Balvenie 11 en 13?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:53 schreef Maharbal het volgende:
Laatste een Balvenie 12 gehad en die vond ik erg lekker. Welke zijn vergelijkbaar?
Ietsje rebels maar, net als die Maud bij First Datequote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Ha die erik, na zo'n lange werkdag word je een beetje rebels!
Neem aan dat Erik nu ook een (tijdelijke) ban krijgt?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
Ha die erik, na zo'n lange werkdag word je een beetje rebels!
Haha. Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon iets. Krijg de tering maar.
Nee, Erik betaalt genoeg smeergeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:54 schreef Valid het volgende:
[..]
Neem aan dat Erik nu ook een (tijdelijke) ban krijgt?
De banhamer!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:57 schreef eriksd het volgende:
Wat is eigenlijk de straf op het plaatsen van een tubgirl?
Zeeën van Emmers vol vrije tijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:57 schreef eriksd het volgende:
Hoelang?quote:
In jouw geval enkeltje elektrische stoel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:57 schreef eriksd het volgende:
Die heeft een wat rokerigere smaak toch, als ik het me nog goed herinner. Laphroaig of voor iets minder rook Bowmore.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:53 schreef Maharbal het volgende:
Laatst een Balvenie 12 gehad en die vond ik erg lekker. Welke zijn vergelijkbaar?
Tijd om te gaan slapen Etsu.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
In jouw geval enkeltje elektrische stoel.
Vond 'm vooral een erg lekkere zachte afdronk hebben. Ik ben verder niet bekend met whisky, vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:00 schreef Accursius het volgende:
[..]
Die heeft een wat rokerigere smaak toch, als ik het me nog goed herinner. Laphroaig of voor iets minder rook Bowmore.
Waarom koop je niet gewoon een Balvenie 12 als je die erg lekker vond?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vond 'm vooral een erg lekkere zachte afdronk hebben. Ik ben verder niet bekend met whisky, vandaar de vraag.
O ja doe ik ook wel, maar ben altijd in voor ander nieuw spul.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:04 schreef Valid het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon een Balvenie 12 als je die erg lekker vond?
Oo zachte afdronk, dan gaan voor Dalwhinniequote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Vond 'm vooral een erg lekkere zachte afdronk hebben. Ik ben verder niet bekend met whisky, vandaar de vraag.
Ook bij shows vind ik het altijd wel knap dat ze zo dicht naast elkaar vliegen. Of zit er een soort automatische bescherming op dat het vliegtuig automatisch van richting verandert als ze te dichtbij komen ofzo?quote:
Nee, pure vliegmanskunst.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook bij shows vind ik het altijd wel knap dat ze zo dicht naast elkaar vliegen. Of zit er een soort automatische bescherming op dat het vliegtuig automatisch van richting verandert als ze te dichtbij komen ofzo?
Meid, wat fantastisch!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb zo'n Chromecast besteld, helemaal dolletjes
Nice, zo'n ding wil ik ook nog. 35 roepies toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:54 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb zo'n Chromecast besteld, helemaal dolletjes
Dan kun je je telefoon of computer streamen naar je tv, maar ondertussen kun je ook andere dingen doen op je telefoon of pc zonder dat je film/serie/youtube weer verdwijnt van je tvquote:
Yes, bij de Mediamarkt 33.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nice, zo'n ding wil ik ook nog. 35 roepies toch?
Oh dat klinkt wel beter dan Apple tv wat ik hebquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan kun je je telefoon of computer streamen naar je tv, maar ondertussen kun je ook andere dingen doen op je telefoon of pc zonder dat je film/serie/youtube weer verdwijnt van je tv
Bes3 is een lachertjequote:Op woensdag 10 juni 2015 00:01 schreef Henrys het volgende:
Bestuursrecht 3 is eigenlijk best weinig, had meer verwacht ben na een dag op de helft
Ja het is in principe hetzelfde maar dan ook voor telefoon en kun je andere dingen doen. Je kan je laptop bijvoorbeeld ook dichtklappen zonder dat hij stopt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel beter dan Apple tv wat ik heb
Oké dan weet ik wat ik voor m'n verjaardag wil van jouquote:Op woensdag 10 juni 2015 00:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja het is in principe hetzelfde maar dan ook voor telefoon en kun je andere dingen doen. Je kan je laptop bijvoorbeeld ook dichtklappen zonder dat hij stopt.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké dan weet ik wat ik voor m'n verjaardag wil van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |