Nihilquote:Op dinsdag 29 november 2016 20:48 schreef Gutmensch het volgende:
Een hoop animo hier. Ben benieuwd wat de opkomst morgen zal zijn.
Omdat er een paar duizend handtekeningen voor zijn verzameld geloof ik, een zogenaamd burgerinitiatief.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:21 schreef whosvegas het volgende:
Was van plan te gaan stemmen.
Maar, gewerkt, moe, geen zin
Waarom wordt hier een referendum over gehouden?
Lijkt me dat iedereen voor is
Behalve de mensen, die tegen stemmen die overal tegen zijn
Kerk is nu eindelijk zicht op wanneer t klaar gaat zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2017 19:16 schreef Xiance het volgende:
Ach.. Arnhem
Waar het station nog steeds zo lek is als een mandje, en de kerk al sinds 1233 in de steigers staat!
There's no place like home
Dit topic schiet trouwens ook niet echt vooruit he :-)
Alleen nog een grote supermarkt in de zuidelijke binnenstadquote:Op donderdag 19 januari 2017 19:17 schreef Gutmensch het volgende:
Dat is omdat wij Arnhemmers gewoon heel tevreden zijn met onze mooie stad.
Ik heb de AH op de singel op een paar honderd meter afstand, goed genoeg, lekker lang open ook.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen nog een grote supermarkt in de zuidelijke binnenstad
Doe mij die in WKC klarendal maar. Veul minder junkies en ander gespuis.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb de AH op de singel op een paar honderd meter afstand, goed genoeg, lekker lang open ook.
Ja, daar ben ik ook op aangewezen. Spar en Plus is nog veel kutter, maar ik vind het gewoon niet lekker boodschappen doen. Ga tegenwoordig eens in de week gewoon naar de XL, meer ruimte, keuze, geen rij door de zelfscanners enz enzquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb de AH op de singel op een paar honderd meter afstand, goed genoeg, lekker lang open ook.
Ik ga het liefst naar de AH in de Burgemeesterswijk.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook op aangewezen. Spar en Plus is nog veel kutter, maar ik vind het gewoon niet lekker boodschappen doen. Ga tegenwoordig eens in de week gewoon naar de XL, meer ruimte, keuze, geen rij door de zelfscanners enz enz
Die is inderdaad lekker lang open, maar verder is het wel een beetje een triest filiaal. Die in de burgermeesterwijk is beter inderdaad.quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die schooiers die er altijd voor staan. Of ze staan daar of op de hoek bij de bankjes bij de pinautomaatquote:Op donderdag 19 januari 2017 20:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe mij die in WKC klarendal maar. Veul minder junkies en ander gespuis.
Er is wel veel vaker politie te vinden daar, goeie zaak. Die van probleemwijken heb ik ook wel eens gezien ja. De vuile pedo.quote:Op donderdag 19 januari 2017 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die schooiers die er altijd voor staan. Of ze staan daar of op de hoek bij de bankjes bij de pinautomaat
Weet je wie ik daar trouwens al meermaals heb gezien? Die gast van probleemwijken, het is de schuld van de rabobank
Kan je er mooi plaatjes schieten en is het gratis toegankelijk?quote:Op donderdag 19 januari 2017 20:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Kerk is nu eindelijk zicht op wanneer t klaar gaat zijn.
http://www.gelderlander.n(...)et-te-zien~aed309eb/
Je kan er trouwens ook met lift omhoog, kun je de binnenstad van boven bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |