abonnement Unibet Coolblue
pi_153410408




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.






Mei 2014 - Khaleesi ©



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
(she/her)
  woensdag 10 juni 2015 @ 14:51:42 #2
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153410687
Vandaag in de Speld een artikel en was de foto erboven van een paars aangelopen Joffrey :')

Ook een lekkere spoiler zo voor mensen die de serie nog niet hebben gezien
Oh.
pi_153410730
Koenders wil diplomatieke oplossing voor geweld Game of Thrones

Minister Koenders van Buitenlandse Zaken vindt dat er een diplomatieke oplossing moet komen voor het aanhoudende geweld in Game of Thrones. De minister is bang dat de onrust in de HBO-serie overslaat op de hele regio.

“Ik heb gisteren op het ministerie de beelden gezien van de Red Wedding. Dan denk ik, in wat voor surrealistische wereld leven we? We hebben te maken met middeleeuwse barbaren. Radicale draken en dwergen die bereid zijn om hun eigen vader te vermoorden met een kruisboog, tonen aan dat ze geen enkel respect hebben voor de internationale rechtsorde,” aldus Koenders.

Koenders ziet niets in het eenzijdig bombarderen van Westeros: “Op die manier verschuif je het probleem naar volgende seizoenen. Ik denk dat we vooral oog moeten hebben voor de onderliggende oorzaken van het sektarische geweld: armoede. Ruim de helft van de wildlings verdient minder dan het minimumloon. Je zult dus moeten inzetten op ontwikkelingshulp en diplomatie. Ik heb steeds gezegd: een militaire oplossing voor de strijd om de Iron Throne bestaat niet.”

De minister wil er voor waken om alle white walkers over één kam te scheren: “Het grote gevaar is dat dit soort gruwelijkheden afstraalt op de gemeenschap van white walkers in Nederland, die zich gewoon aan de wet houden, een baan hebben en keurig meedoen aan onze samenleving.”

Er zijn ook lichtpunten volgens Koenders: “We zien in het noorden positieve ontwikkelingen. Ik wil niet spoileren, maar ik denk dat het goed is dat Jon Snow aan de macht is gekomen. Hij is een leider die verbinding zoekt en bereid is over zijn eigen schaduw heen te stappen.”

Koenders wil op korte termijn een hulpmissie starten onder VN-mandaat: “Er is geen tijd te verliezen, winter is coming.”

_O-
(she/her)
pi_153411005
Eindelijk weer een tof einde van de aflevering; draken O+!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_153411533
Ik zat ook al op 't einde "Nou, goh, als je die draken érgens in zou moeten zetten dan is 't hier!"

:') en ja hoor! :P
Ja doei.
pi_153411638
Dat zag zelfs Vincent Bijlo toch nog aankomen?
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:52:03 #7
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153412441
Goed, alle zombies zijn uit de kast en Dany vliegt inmiddels rond op d'r draakje. Ik denk dat de afgelopen 2 afleveringen daarmee wel duidelijk hebben gemaakt dat er voorgoed een eind is gekomen aan het realistische aspect van GoT. Het sprookje in Winterwonderland kan gaan beginnen. - Ik vrees dat ik seizoen 6 met nog minder interesse zal volgen dan seizoen 5. Maar het was leuk zolang het duurde.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_153412523
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:52 schreef DO2 het volgende:
Goed, alle zombies zijn uit de kast en Dany vliegt inmiddels rond op d'r draakje. Ik denk dat de afgelopen 2 afleveringen daarmee wel duidelijk hebben gemaakt dat er voorgoed een eind is gekomen aan het realistische aspect van GoT. Het sprookje in Winterwonderland kan gaan beginnen. - Ik vrees dat ik seizoen 6 met nog minder interesse zal volgen dan seizoen 5. Maar het was leuk zolang het duurde.
GoT kijken voor het 'realisme'?
Ja doei.
pi_153412548
quote:
2s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:23 schreef Loveless85 het volgende:
Dat zag zelfs Vincent Bijlo toch nog aankomen?
Vond het wel vrij onaardig dat ze iedereen maar achterliet daar.
Ja doei.
pi_153412550
Je voelde de rentree van Drogon wel aankomen maar op het moment zelf was ik wel *O* vreugdedansje aan het doen :@ Ergens vind ik het politieke gekonkel ook meer intrigerend maar toch blijf je kijken naar ook het sprookjesgedoe omdat het allemaal bij GoT hoort en je wilt weten hoe het gaat eindigen. Zelfs al kan je op den duur op je klompen aanvoelen wie er straks fier overeind staat, /care wil zien hoe ze dat dan gaan brengen :)
mag het weten
pi_153412563
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

GoT kijken voor het 'realisme'?
quote:
Snoop Dogg has said he is a loyal fan of Game Of Thrones but may have been a bit misled over its characters and content.

The rapper has said he watches the fantasy series, which is set in fictional lands and features dragons, for "historic reasons".

In an interview with the New York Daily Post he said: "I watch it for historic reasons, to try to understand what this world was based on before I got here.

"I like to know how we got from there, to here, and the similarities between then and now."
http://news.sky.com/story(...)ones-history-lessons
pi_153412585
Ja, daar was ik net naar op zoek :')
Ja doei.
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:59:29 #13
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153412623
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

GoT kijken voor het 'realisme'?
Kort door de bocht; de scènes zonder draken, heksen en zombies. Het politieke spelletje, vooral.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 10 juni 2015 @ 15:59:52 #14
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_153412633
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:52 schreef DO2 het volgende:
Goed, alle zombies zijn uit de kast en Dany vliegt inmiddels rond op d'r draakje. Ik denk dat de afgelopen 2 afleveringen daarmee wel duidelijk hebben gemaakt dat er voorgoed een eind is gekomen aan het realistische aspect van GoT. Het sprookje in Winterwonderland kan gaan beginnen. - Ik vrees dat ik seizoen 6 met nog minder interesse zal volgen dan seizoen 5. Maar het was leuk zolang het duurde.
Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik S5 op de achtergrond afspeelde. Af en toe hoorde je een bepaalde stem, keek je even, en ging je weer door met andere belangrijke dingen zoals de afwas.
Kwalitatief was dit gewoon het minste seizoen, voor mij dan. Maar dat zorgt er wel weer voor dat ik erg uitkijk naar S6.
pi_153412647
Ik rouw nog steeds om Catelyn Stark :'(
pi_153412678
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vond het wel vrij onaardig dat ze iedereen maar achterliet daar.
Dat, wat een kutwijf. Al je vrienden laten staan, omringd door gewapende vijanden. :{w
  Moderator woensdag 10 juni 2015 @ 16:02:30 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153412709
Had iemand deze al gepost?

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153412756
:')
Ja doei.
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:06:11 #19
2738 Knut
Loyal Dog
pi_153412808
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:59 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik S5 op de achtergrond afspeelde. Af en toe hoorde je een bepaalde stem, keek je even, en ging je weer door met andere belangrijke dingen zoals de afwas.
Kwalitatief was dit gewoon het minste seizoen, voor mij dan. Maar dat zorgt er wel weer voor dat ik erg uitkijk naar S6.
Dus. Je klaagt nu over de kwaliteit van een serie die je bewust niet geconcentreerd kijkt ?

Knap wel.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:09:09 #20
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153412899
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:59 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik S5 op de achtergrond afspeelde. Af en toe hoorde je een bepaalde stem, keek je even, en ging je weer door met andere belangrijke dingen zoals de afwas.
Kwalitatief was dit gewoon het minste seizoen, voor mij dan. Maar dat zorgt er wel weer voor dat ik erg uitkijk naar S6.
GoT op de achtergrond aanzetten :')
Oh.
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:10:54 #21
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_153412944
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had iemand deze al gepost?

[ afbeelding ]
Lekker met je eigen zaad spelen jatok

Verder weet ik niet wat iedereen pedo zat te roepen. Ze was 14 oid en in die tijd was het vrij normaal.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:11:46 #22
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_153412965
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Vond het wel vrij onaardig dat ze iedereen maar achterliet daar.
Haha dat zeiden wij ook al. Er was ook nog wel plek voor haar entourage op de rug van Drogon :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:14:57 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153413038
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:52 schreef DO2 het volgende:
Goed, alle zombies zijn uit de kast en Dany vliegt inmiddels rond op d'r draakje. Ik denk dat de afgelopen 2 afleveringen daarmee wel duidelijk hebben gemaakt dat er voorgoed een eind is gekomen aan het realistische aspect van GoT. Het sprookje in Winterwonderland kan gaan beginnen. - Ik vrees dat ik seizoen 6 met nog minder interesse zal volgen dan seizoen 5. Maar het was leuk zolang het duurde.
Hier zal je niet de enige in zijn nee. Al had je het van te voren op zich wel aan kunnen zien komen hé. Ik ben juist lyrisch erover :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:15:02 #24
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153413042
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:10 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Lekker met je eigen zaad spelen jatok

Verder weet ik niet wat iedereen pedo zat te roepen. Ze was 14 oid en in die tijd was het vrij normaal.
In welke tijd?
Oh.
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:15:58 #25
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_153413074
Oh en Shireen :'(

Ik heb zelf een dochter van ongeveer haar leeftijd. Het ging me door merg en been ;(

Mijn hoop voor Stannis: Het blijkt dat het offeren niets geholpen heeft. Melissandre denkt: sjips, ze had dus geen koningsbloed. Dus Stannis heeft ook geen koningsbloed. Melissandre zegt: foutje, bedankt en gaat op zoek naar iemand met wel koningsbloed (Jon?)
Selyse is ziedend en kapot van verdriet en pleegt zelfmoord.
Nadat ze Stannis op de brandstapel heeft gegooid gooit ze zichzelf erbij.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:20:02 #26
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_153413188
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:10 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Lekker met je eigen zaad spelen jatok

Verder weet ik niet wat iedereen pedo zat te roepen. Ze was 14 oid en in die tijd was het vrij normaal.
Hem neerzetten als een pedo terwijl ook zijn adjudanten er van walgden. Dat is om het karakter nog gehater te maken.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_153413259
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:15 schreef MaLo het volgende:
Oh en Shireen :'(

Ik heb zelf een dochter van ongeveer haar leeftijd. Het ging me door merg en been ;(

Mijn hoop voor Stannis: Het blijkt dat het offeren niets geholpen heeft. Melissandre denkt: sjips, ze had dus geen koningsbloed. Dus Stannis heeft ook geen koningsbloed. Melissandre zegt: foutje, bedankt en gaat op zoek naar iemand met wel koningsbloed (Jon?)
Selyse is ziedend en kapot van verdriet en pleegt zelfmoord.
Nadat ze Stannis op de brandstapel heeft gegooid gooit ze zichzelf erbij.
Gaat niet op. Dat Stannis koningsbloed heeft weten we al uit seizoen 2. Het was door zijn bloed/zaad dat Renly dood is.
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:23:31 #28
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153413305
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:14 schreef jogy het volgende:

[..]

Hier zal je niet de enige in zijn nee. Al had je het van te voren op zich wel aan kunnen zien komen hé. Ik ben juist lyrisch erover :@.
Oh, ik was me er terdege van bewust dat dat moment ( naar alle waarschijnlijkheid dit seizoen ) zou komen, hoor. De eerste 4 seizoenen heb ik desondanks met veel plezier kunnen kijken. - Full on fantasy is helaas niet echt aan mij besteed, maar ik zal de rest vast nog wel uitzitten.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:26:09 #29
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_153413393
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:56 schreef Joosie200 het volgende:
Je voelde de rentree van Drogon wel aankomen maar op het moment zelf was ik wel *O* vreugdedansje aan het doen
Ik zag dit op m'n timelines voorbij komen voor ik de aflevering gezien had:

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:26:30 #30
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_153413408
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:22 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Gaat niet op. Dat Stannis koningsbloed heeft weten we al uit seizoen 2. Het was door zijn bloed/zaad dat Renly dood is.
Weet ik, maar ik zou het zo leuk vinden :') .
Ik gun hem echt al het ergs nu :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_153414376
Denk je een ridder te spelen, krijg je na 5 seizoen opeens het script waarin staat dat je zwaar pedofiel bent, wat voor research zou hij daarvoor hebben gedaan.

Verder, ben ik nog steeds teleurgesteld over hoe gemakkelijk Drogon te verslaan blijkt. Meer mensen die dit een beetje een afknapper vinden?
pi_153414422
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:55 schreef Odaiba het volgende:
Denk je een ridder te spelen, krijg je na 5 seizoen opeens het script waarin staat dat je zwaar pedofiel bent, wat voor research zou hij daarvoor hebben gedaan.

Verder, ben ik nog steeds teleurgesteld over hoe gemakkelijk Drogon te verslaan blijkt. Meer mensen die dit een beetje een afknapper vinden?
De draken zijn nog baby's/peuters. En heb jij gezien dat hij verslagen is dan?

De scene had wel beter gekund hoor, maar het is nergens geschreven dat draken onverslaanbaar zijn. Zeker jonge draken zijn niet zo oppermachtig als de naam doet vermoeden.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2015 16:58:01 ]
  Moderator woensdag 10 juni 2015 @ 16:57:44 #33
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_153414435
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:55 schreef Odaiba het volgende:

Verder, ben ik nog steeds teleurgesteld over hoe gemakkelijk Drogon te verslaan blijkt. Meer mensen die dit een beetje een afknapper vinden?
Hij was natuurlijk nog niet verslagen. Als dit inderdaad het einde was geweest, was het wel treurig geweest, want dan stellen die draken weinig voor.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_153414478
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

De draken zijn nog baby's/peuters. En heb jij gezien dat hij verslagen is dan?
Tuurlijk werd hij verslagen, maar met een tactische terugtrekking.

quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:57 schreef Typisch het volgende:

De scene had wel beter gekund hoor, maar het is nergens geschreven dat draken onverslaanbaar zijn. Zeker jonge draken zijn niet zo oppermachtig als de naam doet vermoeden.
De scene zou mooier worden als later blijkt dat ze inderdaad groot en machtig zijn, dan kon je hier nog terugdenken aan deze scene en denken ''we hadden nog een kans toen ze klein waren.''
pi_153414516
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:59 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Tuurlijk werd hij verslagen, maar met een tactische terugtrekking.
Zijn doel was Dany redden (in de serie that is), niet iedereen in de arena vermoorden.
pi_153414559
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zijn doel was Dany redden (in de serie that is), niet iedereen in de arena vermoorden.
Prima, kan ik ook mee leven hoor, dacht namelijk dat ze niet veel meer zouden groeien dan dit, aangezien ze nu al redelijk groot zijn. Wil niet weten hoe groot ze zullen zijn als ze echt aan de bak moeten.
pi_153414572
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:59 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Tuurlijk werd hij verslagen, maar met een tactische terugtrekking.

[..]

De scene zou mooier worden als later blijkt dat ze inderdaad groot en machtig zijn, dan kon je hier nog terugdenken aan deze scene en denken ''we hadden nog een kans toen ze klein waren.''
Ik weet dat ze groot en machtig (kunnen) worden, ook in de boeken is Drogon al een stuk gevaarlijker.

Als je wil weten hoe Martin die scene bedoelt heeft zou je dat stuk eens op moeten zoeken en lezen, veel toffer.
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:02 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Prima, kan ik ook mee leven hoor, dacht namelijk dat ze niet veel meer zouden groeien dan dit, aangezien ze nu al redelijk groot zijn. Wil niet weten hoe groot ze zullen zijn als ze echt aan de bak moeten.
Draken groeien door tot ze dood gaan. :Y

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2015 17:04:20 ]
pi_153414683
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik weet dat ze groot en machtig (kunnen) worden, ook in de boeken is Drogon al een stuk gevaarlijker.

Als je wil weten hoe Martin die scene bedoelt heeft zou je dat stuk eens op moeten zoeken en lezen, veel toffer.

[..]

Draken groeien door tot ze dood gaan. :Y

Ben van plan de engelse boeken nog eens aan te schaffen.

Maar de latere draken werden toch steeds kleiner zoals in seizoen 1 werd verteld.
pi_153414732
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:07 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ben van plan de engelse boeken nog eens aan te schaffen.

Maar de latere draken werden toch steeds kleiner zoals in seizoen 1 werd verteld.
Draken groeien minder hard als ze worden opgesloten. Zo zal Drogon (die al de sterkste was van de 3) nu veel sterker worden/zijn dan de andere twee, gezien die nog steeds opgesloten zitten.

En de boeken moet je zeker lezen. _O_ Mooi een jaar de tijd voor seizoen 6.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2015 17:10:18 ]
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:14:20 #40
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_153414817
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:02 schreef Typisch het volgende:

Als je wil weten hoe Martin die scene bedoelt heeft zou je dat stuk eens op moeten zoeken en lezen, veel toffer.

Boek vijf, hoofdstuk 52 to be precise. :P.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_153414848
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had iemand deze al gepost?

[ afbeelding ]
:')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_153414865
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:09 schreef Typisch het volgende:

[..]

Draken groeien minder hard als ze worden opgesloten. Zo zal Drogon (die al de sterkste was van de 3) nu veel sterker worden/zijn dan de andere twee, gezien die nog steeds opgesloten zitten.

En de boeken moet je zeker lezen. _O_ Mooi een jaar de tijd voor seizoen 6.
Wordt het zo ook allemaal uitgelegd in de boeken dan, want dan is het wel zeker de moeite waard.
  Public Relations / Redactie Film woensdag 10 juni 2015 @ 17:16:44 #43
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_153414877
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In welke tijd?
Dat dacht ik ook ja :P
pi_153414953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:20 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Hem neerzetten als een pedo terwijl ook zijn adjudanten er van walgden. Dat is om het karakter nog gehater te maken.
Beetje makkelijk, wat mij betreft. Shockeren om het shockeren ook
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:21:57 #45
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_153415019
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:16 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Wordt het zo ook allemaal uitgelegd in de boeken dan, want dan is het wel zeker de moeite waard.
De boeken zijn veel, veel, veel uitgebreider en ook veel beter. :P. Ja, ze zijn zeker de moeite waard omdat het verhaal daar het belangrijkst is terwijl de show steeds meer de kant op gaat van het shockeren om te shockeren.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_153415140
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:21 schreef Dagonet het volgende:

[..]

De boeken zijn veel, veel, veel uitgebreider en ook veel beter. :P. Ja, ze zijn zeker de moeite waard omdat het verhaal daar het belangrijkst is terwijl de show steeds meer de kant op gaat van het shockeren om te shockeren.
Ja, ik merk dat ook, maar ook de gedachte dat het de boeken gaat inhalen voorspelt niet heel veel goeds.
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:33:07 #47
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_153415312
Hier moet alleen nog een dikke beat onder, dan heb je een hit:

"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:33:21 #48
28033 Pek
je moet wat
pi_153415319
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:26 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, ik merk dat ook, maar ook de gedachte dat het de boeken gaat inhalen voorspelt niet heel veel goeds.
Veel verhaallijnen zijn al ingehaald, alleen die van Arya, Jon Snow en Dany lopen nog een beetje synchroon, maar ook daar zitten al nieuwe elementen in. Hardhome van vorige week zit bijvoorbeeld niet in de boeken als zodanig, er wordt even over gerept dat het overlopen is, dat is het. En Meryn Trant in Braavos zit ook niet in de boeken.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:34:03 #49
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_153415333
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:26 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Ja, ik merk dat ook, maar ook de gedachte dat het de boeken gaat inhalen voorspelt niet heel veel goeds.
Dat heeft het al op heel veel punten. Ik kijk de serie nu zoals ik Walking Dead kijk, of Marvelfilms: zelfde basis, andere uitwerking. Is niet erg, is op heel veel punten logisch. Maar als ik nu de serie beoordeel op de serie dan vraag ik mij af hoelang ik het nog volhoud.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 10 juni 2015 @ 17:37:46 #50
74056 crew  ToT
pi_153415397
Ik begrijp zo'n beetje dat de boeken en de tv-serie 2 op zich staande verhaallijnen gaan worden die steeds verder uit elkaar gaan groeien.Misschien heb je op een gegeven moment in het één totaal andre personages dan in het ander.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')