Dat is goed nieuwsquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben druk en goed bezig. Voor het eerst sinds tijden D:
Nee dat zeker niet, van het idee alleen al krijg ik rillingen, maar het zijn geen celibaat levende nonnenquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dus die groepschat zou best kunnen?
Hoe bedoel je? :$quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij een beetje te spreken, Straw?
Jep. Sorry als dit allemaal een beetje nietszeggend overkomtquote:
Wat schattig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik stootte net moeilijk hard de onderkant van m'n knie tegen bureaurand. Was even inhouden en daarna kreeg ik een lachbui. Ik ben ook niet meer wat ik geweest ben, niet één scheldwoord kwam eruit
Kankerkutinstelling zo. Had ik niet van een kankerkutpersoon als jou verwacht.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:31 schreef FrauMilena het volgende:
Ik stootte net moeilijk hard de onderkant van m'n knie tegen bureaurand. Was even inhouden en daarna kreeg ik een lachbui. Ik ben ook niet meer wat ik geweest ben, niet één scheldwoord kwam eruit
quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben jij een beetje te spreken, Straw?
Is dit streekafhankelijk taalgebruik eigenlijk?quote:
Nog niet naar gekeken.quote:
Nieuwe uitdagingen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken.
Ik ben bang dat ik nieuwe fotos moet hosselen.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:31 schreef FrauMilena het volgende:
Doet wel au.quote:
Wat zeg je nouquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kankerkutinstelling zo. Had ik niet van een kankerkutpersoon als jou verwacht.
Ik mail je de SC_Relaties.rar wel weer.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken.
Ik ben bang dat ik nieuwe fotos moet hosselen.
Nee, ik snap ook wat er mee bedoeld wordt, en ik leef al m'n hele leven in de Randstad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Is dit streekafhankelijk taalgebruik eigenlijk?
Bobbi, wat doe je nuquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kankerkutinstelling zo. Had ik niet van een kankerkutpersoon als jou verwacht.
Die voldoet denk ik niet aan de standaarden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik mail je de SC_Relaties.rar wel weer.
Ik wilde 'goed te pas' doen en dacht dat dit een betere optie wasquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Is dit streekafhankelijk taalgebruik eigenlijk?
Van wie?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:35 schreef netchip het volgende:
Dat topic van BredeBroeder is trouwens ook een slapstick. Tjongejonge.
Hoef ik niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik mail je de SC_Relaties.rar wel weer.
Hoe kom je in aanraking met avocado's dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu wel weer.Paar uurtjes geleden wat minder, toen mijn avocado intolerantie opspeelde.
Link?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:35 schreef netchip het volgende:
Dat topic van BredeBroeder is trouwens ook een slapstick. Tjongejonge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |