abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2015 @ 08:52:43 #51
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_153492064
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:15 schreef Hardwell81 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties.

Het verhaal is inderdaad 2-ledig:

1. Zij zou inderdaad nooit met mij vreemd moeten gaan (uiteindelijk zijn we ook een aantal keer met elkaar naar bed geweest).

2. Ik zou dit niet moeten accepteren om op de 2e plaats te 'mogen' staan. Ik heb vaker geprobeerd er mee te kappen, maar als je verliefd bent en je ziet elkaar elke dag op het werk dan is dat helaas erg moeilijk.
Met haar omgaan op werk is onvermijdelijk? Zij is niet te ontrekken uit het gezichtsveld tijdens werk? en wat is " geprobeerd er mee te kappen? " nogmaals, je stevent af op een mooie RIP
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zaterdag 13 juni 2015 @ 09:08:25 #52
444798 Krullenbolletje..
nothing but sarcasm
pi_153492210
Nu al een betrouwbaar type
Last year, I asked Santa for the sexiest person ever for Christmas... I woke up in a box
pi_153503612
Heftige reacties. Ik vind dat de TS niet zoveel valt aan te rekenen, iemand die verliefd is doet nu eenmaal niet altijd de meest "logische" dingen. Hetzelfde zou je kunnen zeggen voor de collega, alleen - het is al eerder gezegd - zij heeft een vriend en hoe slecht de relatie tussen hen ook mag zijn: ze kiest er tot nog toe niet voor om de situatie aan haar vriend voor te leggen en te bekijken of zij er samen nog iets van kunnen maken. En ja, dat kun je afdoen alszijnde "laf", maar ook dat vind ik persoonlijk vrij menselijk. Je laten meeslepen door je gevoelens, een keer positieve aandacht krijgen, spanning, ik hoef dat niet uit te leggen. Aan de andere kant geeft dat wel een signaal af: probeer je voor te stellen dat jíj een relatie van vijf jaar met haar hebt...en het gaat iets minder goed...zou je haar kunnen, willen vertrouwen?
  zaterdag 13 juni 2015 @ 19:39:20 #54
365231 Fera
Fire & Blood
pi_153504223
Gewoon met haar blijven neuken tot je zelf relatiewaardig materiaal tegenkomt. Zij is toch al ongeschikt. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 21:44:31 #55
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_153506957
De vraag blijft: is ze neukbaar??
  Eindredactie Games zaterdag 13 juni 2015 @ 22:05:30 #56
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_153507534
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:10 schreef Lápiz het volgende:
Heftige reacties. Ik vind dat de TS niet zoveel valt aan te rekenen, iemand die verliefd is doet nu eenmaal niet altijd de meest "logische" dingen. Hetzelfde zou je kunnen zeggen voor de collega, alleen - het is al eerder gezegd - zij heeft een vriend en hoe slecht de relatie tussen hen ook mag zijn: ze kiest er tot nog toe niet voor om de situatie aan haar vriend voor te leggen en te bekijken of zij er samen nog iets van kunnen maken. En ja, dat kun je afdoen alszijnde "laf", maar ook dat vind ik persoonlijk vrij menselijk. Je laten meeslepen door je gevoelens, een keer positieve aandacht krijgen, spanning, ik hoef dat niet uit te leggen. Aan de andere kant geeft dat wel een signaal af: probeer je voor te stellen dat jíj een relatie van vijf jaar met haar hebt...en het gaat iets minder goed...zou je haar kunnen, willen vertrouwen?
Lekker makkelijk altijd. In hetzelfde rijtje als "iemand die dronken is doet wel eens iets doms".

Je kunt alles wel gooien op "zo is natoer", maar mijn ervaring (gelukkig niet first hand) met dit soort situaties is dat het vaak gaat om mensen die verliefd worden en dan lekker achter de rug van de partner gaan testrijden. Als het uiteindelijk niet bevalt, is er altijd nog de backup-vriend/vriendin.

Eigenlijk dus dit:

quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:43 schreef Scorpie het volgende:
Je bent haar nieuwe paar schoenen. Wacht maar totdat jij het oude paar bent en ze nieuwe vindt.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:29 schreef Helsinki het volgende:
Hoe voelt dat nou, een reserve-bitchboy zijn?
Ik hoop in ieder geval niet dat ik het ooit mee hoef te maken, dat mijn vriendin niet andere dudes gaat uitproberen (omdat 'het even niet lekker loopt' :') ) en gewoon de relatie beëindigd.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_153510701
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:43 schreef Scorpie het volgende:
Je bent haar nieuwe paar schoenen. Wacht maar totdat jij het oude paar bent en ze nieuwe vindt.
Dit knap staaltje symboliek vat de situatie en de gevolgen als TS ermee door gaat wel een beetje samen.

Zodra jij saai wordt, zoekt ze weer een andere toyboy.
pi_153536187
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:10 schreef Lápiz het volgende:
Natuurlijk spookt dit ook door mijn hoofd. Ik wist dat zij een vriend had en nam daarom ook geen initiatief. Toen zei mij vertelde dat ze mij erg leuk vond, toen gingen de remmen los en ben ik er vol voor gegaan.
Nu blijft ze 'twijfelen' vooral omdat ze niet kan begrijpen waarom ze mij zo leuk vind terwijl ze een vriend heeft en daardoor heeft ze het gevoel dat er toch iets niet helemaa goed zit. Maar ze kan er de vinger niet op leggen wat dat is. Frustrerend, voor zowel haar als mij. Maar ik denk dat ik haar maar los moet laten. Is voor allebei het beste. Dan heeft zij rust aan haar hoofd en kan ik het ook laten zakken. Dan merk ik vanzelf of ze me gaat missen of niet en anders ben ik roze bril in ieder geval even kwijt. Die kan ik altijd wel weer op gaan zetten.
  zondag 14 juni 2015 @ 23:27:04 #59
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153536601
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 23:14 schreef Hardwell81 het volgende:
daardoor heeft ze het gevoel dat er toch iets niet helemaa goed zit. Maar ze kan er de vinger niet op leggen wat dat is. Frustrerend, voor zowel haar als mij.
Een ding is duidelijk: ze heeft tot nu toe niet haar vriend verlaten voor jou.

Kijk naar haar daden, niet naar haar woorden.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')