Ik heb donderdag nog een mailtje naar GVE uitgedaan omtrent de vreemde gang van zaken rond HIN/Oord verzekeringen en de daarbijbehorende gebrekkige communicatie van GVE. Nog geen reactie gehad.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 17:35 schreef NaRegenDeZon het volgende:
In geval dat de lening nemer zelf het initiatief had genomen om op deze manier van zijn lening af te komen had ik als investeerder op mijn achterste benen gestaan en natuurlijk ook alle rente over de resterende periode gevraagd naast het terugbetalen van het geleende bedrag. Zoals bij HIN ook de afhandeling gaat plaats vinden.
Zeker een leuke incentive. Inhoudelijk heb ik geen mening over dit specifieke project. Mijn gevoel bij AygoDutch is wel goed maar door de onbekendheid van het platform lopen de projecten helaas maar heel langzaam vol. Heb daar zelf geïnvesteerd in InfraUnie, lijkt mij solide.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:04 schreef mo.money het volgende:
Lees net leuke incentive, dashcam bij investering boven 1000,-
https://www.aygodutch.com/wrapaholic-update-dashcam-actie/
Dubieuze landen? Of bedoel je Bondora? Hoewel je ook de landen waar het geld door Bondora wordt uitgeleend niet direct dubious kunt noemen.quote:Op zondag 14 juni 2015 18:01 schreef CRWD het volgende:
Volgens mij is dat vergelijkbaar met Trustbudy, alleen dan niet in dubieuze landen.
Ik heb ervaren dat ik de incentive zeer snel ontving en kreeg zelfs 2 maal een extra kado toegetuurd. zal dus eerder aan de ondernemer dan aan geldovorelkaar liggen lijkt mequote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:30 schreef Rottie99 het volgende:
Op dit forum lees ik regelmatig dat een incentive niet wordt gegeven, of dat je er zelf om moet "leuren". Ik heb dit zelf ook al enkele keren ervaren.
Nee, het is eerder een verkeerde woordkeuze van mij. Ik doelde op bijvoorbeeld Polen en Spanje omdat ik de nodige achterstanden hier zag langs komen uit specifieke landen.quote:Op zondag 14 juni 2015 20:12 schreef zyxxyz het volgende:
[..]
Dubieuze landen? Of bedoel je Bondora? Hoewel je ook de landen waar het geld door Bondora wordt uitgeleend niet direct dubious kunt noemen.
Herkenbaarquote:Op zondag 14 juni 2015 22:47 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik heb met Bondora constant dat leningen niet doorgaan of het gehele bedrag wordt teruggestort. Ik moet dus zo ongeveer elke dag kijken of er leuke leningen zijn. Beetje vermoeiend, ik denk dat ik maar niet meer bijstort daar. Ben nu al een dag of 15 bezig, elke dag krijg ik geld terug in mijn account waarvoor ik dan weer een nieuwe lening moet uitzoeken.
Wat is de ervaring met dit Platform? Ik ken ze niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 14:04 schreef mo.money het volgende:
Lees net leuke incentive, dashcam bij investering boven 1000,-
https://www.aygodutch.com/wrapaholic-update-dashcam-actie/
Ik zou willen dat dit forum een serieuze concurrent voor GVE wordt. Net als bij KOM zitten er best goede projecten tussen. Maar omdat het nog in kinderschoenen zijn mensen terughoudend. Begrijpelijk maar ook beetje jammer, hoe meer goede platformen, hoe meer concurrentie. Dat is in het voordeel van investeerders (en ook van de leners).quote:Op maandag 15 juni 2015 09:47 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Wat is de ervaring met dit Platform? Ik ken ze niet.Kan volgens mij ook niet zien hoe lang een project al op de site staat of zie ik wat over het hoofd?De auto plakkers vragen een overzichtelijk bedrag met naar ik kan zien een redelijke financiele huishouding van het bedrijf.
Ik kreeg een tijd een mail met de vraag wat ik van mijnLendahand vond. En of ik op of aanmerkingen had. Het lijkt wel of al mijn opmerkingen 1-op-1 zijn overgenomen. Al mijn wensen zitten erin. Voorheen waren de leningen van niet gestarte projecten onvindbaar. Ook die staan er nu netjes in.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:41 schreef crowd-fundi het volgende:
"Mijn Lendahand" is vernieuwd. Ziet er een stuk overzichtelijker uit.
Mooi dat ze luisteren. Heb net even gekeken maar alles staat er inderdaad netjes bij en je kan de status in een oogopslag zien.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:51 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ik kreeg een tijd een mail met de vraag wat ik van mijnLendahand vond. En of ik op of aanmerkingen had. Het lijkt wel of al mijn opmerkingen 1-op-1 zijn overgenomen. Al mijn wensen zitten erin. Voorheen waren de leningen van niet gestarte projecten onvindbaar. Ook die staan er nu netjes in.
Alles stond er bij mij wel in, maar zo rommelig. Nu zeer overzichtelijk, keurig gesplitst: nog niet gestart, lopende projecten gesorteerd op startdatum en afgeronde projecten.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:51 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijd een mail met de vraag wat ik van mijnLendahand vond. En of ik op of aanmerkingen had. Het lijkt wel of al mijn opmerkingen 1-op-1 zijn overgenomen. Al mijn wensen zitten erin. Voorheen waren de leningen van niet gestarte projecten onvindbaar. Ook die staan er nu netjes in.
Nee, helaas, mij hebben ze niks gevraagd. De tip is voor RavigotteSaus.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:15 schreef bleyenburg het volgende:
@ crowd-fundi: Ik zou ze een factuurtje sturen inzake advieskosten.
Je bedoelt die van DutchQueen? Mijn bedragje staat al weer voor de 10e dag renteloos te wachten op de laatste betaler...quote:Op maandag 15 juni 2015 12:20 schreef leolinedance het volgende:
Morgen nieuwe informatie betreffende QB. Zal mijn investeringen dan ook eens betalen.
QuickBoats.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:36 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Je bedoelt die van DutchQueen? Mijn bedragje staat al weer voor de 10e dag renteloos te wachten op de laatste betaler...
Welke investering? Voor nieuw project?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:20 schreef leolinedance het volgende:
Morgen nieuwe informatie betreffende QB. Zal mijn investeringen dan ook eens betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |