LB1 zonder twijfelquote:Lunchbox 1
The Reflex - Duran Duran
Plug In Baby - Muse
Lunchbox 2
Dark Horse - Katy Perry
Basket Case - Green Day
ja dit is echt debiel simpelquote:
+1.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik de enige ben in het topic die het liefst Muse & Green Day in 1 lunchbox had gezien
Duran Duran is nou zo'n voorbeeld van de muziek van de jaren 80 waar ik niks mee heb...quote:
The Reflex vind ik dan weer niet zo'n geweldig nummer.quote:
nouja ik vind Basket Case ook een beetje een kleuterliedje van Green Day, die hebben wat mij betreft dan ook wel weer beter..quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
The Reflex vind ik dan weer niet zo'n geweldig nummer.
Deze is ook tof:quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog nooit eerder gehoord dit liedje, maar ik vind het nu al jammer dat ik het nooit eerder heb gehoord.
De videoclip komt mij vaag bekend voor. Zal wel een keer op MTV ofzo gedraaid zijn.quote:
Dilana Smith? Aardig liedje, tijdje niet gehoord.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog nooit eerder gehoord dit liedje, maar ik vind het nu al jammer dat ik het nooit eerder heb gehoord.
Vreetzakquote:
120 gram = een heel klein bakje sinds zaterdagavond. Valt dus best mee.quote:
ditquote:
Dat viel toch wel mee?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand ondertiteling voor bij het nieuws?
PANG PANG PANG PANG PANG....PANG!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand ondertiteling voor bij het nieuws?
Kon het nog slechter verstaan dan een Achterhoekse boer met kiespijn.quote:
WAT.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wel jammer dat Got my mind set on you een cover is
bij deze. origineel is wel erg oud, en waarschijnlijk weer een inspiratie voor de Beatlesquote:
godsamme, jij kent dat nummer nog gewoon? godin dat je er bent! wat een heerlijk nummer is datquote:
Hij staat zelfs in mijn Spotify-favorietenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, jij kent dat nummer nog gewoon? godin dat je er bent! wat een heerlijk nummer is dat
wow! het is dat ik niet zoveel spotify.... ik ben dol op bozevrouwenrock eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij staat zelfs in mijn Spotify-favorieten
Zoek op YT dan ook eens naar Ana Lovelis.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wow! het is dat ik niet zoveel spotify.... ik ben dol op bozevrouwenrock eigenlijk
De mijne was nog vanuit huisquote:
Het stukje wat ik rij is zelden file, dus dat scheeltquote:Op woensdag 10 juni 2015 07:14 schreef JDude het volgende:
Ik pwn 's ochtends graag de files door ze vóór te zijn.
Maar ik hoor net dat het vandaag nationale buitenspeeldag is, dus ik ga denk ik zometeen maar in een speeltuin zitten in plaats van achter m'n bureau.
co-signquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het stukje wat ik rij is zelden file, dus dat scheelt(ik ga de goeie kant op... richting Den Haag is echt een drama in de ochtend... schijnbaar wonen mensen graag in Zoetermeer en werken in topstad Den Haag
mensen
)
Rijswijk is net zo top, maar 10 keer zo groen en een stuk goedkoperquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
co-sign
maar tegelijkertijd vraag ik me af waarom jij niet in onze topstad woont
Maar geen randstadquote:
Misschien kan'ie vragen wat Wijnand Speelman gaat doen op Nationale Buitenspeeldag.quote:
Groningen wintquote:
ligt er aan welk gedeelte, Rijswijk kan ook duur zijn en den haag heeft genoeg groene wijkenquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rijswijk is net zo top, maar 10 keer zo groen en een stuk goedkoper
Verdomme.quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Misschien kan'ie vragen wat Wijnand Speelman gaat doen op Nationale Buitenspeeldag.
Toen was het nog wel te duwen..quote:
Dat is verreweg het beste stuk jaquote:
Ander platenlabel.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:48 schreef Bronson het volgende:
Waarom wordt Typhoon i.t.t. Kensington zo weinig gedraaid.
dat vindt jij ook van U@quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:43 schreef Bronson het volgende:
[..]
Oneens. Snow Patrol heeft prima nummers.
Zijn live ook prima te doen.
3FM is toch zo van het pluggen van alternatieve Nederlandse muziek nietwaar?quote:
Maar dat zijn allemaal pop/rock bandjes, Typhoon is hiphop...quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
3FM is toch zo van het pluggen van alternatieve Nederlandse muziek nietwaar?
GBTZZ afgelopen jaar, Jett Rebel en Kensington word je mee doodgegooid.
Maar Zandloper en Liefste is bij elkaar nog maar 138 (!) gedraaid.
Laat ik maar niet beginnen hoevaak Kensington bij elkaar al te horen is geweest.
En zo bijzonder alternatief of radio onvriendelijk is Typhoon nou ook niet. Kan prima op de radio. Zeker op 3fm.
Ja dat heb jij goed wolfrolf.quote:
Mr. Probz dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal pop/rock bandjes, Typhoon is hiphop...
Yup.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja dat heb jij goed wolfrolf.
Je kunt het best geen goede muziek vinden. Al lijkt mij dat vrijwel onmogelijk, want ze hebben genoeg puike Klassiekers. En live staan ze als een huis. Kan menig band nog een puntje aan zuigen.
Sersjee is het met mij eens.
Ik zou het Wilbert vragen.quote:
Wat last hij dan?quote:
Als ik moet kiezen tussen dat en Kensington gooi ik mijn radio het raam uit.quote:
Kan je lacherig over doen, maar de man was een grootheid met een hele grote G. Tuurlijk, het klinkt nu zo kazig als maar zijn kan, maar ik denk dat zo'n beetje iedereen van boven de 50 wel één of meerdere lp's van de man in z'n bezit heeft gehad.quote:
UIT HET RAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen dat en Kensington gooi ik mijn radio het raam uit.
Natuurlijk hoor, hij heeft, wat is het, 70 miljoen LP's verkocht? Dan heb je het gewoon goed gedaan. Frans Bauer verkoopt ook een hoop platen, maar dat betekent niet dat ik het goed hoef te vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan je lacherig over doen, maar de man was een grootheid met een hele grote G. Tuurlijk, het klinkt nu zo kazig als maar zijn kan, maar ik denk dat zo'n beetje iedereen van boven de 50 wel één of meerdere lp's van de man in z'n bezit heeft gehad.
Je hoeft het ook niet goed te vinden. Maar eenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk hoor, hij heeft, wat is het, 70 miljoen LP's verkocht? Dan heb je het gewoon goed gedaan. Frans Bauer verkoopt ook een hoop platen, maar dat betekent niet dat ik het goed hoef te vinden natuurlijk.
Het is gewoon absoluut niet mijn ding en misschien komt dat inderdaad omdat dat de tand des tijds niet goed heeft doorstaan.
Top Notch faciliteert geen 3FM PRESENTS concertjesquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
3FM is toch zo van het pluggen van alternatieve Nederlandse muziek nietwaar?
GBTZZ afgelopen jaar, Jett Rebel en Kensington word je mee doodgegooid.
Maar Zandloper en Liefste is bij elkaar nog maar 138 (!) gedraaid.
Laat ik maar niet beginnen hoevaak Kensington bij elkaar al te horen is geweest.
En zo bijzonder alternatief of radio onvriendelijk is Typhoon nou ook niet. Kan prima op de radio. Zeker op 3fm.
bij welke major zit de rest dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Top Notch faciliteert geen 3FM PRESENTS concertjes
En dat zie je idd meteen terug. Opvallend.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Top Notch faciliteert geen 3FM PRESENTS concertjes
Universal, Sony. De grotere labels.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
bij welke major zit de rest dan?
TopNotch zit ook gewoon onder de vleugels van Universal tegenwoordig hoor..quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Universal, Sony. De grotere labels.
Mogen wij dan op vakantie komen op Ibiza?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker boeiend allemaal, mijn jingle is al 2 keer op de radio geweest, ik ben een grote hit.
* SilentChaos zoekt alvast een huisje op Ibiza
Ja hoor, Fok! meet op Ibizaquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mogen wij dan op vakantie komen op Ibiza?
quote:
* ieniminimuis checkt vliegticket prijzenquote:
95 euro is het goedkoopste wat ik kan vinden tot nu toequote:Op woensdag 10 juni 2015 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
* ieniminimuis checkt vliegticket prijzen
Is dat enkeltje? Dan moet ik op Ibiza blijven.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
95 euro is het goedkoopste wat ik kan vinden tot nu toe
Retour.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat enkeltje? Dan moet ik op Ibiza blijven.
Je HOEFT niet terugquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat enkeltje? Dan moet ik op Ibiza blijven.
Koopje.quote:
En wat moet ik op Ibiza dan? Het eiland heeft zo'n feesteiland voor hippe mensen imago of voor gezinnen die spiritueel en hippie zijn en weer terug willen naar moedertje aarde.quote:
Daar kan je je rokjes verkopenquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wat moet ik op Ibiza dan? Het eiland heeft zo'n feesteiland voor hippe mensen imago of voor gezinnen die spiritueel en hippie zijn en weer terug willen naar moedertje aarde.
Ik val niet niet in deze categorieën .
Hippiemarktquote:
Ibiza heeft ook hele mooie natuur begreep ik...quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En wat moet ik op Ibiza dan? Het eiland heeft zo'n feesteiland voor hippe mensen imago of voor gezinnen die spiritueel en hippie zijn en weer terug willen naar moedertje aarde.
Ik val niet niet in deze categorieën .
Kroatië > Spanje > Portugalquote:
FTFYquote:
Die hebben een beetje een calimerocomplex omdat ze het kleine broertje zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
FTFY
Al ben ik bevooroordeeld en ben ik wel in Portugal geweest maar nooit in Spanje. Daarbij hebben Portugezen het niet zo op Spanjaarden...
Ik vind het schattig hoe ze vol houden dat Portugees de echte taal is en Spaans maar iets raars. Ze zeggen vaak dat Spaans klinkt als een Portugees die dronken is...quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben een beetje een calimerocomplex omdat ze het kleine broertje zijnPortugezen zijn wel lief hoor, maar ze zijn net wat Vlamingen zijn voor ons.
Verdomme.quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:28 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zal er allemaal fout gaan vandaag??????
Jajaja James, jij zit er al helemaal klaar voor he?quote:
Ik snap 'm nietquote:
Gooi Broes en Queen bij elkaar en het wordt wel watquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:13 schreef Bronson het volgende:
Goeie lunchboxen.![]()
![]()
![]()
Lunchbox 1
Run - Snow Patrol
Thunder Road - Bruce Springsteen
Lunchbox 2
Young Blood - The Naked And Famous
Innuendo - Queen
LB2quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:13 schreef Bronson het volgende:
Goeie lunchboxen.![]()
![]()
![]()
Lunchbox 1
Run - Snow Patrol
Lunchbox 2
Innuendo - Queen
Met de andere twee is ook niets mis.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gooi Broes en Queen bij elkaar en het wordt wel wat
Da's dus gewoon lastig kiezen...quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:13 schreef Bronson het volgende:
Goeie lunchboxen.![]()
![]()
![]()
Lunchbox 1
Run - Snow Patrol
Lunchbox 2
Innuendo - Queen
quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:15 schreef Pandaplint het volgende:
Nooooh, was even aan het klussen. Hoop dat ik nog optijd ben voor holymoly
twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 10-06-2015 om 13:14:54@effeekdom @gerardekdom Voor @wijnand3fm Speelman. Wat doe jij vandaag op nationale buitenspeeldag? #holymoly @pieterkok reageer retweet
^ Datquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
LB2 natuurlijk.
Want.... The Naked and Famous![]()
![]()
Daar nijg ik ook naar. Maar Young Blood kan ik weer beter hebben dan Run.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's dus gewoon lastig kiezen...
Maar omdat je Thunder Road minder hoort dan Innuendo, ga ik voor LB1.
Bazenvraag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:15 schreef Pandaplint het volgende:
Nooooh, was even aan het klussen. Hoop dat ik nog optijd ben voor holymoly
Gewoon een hele leuke shoegazerevivalband, en dan nog een klein beetje exposure gekregen ook.quote:
Snow Patrol vind ik echt geen zak aan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
Met de andere twee is ook niets mis.
Ik heb geen idee wat een shoegazerevivalband is maar ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon een hele leuke shoegazerevivalband, en dan nog een klein beetje exposure gekregen ook.
Innuendo is natuurlijk beter, maar ik vind Young Blood oprecht een leuker liedje dan Thunder Road.
Een band uit de shoegazerevivalstroming.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat een shoegazerevivalband is maar ik ben het met je eens.
Ik ga zo faxen zodat ik in opperste concentratie kan luisteren.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit klaar hoor in mijn panda shirt.
Wij zijn pandaplint.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij had wel even de credits aan jou mogen geven.
#jesuispandaplintquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:25 schreef Bronson het volgende:
Hij had wel even de credits aan jou mogen geven.
Hoe doe je datquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
geek, ik heb namelijk een sociaal levuh
Wij zijn het sociale leven.quote:
#noussommeslaviesocialequote:
quote:
Nou, nou nou. Vandaag gaat alle eer naar JDude.quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:29 schreef JaneDoe het volgende:
pandaplint is voor deze reeks wat eminem was voor d-12, wat 50 cent was voor g-unit en wat ice cube was voor westside connection
pandaplint
bij die voorbeelden zat er ook een hele crew achterquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou, nou nou. Vandaag gaat alle eer naar JDude.
Ik ben vandaag eerder de Milli Vannilli
Roep heel hard STILTE!!!quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
Plee is bezet en collega's lullen erdoorheen
En Gekdom gebruikt hem echt en past zijn hele gesprek er op aanquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme nog gebeld ook tijdens m'n jingle
maar goed, hij was er weer
We zijn onderdeel van de vormgeving geworden aldus Ekdomquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
Bestel die privéjet ook maar vast!quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:40 schreef SilentChaos het volgende:
Zolang je maar geen meubilair wordt....quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
We zijn onderdeel van de vormgeving geworden aldus Ekdom
Balkenende normquote:
Maar je kan wel vaak op vakantiequote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
We zijn onderdeel van de vormgeving geworden aldus Ekdom
Maar niemand van je collega's heeft je stem herkent op de radio?quote:Op woensdag 10 juni 2015 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]vanavond ff terugluisteren
#effeterugluisteren
Nopequote:Op woensdag 10 juni 2015 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar niemand van je collega's heeft je stem herkent op de radio?
Of je praat op je werk anders, of je collega's luisteren niet goed naar de radio.quote:
Denk het laatste... Bovendien klink ik op opnames altijd iets andersquote:Op woensdag 10 juni 2015 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of je praat op je werk anders, of je collega's luisteren niet goed naar de radio.
Sky of Q?quote:Op woensdag 10 juni 2015 14:30 schreef ChatGirl het volgende:
Wees blij dat jullie Adele hebben, ik heb nu Birdy
Q. Mijn baas mocht vandaag kiezen.quote:
Nu Taylor Swiftquote:
Wok on Water van Milk Inc.?quote:Op woensdag 10 juni 2015 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben de enige dus die graag wokt op het water?
ja maar daar merk je dus geen kut van op de radio helaasquote:
Echt geniaal, ik moest even terugkijken om zijn reactie te zien.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:18 schreef SilentChaos het volgende:
Leuke holy moly
Speelman is idd blij dat hij de vraag krijgt!
OT: fax
De tering.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Pino112 het volgende:
Radio 2 deze zomer live vanaf festivals
Waar kennen we dat van.
Nee, 2. 3 zou raar zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De tering.
En in december gaan 3 DJs in een glazen huis de top2000 presenteren?
Godverdomme. Dadelijk is de lol om naar Radio 2 te zappen er snel vanaf. Commercieel gedoequote:Op woensdag 10 juni 2015 20:52 schreef Pino112 het volgende:
Radio 2 deze zomer live vanaf festivals
Waar kennen we dat van.
Scheelt, het zijn er maar een paar: Retropop, Volvo Ocean Race Festival, Amsterdam Gay Pride en de start van de Tour de France in Utrecht.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Godverdomme. Dadelijk is de lol om naar Radio 2 te zappen er snel vanaf. Commercieel gedoe
Tsja, vier te veel. Ik retweet mezelf ff hier: Onbegrijpelijk dat #Radio2 gewoon een kopie van #3FM wordt: zelfde single van de week, ook festivalonzin, ook “talents”, ook concertreclame.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, het zijn er maar een paar: Retropop, Volvo Ocean Race Festival, Amsterdam Gay Pride en de start van de Tour de France in Utrecht.
Fuseren die hap, Radio 2.5FMquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, vier te veel. Ik retweet mezelf ff hier: Onbegrijpelijk dat #Radio2 gewoon een kopie van #3FM wordt: zelfde single van de week, ook festivalonzin, ook “talents”, ook concertreclame.
Godverdomme.
Alweer?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:41 schreef Pino112 het volgende:
Ekdom bij RTL Late Night, je verwacht het niet.
Ok. En zometeen ook Corton bij Jinek.quote:
Wtf? Volvo Ocean Race Festival?quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, het zijn er maar een paar: Retropop, Volvo Ocean Race Festival, Amsterdam Gay Pride en de start van de Tour de France in Utrecht.
Ik ga een Gaastra-jack kopen en meteen die kant op!quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.volvooceanrace(...)alleen-programma.pdf
Louter Radio 2.5FM-coreartiesten
Gaafquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga een Gaastra-jack kopen en meteen die kant op!
Volgens mij ging Rock daar naar toe.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huilend tegen de klimwandquote:Op woensdag 10 juni 2015 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Panda kan vast wel wat invloed uitoefenen op Michiel en Gerard.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme ik mis EW
ik wil voordat geer naar Radio 2,5 gaat nog 1x EW
Paar jaar wachten, dan gaat Michiel ook naar 2 en dan kunnen ze mooi het Platenpaleis vervangen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme ik mis EW
ik wil voordat geer naar Radio 2,5 gaat nog 1x EW
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Prima pandavraag.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Panda kan vast wel wat invloed uitoefenen op Michiel en Gerard.
De vraag voor holy moly voor volgende week is er al!quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Prima pandavraag.
Zie net dat de Afterpartees op Retropop staan. Wat de f?!quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik me een tijdje geleden ook over verbaasd, toen ik het las. Alles voor de centen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zie net dat de Afterpartees op Retropop staan. Wat de f?!
Kijk, een Jett Rebel op zo iets kan je nog wel verkopen, met waar ie door beïnvloed is e.d., maar Afterpartees?! Vind ik grappig. En raar.
Tom Jones ookquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Clouseau komt ook naar Retropop. Ik kwam in de verleiding om te gaan.
Clouseauquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Clouseau komt ook naar Retropop. Ik kwam in de verleiding om te gaan.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ga een Gaastra-jack kopen en meteen die kant op!
Ben zelf ook groot fan. Maarja blut dus geen geld voor concertkaartje.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Clouseau![]()
Ik meen dit. Concerten van hen in een stampvol Sportpaleis, fantástisch.
Als we allemaal een paar euro voor jou bijlappen (haha ik zei lappen) dan kom je binnen no time aan de 35 benodigde euro.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben zelf ook groot fan. Maarja blut dus geen geld voor concertkaartje.
ik geef geen stuiverquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Als we allemaal een paar euro voor jou bijlappen (haha ik zei lappen) dan kom je binnen no time aan de 35 benodigde euro.
Ik zou van jou ook niks aannemen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik geef geen stuiver
Meets zijn eng trouwens
A. Dat kan je ook anders zeggen.quote:
Ja ik weet dat jij de term aidsmuziek wat minder waardeert. Dat blijft ook een beetje chargerend.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
A. Dat kan je ook anders zeggen.
B. Dit is Ice-T met z'n vriendjes. Bazen tot en met.
Er zijn meer dan genoeg manieren om een beetje creatief, dus zonder er ziektes bij te halen, te laten blijken dat je iets volkomen bagger vindt. Getuigt van een beetje beschaving, vind ik dan.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weet dat jij de term aidsmuziek wat minder waardeert. Dat blijft ook een beetje chargerend.
En oh. Dan zijn die toch wel wat afgegleden
Ik ben nog steeds verdrietig.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik geef geen stuiver
Meets zijn eng trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |