Ik wilde 'goed te pas' doen en dacht dat dit een betere optie wasquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Is dit streekafhankelijk taalgebruik eigenlijk?
Van wie?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:35 schreef netchip het volgende:
Dat topic van BredeBroeder is trouwens ook een slapstick. Tjongejonge.
Hoef ik niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik mail je de SC_Relaties.rar wel weer.
Hoe kom je in aanraking met avocado's dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu wel weer.Paar uurtjes geleden wat minder, toen mijn avocado intolerantie opspeelde.
Link?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:35 schreef netchip het volgende:
Dat topic van BredeBroeder is trouwens ook een slapstick. Tjongejonge.
R&P / Vriendin maakt het uit maar toch weer niet...quote:
Beter als Fok.rarquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik mail je de SC_Relaties.rar wel weer.
Niks mis met wat lange termijn planning toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Langetermijnprojectje wordt dat wel, verwacht ik.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks mis met wat lange termijn planning toch?Iets om naar uit te kijken.
Normaal ben ik wel netter in mijn bewoordingen hoor, don't worryquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Schelden doe je maar met je moeder, niet met kanker.
Maakt mij het uit hoe je normaal wel of niet bentquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel netter in mijn bewoordingen hoor, don't worry
Vind je het oprecht vervelend, trouwens?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maakt mij het uit hoe je normaal wel of niet bent
/wajongquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Geen boeken die gekocht moeten worden voor het nieuwe collegejaar, #meevaller
Ik heb voor mijn hele studie nog nooit één boek gekochtquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Geen boeken die gekocht moeten worden voor het nieuwe collegejaar, #meevaller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |