Ja hoor. Ik vind vliegen chill. Treinen duurt mij veel te lang en in die onbekende gebieden ga ik me altijd afvragen hoelang we nog moeten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook om naar Parijs te gaan? Ik zou wel vliegen als het echt heel veel tijd scheelde maar op zo'n afstand is dat bijna niets met alle heisa die bij vliegen hoort.
vliegtickets vanaf orly zijn over het algemeen 35, vanaf cdg 50. Weet niet waar jij kijkt?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:20 schreef Valid het volgende:
[..]
[..]
Als ik nu op skyscanner kijk voor die dag zijn er inderdaad opeens wel rechtstreekse vluchten. Eergisteren niet.Treinkaartjes nu al geboekt.
Maar goed, maakt me niet veel uit eigenlijk. Gaan met z'n tweeën en rechtsreeks vliegen is 400 euro samen, terwijl met de trein 150 is.
ja. Goedkoopste trein optie is 68¤, goedkoopste vlucht 18¤. Beide vanaf Schiphol en enkele reis.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:28 schreef Tchock het volgende:
Ik wilde een keer met de trein naar Nice maar dat was voor een enkeltje duurder dan twee personen retour vliegen.
lekker in het barrijtuig whisky drinken terwijl je met 300 km/u door de Franse weilanden knalt heeft zijn charmes.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:30 schreef Henrys het volgende:
Is zo'n internationale trein nou leuker dan de NS een binnenlandse reis maken? Trein komt echt zo erg mijn strot uit, leuk als je met vrienden gaat dan kan je nog praten maar anders vind ik Groningen-Rotterdam bijvoorbeeld echt een hel en vooral in het weekend dan zit je bij allemaal van die gekkies in de trein. Laatst een man zonder broek met vrouwenlaarzen aan
Airbus A380quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:31 schreef Blistering het volgende:
Over vliegen gesproken: mijn nieuwe lens
[ afbeelding ]
11,5km hoogte mensen
Hehe weet je dat allemaal uit je hoofd?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja. Goedkoopste trein optie is 68¤, goedkoopste vlucht 18¤. Beide vanaf Schiphol en enkele reis.
Wat vetquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:31 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
11,5km hoogte mensen
Dit is best wel impressivequote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:31 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
11,5km hoogte mensen
Tamron 150-600mmquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:32 schreef Valid het volgende:
[..]
Airbus A380Ga ik binnenkort ook eindelijk mee.
Erg vet overigens. Wat voor lens?
Photoshopquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat vetWaarom is de achtergrond zo donker?
Ik ben er ook zeer content meequote:
Is dat die lens uit China? Of haal ik nou mensen door de war.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tamron 150-600mmEn ik ben jaloers!
[..]
Photoshop
[..]
Ik ben er ook zeer content mee. Tuinstoeltje erbij, Flightradar op de iPad en lekker vliegtuigspotten in de tuin
edit:
Nog een plaatje:
[ afbeelding ]
10km hoogte.
Dat is de lens uit Hong Kong inderdaad. Pareltje wel, nog geen moment spijt van.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dat die lens uit China? Of haal ik nou mensen door de war.
Ik zou lekker het bos ingaan om mooie close ups van vogeltjes te makenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is de lens uit Hong Kong inderdaad. Pareltje wel, nog geen moment spijt van.
Body + lens wegen wel 2,8kg maar toch is het een prima lens om de hele dag vanuit de hand mee te schieten.
Wel eens geprobeerd daarmee een planeet te schieten?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:38 schreef Valid het volgende:
Ik/wij hebben zo'n lens:
[ afbeelding ]
In Zuid-Afrika zulke foto's mee gemaakt:
[ afbeelding ]
Scheelt ook qua ruimte. Heb nog wel steeds een akoestische thuisthuis staanquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:34 schreef Tchock het volgende:
Ik zit er aan te denken om een drumstel te kopen. Dat is eigenlijk al jaren een stiekeme fantasie.
Elektronisch natuurlijk. Een akoestische doe ik mijn buren niet aan.
"lekker het bos in"quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou lekker het bos ingaan om mooie close ups van vogeltjes te maken
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
"lekker het bos in"
"foto's van vogeltjes"
Heb je tips voor een drumstel? Geen idee of ik drummen daadwerkelijk leuk vind en kan dus liefst goedkoop. Later ga ik wel investeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Scheelt ook qua ruimte. Heb nog wel steeds een akoestische thuisthuis staan
En die Thalys is een veredelde/afgedankte TGV trein. Pas vanaf Parijs en verder wordt het chill reizen
Dat kan ookquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou lekker het bos ingaan om mooie close ups van vogeltjes te maken
Vetquote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:38 schreef Valid het volgende:
Ik/wij hebben zo'n lens:
[ afbeelding ]
In Zuid-Afrika zulke foto's mee gemaakt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |