Een echte vliegtuigenspotter deze manquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat kan ookIk maak foto's van mechanische vogeltjes
Vandaar de tripjes naar Keulen, Londen & Frankfurt.
[..]
Vet
ik ga dinsdag naar Nice.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe weet je dat allemaal uit je hoofd?
Als het goedkoop moet: een afdankertje van een beginnend jochie kopen die bij de fanfare zit en een upgrade in huis heeft. Heb zelf een Tama in het bordeauxrood, typenr geen ideequote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je tips voor een drumstel? Geen idee of ik drummen daadwerkelijk leuk vind en kan dus liefst goedkoop. Later ga ik wel investeren.
Nicequote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ga dinsdag naar Nice.
Omdat het 18¤ is
Weet niet hoeveel je nu wilt uitgeven, maar ik zou zeggen een tweedehands Pearl Forum (of Export, maar die is iets duurder).quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je tips voor een drumstel? Geen idee of ik drummen daadwerkelijk leuk vind en kan dus liefst goedkoop. Later ga ik wel investeren.
Heel tof! Apart vliegtuig trouwens.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tamron 150-600mmEn ik ben jaloers!
[..]
Photoshop
[..]
Ik ben er ook zeer content mee. Tuinstoeltje erbij, Flightradar op de iPad en lekker vliegtuigspotten in de tuin
edit:
Nog een plaatje:
[ afbeelding ]
10km hoogte.
Je weetquote:
Dat is de Beluga, oftewel een Airbus A300-600STquote:
Ik wist niet dat Pearl elektronische drumstellen maakt. Eens kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:42 schreef Valid het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je nu wilt uitgeven, maar ik zou zeggen een tweedehands Pearl Forum (of Export, maar die is iets duurder).
Excuses, die post had ik niet gelezen. Dit is niet elektrisch.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Pearl elektronische drumstellen maakt. Eens kijken.
Als ik een "echte" koop word ik waarschijnlijk gelyncht door mijn huisgenoten terwijl de huisbaas mijn contract verscheurt en de rest van de buurt met pek en veren voor de deur staat.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:43 schreef Valid het volgende:
[..]
Excuses, die post had ik niet gelezen. Dit is niet elektrisch.
Staat nu ook op. Maar mijn woonkamer is naast een kinderkamer dus kan niet lekker hard.quote:
Ja, zo'n fucking irritante met balkjes voor je ogen. Super hipquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:44 schreef Etsu het volgende:
Iemand tips wat nu helemaal in is qua zonnebrillen?
Heb een nieuwe nodig.
De makers van de Multipla introduceren het lelijke eendje in vliegtuigvormquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:42 schreef Blistering het volgende:
[..]
Je weetVrijdag weer naar Schiphol
[..]
Dat is de Beluga, oftewel een Airbus A300-600STHeerlijk lelijk ding overigens.
[ afbeelding ]
Balkjes?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, zo'n fucking irritante met balkjes voor je ogen. Super hip
Vooral graflelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Balkjes?
Ik zag laatst wel een zonnebril met blauwe glazen zeg maar, dat je jezelf in de glazen kan zien. Vond ik wel mooi maar volgens mij is dat niet meer hip.
Rayban is altijd goed toch? Wayfarer blijft klassiek of die pilotenbrilquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Balkjes?
Ik zag laatst wel een zonnebril met blauwe glazen zeg maar, dat je jezelf in de glazen kan zien. Vond ik wel mooi maar volgens mij is dat niet meer hip.
Dat jij geen zonnebrillen kan dragen omdat jouw hoofd te groot is, is niet mijn probleem natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat jij geen zonnebrillen kan dragen omdat jouw hoofd te groot is, is niet mijn probleem natuurlijk.
Het is een verdomd mooi staaltje techniek hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
De makers van de Multipla introduceren het lelijke eendje in vliegtuigvorm![]()
![]()
Gewoon Wayfarers, altijd goed!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:44 schreef Etsu het volgende:
Iemand tips wat nu helemaal in is qua zonnebrillen?
Heb een nieuwe nodig.
[..]
Dat jij geen zonnebrillen kan dragen omdat jouw hoofd te groot is, is niet mijn probleem natuurlijk.
[..]
Kan wel telkens [barney.gif] doen maar die van jou is passenderquote:
quote:
Great minds..quote:
Ah, goed om te weten. Moment.quote:
Balvenie 11 en 13?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:53 schreef Maharbal het volgende:
Laatste een Balvenie 12 gehad en die vond ik erg lekker. Welke zijn vergelijkbaar?
Ietsje rebels maar, net als die Maud bij First Datequote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Ha die erik, na zo'n lange werkdag word je een beetje rebels!
Neem aan dat Erik nu ook een (tijdelijke) ban krijgt?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Ha die erik, na zo'n lange werkdag word je een beetje rebels!
Haha. Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon iets. Krijg de tering maar.
Nee, Erik betaalt genoeg smeergeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:54 schreef Valid het volgende:
[..]
Neem aan dat Erik nu ook een (tijdelijke) ban krijgt?
De banhamer!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:57 schreef eriksd het volgende:
Wat is eigenlijk de straf op het plaatsen van een tubgirl?
Zeeën van Emmers vol vrije tijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:57 schreef eriksd het volgende:
Hoelang?quote:
In jouw geval enkeltje elektrische stoel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:57 schreef eriksd het volgende:
Die heeft een wat rokerigere smaak toch, als ik het me nog goed herinner. Laphroaig of voor iets minder rook Bowmore.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:53 schreef Maharbal het volgende:
Laatst een Balvenie 12 gehad en die vond ik erg lekker. Welke zijn vergelijkbaar?
Tijd om te gaan slapen Etsu.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
In jouw geval enkeltje elektrische stoel.
Vond 'm vooral een erg lekkere zachte afdronk hebben. Ik ben verder niet bekend met whisky, vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:00 schreef Accursius het volgende:
[..]
Die heeft een wat rokerigere smaak toch, als ik het me nog goed herinner. Laphroaig of voor iets minder rook Bowmore.
Waarom koop je niet gewoon een Balvenie 12 als je die erg lekker vond?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vond 'm vooral een erg lekkere zachte afdronk hebben. Ik ben verder niet bekend met whisky, vandaar de vraag.
O ja doe ik ook wel, maar ben altijd in voor ander nieuw spul.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:04 schreef Valid het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon een Balvenie 12 als je die erg lekker vond?
Oo zachte afdronk, dan gaan voor Dalwhinniequote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vond 'm vooral een erg lekkere zachte afdronk hebben. Ik ben verder niet bekend met whisky, vandaar de vraag.
Ook bij shows vind ik het altijd wel knap dat ze zo dicht naast elkaar vliegen. Of zit er een soort automatische bescherming op dat het vliegtuig automatisch van richting verandert als ze te dichtbij komen ofzo?quote:
Nee, pure vliegmanskunst.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook bij shows vind ik het altijd wel knap dat ze zo dicht naast elkaar vliegen. Of zit er een soort automatische bescherming op dat het vliegtuig automatisch van richting verandert als ze te dichtbij komen ofzo?
Meid, wat fantastisch!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb zo'n Chromecast besteld, helemaal dolletjes
Nice, zo'n ding wil ik ook nog. 35 roepies toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb zo'n Chromecast besteld, helemaal dolletjes
Dan kun je je telefoon of computer streamen naar je tv, maar ondertussen kun je ook andere dingen doen op je telefoon of pc zonder dat je film/serie/youtube weer verdwijnt van je tvquote:
Yes, bij de Mediamarkt 33.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nice, zo'n ding wil ik ook nog. 35 roepies toch?
Oh dat klinkt wel beter dan Apple tv wat ik hebquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan kun je je telefoon of computer streamen naar je tv, maar ondertussen kun je ook andere dingen doen op je telefoon of pc zonder dat je film/serie/youtube weer verdwijnt van je tv
Bes3 is een lachertjequote:Op woensdag 10 juni 2015 00:01 schreef Henrys het volgende:
Bestuursrecht 3 is eigenlijk best weinig, had meer verwacht ben na een dag op de helft
Ja het is in principe hetzelfde maar dan ook voor telefoon en kun je andere dingen doen. Je kan je laptop bijvoorbeeld ook dichtklappen zonder dat hij stopt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel beter dan Apple tv wat ik heb
Oké dan weet ik wat ik voor m'n verjaardag wil van jouquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het is in principe hetzelfde maar dan ook voor telefoon en kun je andere dingen doen. Je kan je laptop bijvoorbeeld ook dichtklappen zonder dat hij stopt.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké dan weet ik wat ik voor m'n verjaardag wil van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |