LB1 zonder twijfelquote:Lunchbox 1
The Reflex - Duran Duran
Plug In Baby - Muse
Lunchbox 2
Dark Horse - Katy Perry
Basket Case - Green Day
ja dit is echt debiel simpelquote:
+1.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:15 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk dat ik de enige ben in het topic die het liefst Muse & Green Day in 1 lunchbox had gezien
Duran Duran is nou zo'n voorbeeld van de muziek van de jaren 80 waar ik niks mee heb...quote:
The Reflex vind ik dan weer niet zo'n geweldig nummer.quote:
nouja ik vind Basket Case ook een beetje een kleuterliedje van Green Day, die hebben wat mij betreft dan ook wel weer beter..quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
The Reflex vind ik dan weer niet zo'n geweldig nummer.
Deze is ook tof:quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog nooit eerder gehoord dit liedje, maar ik vind het nu al jammer dat ik het nooit eerder heb gehoord.
De videoclip komt mij vaag bekend voor. Zal wel een keer op MTV ofzo gedraaid zijn.quote:
Dilana Smith? Aardig liedje, tijdje niet gehoord.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog nooit eerder gehoord dit liedje, maar ik vind het nu al jammer dat ik het nooit eerder heb gehoord.
Vreetzakquote:
120 gram = een heel klein bakje sinds zaterdagavond. Valt dus best mee.quote:
ditquote:
Dat viel toch wel mee?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand ondertiteling voor bij het nieuws?
PANG PANG PANG PANG PANG....PANG!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Heeft iemand ondertiteling voor bij het nieuws?
Kon het nog slechter verstaan dan een Achterhoekse boer met kiespijn.quote:
WAT.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wel jammer dat Got my mind set on you een cover is
bij deze. origineel is wel erg oud, en waarschijnlijk weer een inspiratie voor de Beatlesquote:
godsamme, jij kent dat nummer nog gewoon? godin dat je er bent! wat een heerlijk nummer is datquote:
Hij staat zelfs in mijn Spotify-favorietenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme, jij kent dat nummer nog gewoon? godin dat je er bent! wat een heerlijk nummer is dat
wow! het is dat ik niet zoveel spotify.... ik ben dol op bozevrouwenrock eigenlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij staat zelfs in mijn Spotify-favorieten
Zoek op YT dan ook eens naar Ana Lovelis.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wow! het is dat ik niet zoveel spotify.... ik ben dol op bozevrouwenrock eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |