Yep, maar wiskundige stellingen kunnen nooit achterhaald raken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bestudeert wiskunde toch ook om uiteindelijk een bijdrage aan de vernieuwing/uitbreiding van het vakgebied te kunnen leveren?
Hoe is het met je denkbeeldige vriendinnen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je niet irriteren door 'n onbenullig kiezeltje in je schoen.
Ik heb mijn algebravakjes er hoop ik wel ongeveer op zitten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Totdat je predicaat logica gaat krijgen en allemaal die andere algebra bs.
Heeey die aeque, heb je al een nieuw fietsje?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe is het met je denkbeeldige vriendinnen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ether_(medium)quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb wel eens een heel oud boek gezien hoe ze uitleggen hoe het medium ether werkt
Ja, jouw moeder. Want je weet het, op een oude fiets moet je het leren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeey die aeque, heb je al een nieuw fietsje?
Ik merk hetquote:
Christ, daar heb ik enkel van gehoord, maar nooit mee bezig hoeven houden. Good luckquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mijn algebravakjes er hoop ik wel ongeveer op zitten.
Volgend jaar wel inversetheorie, ik ben er een beetje bang voor.
Kijken wie de grootste micro penis heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik merk het. Wat is dat voor e-penis fight
?
E-penis, wat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
?
Welke richting heb jij gekozen bij Aardwetenschappen? Betaplus-B?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mijn algebravakjes er hoop ik wel ongeveer op zitten.
Volgend jaar wel inversetheorie, ik ben er een beetje bang voor.
Ik zie het.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kijken wie de grootste micro penis heeft.![]()
Gaat nergens over, soms vermakelijk, soms niet.
Ja, zo heet dat toch. Of i-penisquote:
Nee de normale variant, maar ga nu master Physics of the deep Earth and planets volgen. Heb wel extra wiskundige vakken gevolgd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:55 schreef netchip het volgende:
[..]
Welke richting heb jij gekozen bij Aardwetenschappen? Betaplus-B?
Dank je, ik heb gehoord dat ik het nodig ga hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Christ, daar heb ik enkel van gehoord, maar nooit mee bezig hoeven houden. Good luck
Rode hondquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:55 schreef Samzz het volgende:
En toen sloeg de hond m'n wijnglas uit m'n handen.
Spilled wine?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:55 schreef Samzz het volgende:
Zo'n zweepstaart zekerquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:55 schreef Samzz het volgende:
Glas was leeg, gelukkigquote:
Cool! Ziet er uit als een toffe master!quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
Nee de normale variant, maar ga nu master Physics of the deep Earth and planets volgen. Heb wel extra wiskundige vakken gevolgd.
Veel plezier!quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glas was leeg, gelukkig.
Op naar 't strand met doggy.
Gelukkigquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glas was leeg, gelukkig.
Hilarisch natuurlijk, als je geen penis hebt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kijken wie de grootste micro penis heeft.![]()
Gaat nergens over, soms vermakelijk, soms niet.
Have funquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Glas was leeg, gelukkig.
Kinderachtig getreiter, meer nietquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
?
Ja, heb er best wel zin in!quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:57 schreef netchip het volgende:
[..]
Cool! Ziet er uit als een toffe master!
Maar jij wordt zo'n baas die straks voor ons planetary surveys gaat uitvoeren om te checken of ze geschikt zijn voor kolonisatiequote:Op woensdag 10 juni 2015 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee de normale variant, maar ga nu master Physics of the deep Earth and planets volgen. Heb wel extra wiskundige vakken gevolgd.
[..]
Dank je, ik heb gehoord dat ik het nodig ga hebben.
En wij zijn dan de VIPsquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar jij wordt zo'n baas die straks voor ons planetary surveys gaat uitvoeren om te checken of ze geschikt zijn voor kolonisatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |