Hoe heb je het gehaald dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn hele studie nog nooit één boek gekocht.
Internet, goed opletten tijdens college's en mijn wetboeken heb ik gekregenquote:
Knapquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kunnen (bio)chemie boeken achterhaald raken?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Knap![]()
Heb nog een kleine duizend euro aan biochemie en chemie boeken liggen![]()
Allemaal achterhaald natuurlijk.
Chill, als dat kan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Internet, goed opletten tijdens college's en mijn wetboeken heb ik gekregen.
Doe je goed voor een pin upquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Internet, goed opletten tijdens college's en mijn wetboeken heb ik gekregen.
Jij terug hier?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, denk wel dat het een uitzondering was, hoor... Management studie en recht.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Chill, als dat kan.
Ik koop de boeken vaak maar zodat ik niet per se naar colleges hoef te gaan.
Zijn boeken ook niet handiger om uit te leren? En voor de opdrachten natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Chill, als dat kan.
Ik koop de boeken vaak maar zodat ik niet per se naar colleges hoef te gaan.
Maar ook wel cool om te hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Knap![]()
De wetboeken die ik heb zijn volgens mij geen donder meer waard, idd. Maar ik houd ze gewoon om de heb.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Knap![]()
Nee joh, maar ik vind het niet netjes.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vind je het oprecht vervelend, trouwens?
Dat was in 2003/4 we zijn weer dikke tien jaar verder, neem aan dat er, sowieso bij die genetica boeken, het een en ander meet duidelijk geworden is.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:44 schreef netchip het volgende:
[..]
Hoe kunnen bio(chemie) boeken achterhaald raken?
Als de state-of-the-art er niet in staat? Als theorie is verfijnd?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:44 schreef netchip het volgende:
[..]
Hoe kunnen bio(chemie) boeken achterhaald raken?
Ik heb geen boeken waar opdrachten in staan, hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:44 schreef netchip het volgende:
[..]
Zijn boeken ook niet handiger om uit te leren? En voor de opdrachten natuurlijk.
Dit topic heeft geen TT?quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bij een lokroep om lekkertjes in de TT hoort Samzz er wel bij natuurlijk.
Ja, ik dacht, ik kom weer eens kijkenquote:
Was een van de vorige dan, en je weet hoe het werkt, dan blijf je toch weer heel even plakken..quote:
Wat dacht je van de praktijk, alsof er in 10 jaar tijd geen betere manier gevonden zijn om bepaalde proeven uit te voeren en analyseren,quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als de state-of-the-art er niet in staat? Als theorie is verfijnd?
O god gaan we weer op die tour.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik kom weer eens kijken. Misschien kan ik 'm draai weer vinden in wat vroegah m'n thuisbasis was
.
Duidelijk, want ik wil er best op letten als mensen het naar vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee joh, maar ik vind het niet netjes.
Ik ben wel een hypocriet hoor.Tering, klere, tyfus etc. mag wel allemaal. Godver klere schijt tyfus tering OV
dagelijks begrip.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, ik kom weer eens kijken. Misschien kan ik 'm draai weer vinden in wat vroegah m'n thuisbasis was
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |