abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 10:09:47 #101
155227 crew  Guppy
dus
pi_156101138
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 08:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Is niet voor het eerst dat ze voor nood in een gevangenis worden opgevangen. Is vorig jaar ook al gebeurd toen Fredje Teeven nog staatssecretaris was.

Ik denk dat het vooral makkelijk is. De bajes is net twee weken leeg als ik me niet vergis dus de boel zal nog niet compleet opgeruimd zijn. Bedden en sanitaire voorzieningen zijn er. Even een poetslap er doorheen en men heeft in ieder geval een dak boven het hoofd en een maaltijd. Even een kantoorruimte geschikt maken voor bewoning is niet zo simpel. En met z'n allen in de Rijnhal lijkt me ook niet echt een succes. Dan zullen er noodvoorzieningen getroffen moeten worden qua sanitair, en is er totaal geen privacy.

En lang niet iedere vluchteling is een getraumatiseerd oorlogsslachtoffer dat z'n gezin vermoord heeft zien worden.
Met z'n allen in de IJsselhallen in Zwolle of met z'n allen in de Zeelandhallen wordt ook al heel veel toegepast. Maar goed, ik ben ook geen deskundige op dit gebied. Makkelijk zal het vast zijn, in de gevangenis.

Maar de makkelijkste oplossing is vaak zeker niet de beste. Ik vind het wel goed dat mensen zoals de Enschedeers kritische vragen gaan stellen. Het COA maakt wilde beslissingen waarvan ik me afvraag hoe doordacht die zijn... Zij hebben nota bene zelf de gevangenis eerder nog afgekeurd als opvangmogelijkheid, omdat niet geschikt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 15 september 2015 @ 10:51:43 #102
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156102094
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:09 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Met z'n allen in de IJsselhallen in Zwolle of met z'n allen in de Zeelandhallen wordt ook al heel veel toegepast. Maar goed, ik ben ook geen deskundige op dit gebied. Makkelijk zal het vast zijn, in de gevangenis.

Maar de makkelijkste oplossing is vaak zeker niet de beste. Ik vind het wel goed dat mensen zoals de Enschedeers kritische vragen gaan stellen. Het COA maakt wilde beslissingen waarvan ik me afvraag hoe doordacht die zijn... Zij hebben nota bene zelf de gevangenis eerder nog afgekeurd als opvangmogelijkheid, omdat niet geschikt.
Mwah kritische vragen. Het waren vooral xenofobe opmerkingen in de trant van "hoe moet mijn vrouw dan naar huis komen in het donker omdat ze wisselende diensten heeft" en "die moslimmannen kijken allemaal naar onze vrouwen en dochters zijn ze nog wel veilig" tot "het is wachten tot de bevolking het recht in eigen hand gaat nemen".

De reacties op telegraaf.nl zijn er niks bij :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 11:00:56 #103
155227 crew  Guppy
dus
pi_156102335
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 10:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Mwah kritische vragen. Het waren vooral xenofobe opmerkingen in de trant van "hoe moet mijn vrouw dan naar huis komen in het donker omdat ze wisselende diensten heeft" en "die moslimmannen kijken allemaal naar onze vrouwen en dochters zijn ze nog wel veilig" tot "het is wachten tot de bevolking het recht in eigen hand gaat nemen".

De reacties op telegraaf.nl zijn er niks bij :')
In Arnhem Zuid zit ook een AZC, wat overigens ooit is weggezet als 'tijdelijk'. Ik ga daar niet meer in de buurt hardlopen, omdat ik daar ook al eens bespuugd ben door mannen die daar zaten/voor het pand rondhingen. En nee, ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar ik snap de gedachte dus wel. Als ik zo'n groepje in het park of op straat zie, loop ik een andere route. Misschien ben ik wel iets kritischer omdat ik een vrouw ben. Sue me.

We gaan het zien, ik ben benieuwd of het allemaal goed gaat. Ik hoop het van harte, daar niet van.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 15 september 2015 @ 11:06:20 #104
157922 fathank
pi_156102457
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:00 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

In Arnhem Zuid zit ook een AZC, wat overigens ooit is weggezet als 'tijdelijk'. Ik ga daar niet meer in de buurt hardlopen, omdat ik daar ook al eens bespuugd ben door mannen die daar zaten/voor het pand rondhingen. En nee, ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar ik snap de gedachte dus wel. Als ik zo'n groepje in het park of op straat zie, loop ik een andere route. Misschien ben ik wel iets kritischer omdat ik een vrouw ben. Sue me.

We gaan het zien, ik ben benieuwd of het allemaal goed gaat. Ik hoop het van harte, daar niet van.
Loop dan ook maar niet meer door het centrum want daar ben ik een week of 6 terug bijna beroofd.
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:41:33 #105
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_156104816
Een vriend van mij zoekt een tijdelijk (half jaartje) adres en krijgt nu een woning aangeboden aan de Monnikensteeg. Is dat wat of toch beter verder zoeken?
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 15 september 2015 @ 12:56:20 #106
157922 fathank
pi_156105130
Prima locatie ^O^.

Met de fiets in 10/15 minuten in t centrum. Vlakbij Klarenbeek en Angerenstijn ben je ook zo. Evenals Hoogte 80. Volgens mij is 't allemaal vrijstaand wat daar staat, deftig buurtje. Anti-Kraak?

Nadeel is dat als je naar huis moet vanuit het centrum met de fiets je best wel wat hogtemeters moet overbruggen.
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:11:22 #107
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_156105452
Is een flat, meer weet ik er niet van.
Afstand naar het centrum boeit niet, hij komt vrijwel niet buiten.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  dinsdag 15 september 2015 @ 13:38:49 #108
157922 fathank
pi_156106183
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 13:11 schreef smegmanus het volgende:
Is een flat, meer weet ik er niet van.
Afstand naar het centrum boeit niet, hij komt vrijwel niet buiten.
Ohja die zit er ook nog, aan de andere kant vd weg. Vlakbij een zorginstelling voor bejaarden en een bushalte om de hoek. Jumbo is ook vlakbij.
  Moderator dinsdag 15 september 2015 @ 20:29:30 #109
155227 crew  Guppy
dus
pi_156119758
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:06 schreef fathank het volgende:

[..]

Loop dan ook maar niet meer door het centrum want daar ben ik een week of 6 terug bijna beroofd.
Op die manier kun je alles wel wegredeneren. Ga dan ook maar niet fietsen, want ik had vandaag ook weer bijna een fietser op de motorkap.

Ik denk dat de meeste mensen een veel te rooskleurig beeld hebben van de hele problematiek. De opvang in de Koepel is voor alleenstaanden en gezinnen. Net op het 8-uur journaal, geen gezin te zien, alleen maar jonge mannen. En die krijgen dus allemaal een leuke tekening van een basisschoolkindje uit Arnhem. Hartstikke lief, maar het geeft maar aan dat mensen geen idee hebben.

Het is niet populair om sceptisch te zijn, maar alles maar klakkeloos slikken lijkt me ook niet goed idee. Met het tempo waarop het COA mensen dumpt door heel het land, echt niet alleen hier, kàn er gewoonweg geen goede screening meer plaatsvinden. Bovendien zorgt het alleen maar voor onrust. Het is dus logisch dat bewoners van diverse plaatsen vragen stellen.
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:49:54 #110
157922 fathank
pi_156120848
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Op die manier kun je alles wel wegredeneren. Ga dan ook maar niet fietsen, want ik had vandaag ook weer bijna een fietser op de motorkap.

Ik denk dat de meeste mensen een veel te rooskleurig beeld hebben van de hele problematiek. De opvang in de Koepel is voor alleenstaanden en gezinnen. Net op het 8-uur journaal, geen gezin te zien, alleen maar jonge mannen. En die krijgen dus allemaal een leuke tekening van een basisschoolkindje uit Arnhem. Hartstikke lief, maar het geeft maar aan dat mensen geen idee hebben.

Het is niet populair om sceptisch te zijn, maar alles maar klakkeloos slikken lijkt me ook niet goed idee. Met het tempo waarop het COA mensen dumpt door heel het land, echt niet alleen hier, kàn er gewoonweg geen goede screening meer plaatsvinden. Bovendien zorgt het alleen maar voor onrust. Het is dus logisch dat bewoners van diverse plaatsen vragen stellen.
Mensen met een verblijfstatus die nu in een AZC zitten worden in gemeenten ondergebracht en nieuwe asielzoekers worden zoveel mogelijk in de huidige azcs ondergebracht om de procedure af te wachten.

Je zegt tegen mij dat je op die manier alles kapot kan redeneren. Enig idee hoeveel mensen er dagelijks bespuugd worden, ver uit de buurt van een AZC? Je begint zelf met een n=1 redenatie.

Dat er kritische vragen gesteld worden ben ik oom absoluut voor. Maar kom dan met iets beters dan wat xenofoob onderbuikgeroeptoeter. Maar goed, als je de oorlog inbje eigen land ontvlucht ben je in de ogen van veel mensen een crimineel en verdien je het niet om uberhaupt een dak boven je hoofd te krijgen. Ja laten we ze gewoon terug op het vliegtuig zetten naar een of andere bananenrepubliek, probleem opgelost.
pi_156137009
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 september 2015 12:41 schreef smegmanus het volgende:
Een vriend van mij zoekt een tijdelijk (half jaartje) adres en krijgt nu een woning aangeboden aan de Monnikensteeg. Is dat wat of toch beter verder zoeken?
Altijd leuk om daar omhoog te fietsen en dan via Roosendaal de veluwe op.
pi_156137047
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Mensen met een verblijfstatus die nu in een AZC zitten worden in gemeenten ondergebracht en nieuwe asielzoekers worden zoveel mogelijk in de huidige azcs ondergebracht om de procedure af te wachten.

Je zegt tegen mij dat je op die manier alles kapot kan redeneren. Enig idee hoeveel mensen er dagelijks bespuugd worden, ver uit de buurt van een AZC? Je begint zelf met een n=1 redenatie.

Dat er kritische vragen gesteld worden ben ik oom absoluut voor. Maar kom dan met iets beters dan wat xenofoob onderbuikgeroeptoeter. Maar goed, als je de oorlog inbje eigen land ontvlucht ben je in de ogen van veel mensen een crimineel en verdien je het niet om uberhaupt een dak boven je hoofd te krijgen. Ja laten we ze gewoon terug op het vliegtuig zetten naar een of andere bananenrepubliek, probleem opgelost.
Ach je kan als vrouw zijnde sowieso niet normaal door Arnhem lopen zonder nagefloten te worden of aangesproken te worden door vieze mannen. Zelfs als ik naast mijn vriendin loop doen die mongolen dat nog.
pi_156137694
En dat terwijl je twee meter bent
pi_156146600
imho dat het coa wilde beslissingen neemt geeft aan dat zij ook even geen opties meer hebben. Zoveel vluchtelingen raak je niet zomaar kwijt. Volgens mij is dit voorlopig nog de beste oplossing, er is privacy er zijn voorzieningen. Ze redden het daar wel even.
Overlast op de lange termijn vrees ik ook voor. De cultuur is hier compleet anders, ze vervelen zich, trauma. Zonder begeleiding krijg je dus overlast.
Maar ja dat heb ik ook van die buitenlandse studenten die niet kunnen fietsen :)
  donderdag 17 september 2015 @ 12:57:55 #115
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_156167767
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 11:34 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Ach je kan als vrouw zijnde sowieso niet normaal door Arnhem lopen zonder nagefloten te worden of aangesproken te worden door vieze mannen. Zelfs als ik naast mijn vriendin loop doen die mongolen dat nog.
Lopen inderdaad genoeg vieze mannetjes rond in Arnhem. Daarom haal ik o.a. ook mijn vriendin op van het station in Arnhem terwijl het maar 3 minuutjes lopen is naar mijn huis. Op die bankjes bij de SPAR van het station zit ook genoeg gespuis in de avond.

Offtopic: ben ook twee meter
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_156170058
Vandaag de eerste asielzoekers langs mijn woning zien lopen. (Ik woon om de hoek van de Koepel) En om heel eerlijk te zijn ben ik er niet heel blij mee.
Ik ben er niet blij mee dat de gevangenis is gesloten
Ik ben er niet blij mee dat ze er een (Tijdelijk, maar wat is tijdelijk?) AZC van hebben gemaakt
Ik ben er niet blij mee dat het binnen enkele dagen gebeurt is zonder kennisgeving aan de buurt.

Ik ben iemand die vind dat dit probleem uit de hand loopt, het worden er teveel en alles en iedereen moet wijken om hen hier te halen.
Ik begrijp dat zij een erge tocht hebben meegemaakt en dat zij hun land uit hebben moeten vluchten, maar is er dan helemaal geen andere oplossing dan iedereen meteen hierheen te halen?

Er werd al gezegt dat dit 5 miljard euro per jaar gaat kosten. Gooi dat geld in het leger om het probleem bij de bron aan te pakken: maak Syrie en Irak en al die locaties waar IS zit vrij van dat gespuis zodat de inwoners van die landen daar veilig kunnen wonen.
  donderdag 17 september 2015 @ 14:36:03 #117
157922 fathank
pi_156170222
Was het allemaal maar zo simpel.

Geen politicus die zich gaat wagen aan een grondoorlog met IS.
  Moderator vrijdag 18 september 2015 @ 09:37:10 #118
155227 crew  Guppy
dus
pi_156192031
Maar alleen roepen dat het allemaal zo ingewikkeld is, lost ook niks op. Dat is precies wat de politiek ook doet.

En tenzij we overal tentenkampen willen neerzetten a la Heumensoord, raakt Nederland toch wel heel snel vol. Het gaat te snel, het zijn er teveel, en dan kan het COA wel roepen dat het zo'n verrijking voor Nederland is, maar ik moet het nog zien. Op dit tempo heb ik er een hard hoofd in.
pi_156194647
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2015 12:03 schreef VacaLoca het volgende:
En dat terwijl je twee meter bent
Huilen!
pi_156194657
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 12:57 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Lopen inderdaad genoeg vieze mannetjes rond in Arnhem. Daarom haal ik o.a. ook mijn vriendin op van het station in Arnhem terwijl het maar 3 minuutjes lopen is naar mijn huis. Op die bankjes bij de SPAR van het station zit ook genoeg gespuis in de avond.

Offtopic: ben ook twee meter
Ik heet ook Joost. Zullen we een clubje beginnen?
  vrijdag 18 september 2015 @ 14:51:33 #121
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_156198373
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 september 2015 11:51 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Ik heet ook Joost. Zullen we een clubje beginnen?
Ja lijkt mij een goed plan! Wanneer beginnen we?
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_156204808
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 september 2015 14:51 schreef Joosterd het volgende:

[..]

Ja lijkt mij een goed plan! Wanneer beginnen we?
Vandaag!
pi_156693212
Dinsdag 20 oktober gaat nieuwe Pathé open. Wordt wel mooi iets zo te lezen:

quote:
De IMAX-zaal van Pathé Arnhem is de eerste in het oosten van het land en de eerste in Nederland die speciaal voor IMAX-vertoningen is gebouwd. Het heeft het grootste IMAX-bioscoopscherm van Nederland - met 24 bij 12 meter is het vier keer zo groot als het oude scherm in zaal 1 van Pathé Rembrandt Arnhem - en het is de eerste zaal met het IMAX next generation sound system met twaalfkanaals geluid. De zaal heeft 308 zitplaatsen, inclusief achttien love seats en twee rolstoelplekken. Pathé Arnhem is vanaf dinsdag 20 oktober open voor het publiek.

Pathé Arnhem, in opdracht van Pathé ontwikkeld door Epicurus, heeft in totaal negen zalen met bijna zeventienhonderd stoelen. Twee zalen beschikken over het revolutionaire Dolby Atmos geluidssysteem. Het pand heeft zes verdiepingen en twaalf roltrappen. Op de bovenste verdieping hebben bezoekers een ongekend uitzicht over de stad. De gevel van het fraaie gebouw is ontworpen door Powerhouse Company.

Bij de bouw is expliciet rekening gehouden met gezinnen en kinderen. Zo zijn er bijvoorbeeld verlaagde kindertoiletten en -wasbakken. De kassa's van Pathé Arnhem zijn op de begane grond, de shop voor eten en drinken huist op de eerste verdieping. Er is een OLA Happiness Pathé Arnhem en een evenementenruimte voor ruim tweehonderd personen. De aangrenzende bioscoopzaal en aparte foyer worden ingezet voor Pathé Specials en evenementen zoals presentaties, borrels en diners.
  Forum Admin donderdag 8 oktober 2015 @ 20:06:21 #124
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156695681
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 11:00 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik kom daar dagelijks, alleen maar (jonge) mannen daar. Laatst werd er een meisje nagefloten en toen ze niet reageerde bespuugd toen ze langsfietste. Tijdje terug deed er eentje rustig mijn autodeur open om even naar binnen te koekeloeren.

Zo jammer dat, want het gaat over de rug van mensen die geen kwaad in zin hebben en gewoon veilig willen zijn. Ik kan weinig doen, want aan het werk. Als het aan mij lag had ik die ratten omver gereden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:00:50 #125
157922 fathank
pi_156711134
tijdens 't werk kun je toch ook een autoongeluk hebben
pi_156918256
Eerste voorstellingen zijn gister geweest in Pathé. Schijnt mooi geworden te zijn.

Dinsdag officiële opening maar vandaag kan je dus ook al.
pi_156921944
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 13:05 schreef VacaLoca het volgende:
Eerste voorstellingen zijn gister geweest in Pathé. Schijnt mooi geworden te zijn.

Dinsdag officiële opening maar vandaag kan je dus ook al.
Ja, ik ben gisteren naar Crimson Peak in de IMAX geweest. Veel ruimte per stoel, daardoor oogt de zaal wat "kouder". IMAX scherm was awesome, geluid ook uitstekend.

Probleem was dat alleen de wc's op de 5e verdieping open waren en de roltrappen waren erg onhandig afgesteld. Hopelijk fixen ze dat voor de daadwerkelijke opening. En natuurlijk alles is extra gericht op de verkoop van snacks etc, zoals ook de andere Pathe's zijn ingericht. En nog niet alles is af, dus ik ben benieuwd wanneer het helemaal klaar is :')
pi_156923711
20 oktober gaan ze open, zeggen ze. ^^
Gisteren ook naar Crimson Peak geweest, echt een enorm groot scherm. Film was prima, geluid ook, al had ik het gevoel dat het meer op rechts was afgesteld. De roltrappen moeten ze echt even goed zetten, want dit was enorm lastig.
Verder zijn er nog kleine dingen die nog afgewerkt moeten worden, maar nog wel erg veel om 20 oktober open te kunnen.
pi_156924752
Ben benieuwd, ga zelf over kleine twee weken naar Spectre.

Bios is er iig dus, eind volgende maand het station?
  Moderator zondag 18 oktober 2015 @ 18:07:30 #130
155227 crew  Guppy
dus
pi_156925419
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 17:34 schreef VacaLoca het volgende:
Ben benieuwd, ga zelf over kleine twee weken naar Spectre.

Bios is er iig dus, eind volgende maand het station?
Grapjas :D
pi_156929163
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 18:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Grapjas :D
Ja het is haast niet te geloven maar 19 november zou het nu echt moeten gebeuren :D
  Moderator zondag 18 oktober 2015 @ 20:44:33 #132
155227 crew  Guppy
dus
pi_156929213
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 20:43 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ja het is haast niet te geloven maar 19 november zou het nu echt moeten gebeuren :D
Maar... maar...! :o
pi_156929855
Ja het is wat.. over welke bouwput moeten we nu gaan klagen?
  Moderator zondag 18 oktober 2015 @ 21:10:28 #134
155227 crew  Guppy
dus
pi_156930187
Ik moet dit nieuws even verwerken hoor!
  zondag 18 oktober 2015 @ 21:16:27 #135
157922 fathank
pi_156930408
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:02 schreef VacaLoca het volgende:
Ja het is wat.. over welke bouwput moeten we nu gaan klagen?
Eusebiuskerk :?
pi_156931029
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2015 21:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Eusebiuskerk :?
Ja, gaat dat ding ooit uit de steigers? Sagrada Familia is er niets bij wat dat betreft :(
pi_157300162
Er vliegt al een tijdje een helikopter heel laag boven klarendal.
pi_157300497
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 20:54 schreef voodoolady het volgende:
Er vliegt al een tijdje een helikopter heel laag boven klarendal.
Niet alleen Klarendal, ook de wijken eromheen. Vraag me echt af waarom.
  dinsdag 3 november 2015 @ 21:10:02 #139
157922 fathank
pi_157300628
Zal wel weer een snackbar ofzo zijn overvallen

Zie nog geen relevante p2000 melding
pi_157301120
Ik zag hem ook al een keer hier in Arnhem West voorbij komen, vrij laag.
  woensdag 4 november 2015 @ 10:59:06 #141
157922 fathank
pi_157309715

Zijn er hier nog mensen die platter ernhums praten dan Kees :?
pi_157381353
En daar is hij weer. Een blauwe helikopter.
pi_157391520
:W

Ik leef nog hoor!!
En hier staat ook al weinig nuttigs..
pi_157643504
Wat is er nou weer gebeurt bij dat tankstation in velp (die net naast Velperbroek). Helemaal afgesloten met politielinten?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator zaterdag 21 november 2015 @ 11:10:39 #145
155227 crew  Guppy
dus
pi_157712390

Echt een wasserette hebben we niet in Arnhem, of wel? Zo eentje waar je je was en een goed boek mee naar toe neemt en dat je dan bij die wasmachine wacht tot het klaar is?
pi_157713459
Wat een mooi station!
  zaterdag 21 november 2015 @ 15:08:38 #147
3878 Vork
Manisch creatief
pi_157716096
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 11:10 schreef Guppyfriend het volgende:

Echt een wasserette hebben we niet in Arnhem, of wel? Zo eentje waar je je was en een goed boek mee naar toe neemt en dat je dan bij die wasmachine wacht tot het klaar is?
Dijkman, spijkerstraat.
pi_157716236
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:08 schreef Vork het volgende:
spijkerstraat.
Ook een van de weinig plekken waar ik het zou verwachten :') lekker dicht ook bij klarendal.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_157801508
http://www.gelderlander.n(...)echtpartij-1.5475182

Gezelligheid bij mij in de buurt
  dinsdag 24 november 2015 @ 23:47:24 #150
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_157801982
valt er hier nog wat te neuken?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: