet dat voor vrouwen liefde bestaat uit romantische wandelingen maken in het bos (check) en als ze dat kunnen doen en geen seks hoeven te hebben (check) is dat behoorlijk precies wat ze willen ;)
pi_153460030
quote:
3s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:15 schreef remlof het volgende:
Ze vindt.
Dit viel mij meer op:
quote:
  vrijdag 12 juni 2015 @ 02:51:43 #39
15600 BB-King
Long live the King!
pi_153460120
Een jong meiske dat wil experimenteren met een oude lul.

Dat waait wel weer voorbij.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_153460775
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 00:50 schreef GekkePoes het volgende:
Mijn ervaring.: Als iemand redelijk snel bij een andere partner weg gaat, dan kan dat net zo snel ook bij jou gebeuren.
Juist :Y
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:20:43 #41
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_153461136
quote:
We hebben uiteindelijk geen sex gehad omdat zij het niet kon, vanwege haar vriend en ze was ongesteld (dit was echt zo).
Ah, je hebt ff gecheckt? Dit soort types moet je inderdaad NOOIT geloven...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 12 juni 2015 @ 08:33:40 #42
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_153461268
quote:
Hallo allemaal,

Ik zou graag jullie mening horen over wat jullie in mijn situatie zouden doen:

Sinds begin van dit jaar heb ik een nieuwe collega. Zij werkt bij mij op de afdeling. Eigenlijk vanaf het moment dat we mekaar aan elkaar voorstelden sprong de vonk al over. In de eerste 2 maanden die volgden leerden we mekaar op de werkvloer een beetje kennen, meer niet. Ik kwam er wel achter dat ze een vriend had/heeft en dat ze pas samenwoonde. Ze is 23 jaar overigens, ik 31.

Na ongeveer 2 maanden kreeg ik van haar via Facebook een berichtje op zaterdagnacht. We waren toevallig allebei online. Weer even verder zitten praten en telefoonnummers uitgewisseld voor Whatsapp. Sindsdien, begin Maart, hadden we contact via Whatsapp en zo leerden we mekaar wat beter kennen. Het Whatsapp contact werd steeds intensiever totdat we dagelijks contact hadden, ook onder werktijd. De gesprekken gingen over van alles en nog wat en het klikte heel goed tussen ons.

Begin Mei zijn we met collega's op stap geweest en lekker een drankje gedaan. Toen begon ze op een gegeven moment over haar relatie en dat dat niet lekker liep en dat ze eigenlijk niet wist of ze wel verder wilde met haar vriend. Dit vertelde ze trouwens aan ons allemaal, in het algemeen dus.

Eind van die maand ging ik een weekend weg met vrienden en had ik via haar een goede slaapzak kunnen lenen. Tijdens dat weekend whatsappten wij constant en toen bleek wel dat er van beiden kanten steeds meer interesse was gekomen.
Begin Juni gingen we weer met collega's uit eten en aan tafel zat ik naast haar. Dit hadden we 's middags al besloten want we zouden samen een wijntje drinken. Na lekker weer met elkaar gepraat te hebben tijdens het eten, vertelde ze mij dat ze mij iets te leuk vond, zonder dat collega's dit hoorde. Ik antwoordde haar dat de interesse van mijn kant hetzelfde was. Daarna hingen we eigenlijk de hele avond om elkaar heen en keken elkaar meerdere malen diep in de ogen. We wilden elkaar eigenlijk toen al bespringen, maar vanwege collega's die erbij waren (en die we niks wilden laten weten over ons) en ook omdat ze een vriend had is er die avond niks gebeurd.

Ondanks dat we het toen allebei heel erg naar ons zin hadden, kwam toch ook al snel het besef dat waar wij me bezig waren eigenlijk niet kon. Zij had een vriend en dit was respectloos naar hem toe. Maar ze kon na 2 weken ook nog niet beslissen of ze voor mij wilde gaan of niet, logisch. Eigenlijk moest ze dus eerst maar s na gaan denken wat ze echt wilde. Maar omdat wij mekaar nog niet goed kenden besloten we mekaar nog wel te blijven zien om te kijken of serieus wat zou kunnen worden tussen ons.

2 weken later zou ze op zaterdagochtend naar mij toe komen om een samen een leuke dag te beleven. Ik had een verrassing, zij wist niet wat we gingen doen. Ze zou om 10.30 bij mij zijn. Om 12.00 kreeg ik een Whatsapp dat ze niet kon komen die dag. Het voelde niet goed vanwege haar vriend. Ze had een schuldgevoel. Begrijpelijk, maar wel klote. Die dag heel de tijd Whatsappen en afgesproken dat ze de volgende dag alsnog even langs zou komen om te praten. Zo gezegd, zo gedaan. Wel weer gezoend en gepraat over de situatie.

2 dagen voordat ze op vakantie ging met haar vriend (die vakantie stond al heel lang vast) hadden we weer bij mij thuis afgesproken. Ze zou blijven eten en ik zou koken voor haar. 'S middags had ik al vrij genomen van werk (zij had al vakantie) en die middag eerst lekker op terras gezeten en wat gedronken. Toen naar mij toen gegaan en toe was de spanning niet meer te harden. We lieten onszelf gaan en uiteindelijk belandden we in bed. We hebben uiteindelijk geen sex gehad omdat zij het niet kon, vanwege haar vriend en ze was ongesteld (dit was echt zo). Ze is die avond op eigen initiatief wel bij mij blijven slapen (haar vriend was niet thuis dus die wist niet dat zij er ook niet was). 's ochtends toen ik moest werken zijn we beiden de deur uit gegaan en is zij op vakantie gegaan.

Na 4 weken zagen we mekaar weer en spraken we die week 's avonds af om weer ff bij te praten. Toen zijn we heel eerlijk naar mekaar geweest en allebei bleken we gek te worden van de situatie; ik omdat ik haar heel graag vaker zou willen zien en omdat ik het serieus met haar wilde proberen en zij omdat ze verliefd op mij is en van haar vriend houdt (ze hebben bijna 5 jaar een relatie). Ze vertelde me ook dat ze vroeg in hun relatie zwanger is geweest van hem en dat dat er ook voor zorgt dat ze van hem houdt en hem moeilijk kan laten gaan (dit heeft een behoorlijke impact op haar gehad). Maar ondanks dat vertelde ze me dat ze zichzelf over 5 jaar niet met hem ziet. Dus dat is erg tegenstrijdig.

Op dit moment hebben we besloten niet meer af te spreken, zodat zij voor zichzelf eerst maar eens goed moet nadenken wat en wie ze nou echt wil. Voor ons gevoel niet de leukste oplossing, maar met het verstand wel het beste. We hebben allebei 'fouten' gemaakt door deze 'affaire' aan te gaan; zij omdat ze mij de liefde verklaarde terwijl ze een vriend had en ik omdat ik haar zoende terwijl ik wist dat ze een vriend had.

Even de OP quoten :P

En wat hieronder wordt gezegd:

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:00 schreef kroodje_broket het volgende:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 12 juni 2015 @ 09:03:06 #43
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_153461729
Bespaar jezelf de moeite :'). Zo'n standaard troela die in haar huidige relatie vreemd gaat met iemand anders om even wat anders te proeven en vervolgens gaan twijfelen voor wie ze moet kiezen. Zelf ervaring mee en dit wordt waarschijnlijk niks.

Bovendien als ze na 5 jaar samenzijn met haar huidige vriend vreemd gaat met jou, zou ze dat dan niet doen als ze bij jou is?

Bespaar je de moeite ^O^
pi_153462325
Eckte liefde
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_153462683
quote:
Move on.
Dat soort sneaky types zorgen gewoon eerst dat ze ergens anders een gespreid bedje hebben.
pi_153463506
Ik sluit me aan bij de rest. Helaas been there done that. Ook vroeger "the other guy" geweest en toen ze het uitmaakte met hem en wij uiteindelijk een relatie van 8 maanden begonnen werd ik gek van de aandacht die ze van andere jongens nodig had.

99% kans dat d'n deze ook zo is. Wel zoenen, dan toch schuldgevoel, dan toch niet los kunnen laten, dan toch niet verder willen met jou... Aandachttekort.
pi_153470380
Jouw verhaal is bijna identiek aan wat mij is overkomen met een collega, het lijkt allemaal zo mooi maar dat is het niet. Ik heb het na een aantal maanden ook afgekapt omdat zulke mensen over het algemeen niet weggaan bij hun partner omdat dat hun “safezone” is. En van een gemeenschappelijke vriendin heb ik vernomen dat ze nog steeds bij elkaar zijn. Het feit dat ze met jou vreemdgaat maar nooit t lef heeft gehad om het uit te maken zegt weinig goeds over haar karakter.

Ik heb mijn huidige vriendin een halfjaar nadat ik het afgekapt ontmoet dus ik zou zeggen gewoon afkappen want er zijn meer dan genoeg vrouwen op de wereld al dan niet in Nederland.
pi_153473405
Ik vind dat sneaky whatsappen een beetje treurig voor iemand van 31. Gewoon mee stoppen en niet weer dezelfde fout maken.

Bovendien ben je nu een soort van 'friendzoned' door een 23 jarige bezette chick, dit moet je niet willen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_153488557
Bedankt voor jullie reacties.

Het verhaal is inderdaad 2-ledig:

1. Zij zou inderdaad nooit met mij vreemd moeten gaan (uiteindelijk zijn we ook een aantal keer met elkaar naar bed geweest).

2. Ik zou dit niet moeten accepteren om op de 2e plaats te 'mogen' staan. Ik heb vaker geprobeerd er mee te kappen, maar als je verliefd bent en je ziet elkaar elke dag op het werk dan is dat helaas erg moeilijk.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 08:52:43 #51
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_153492064
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:15 schreef Hardwell81 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties.

Het verhaal is inderdaad 2-ledig:

1. Zij zou inderdaad nooit met mij vreemd moeten gaan (uiteindelijk zijn we ook een aantal keer met elkaar naar bed geweest).

2. Ik zou dit niet moeten accepteren om op de 2e plaats te 'mogen' staan. Ik heb vaker geprobeerd er mee te kappen, maar als je verliefd bent en je ziet elkaar elke dag op het werk dan is dat helaas erg moeilijk.
Met haar omgaan op werk is onvermijdelijk? Zij is niet te ontrekken uit het gezichtsveld tijdens werk? en wat is " geprobeerd er mee te kappen? " nogmaals, je stevent af op een mooie RIP
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zaterdag 13 juni 2015 @ 09:08:25 #52
444798 Krullenbolletje..
nothing but sarcasm
pi_153492210
Nu al een betrouwbaar type
Last year, I asked Santa for the sexiest person ever for Christmas... I woke up in a box
pi_153503612
Heftige reacties. Ik vind dat de TS niet zoveel valt aan te rekenen, iemand die verliefd is doet nu eenmaal niet altijd de meest "logische" dingen. Hetzelfde zou je kunnen zeggen voor de collega, alleen - het is al eerder gezegd - zij heeft een vriend en hoe slecht de relatie tussen hen ook mag zijn: ze kiest er tot nog toe niet voor om de situatie aan haar vriend voor te leggen en te bekijken of zij er samen nog iets van kunnen maken. En ja, dat kun je afdoen alszijnde "laf", maar ook dat vind ik persoonlijk vrij menselijk. Je laten meeslepen door je gevoelens, een keer positieve aandacht krijgen, spanning, ik hoef dat niet uit te leggen. Aan de andere kant geeft dat wel een signaal af: probeer je voor te stellen dat jíj een relatie van vijf jaar met haar hebt...en het gaat iets minder goed...zou je haar kunnen, willen vertrouwen?
  zaterdag 13 juni 2015 @ 19:39:20 #54
365231 Fera
Fire & Blood
pi_153504223
Gewoon met haar blijven neuken tot je zelf relatiewaardig materiaal tegenkomt. Zij is toch al ongeschikt. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 21:44:31 #55
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_153506957
De vraag blijft: is ze neukbaar??
  Eindredactie Games zaterdag 13 juni 2015 @ 22:05:30 #56
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153507534
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:10 schreef Lápiz het volgende:
Heftige reacties. Ik vind dat de TS niet zoveel valt aan te rekenen, iemand die verliefd is doet nu eenmaal niet altijd de meest "logische" dingen. Hetzelfde zou je kunnen zeggen voor de collega, alleen - het is al eerder gezegd - zij heeft een vriend en hoe slecht de relatie tussen hen ook mag zijn: ze kiest er tot nog toe niet voor om de situatie aan haar vriend voor te leggen en te bekijken of zij er samen nog iets van kunnen maken. En ja, dat kun je afdoen alszijnde "laf", maar ook dat vind ik persoonlijk vrij menselijk. Je laten meeslepen door je gevoelens, een keer positieve aandacht krijgen, spanning, ik hoef dat niet uit te leggen. Aan de andere kant geeft dat wel een signaal af: probeer je voor te stellen dat jíj een relatie van vijf jaar met haar hebt...en het gaat iets minder goed...zou je haar kunnen, willen vertrouwen?
Lekker makkelijk altijd. In hetzelfde rijtje als "iemand die dronken is doet wel eens iets doms".

Je kunt alles wel gooien op "zo is natoer", maar mijn ervaring (gelukkig niet first hand) met dit soort situaties is dat het vaak gaat om mensen die verliefd worden en dan lekker achter de rug van de partner gaan testrijden. Als het uiteindelijk niet bevalt, is er altijd nog de backup-vriend/vriendin.

Eigenlijk dus dit:

quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:43 schreef Scorpie het volgende:
Je bent haar nieuwe paar schoenen. Wacht maar totdat jij het oude paar bent en ze nieuwe vindt.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:29 schreef Helsinki het volgende:
Hoe voelt dat nou, een reserve-bitchboy zijn?
Ik hoop in ieder geval niet dat ik het ooit mee hoef te maken, dat mijn vriendin niet andere dudes gaat uitproberen (omdat 'het even niet lekker loopt' :') ) en gewoon de relatie beëindigd.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153510701
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:43 schreef Scorpie het volgende:
Dit knap staaltje symboliek vat de situatie en de gevolgen als TS ermee door gaat wel een beetje samen.

Zodra jij saai wordt, zoekt ze weer een andere toyboy.
pi_153536187
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:10 schreef Lápiz het volgende:
Natuurlijk spookt dit ook door mijn hoofd. Ik wist dat zij een vriend had en nam daarom ook geen initiatief. Toen zei mij vertelde dat ze mij erg leuk vond, toen gingen de remmen los en ben ik er vol voor gegaan.
Nu blijft ze 'twijfelen' vooral omdat ze niet kan begrijpen waarom ze mij zo leuk vind terwijl ze een vriend heeft en daardoor heeft ze het gevoel dat er toch iets niet helemaa goed zit. Maar ze kan er de vinger niet op leggen wat dat is. Frustrerend, voor zowel haar als mij. Maar ik denk dat ik haar maar los moet laten. Is voor allebei het beste. Dan heeft zij rust aan haar hoofd en kan ik het ook laten zakken. Dan merk ik vanzelf of ze me gaat missen of niet en anders ben ik roze bril in ieder geval even kwijt. Die kan ik altijd wel weer op gaan zetten.
  zondag 14 juni 2015 @ 23:27:04 #59
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153536601
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 23:14 schreef Hardwell81 het volgende:
daardoor heeft ze het gevoel dat er toch iets niet helemaa goed zit. Maar ze kan er de vinger niet op leggen wat dat is. Frustrerend, voor zowel haar als mij.
Een ding is duidelijk: ze heeft tot nu toe niet haar vriend verlaten voor jou.

Kijk naar haar daden, niet naar haar woorden.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')