Dank je wel! Heb de link gefixt en zou het nu moeten doen. :-)quote:Op dinsdag 20 september 2016 05:55 schreef fathank het volgende:
Link doet 't niet. Maar amsterdamseweg is an sich prima. Wel altijd bult op naar huis fietsen. De appartementen zelf ken k niet.
Ik zou er zelf niet zo gauw gaan wonen met een gezin. Maar als vrijgezel oid wel. Lekker vlakbij het centrum en andere voorzieningen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:24 schreef Gutmensch het volgende:
Op zich een prima locatie, vlakbij Sonsbeek, het station en het centrum.
Wat de staat van het gebouw is weet ik niet, wel dat het aan een drukke straat boven een drukke supermarkt zit.
Als ik me niet vergis is dat coberco terrein verkocht.quote:Op vrijdag 4 november 2016 15:37 schreef fathank het volgende:
Ik heb de petitie getekend om bouwen te voorkomen in Meinerswijk. Voordat ze dat gaan doen laat ze eerst eens met de sloopkogel door de oude Cobercofabriek en Rijnwijk gaan en daar wat fatsoenlijks gaan bouwen. Tenzij ze er net zoiets als Lent van maken, wat ze daar hebben gedaan is toch wel een toevoeging voor de omgeving imho.
Moet het concept raadsvoorstel nog lezen. Ben benieuwd of ik er wijs uit wordt. Maar goed, het is een raadgevend referendum dus de gemeenteraad zal wel doen waar dat ze zelf zin in hebben.
Het ging volgens mij inderdaad om het gedeelte wat al bebouwd was.quote:Op zondag 13 november 2016 16:14 schreef Pauller het volgende:
Tegen stemmen is echt geen goed idee. Waar nu al bebouwing staat, worden huizen gebouwd en dat gaat om 1% van het gebied. De overige 99% komt in handen van de gemeente en zo krijgt Arnhem in 1 klap het grootste uiterwaardenpark van Europa. Gratis.
De infrastructuur in Arnhem is nu al zwaar ondermaats.. en dat kotm voornamelijk door de bruggen.quote:Op zondag 13 november 2016 16:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik begrijp niet dat er zo nodig woningen gebouwen moeten worden. Woningen klinkt heel romantisch, maar dat betekent ook infrastructuur, verkeer, winkels, horeca enz enz. In de uiterwaarden
Waar nu ook al bebouwing isquote:Op zondag 13 november 2016 16:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik begrijp niet dat er zo nodig woningen gebouwen moeten worden. Woningen klinkt heel romantisch, maar dat betekent ook infrastructuur, verkeer, winkels, horeca enz enz. In de uiterwaarden
De bebouwing die er nu staat, wordt afgebroken. Maak er dan een volwaardig natuurgebied van. Want ondanks dat het vast prachtig wonen is, kleven er ook risico's aan bouwen in de uiterwaarden. Arnhem kennende vrees ik dat daar weinig over nagedacht is.quote:Op zondag 13 november 2016 16:23 schreef Pauller het volgende:
[..]
Waar nu ook al bebouwing is![]()
Lijkt mij in ieder geval prachtig wonen en het is een mooie kans voor de stad. Zonde om die te laten glippen!
Rijkswaterstaat is akkoord, die zullen er wel verstand van hebben ;-)quote:Op zondag 13 november 2016 16:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De bebouwing die er nu staat, wordt afgebroken. Maak er dan een volwaardig natuurgebied van. Want ondanks dat het vast prachtig wonen is, kleven er ook risico's aan bouwen in de uiterwaarden. Arnhem kennende vrees ik dat daar weinig over nagedacht is.
Nihilquote:Op dinsdag 29 november 2016 20:48 schreef Gutmensch het volgende:
Een hoop animo hier. Ben benieuwd wat de opkomst morgen zal zijn.
Omdat er een paar duizend handtekeningen voor zijn verzameld geloof ik, een zogenaamd burgerinitiatief.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:21 schreef whosvegas het volgende:
Was van plan te gaan stemmen.
Maar, gewerkt, moe, geen zin
Waarom wordt hier een referendum over gehouden?
Lijkt me dat iedereen voor is
Behalve de mensen, die tegen stemmen die overal tegen zijn
Kerk is nu eindelijk zicht op wanneer t klaar gaat zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:16 schreef Xiance het volgende:
Ach.. Arnhem
Waar het station nog steeds zo lek is als een mandje, en de kerk al sinds 1233 in de steigers staat!
There's no place like home
Dit topic schiet trouwens ook niet echt vooruit he :-)
Alleen nog een grote supermarkt in de zuidelijke binnenstadquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:17 schreef Gutmensch het volgende:
Dat is omdat wij Arnhemmers gewoon heel tevreden zijn met onze mooie stad.
Ik heb de AH op de singel op een paar honderd meter afstand, goed genoeg, lekker lang open ook.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen nog een grote supermarkt in de zuidelijke binnenstad
Doe mij die in WKC klarendal maar. Veul minder junkies en ander gespuis.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb de AH op de singel op een paar honderd meter afstand, goed genoeg, lekker lang open ook.
Ja, daar ben ik ook op aangewezen. Spar en Plus is nog veel kutter, maar ik vind het gewoon niet lekker boodschappen doen. Ga tegenwoordig eens in de week gewoon naar de XL, meer ruimte, keuze, geen rij door de zelfscanners enz enzquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb de AH op de singel op een paar honderd meter afstand, goed genoeg, lekker lang open ook.
Ik ga het liefst naar de AH in de Burgemeesterswijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook op aangewezen. Spar en Plus is nog veel kutter, maar ik vind het gewoon niet lekker boodschappen doen. Ga tegenwoordig eens in de week gewoon naar de XL, meer ruimte, keuze, geen rij door de zelfscanners enz enz
Die is inderdaad lekker lang open, maar verder is het wel een beetje een triest filiaal. Die in de burgermeesterwijk is beter inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die schooiers die er altijd voor staan. Of ze staan daar of op de hoek bij de bankjes bij de pinautomaatquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe mij die in WKC klarendal maar. Veul minder junkies en ander gespuis.
Er is wel veel vaker politie te vinden daar, goeie zaak. Die van probleemwijken heb ik ook wel eens gezien ja. De vuile pedo.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die schooiers die er altijd voor staan. Of ze staan daar of op de hoek bij de bankjes bij de pinautomaat
Weet je wie ik daar trouwens al meermaals heb gezien? Die gast van probleemwijken, het is de schuld van de rabobank
Kan je er mooi plaatjes schieten en is het gratis toegankelijk?quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Kerk is nu eindelijk zicht op wanneer t klaar gaat zijn.
http://www.gelderlander.n(...)et-te-zien~aed309eb/
Je kan er trouwens ook met lift omhoog, kun je de binnenstad van boven bekijken.
Kost een paar euro. Denk wel dat je wat mooie plaatjes kan schieten. Je staat immers ruim 70 meter boven het maaiveld.quote:Op vrijdag 20 januari 2017 18:25 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan je er mooi plaatjes schieten en is het gratis toegankelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |