Ban haar uit je leven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:49 schreef pluff het volgende:
Oke, die roze-keuken-hoer blijft maar om geld vragen. En ik denk dat ik het verkloot heb
[..]
Hoerenstruggles. Dus ik naar het politibureau om aangifte te doen dat zij mijn pincode heeft afgekeken en mijn rekening heeft leeggemaakt. Gingen ze vragen stellen wie het was enzo, en eerst hield ik het vaag dat het een meisje was die ik een maandje kende en had ontmoet. Vroegen ze of zij bij mij thuis was geweest, en ik bij haar enzo. Dat was het geval. Toen vonden ze het kansloos om aangifte te doen....
Dus ik zeggen dat het een hoer was die ik ook zo had ontmoet. Gingen ze heel hard lachenen ze adviseerden mij om niet met dat soort dames om te gaan nadat ik zei dat het me al eens eerder was gebeurd voor 8000.
Maar heb ik het nu verkloot bij haar?
En wat is aju? Alsjeblieft of ajuu(van adieu?)
Stel ik geef haar een paar klappen in privesfeer. Kan zij dan ook geen aangifte doen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ban haar uit je leven.
Meer heb ik er ook niet over te zeggen verder.
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Stel ik geef haar een paar klappen in privesfeer. Kan zij dan ook geen aangifte doen?
Ik word gewoon genegeerdquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:52 schreef aeque het volgende:
De tering... Ik ga er ook gewoon niet eens op reageren ook.
Is ze niet waard.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Stel ik geef haar een paar klappen in privesfeer. Kan zij dan ook geen aangifte doen?
Dat ging niet over jouquote:
Oh, dan ben ik het zowaar een keer eens met UitStraling.quote:
quote:
Kun je haar niet betalen om haar te mogen slaan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik had een goed plan ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik het zowaar een keer eens met UitStraling.
[..]
Ik was het ook een keer eens met je, viel me al opquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik het zowaar een keer eens met UitStraling.
[..]
Wil je dat doen dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je 10000 euro betaald hebt voor een levensechte 50 shades of grey ervaring.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:54 schreef pluff het volgende:
[..]
"mag ik je voor 110 een uurtje in elkaar slaan? "is gestuurd...quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je haar niet betalen om haar te mogen slaan?
nee te laat ik heb het denk ik al verkloot.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je dat doen dan?
Aangifte voor fysiek geweld kan altijd, wat iemand je ook geflikt heeft. Tenzij zelfverdediging.
2 dagen lang seks met mlif en ik kan er weer een jaar tegen aan, financieelquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:52 schreef aeque het volgende:
De tering... Ik ga er ook gewoon niet eens op reageren ook.
Dan zou ze zich waarschijnlijk eindelijk wel eens echt een keer genaaid voelen jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je 10000 euro betaald hebt voor een levensechte 50 shades of grey ervaring.
Dan geloven ze haar echt niet.
En geef haar aan bij de belastingdienst.
"dan staan we quitte" heb ik erachteraan gestuurd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:01 schreef pluff het volgende:
[..]
"mag ik je voor 110 een uurtje in elkaar slaan? "is gestuurd...
Wanneer heb je überhaupt voor het laatst seks met haar gehad? Voor de roze keuken?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:02 schreef pluff het volgende:
[..]
nee te laat ik heb het denk ik al verkloot.
Ik zat er nog over te denken om een keer te seksen en dan weggaan zonder te betalen. Ze vertrouwt me namelijk wel genoeg dat ik na afloop betaal als het van te voren er niet van komt. Maar is nu te laat.
Ja ik heb gevraagd of ik aangifte van belastingontduiking kon doen want ik trek het niet meer dat ze er nog mee weg gaat komen ook. MAar ik moest bij de belastingdienst zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan zou ze zich waarschijnlijk eindelijk wel eens echt een keer genaaid voelen ja
Maar waarschijnlijk laat ze pluff dan weer voor de boete opdraaien.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan zou ze zich waarschijnlijk eindelijk wel eens echt een keer genaaid voelen ja
Ahwquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Rustig ademhalen, komt goed
[ afbeelding ]
Ahw Husky!quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Rustig ademhalen, komt goed
[ afbeelding ]
Je kan wel het slachtoffer gaan uithangen, en dat ben je technisch ook, maar doe nou niet alsof je er niet grotendeels zelf voor gekozen hebt om misbruik van je te laten maken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:04 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja ik heb gevraagd of ik aangifte van belastingontduiking kon doen want ik trek het niet meer dat ze er nog mee weg gaat komen ook. MAar ik moest bij de belastingdienst zijn.
Liegen is geen goed begin van een goed huwelijkquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, 90% van wat ik tegen UitStraling zeg is een leugen.
---
[ afbeelding ]
Colton
Wat doe je, nu ga ik huilen dat ik geen betere pc heb.quote:
Mag je houden wat je afpakt?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer bericht of ik eind deze maand ergens op visite kom. Zo druk
En ik moet volgende week schoolfeest surveilleren. Even alle drugs afpakken
Nee 1 of 2 keer erna nog. Ik heb wel in de tussentijd seks gehad met een andere hoer (zc). Zal ik nog hopen op een soaquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer heb je überhaupt voor het laatst seks met haar gehad? Voor de roze keuken?
En dan hier verkopen he boefje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat dus.quote:
Dan verkopenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat ben jij gemeenquote:
wtf did I just readquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:06 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee 1 of 2 keer erna nog. Ik heb wel in de tussentijd seks gehad met een andere hoer (zc). Zal ik nog hopen op een soa? Heb ik haar ook wat aangedaan
Eind volgende week bestel ik de mijnequote:Op woensdag 10 juni 2015 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat doe je, nu ga ik huilen dat ik geen betere pc heb.
Nee.quote:
Alsof al die junks hier niet al een stash hebben om een Westeros Winter door te komen.quote:
Zij heeft mijn pincode afgekeken, mijn pinpas tijdelijk gestolen en mijn rekening geplundert en pinpas weer teruggedaan. Ik vind dat echt te ver gaan, en DAARVAN wilde ik aangifte gaan doen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan wel het slachtoffer gaan uithangen, en dat ben je technisch ook, maar doe nou niet alsof je er niet grotendeels zelf voor gekozen hebt om misbruik van je te laten maken.
Schets eens beeld van mij. Even kijken of hij klopt. Zo ja, dan gaan we trouwen, zo nee, dan niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Liegen is geen goed begin van een goed huwelijk
PC > PS4quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat doe je, nu ga ik huilen dat ik geen betere pc heb.
Nou dan verkoop je het alleen aan mij.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Alsof al die junks hier niet al een stash hebben om een Westeros Winter door te komen.
Ik heb ook geen PS4.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Schets eens beeld van mij. Even kijken of hij klopt. Zo ja, dan gaan we trouwen, zo nee, dan niet.
[..]
PC > PS4
pcmr.
Of gewoon voordat ze naar binnen gaan hun shotje nemenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Alsof al die junks hier niet al een stash hebben om een Westeros Winter door te komen.
Vertel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Gamen en Fok! gaat ook wel heel erg ver hoor
Gaat prima.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Tegelijk?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat is al oud nieuws. Nu vind je het een probleem omdat blijkt dat je haar liefde niet hebt kunnen kopen. Shocking. Je had meteen aangifte moeten doen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:07 schreef pluff het volgende:
[..]
Zij heeft mijn pincode afgekeken, mijn pinpas tijdelijk gestolen en mijn rekening geplundert en pinpas weer teruggedaan
Coolquote:
Haiquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:08 schreef Yvie_lu het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Dat gaat toch wel richting nerd.
nerd is the new sexyquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
kijk dit is haar ook:quote:
Maar jij bent toch ook een nerd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Oh die ken ik wel ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:11 schreef pluff het volgende:
[..]
kijk dit is haar ook:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=290036
http://www.hookers.nl/sho(...)ghlight=#post1883951
en dit is de prostituee waar ik tussendoor geweest ben.
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=303822
Jij ineens een stuk blijer met je datingsiteberichtjes tot nu toe nu je dit hebt gelezen gok ik. Het kan altijd ergerquote:
Wat een heerlijk leven hebben die meiden toch dat ze jou mogen neuken en ze krijgen er nog geld voor ook, je bent een heldquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:11 schreef pluff het volgende:
[..]
kijk dit is haar ook:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=290036
http://www.hookers.nl/sho(...)ghlight=#post1883951
en dit is de prostituee waar ik tussendoor geweest ben.
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=303822
Dat er zulke vage mensen rondlopen. Ik kom nu helemaal niet meer van m'n zolderkamer af.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij ineens een stuk blijer met je datingsiteberichtjes tot nu toe nu je dit hebt gelezen gok ik. Het kan altijd erger
Eigenlijk zouden vrouwen ook voor mij moeten betalen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een heerlijk leven hebben die meiden toch dat ze jou mogen neuken en ze krijgen er nog geld voor ook, je bent een held
Uiteraardquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ga jij ook elk weekend 'stappen'?
Welk koosnaampje heb je liever dan?quote:
Goede vraag, daar moet ik even over nadenkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welk koosnaampje heb je liever dan?
Aaahhwquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat er zulke vage mensen rondlopen. Ik kom nu helemaal niet meer van m'n zolderkamer af.
Zo'n hele fijne hor kopenquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:17 schreef FrauMilena het volgende:
Dikke spinnen onthouden mij van frisse lucht. Lijkt net een sauna hier
Ohw al bijna spinvrijquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb ik gekocht, moet hem alleen nog erop zetten.Die er nu hangt heeft gaten.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:01 schreef pluff het volgende:
[..]
"mag ik je voor 110 een uurtje in elkaar slaan? "is gestuurd...
zij: "nee aju"quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:02 schreef pluff het volgende:
[..]
"dan staan we quitte" heb ik erachteraan gestuurd.
Denken dat ik Fok!kers toelaat binnen een straal van 10km van m'n huisquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw al bijna spinvrij
Gewoon even van de behulpzame mannen hier gebruik maken
Zij kapt het af. Helaas, zij heeft besloten en t laatste woord gehadquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:20 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
zij: "nee aju"
Aju is tot ziens dus dit was het dan. toch?
Misschien moet je net als Kaneel ook proberen celibaat door het leven te gaan. Veel beter.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:20 schreef pluff het volgende:
[..]
[..]
zij: "nee aju"
Aju is tot ziens dus dit was het dan. toch?
Hoe bevalt je roze keuken?quote:
mlig?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat mlig je nog niet heeft gehad bedoel je?
We hebben hier vast wel mensen die hem voor je willen witten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is slecht gelukt, hij is namelijk wat grijs uitgevallen
Opzoek naar een nieuwe geldschieter dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is slecht gelukt, hij is namelijk wat grijs uitgevallen
Intense Yvie.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede vraag, daar moet ik even over nadenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |