Moon teaquote:Op woensdag 10 juni 2015 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze ging altijd eventjes langs Pycelle nadat Robert zijn ding had gedaan voor de Westerosi tegenhanger van de morning after pill.
Way off op sommige punten, aardig in de buurt van anderenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:03 schreef Gezicht het volgende:
Even wat speculatie voor de laatste aflevering spuien:
Cersei en Qyburn zetten mutantMountain in om Cersei uit de bajes te halen en de High Sparrow een kopje kleiner te maken. Cersei zet Margaery vrij en is opeens de reddende engel en heeft Tommen weer onder haar controle.
Stannis marcheert op Winterfell en wint met hulp van de Lord of Light, maar wordt uiteindelijk door Brienne gebackstabbed vanwege Renly. OF Stannis verliest alsnog omdat de Lord of Light blijkbaar niets heeft gehad aan het offeren van Shereen, en sterft in het gevecht / wordt genakt door Briënne.
Gedurende een van deze twee scenario's vermoordt Sansa Ramsay, en ze ontvlucht Winterfell samen met Theon/Reek.
Dany valt een keer als eerste aan en maakt met behulp van Jorah en Drogon een einde aan de rebellion, maar Jorah overleeft het niet.
Arya vermoordt goldcloakpedoboy en wint daarmee het vertrouwen van Jaqen, ondanks het feit dat ze tegen hem gelogen heeft.
En bij the Wall gebeurt geen zak meer omdat we die verhaallijn voor dit seizoen wel gehad hebben denk ik zo.![]()
Leren lezen. Dit seizoen zat verrekt weinig in dat volledige concentratie nodig had. Waar ik bij voorgaande seizoenen vaak een aflevering 2x kort achter elkaar keek is dat dit seizoen totaal niet nodig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 16:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Dus. Je klaagt nu over de kwaliteit van een serie die je bewust niet geconcentreerd kijkt ?
Knap wel.
Ik denk idd wel dat ze belangrijk gaan worden, anders heeft het absoluut geen toegevoegde waarde ze nu ineens in het verhaal te schrijven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:31 schreef Koudspel het volgende:
Ik vermoed dat die Sandsnakes volgend seizoen belangrijker gaan worden. Ze zullen Tommen wel vermoorden op de een of andere manier, waardoor Trystane op de Iron Throne komt. Doran als HotK, check ze gaan.
Echt wel!quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat was hij toch magistraal irritant in die paar minuten voor zijn dood
Ik zat te juichen toen hij begon te hoesten en piepenquote:Op woensdag 10 juni 2015 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!Daardoor geniet je nog meer van het moment suprème!
Ik vond dat eerste kuchje een beetje raar over komen; waarom hoestte hij nou ineens?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat te juichen toen hij begon te hoesten en piepen
Zoiets verwacht ik ook, anders hadden ze makkelijk om tijd te besparen Jaime op diplomatieke missie kunnen sturen "ik wil m'n nichtje mee terug hebben", "das prima maar mijn zoon gaat mee", klaar.quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:31 schreef Koudspel het volgende:
Ik vermoed dat die Sandsnakes volgend seizoen belangrijker gaan worden. Ze zullen Tommen wel vermoorden op de een of andere manier, waardoor Trystane op de Iron Throne komt. Doran als HotK, check ze gaan.
Ik vond Joffrey zijn dood schokkender dan de Red Weddingquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond dat eerste kuchje een beetje raar over komen; waarom hoestte hij nou ineens?
Toen wat meer kuchjes; toen dacht ik dat hij één of ander toneelstukje deed om Tyrion nog meer voor lul te gaan zetten.
Pas toen hij instortte en begon te kotsen merkte ik dat er écht wat aan de hand was. Toen hij zo begon te bloeden zat ik echt te hopen dat er niemand hem ging redden en toen hij eenmaal dood was, duurde het nog een paar afleveringen voor ik echt kon accepteren dat hij dood was, omdat ik dacht dat iemand met The lord of fire z'n hulp hem weer tot leven zou wekken!
Hmm weet ik niet. Beiden waren erg onverwacht en hadden een enorme impact!quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond Joffrey zijn dood schokkender dan de Red Wedding
Muah naar de Red Wedding werd wel meer opgebouwd.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm weet ik niet. Beiden waren erg onverwacht en hadden een enorme impact!
quote:Op woensdag 10 juni 2015 21:31 schreef Koudspel het volgende:
Varysquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar zal ook niet lang duren voor Dany de overstap maakt.
Dany met Trystane misschien, weer een Targaeryen en Martell samen dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2015 22:28:29 ]
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
VarysIs dit echt of een verzinsel van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Verzin ik net. Want Blackfyres zijn baas.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit echt of een verzinsel van jou?
Weet niet wat dat zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verzin ik net. Want Blackfyres zijn baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |