Ik heb er toch maar een heel klein bedrag in gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:10 schreef Gijsbertus het volgende:
Vers select al weer vol.. gaat weer erg rap.
Mja, had jij verwacht dat die paar investeerders hier die GvE (tijdelijk) mijden verschil zouden maken bij de snelheid waarmee projecten vollopen dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:22 schreef aborren het volgende:
Blijkbaar maken die paar Fok-kers die GvE nu even mijden, geen verschil voor de snelheid waarmee projecten volkomen! Het geld klotst in nederland over de dijken
Ik heb nu ff een stop voorlopig, bedrag liep te hoog op dus ik ga hem weer een eind laten zakken en daarop blijven. Zolang alles liep deed ik er steeds meer bij maar nu ff pas op de plaats.quote:Op donderdag 11 juni 2015 11:58 schreef Makrolon het volgende:
Al lang niets meer geinvesteerd bij gve... Komen mi weinig goeie projecten langs de laaste tijd... Jammer..
DiMarco is nog niet vol......quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:22 schreef aborren het volgende:
Blijkbaar maken die paar Fok-kers die GvE nu even mijden, geen verschil voor de snelheid waarmee projecten volkomen! Het geld klotst in nederland over de dijken
Dank je! Mailservice heb ik vooralsnog niet nodig, GvE staat bij mij on hold, KOM e.d. lopen gelukkig niet zo snel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:46 schreef � het volgende:
Nice, welkom. Al ingeschreven op de mailservice?
Ik denk een mooie ballon met het Kredietbank logo.quote:
1735 Zat ik voor klein bedrag dus ook in. Idd. een 3, en toch al heel snel (oktober 2013) failliet verklaard!?! Betaling liep nog tijdje door...quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:21 schreef Uncle_Unconcerned het volgende:
1735
Class 3
48 maanden
8%
Oorspr 80k gevraagd en gevuld in juli 2012
Uiteindelijk 74,5k bij tot standkoming eind augustus 2012
Geen idee van betalingsgedrag omdat ik heb teruggetrokken
Die Grahams is onbegrijpelijk. Ik sta heel dicht bij dat merk en het loopt als een trein...quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:09 schreef ZeKraut het volgende:
[..]
1735 Zat ik voor klein bedrag dus ook in. Idd. een 3, en toch al heel snel (oktober 2013) failliet verklaard!?! Betaling liep nog tijdje door...
Maar er zijn er meer dan genoemd in lijstje:
-2558 planet XL ook een 3, gestopt met betalen na 27 mnd (60K, 36 mnd, 8%)
-2792 ecotraject? en dan heb ik het nog niet over 4592 Grahams, 5790 Talamini en 5754 Quickboat, die al ter sprake zijn gekomen.
Zit niet in al deze projecten hoor. Al deze projecten zijn gestopt met betalen, wil natuurlijk niet zeggen dat er niet alsnog iets van geld terug komt...
Ik mis bij GvE gestructureerd inzicht in:
- werkelijke defaults, geeft immers enige serieuze inzicht in risico's (naar klassen)
- achterstanden (Lendico informeert daarover tenminste proactief)
- wijze en stand van afhandeling
Oké......dus toch meer defaults dan tot nog toe hier bekend waren. Dat maakt het aannemelijk dat er wellicht nóg meer zijn. Immers in de beginperiode waren er nog niet zoveel investeerders en over defaults van die eerste projecten zijn dan ook weinig mensen geïnformeerd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Grahams is onbegrijpelijk. Ik sta heel dicht bij dat merk en het loopt als een trein...
GvE vertelde mij dat ze nu op ongeveer 2% zitten van 750 projecten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:15 schreef Justme7005 het volgende:
d waren. Dat maakt het aannemelijk dat er wellicht nóg meer zijn. Immers in de beginperiode waren er nog niet zoveel investeerders en over defaults van die eerste projecten zijn dan ook weinig mensen geïnformeerd.
Op zich goed te horen, maar maakt het wederom wenselijk dat meer duidelijkheid wordt geboden over de situatie. Met alleen maar aangeven dat incasso is opgestart, gaan het verhaal vanzelf een eigen leven leiden...quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Grahams is onbegrijpelijk. Ik sta heel dicht bij dat merk en het loopt als een trein...
GvE heeft, zoals ze zelf terecht opmerken, ook een grote verantwoordelijkheid richting de geldlener. Immers ook zij zijn een klant en hun belang zou in grote mate geschaad kunnen worden als er gegevens in de openbaarheid komen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:22 schreef ZeKraut het volgende:
[..]
Op zich goed te horen, maar maakt het wederom wenselijk dat meer duidelijkheid wordt geboden over de situatie. Met alleen maar aangeven dat incasso is opgestart, gaan het verhaal vanzelf een eigen leven leiden...
Wie is mo.money op dat forum?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:50 schreef obligataire het volgende:
Artikeltje:
http://www.participaties.(...)-crowdfunding_050615
quote:Ik ben nu ook een tijdje actief met crowdfunding. Ik zit nu met wat investeringen in Kapitaalopmaat.nl, Aygodutch.com en Zencap. Ben wel even uit geldvoorelkaar.nl gestapt, daar rommelt het wat met hun defaults aanpak. Vastgoed via crowdfunding zie ik nog niet helemaal zitten. Ben het wel met Rienk eens, voordat dat rendeert is toch wel een wat langere termijn.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie is mo.money op dat forum?
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:24 schreef mo.money het volgende:
[..]mo.money, dat is een ontzettende knappe vent die houdt van mooi rendement
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:24 schreef mo.money het volgende:
[..]mo.money, dat is een ontzettende knappe vent die houdt van mooi rendement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |