Ban haar uit je leven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:49 schreef pluff het volgende:
Oke, die roze-keuken-hoer blijft maar om geld vragen. En ik denk dat ik het verkloot heb
[..]
Hoerenstruggles. Dus ik naar het politibureau om aangifte te doen dat zij mijn pincode heeft afgekeken en mijn rekening heeft leeggemaakt. Gingen ze vragen stellen wie het was enzo, en eerst hield ik het vaag dat het een meisje was die ik een maandje kende en had ontmoet. Vroegen ze of zij bij mij thuis was geweest, en ik bij haar enzo. Dat was het geval. Toen vonden ze het kansloos om aangifte te doen....
Dus ik zeggen dat het een hoer was die ik ook zo had ontmoet. Gingen ze heel hard lachenen ze adviseerden mij om niet met dat soort dames om te gaan nadat ik zei dat het me al eens eerder was gebeurd voor 8000.
Maar heb ik het nu verkloot bij haar?
En wat is aju? Alsjeblieft of ajuu(van adieu?)
Stel ik geef haar een paar klappen in privesfeer. Kan zij dan ook geen aangifte doen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ban haar uit je leven.
Meer heb ik er ook niet over te zeggen verder.
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Stel ik geef haar een paar klappen in privesfeer. Kan zij dan ook geen aangifte doen?
Ik word gewoon genegeerdquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:52 schreef aeque het volgende:
De tering... Ik ga er ook gewoon niet eens op reageren ook.
Is ze niet waard.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Stel ik geef haar een paar klappen in privesfeer. Kan zij dan ook geen aangifte doen?
Dat ging niet over jouquote:
Oh, dan ben ik het zowaar een keer eens met UitStraling.quote:
quote:
Kun je haar niet betalen om haar te mogen slaan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik had een goed plan ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik het zowaar een keer eens met UitStraling.
[..]
Ik was het ook een keer eens met je, viel me al opquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik het zowaar een keer eens met UitStraling.
[..]
Wil je dat doen dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:54 schreef pluff het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je 10000 euro betaald hebt voor een levensechte 50 shades of grey ervaring.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:54 schreef pluff het volgende:
[..]
"mag ik je voor 110 een uurtje in elkaar slaan? "is gestuurd...quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je haar niet betalen om haar te mogen slaan?
nee te laat ik heb het denk ik al verkloot.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil je dat doen dan?
Aangifte voor fysiek geweld kan altijd, wat iemand je ook geflikt heeft. Tenzij zelfverdediging.
2 dagen lang seks met mlif en ik kan er weer een jaar tegen aan, financieelquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:52 schreef aeque het volgende:
De tering... Ik ga er ook gewoon niet eens op reageren ook.
Dan zou ze zich waarschijnlijk eindelijk wel eens echt een keer genaaid voelen jaquote:Op woensdag 10 juni 2015 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je 10000 euro betaald hebt voor een levensechte 50 shades of grey ervaring.
Dan geloven ze haar echt niet.
En geef haar aan bij de belastingdienst.
"dan staan we quitte" heb ik erachteraan gestuurd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:01 schreef pluff het volgende:
[..]
"mag ik je voor 110 een uurtje in elkaar slaan? "is gestuurd...
Wanneer heb je überhaupt voor het laatst seks met haar gehad? Voor de roze keuken?quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:02 schreef pluff het volgende:
[..]
nee te laat ik heb het denk ik al verkloot.
Ik zat er nog over te denken om een keer te seksen en dan weggaan zonder te betalen. Ze vertrouwt me namelijk wel genoeg dat ik na afloop betaal als het van te voren er niet van komt. Maar is nu te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |