Komt af en toe nog wel wat nuttigs uit hier, het is mijn keuze alleen ik weet niet wat ik er mee moet. Zeker nu is het moeilijk omdat het gister pas gebeurd is en het heel erg wennen is.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:54 schreef blondetrien het volgende:
Waarom wil je weten wat FOK! vindt? Als jij dit kan accepteren en er toekomst in ziet, prima toch? Het is jouw leven.
Tja... als ik jou was zou ik het voorlopig als uit beschouwen, en als het ooit weer aangaat dan zie je dan wel weer. Dan bespaar je jezelf denk ik toch een hoop twijfels en misschien zelfs een hoop verdriet als je je er teveel aan vastklampt en het komt toch niet goed. Mensen maken het nu eenmaal niet voor niets uit. Maar zo zou ik er in staan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 21:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Komt af en toe nog wel wat nuttigs uit hier, het is mijn keuze alleen ik weet niet wat ik er mee moet. Zeker nu is het moeilijk omdat het gister pas gebeurd is en het heel erg wennen is.
Kloptquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als zoiets ooit weer aan gaat, dan is er wel werk aan de winkel want een relatie gaat nooit zomaar uit
Was ook een groot probleem, ik zag geen goede toekomst met haar ouders, omdat daar serieuze spanningen tussen waren. Ze wil er nu niet aan werken omdat het heel slecht met d'r gaat, in korte tijd veel afgevallen, bij de dokterspost beland vanwege hyperventilatie wat ook om een probleem met de omstandigheden was. Elke avond huilen, en dan is het vaak niet persoonlijk om mij maar om de situatie waar wij in zitten. Wat er na die tijd gaat gebeuren is dat ik het opnieuw ga proberen met die ouders en we het rustig gaan opbouwen want nu zitten we eigenlijk op elkaars lip, daar komt ook nog eens bij dat ik door die jaloezie of misgunning snel boos wordt als ze niet mijn kant kiest. Ik weet dat dat fout is, daarom wou ik zelf ook rust.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Tuurlijk wil ze jou niet kwijt. Maar blijkbaar is er wel een groot probleem waardoor het uit gaat. Van wat ik lees kan ze niet kiezen en weet ze niet wat ze wil, maar wat er was is niet goed genoeg voor haar. De vraag is: Als ze er nu niet samen met jou aan wilt werken, waarom dan wel over een half jaar?
Ik geloof er eerlijk gezegd gewoon niet in.
Zo zie ik het absoluut niet, ze maakt het niet voor niets uit en we hebben er heel lang over gepraat, ze houd heel erg van me alleen ze kiest nu voor haarzelf anders gaat ze eraan kapot, en ik ook. Waarom is ze anders doodsbenauwd dat ik m'n gevoelens voor haar verlies of een ander vindt.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:14 schreef Copycat het volgende:
Geniet van je plekje op de back-burner.
Je bent het paar oude schoenen dat ze nog even achterhoudt.
Nee, dat snap ik dat je het zo niet wil zien en dat zij ook nog een beetje schippert uit angst straks met lege handen te staan. Maar dit is zo'n klassiekertje. Sorry.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Zo zie ik het absoluut niet, ze maakt het niet voor niets uit en we hebben er heel lang over gepraat, ze houd heel erg van me alleen ze kiest nu voor haarzelf anders gaat ze eraan kapot, en ik ook. Waarom is ze anders doodsbenauwd dat ik m'n gevoelens voor haar verlies of een ander vindt.
Kies voor jezelf en laat haar gaan. Je houdt veel van haar, maar je kan zo niet verder met iemand die "gebroken is". Het is naar mijn mening veel lastiger om van iets slechts iets goeds te maken, dan met een schone lij te beginnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:18 schreef BredeBroeder het volgende:
Was ook een groot probleem, ik zag geen goede toekomst met haar ouders, omdat daar serieuze spanningen tussen waren. Ze wil er nu niet aan werken omdat het heel slecht met d'r gaat, in korte tijd veel afgevallen, bij de dokterspost beland vanwege hyperventilatie wat ook om een probleem met de omstandigheden was. Elke avond huilen, en dan is het vaak niet persoonlijk om mij maar om de situatie waar wij in zitten. Wat er na die tijd gaat gebeuren is dat ik het opnieuw ga proberen met die ouders en we het rustig gaan opbouwen want nu zitten we eigenlijk op elkaars lip, daar komt ook nog eens bij dat ik door die jaloezie of misgunning snel boos wordt als ze niet mijn kant kiest. Ik weet dat dat fout is, daarom wou ik zelf ook rust.
Even realistisch; je denkt toch niet dat hij hier naar gaat luisteren he, hoe goed jij dit bericht ook bedoelt...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Kies voor jezelf en laat haar gaan. Je houdt veel van haar, maar je kan zo niet verder met iemand die "gebroken is". Het is naar mijn mening veel lastiger om van iets slechts iets goeds te maken, dan met een schone lij te beginnen.
Kies voor jezelf en ga verder met leven, als je haar later ooit nog tegenkomt, is dat altijd mogelijk.
Dit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:14 schreef Copycat het volgende:
Geniet van je plekje op de back-burner.
Je bent het paar oude schoenen dat ze nog even achterhoudt.
Tuurlijk niet. Maar na 20x dit soort oprechte adviezen te hebben gelezen en zich te realiseren dat hij niet voor een ander kan leven en maanden kan wachten op een misschien, dan wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:58 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Even realistisch; je denkt toch niet dat hij hier naar gaat luisteren he, hoe goed jij dit bericht ook bedoelt...
Ja maar dit zien wij alleen want wij zijn niet verliefd op TS' ex.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar na 20x dit soort oprechte adviezen te hebben gelezen en zich te realiseren dat hij niet voor een ander kan leven en maanden kan wachten op een misschien, dan wel.
Je gaat toch niet wachten tot zij beter wordt/het weer ziet zitten? Sorry, maar denken dat het goed komt is natuurlijk leuk, maar hoe realistisch is het? Ik denk dat TS zich daar tekort mee doet, want ik kan met mijn handen en voeten niet tellen hoe vaak mensen een "break nemen" of "Even een tijdje zonder elkaar om aan onszelf te werken" en nog op een hand tellen hoeveel daarna er weer bij elkaar zijn gekomen, laat staan nog (lang) gelukkig zijn (geweest).
Het is hard advies, maar ik ben hier niet om te zeggen: TS, het komt allemaal goed. Want het is een klote situatie waar dingen TS niet meezitten en hij is hoe dan ook meer ward dan de positie die hij nu wilt aannemen en dat weet hij zelf ook.
Ja en toen ik verliefd was op mijn Ex was er een klein forumpje genaamd FOK om mij perspectief te bieden en mij te helpen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:19 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ja maar dit zien wij alleen want wij zijn niet verliefd op TS' ex.
Dan ben je vast van een zeldzaam soortquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:19 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja en toen ik verliefd was op mijn Ex was er een klein forumpje genaamd FOK om mij perspectief te bieden en mij te helpen.
Who knows.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:20 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Dan ben je vast van een zeldzaam soort
Ik hoop dat TS het licht ziet, maar ik betwijfel het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |