'vroeger mijn thuisbasis'quote:
Deze vrouwquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
Wetenschap die niet achterhaald kan raken is toch ook de moeite van het bestuderen niet waard.
Oh, op die manier. Tja, dat lijkt me ook.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat was in 2003/4 we zijn weer dikke tien jaar verder, neem aan dat er, sowieso bij die genetica boeken, het een en ander meet duidelijk geworden is.
Da's waar. Maar dat betekent niet dat ze niet nuttig meer zijn, eerder outdated.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als de state-of-the-art er niet in staat? Als theorie is verfijnd?
Serieus niet? De boeken die ik voor bepaalde wiskunde vakken heb bekeken, bevatten opdrachten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen boeken waar opdrachten in staan, hoor.
Maar bij de meeste opleidingen is het wel handig als je de stof uitgebreid kunt nalezen zodat je het ook echt begrijpt, en om als naslagwerk te kunnen gebruiken bij latere vakken.
Is geen woord van gelogen. Maar ik bedoel er niks mee. Al zoek jij er uiteraard weer wat achterquote:
Tuurlijk wel. Wiskunde is tof.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
Wetenschap die niet achterhaald kan raken is toch ook de moeite van het bestuderen niet waard.
Wat?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is geen woord van gelogen. Maar ik bedoel er niks mee. Al zoek jij er uiteraard weer wat achter.
Ah, die wiskundeboeken in het begin hadden er wel wat, ja.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:47 schreef netchip het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Tja, dat lijkt me ook.
[..]
Da's waar. Maar dat betekent niet dat ze niet nuttig meer zijn, eerder outdated.
[..]
Serieus niet? De boeken die ik voor bepaalde wiskunde vakken heb bekeken, bevatten opdrachten.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Duidelijk, want ik wil er best op letten als mensen het naar vinden.
Vergeet het, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat?Ik vind het gewoon zo'n typische opmerking, that's all.
Totdat je predicaat logica gaat krijgen en allemaal die andere algebra bs.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah, die wiskundeboeken in het begin hadden er wel wat, ja.
Maar tijfdens werkcolleges werden er toch andere opgaven gegeven, meestal.
En na het eerste jaar kwamen de wat minder basic vakken, daar kwam het al helemaal niet meer voor.
Je bestudeert wiskunde toch ook om uiteindelijk een bijdrage aan de vernieuwing/uitbreiding van het vakgebied te kunnen leveren?quote:
Die ligt naast me te wachten tot ik mijn eten eindelijk eens op heb, dan kunnen we naar het strand.quote:
Dat zou je zeggen, maar dat doe je dus niet.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ligt naast me te wachten tot ik mijn eten eindelijk eens op heb, dan kunnen we naar het strand.
Ja, blije drol.quote:
Ik zit hier lekker op m'n dooie akkertje te eten, hoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je niet irriteren door 'n onbenullig kiezeltje in je schoen.
Yep, maar wiskundige stellingen kunnen nooit achterhaald raken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bestudeert wiskunde toch ook om uiteindelijk een bijdrage aan de vernieuwing/uitbreiding van het vakgebied te kunnen leveren?
Hoe is het met je denkbeeldige vriendinnen?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat je niet irriteren door 'n onbenullig kiezeltje in je schoen.
Ik heb mijn algebravakjes er hoop ik wel ongeveer op zitten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Totdat je predicaat logica gaat krijgen en allemaal die andere algebra bs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |