abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:37:51 #1
269692 Divje
brr brr patapim
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:39:34 #2
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153378582
Southampton, mooi duel ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_153378790
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Er wordt van gesproken dat de winst van afgelopen seizoen (vrijwel) geheel wordt aangewend om aankopen te doen in plaats van schulden af te lossen.

Overigens is afgelopen zomer, voor Feyenoord-maatstaven geen heel goedkope geweest, maar dat was na het uitkleden ook wel noodzaak.

Nogmaals; Geel is extreem goed in het schoonvegen van zijn eigen straatje. Zie situaties als met Been, Guidetti, Kazim, Toornstra/Ziyech, Kuyt.

Nogmaals, ik vind het geen slechte TD, maar ik vertrouw hem niet meer.
Gelukkig hangt zijn functioneren niet af van het vertrouwen van jou.

Wacht het nou maar gewoon af in plaats van vooraf al te zeiken. Afgelopen zomer is wel een goedkope geweest, we hebben veruit minder genvesteerd dan er binnen kwam. Je praat onzin.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2015 12:59:10 ]
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:58:12 #4
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_153379100
Het zal me benieuwen, Van Geel en het in kas hebben van miljoenen is in het verleden geen gelukkige combinatie geweest. _O-
Nu niet enkel wat ervaren rotten als leermeester en back-up en wat spelers voor de breedte. Maar we hebben nu echte versterkingen nodig die er direct staan.

Wat mij betreft heeft Feyenoord met het mislopen van Ziyech de grootste transferblunder van de afgelopen jaren gemaakt. Die jongen had hier gewoon onder contract moeten staan, helaas en nu vast onhaalbaar.
pi_153379724
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:58 schreef Lastpost het volgende:
Het zal me benieuwen, Van Geel en het in kas hebben van miljoenen is in het verleden geen gelukkige combinatie geweest. _O-
Nu niet enkel wat ervaren rotten als leermeester en back-up en wat spelers voor de breedte. Maar we hebben nu echte versterkingen nodig die er direct staan.

Wat mij betreft heeft Feyenoord met het mislopen van Ziyech de grootste transferblunder van de afgelopen jaren gemaakt. Die jongen had hier gewoon onder contract moeten staan, helaas en nu vast onhaalbaar.
spelers maken keuzes.. live with it...
denk dat Ziyech achteraf ook liever naar Feyenoord was gekomen
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:24:25 #6
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_153379801
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:21 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

spelers maken keuzes.. live with it...
denk dat Ziyech achteraf ook liever naar Feyenoord was gekomen
Deze speler maakte deze keuze omdat hem een sportief beroerd plaatje werd voorgespiegeld voor zijn eigen persoontje. Een echte 10 niet de garantie geven dat ie op 10 mag gaan spelen maar geregeld moet opdraven op de vleugels. :')

Zo vaak komen er bij ons geen spelers in de picture met zijn kwaliteiten en het was nou niet alsof we al een geweldenaar op 10 hadden rondlopen waardoor ie overbodig zou zijn.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:36:24 #7
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_153380131
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:24 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Deze speler maakte deze keuze omdat hem een sportief beroerd plaatje werd voorgespiegeld voor zijn eigen persoontje. Een echte 10 niet de garantie geven dat ie op 10 mag gaan spelen maar geregeld moet opdraven op de vleugels. :')

Zo vaak komen er bij ons geen spelers in de picture met zijn kwaliteiten en het was nou niet alsof we al een geweldenaar op 10 hadden rondlopen waardoor ie overbodig zou zijn.
Hier denkt Feyenoord anders over...
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:36:27 #8
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153380133
quote:

[..]

Het aankoopbeleid van het afgelopen seizoen was gewoon dramatisch. Immers is heilig bij Feyenoord ( Immers > zil in R'dam) en ze wouden miljoen neerleggen voor Ziyech. Dat lukte niet, toen maar miljoenen neergelegd voor Toornstra. Terwijl we geen spits hadden. Waarom? Hetzelfde geldt natuurlijk voor Bilal. Feyenoord kon al het geld goed gebruiken om de huidige selectie te sterken, en je koopt dan een speler voor 3 miljoen met het verhaal: 'Die is voor de toekomst'. Waarom?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_153380526
quote:

[..]

Als ik van mezelf overtuigd ben dan heb ik geen toezegging of garantie nodig, dan kom ik er vanzelf wel.
Vond het een zwaktebod van hem, maar goed..
dat soort spelers heb je dus niet nodig.. kijk maar naar vilhena.. komt dit seizoen op de bank en gelijk lopen janken dat ie weg wil..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 13:56:54 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_153380746
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:48 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Als ik van mezelf overtuigd ben dan heb ik geen toezegging of garantie nodig, dan kom ik er vanzelf wel.
Vond het een zwaktebod van hem, maar goed..
dat soort spelers heb je dus niet nodig.. kijk maar naar vilhena.. komt dit seizoen op de bank en gelijk lopen janken dat ie weg wil..
Je kunt nog zo van jezelf overtuigd zijn, als je trainer dat blijkbaar niet is of niet durft uit te spreken zou ik ook elders tekenen. Die jongen zijn kwaliteiten liggen op de 10, als je dan te horen krijgt dat je vooral als buitenspeler gebruikt gaat worden zou ik ook even aan m'n hoofd krabben en twijfels krijgen of die club wel een toekomstvisie heeft en goed voor ogen hoe ze willen gaan spelen.

Maar dat lijkt in ieder geval een gesloten boek, ik hoop in ieder geval op een creatieveling op de 10. Desnoods Sleegers, Achahbar of Schuurman. Als het maar iemand is die kan voetballen. :')
  dinsdag 9 juni 2015 @ 14:48:42 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_153382225
Kongolo kan toch ook linksback toen hij regelmatig daar speelde had hij een beter seizoen. Als je dan een type als Vlaar probeerd te regelen heb je dat ook weer opgelost.

Hoef je alleen nog die Ali Reza te kopen en het vertrek van Clasie vangen we op met Toornstra/Vilhena/Verdonk what ever ben je voor ongeveer 3 miljoen klaar.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_153382277
De Guzman gespot in het Erasmus MC

keuring dit dat ;)
pi_153382318
Over de voorbereiding gesproken. Ik vind eigenlijk wel dat Feyenoord elke provincie aan zou moeten doen voor een oefenduel. Ze blijven veel te veel in de regio.

Juist kinderen in Limburg en Friesland en Drenthe moeten ook op de foto kunnen met Kuyt in de voorbereiding in mijn ogen.
pi_153382486
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gelukkig hangt zijn functioneren niet af van het vertrouwen van jou.

Wacht het nou maar gewoon af in plaats van vooraf al te zeiken. Afgelopen zomer is wel een goedkope geweest, we hebben veruit minder genvesteerd dan er binnen kwam. Je praat onzin.
Voor een club in de schuldsanering is 7-8 miljoen uitgeven geen goedkope zomer.

tevens bij deze de bevestiging:

quote:
Martin van Geel kan in de zomer met een dikkere portemonnee dan ooit de transfermarkt op met Feyenoord. In het verleden lag dat anders, claimt de technisch directeur.

Feyenoord heeft dit jaar voldoende middelen om de selectie te versterken, in tegenstelling tot vorig jaar. "We zouden te laat hebben gereageerd", aldus Van Geel over het niet vinden van een goede vervanger voor Graziano Pell, die naar Southampton vertrok, tegen Feyenoord Magazine.

De beleidsbepaler vindt dat hij ten onrechte is bekritiseerd. "Afgelopen zomer konden we voor het eerst 25 procent van elke euro die binnenkwam uitgeven, maar wel pas nadat die euro daadwerkelijk binnen was. Daarover zijn keiharde afspraken gemaakt binnen de directie en met de RvC, waaraan ook ik me geconfomeerd heb. Totdat er spelers verkocht werden, konden wij dus niets investeren."

Deze zomer kan Van Geel meer doen in De Kuip. "Richting het nieuwe seizoen is het voor ons het eerste moment waarop we weer zelf de regie in handen krijgen. We hebben een positief eigen vermogen en kunnen inmiddels 75 procent van elke euro die binnenkomt herinvesteren, terwijl we daarnaast nog een transferpotje hebben. Tegelijkertijd stijgt ook ons salarisbudget, dus zo zetten we op alle fronten weer een paar stappen in de goede richting
Wat ze op Rijnmond al melden, wordt nu ook bevestigd in het Feyenoord magazine. Die "vrienden" blijven voorlopig gewoon lekker op het pluche zitten.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_153382558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 13:36 schreef satecl het volgende:

[..]

Het aankoopbeleid van het afgelopen seizoen was gewoon dramatisch. Immers is heilig bij Feyenoord ( Immers > zil in R'dam) en ze wouden miljoen neerleggen voor Ziyech. Dat lukte niet, toen maar miljoenen neergelegd voor Toornstra. Terwijl we geen spits hadden. Waarom? Hetzelfde geldt natuurlijk voor Bilal. Feyenoord kon al het geld goed gebruiken om de huidige selectie te sterken, en je koopt dan een speler voor 3 miljoen met het verhaal: 'Die is voor de toekomst'. Waarom?
Toornstra mest komen na het afketsen van Ziyech.
Enerzijds voor het imago van Van Geel, anderzijds voor het imago van Feyenoord > Twente.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 16:46:11 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153385415
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Toornstra mest komen na het afketsen van Ziyech.
Enerzijds voor het imago van Van Geel, anderzijds voor het imago van Feyenoord > Twente.
Wat een gelul. Achter Immers had je ook nog Vilhena en Sleegers. Toornstra is gewoon een hele vreemde aankoop geweest.
pi_153385878
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 16:46 schreef satecl het volgende:
Toornstra is gewoon een hele vreemde aankoop geweest.
Het feit dat Immers heilig lijkt onder elke trainer is juist hetgene dat vreemd is. Mijn inziens is Toornstra gewoon een vorm van doorselecteren op de positie van Immers. Iemand met veel lopend vermogen, de kwaliteit om een goal te maken, en nog balcontrole ook. Alleen zou je Immers dan moeten laten banken. Ik denk dat het niet slecht is geweest Sleegers te verhuren, zal het komend jaar fysiek denk ik alsnog wel zwaar krijgen, en Vilhena was in dit systeem (verliezend) concurrent van El Ahmadi. Al met al vind ik Toornstra dus geen vreemde aankoop, maar wel positioneel misbruikt.

Dat er daarnaast een spits gehaald had moeten worden staat er overigens helemaal los van. Daar was ook gewoon een potje voor, maar Van Geel heeft daar gewoon gefaald, wel een aantal pogingen gedaan, maar het niet waar kunnen maken, en de backup-gok (Kazim) heeft het niet kunnen maskeren.

Bilal is natuurlijk gewoon voornamelijk op aanbeveling van Rutten gehaald. Ik had er ook wel vertrouwen in, maar hij heeft het waarschijnlijk in de 1e trainingen laten afweten of is toen tekortgekomen, waardoor hij toen maar de stempel kreeg van 'voor de toekomst'. Dat is natuurlijk nooit de primaire inzet geweest...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_153386227
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:39 schreef Divje het volgende:
Southampton, mooi duel ^O^
Leuk ja, zeker als we dan al beschikken over Kuyt. (?)
Wanneer is de kaartverkoop?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 17:19:10 #19
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153386238
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:05 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Het feit dat Immers heilig lijkt onder elke trainer is juist hetgene dat vreemd is. Mijn inziens is Toornstra gewoon een vorm van doorselecteren op de positie van Immers. Iemand met veel lopend vermogen, de kwaliteit om een goal te maken, en nog balcontrole ook. Alleen zou je Immers dan moeten laten banken. Ik denk dat het niet slecht is geweest Sleegers te verhuren, zal het komend jaar fysiek denk ik alsnog wel zwaar krijgen, en Vilhena was in dit systeem (verliezend) concurrent van El Ahmadi. Al met al vind ik Toornstra dus geen vreemde aankoop, maar wel positioneel misbruikt.

Dat er daarnaast een spits gehaald had moeten worden staat er overigens helemaal los van. Daar was ook gewoon een potje voor, maar Van Geel heeft daar gewoon gefaald, wel een aantal pogingen gedaan, maar het niet waar kunnen maken, en de backup-gok (Kazim) heeft het niet kunnen maskeren.

Bilal is natuurlijk gewoon voornamelijk op aanbeveling van Rutten gehaald. Ik had er ook wel vertrouwen in, maar hij heeft het waarschijnlijk in de 1e trainingen laten afweten of is toen tekortgekomen, waardoor hij toen maar de stempel kreeg van 'voor de toekomst'. Dat is natuurlijk nooit de primaire inzet geweest...
Ben ik het helemaal mee eens. Maar praten ze daar niet intern ofzo? Rutten/Gio/vGastel hebben blijkbaar heel veel vertrouwen in Lex. Waarom haal MvG dan evengoed een nr. 10 voor een aantal miljoen?

Over bilal ben ik het ook niet helemaal eens.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)oor-de-toekomst.html
Dit is ruim een week na zijn transfer. Je gaat na een week niet veranderen van mening. Waarom halen ze dan zo'n speler. Voor dat geld had je echt wel een buitenspeler kunnen halen die er wel meteen kon staan.

En over welk reserve potje voor een spits heb je het? Daar heb ik nooit iets van meegekregen. Elke spits was te duur voor Feyenoord.
pi_153386309
Snap niet dat er nog mensen waren die zeiden dat Toornstra een beter aankoop zou zijn geweest dan Ziyech. Ziyech is een zeldzaam talent terwijl Toornstra een harde werker met inzicht is maar nooit een wedstrijd zal beslissen zoals Ziyech dat afgelopen seizoen ongeloofelijk vaak voor Twente heeft gedaan

Bilal was ik ook negatief over maar de laatste wedstrijden van het seizoen gaf hij meer goede voorzetten dan Boeitius in het hele seizoen
  dinsdag 9 juni 2015 @ 17:26:12 #21
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153386408
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:52 schreef bamibij het volgende:
Over de voorbereiding gesproken. Ik vind eigenlijk wel dat Feyenoord elke provincie aan zou moeten doen voor een oefenduel. Ze blijven veel te veel in de regio.

Juist kinderen in Limburg en Friesland en Drenthe moeten ook op de foto kunnen met Kuyt in de voorbereiding in mijn ogen.
Op de foto met Kuyt? Je maakt een grapje?
pi_153386433
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 16:46 schreef satecl het volgende:

[..]

Wat een gelul. Achter Immers had je ook nog Vilhena en Sleegers. Toornstra is gewoon een hele vreemde aankoop geweest.
Leer lezen ei. Er staat juist niet dat hij moest komen omdat we hem speltechnisch nodig hadden.

Niet dat ik het een slechte aankoop vind, maar het was ook gewoon een prestigezaak.
pi_153386473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:21 schreef Henrys het volgende:
Snap niet dat er nog mensen waren die zeiden dat Toornstra een beter aankoop zou zijn geweest dan Ziyech. Ziyech is een zeldzaam talent terwijl Toornstra een harde werker met inzicht is maar nooit een wedstrijd zal beslissen zoals Ziyech dat afgelopen seizoen ongeloofelijk vaak voor Twente heeft gedaan

+ leeftijd.
pi_153388894
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:19 schreef satecl het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens. Maar praten ze daar niet intern ofzo? Rutten/Gio/vGastel hebben blijkbaar heel veel vertrouwen in Lex. Waarom haal MvG dan evengoed een nr. 10 voor een aantal miljoen?

Over bilal ben ik het ook niet helemaal eens.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)oor-de-toekomst.html
Dit is ruim een week na zijn transfer. Je gaat na een week niet veranderen van mening. Waarom halen ze dan zo'n speler. Voor dat geld had je echt wel een buitenspeler kunnen halen die er wel meteen kon staan.

En over welk reserve potje voor een spits heb je het? Daar heb ik nooit iets van meegekregen. Elke spits was te duur voor Feyenoord.
Volgens mij hadden we gewoon nog een potje over van 3-5 mln voor een spits, want het hele Dost (31 aug, salarisprobleem), Zapata (afgeketst op 5 aug), Kramaric (gerucht @ 20 aug),Guidetti verhaal was gewoon nog gaande tot redelijk dicht aan de transferdeadline Kazim op 15 aug rond was. Dat dat potje net niet genoeg bleek om iemand binnen te hengelen is een ander verhaal. Maar volgens mij was dat gewoon het bedrag dat ze voor een spits hadden begroot, en hebben het aantrekken van Toornstra en Bilal (waar ik je na je bron wel gelijk over geef) daar niet direct heel veel invloed op gehad.
Als we zonder Bilal ineens een spits van 8mln hadden gekocht had ik daar ook wel mijn vraagtekens bij gezet, past totaal niet in de begroting om zoveel geld in 1 speler te pompen, daartoe vond ik dus 2-3 mln voor wat versterkingen (als Toornstra en Bilal) wel prima, als je dan ook nog 4.0-4.5 mln of iets meer beschikbaar houdt voor een spits....

[ Bericht 7% gewijzigd door ace_eleven op 09-06-2015 19:22:29 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 19:13:40 #25
269692 Divje
brr brr patapim
pi_153388992
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 14:52 schreef bamibij het volgende:

Zolang ze regelmatig op trainingskamp bij FC Horst blijven gaan hebben we hier in het oosten opzich niks te klagen :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_153389761
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:31 schreef Dekatria het volgende:

[..]

_O-

Eerst zien en dan nog niet geloven.
De enige transfer die mij deze zomer boeit
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_153389985
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:30 schreef Bombvis het volgende:

[..]

De enige transfer die mij deze zomer boeit
Zou een mooie toevoeging zijn, maar Vlaar heeft zelf al aangegeven een stap hogerop te willen gaan.
Maar met Vlaar, Kuyt en als Clasie zou blijven, kun je genieten :7
pi_153390006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:36 schreef Vasion het volgende:

[..]

Zou een mooie toevoeging zijn, maar Vlaar heeft zelf al aangegeven een stap hogerop te willen gaan.
Maar met Vlaar, Kuyt en als Clasie zou blijven, kun je genieten :7
quote:
12s.gif Op maandag 8 juni 2015 19:51 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Feyenoord > Villa O+
pi_153390428
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 17:26 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Op de foto met Kuyt? Je maakt een grapje?
Nee. Je vindt het grappig?
pi_153392811
Het jaarlijkse El Hamdoui gerucht is ook weer gesignaleerd :').
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 21:05:34 #31
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_153393272
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 20:55 schreef Scrummie het volgende:
Het jaarlijkse El Hamdoui gerucht is ook weer gesignaleerd :').
Zou wel weer een typische Van Geel aankoop zijn.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:11:49 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153393532
Jeanpaul - Hamdaoui - Kuyt

Topaanval.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:12:40 #33
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153393581
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:48 schreef bamibij het volgende:

[..]

Nee. Je vindt het grappig?
Nee. Doodeng als je echt denkt dat kinderen buiten Rotterdam daar op zitten te wachten.

Maar de lacher van de dag is toch Heitinga naar Ajax.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:14:48 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153393654
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:12 schreef BadderHaring het volgende:
Maar de lacher van de dag is toch Heitinga naar Ajax.
Wie geeft een fuck.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153393742
Badderharing denkt blijkbaar dat er geen Feyenoord-fans in de provincie wonen.. :')
pi_153393783
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Zou wel weer een typische Van Geel aankoop zijn.
Dat is het ergste; het zou me niets verbazen :').

Als ie dit flikt.. maar goed, zal toch niet?
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:20:03 #37
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153393838
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk altijd wel fan geweest van die kutmarokkaan, al heb ik geen idee wat hij de laatste jaren zoal heeft uitgevreten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153393840
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Betere spits dan Kazim en Guidetti.
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 21:26:02 #39
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_153394038
Achahbar - El Hamdaoui - Bilal

GroenLinks vindt dit leuk.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:26:37 #40
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_153394057
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:26 schreef Slobeend het volgende:
Achahbar - El Hamdaoui - Bilal

GroenLinks vindt dit leuk.
Achahbar is bruin
pi_153394092
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:20 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk altijd wel fan geweest van die kutmarokkaan, al heb ik geen idee wat hij de laatste jaren zoal heeft uitgevreten.
Niets, vooral veel miljoenen verdiend en op de bank gezeten. Dat is probleem 1, probleem 2 is zijn vieze verleden.

@Typisch; Guidetti n Kazim heeft meer gespeeld en meer gescoord, Kazim idem. Laatste 4 seizoenen: 36 wedstrijden, 12 goals.

Niet dat El Hamdoui kwalitatief niet ooit beter was dan die twee overigens.
pi_153394393
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niets, vooral veel miljoenen verdiend en op de bank gezeten. Dat is probleem 1, probleem 2 is zijn vieze verleden.

@Typisch; Guidetti n Kazim heeft meer gespeeld en meer gescoord, Kazim idem. Laatste 4 seizoenen: 36 wedstrijden, 12 goals.

Niet dat El Hamdoui kwalitatief niet ooit beter was dan die twee overigens.
Geen idee hoe hij er nu voor staat en zou in hem nou ook geen top kandidaat zien, maar ik snap het wel dat er weer zo'n geruchtje het internet op wordt geslingerd. Vond het altijd wel een goede speler, alles puur op techniek. Daar hebben we er bij Feyenoord veel te weinig van (gehad).
pi_153394503
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:36 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geen idee hoe hij er nu voor staat en zou in hem nou ook geen top kandidaat zien, maar ik snap het wel dat er weer zo'n geruchtje het internet op wordt geslingerd. Vond het altijd wel een goede speler, alles puur op techniek. Daar hebben we er bij Feyenoord veel te weinig van (gehad).
Kutmentaliteit + ex-jood doe maar gewoon niet.
blablablabla
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:41:37 #44
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_153394545
Schijnt wel een betrouwbare bron te zijn, helaas.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:47:41 #45
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153394728
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:17 schreef bamibij het volgende:
Badderharing denkt blijkbaar dat er geen Feyenoord-fans in de provincie wonen.. :')
'De Provincie' lol. Zuid-Holland is geen provincie of wat?

En steeds minder hoor. Feyenoord is al lang geen nationale topclub meer. Hooguit wat verhuisde Rotterdammers.
pi_153394792
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Kutmentaliteit + ex-jood doe maar gewoon niet.
Ik vind het prima dat hij als back-up in het achterhoofd gehouden wordt als de top kandidaten weer niet gehaald kunnen worden.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:54:49 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153394947
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En steeds minder hoor. Feyenoord is al lang geen nationale topclub meer. Hooguit wat verhuisde Rotterdammers.
http://www.tubantia.nl/extra/datajournalistiek/voetbalkaart

Ook volgend seizoen is het aantal seizoenskaarthouders weer gestegen trouwens.

Nou, groetjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juni 2015 @ 21:55:12 #48
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153394958
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind het prima dat hij als back-up in het achterhoofd gehouden wordt als de top kandidaten weer niet gehaald kunnen worden.
Vooral benieuwd wie die topkandidaten zijn, ik ga echt huilen als Kramer komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153395037
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:47 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Troll }:| :O
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:00:02 #50
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153395137
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:54 schreef Caland het volgende:

[..]

http://www.tubantia.nl/extra/datajournalistiek/voetbalkaart

Ook volgend seizoen is het aantal seizoenskaarthouders weer gestegen trouwens.

Nou, groetjes.
Er verhuizen dan ook, terecht, steeds meer mensen uit Rotterdam.
pi_153395172
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:49 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zijn salariseisen zullen ongetwijfeld niet helemaal conform zijn van wat normaal mag worden geacht voor een back-up speler . Daarbij is hij door Frank de Boer uit de selectie gezet vanwege disciplinaire redenen geen fijne vent dus. Je kunt je trouwens afvragen of Gio dat soort figuren berhaupt kan managen.

Daarbij als je andere (basis)spelers zou halen heb je die Kazim als back up. En dan ook Achahbar nog en Dirkie beetje druk voorin :D
blablablabla
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:02:25 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153395212
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Zijn salariseisen zullen ongetwijfeld niet helemaal conform zijn van wat normaal mag worden geacht voor een back-up speler . Daarbij is hij door Frank de Boer uit de selectie gezet vanwege disciplinaire redenen geen fijne vent dus. Je kunt je trouwens afvragen of Gio dat soort figuren berhaupt kan managen.

Daarbij als je andere (basis)spelers zou halen heb je die Kazim als back up. En dan ook Achahbar nog en Dirkie beetje druk voorin :D
Dat Frons de Boer niet met hem kan omgaan vind ik niet zo rullevant eerlijk gezegd. Die kan alleen met koorknaapjes overweg.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153395213
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee joh.
Kwaliteit van leven is juist sterk verbeterd de laatste jaren.
blablablabla
pi_153395238
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 21:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Vooral benieuwd wie die topkandidaten zijn, ik ga echt huilen als Kramer komt.
Mag ik toch niet hopen.

Categorie Van Wolfswinkel moet het toch wel zijn als je miljoenen neer gaat tellen iig. Al heeft ook hij amper gespeeld dit jaar, maar die zie ik wel zitten.
pi_153395246
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

:')
pi_153395295
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:01 schreef Elan het volgende:

[..]

Als back-up plan, niet back-up speler. Als je hem haalt moet je hem laten spelen.
pi_153395305
En ik hoop dat Kazim verkocht word, dat kan echt niet. ;(
Na Roma heeft die gast echt niets goed meer gedaan geloof ik.
pi_153395341
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat Frons de Boer niet met hem kan omgaan vind ik niet zo rullevant eerlijk gezegd. Die kan alleen met koorknaapjes overweg.
Meh hij kon het mentaal toch niet meer opbrengen of zo, wat was dat toen voor gezeik :') ? , Kenneth blijkt ook gewoon een miskoop als ie deze lijn doorzet straks hebben we straks een gemankeerd jodenelftal -O- .
Maaarrrrrrrrr misschien kan de club zelf eens wat talent scouten?

o wacht ;(
blablablabla
pi_153395451
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Meh hij kon het mentaal toch niet meer opbrengen of zo, wat was dat toen voor gezeik :') ? , Kenneth blijkt ook gewoon een miskoop als ie deze lijn doorzet straks hebben we straks een gemankeerd jodenelftal -O- .
Maaarrrrrrrrr misschien kan de club zelf eens wat talent scouten?

o wacht ;(

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2015 22:09:26 ]
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:09:41 #60
268260 Dr.Mikey
pi_153395474
Ik hoop niet dat hij komt.
R.I.P DTS.
pi_153395475
Kennethgod. _O_
pi_153395513
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:09 schreef Typisch het volgende:
Kennethgod. _O_
Elk schot van buiten de 16 een kool _O_
blablablabla
pi_153395572
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Elk schot van buiten de 16 een kool _O_
Jij had hem liever niet gehaald voor die jodenfooi en met Hahn of Mulder gestart?
pi_153395574
quote:
In de Eredivisie hebben maar twee keepers een slechter reddingspercentage dan de Feyenoord-doelman. Vermeer heeft 61,9 procent van de doelpogingen een passend antwoord. Alleen Gino Coutinho (Excelsior) en Dennis Telgenkamp (Heracles Almelo) deden het met respectievelijk 58,5 en 60,2 procent nog net iets slechter dan hun Feyenoord-collega.
koekoek
blablablabla
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:14:28 #65
262211 hhh38
pi_153395672
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:12 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij had hem liever niet gehaald voor die jodenfooi en met Hahn of Mulder gestart?
Hij was afgelopen jaar zeker de beste keuze, maar ik ben wel eens dat er moet worden gekeken of Hahn niet gelijk eerste keeper kan worden komend seizoen.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:14:31 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153395674
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:12 schreef Elan het volgende:

[..]

koekoek
Het is dan wel even belangrijk om te weten wat voor doelpogingen je tegen krijgt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153395697
quote:

[..]

Was zeer lovend zoals velen maar zoals hij het de laatste tijd doet is gewoon kut, domme kutfouten, verkeerd uitkomen, matige reflexen..... geen feitelijke meerwaarde ten opzichte van Mulder, die op zijn beurt nog net niet bij het grof vuil achter de Kuip is gepleurd.

Hahn voor komend seizoen zou prima kunnen.
blablablabla
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:15:09 #68
268260 Dr.Mikey
pi_153395702
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij was afgelopen jaar zeker de beste keuze, maar ik ben wel eens dat er moet worden gekeken of Hahn niet gelijk eerste keeper kan worden komend seizoen.
Dit inderdaad.
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 9 juni 2015 @ 22:15:34 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_153395718
quote:

[..]

Van Geel heeft er goed aangedaan, maar hij blijkt toch minder goed dan in eerste instantie gedacht.
pi_153395744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Nog een jaartje verhuren aan een Eredivisionist, een goedkope oude 2e keeper halen en die Pool uit de jeugd als 3e keeper. Volgende zomer proberen Vermeer voor een handje vol miljoenen te slijten.

Voor meer vragen over voetbalclub management kun je in het FM-topic terecht! :)
pi_153395759
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Het is dan wel even belangrijk om te weten wat voor doelpogingen je tegen krijgt.
Misschien moet je de cijfers eens opzoeken, Mulder kreeg namelijk meer schoten te verwerken en pakte daar procentueel meer van. Maar laat je vooral niet verwarren door feiten.
blablablabla
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:18:11 #72
268260 Dr.Mikey
pi_153395819
quote:
28 juli 2014 – Feyenoord is al geruime tijd naarstig op zoek naar een nieuwe spits, om het vertrek van Graziano Pell naar Southampton op te vangen. De Rotterdammers zouden hun ogen op Bas Dost hebben laten vallen, maar rond de spits van VfL Wolfsburg is het al een tijdje stil. Ondertussen zou Mounir El Hamdaoui zijn aangeboden bij de nummer twee van Nederland.

De in Rotterdam geboren El Hamdaoui speelde in het verleden voor AZ en Ajax. Momenteel staat de spits bij Fiorentina onder contract, maar in de Serie A lijkt hij op een zijspoor beland te zijn. Vincenzo Montella, de coach van i Viola, is de aanvaller liever kwijt dan rijk.

Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord, heeft bevestigd dat El Hamdaoui werd aangeboden in De Kuip. Een transfer sluit hij echter uit: "Het klopt dat de speler bij ons is aangeboden, maar dat aanbod hebben we direct afgewezen. De vraagprijs van Fiorentina was te hoog en datzelfde geldt voor het salaris van de speler", aldus Van Geel tegen Calciomercato. Derhalve moet Feyenoord de zoektocht naar een nieuwe goalgetter continueren.
R.I.P DTS.
pi_153395845
Met name dat uitkomen, onzekere positionering is n drama.
Al is het uiteindelijk natuurlijk collectief falen en niet de schuld van Vermeer.

Alleen de vraag of het uiteindelijk een meerwaarde is geweest die transfer, ja voor een half seizoen. Tot nu toe dan.
blablablabla
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:20:09 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153395910
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Misschien moet je de cijfers eens opzoeken, Mulder kreeg namelijk meer schoten te verwerken en pakte daar procentueel meer van. Maar laat je vooral niet verwarren door feiten.
Het is dan vrij evident om te weten wat de kwaliteit van die schoten waren. Maar laat je vooral verblinden door statistieken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:21:52 #75
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153395981
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:18 schreef Elan het volgende:
Met name dat uitkomen, onzekere positionering is n drama.
Al is het uiteindelijk natuurlijk collectief falen en niet de schuld van Vermeer.

Alleen de vraag of het uiteindelijk een meerwaarde is geweest die transfer, ja voor een half seizoen. Tot nu toe dan.
Je wist dat als je Vermeer haalde dat hij wel eens een 4 ging scoren door een knullig optreden maar ook regelmatig een 8 of 9. Onderaan de streep heeft hij regelmatig wedstrijden voor ons beslist, met name in Europa eigenlijk zeer stabiel. Dat heb ik Mulder nooit zien doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153396276
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Je wist dat als je Vermeer haalde dat hij wel eens een 4 ging scoren door een knullig optreden maar ook regelmatig een 8 of 9. Onderaan de streep heeft hij regelmatig wedstrijden voor ons beslist, met name in Europa eigenlijk zeer stabiel. Dat heb ik Mulder nooit zien doen.
In die fase keepte hij inderdaad als een keiharde baas, met die zieke reddingen tegen Sevilla _O_ helaas is het nu een niveautje waarop mensen zich gaan afvragen of een ander niet eens de kans moet krijgen.

Hahn dus. Prima seizoen gedraaid bij PEC, alleen ff hopen dat ie geen Kuipvrees of wat dan ook heeft :')
blablablabla
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:31:57 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153396346
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:29 schreef Elan het volgende:

[..]

In die fase keepte hij inderdaad als een keiharde baas, met die zieke reddingen tegen Sevilla _O_ helaas is het nu een niveautje waarop mensen zich gaan afvragen of een ander niet eens de kans moet krijgen.

Hahn dus. Prima seizoen gedraaid bij PEC, alleen ff hopen dat ie geen Kuipvrees of wat dan ook heeft :')
Om wat twijfelachtige optredens in een periode waar heel Feyenoord niveautje RKC benaderde. De kans dat Hahn de concurrentiestrijd van Vermeer wint lijkt me zo ongeveer tussen de 0 en 1 procent te liggen. Van een cht eerlijke concurrentiestrijd is natuurlijk ook geen sprake.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153396455
Mensen die Hahn in het doel willen zien willen ook graag Kramer zien komen denk ik.
pi_153396567
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Om wat twijfelachtige optredens in een periode waar heel Feyenoord niveautje RKC benaderde. De kans dat Hahn de concurrentiestrijd van Vermeer wint lijkt me zo ongeveer tussen de 0 en 1 procent te liggen. Van een cht eerlijke concurrentiestrijd is natuurlijk ook geen sprake.
Dat denk jij.
Laat Vermeer nog 10 wedstrijden zo enorm kut keepen en we gaan het zien :)
blablablabla
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:37:14 #80
262211 hhh38
pi_153396580
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nog een jaartje verhuren aan een Eredivisionist, een goedkope oude 2e keeper halen en die Pool uit de jeugd als 3e keeper. Volgende zomer proberen Vermeer voor een handje vol miljoenen te slijten.

Voor meer vragen over voetbalclub management kun je in het FM-topic terecht! :)
Over Polen gesproken, is Tyton geen optie? Mag weg bij PSV en is een betrouwbaardere keeper dan Vermeer. Moet je wel Vermeer gaan proberen te verkopen, terwijl de prioriteit helemaal niet bij de keeper ligt.
pi_153396582
Op zich zijn die jaarlijks terugkerende tradities wel fijn in dit topic. De Guzman, El Hamdaoui, willekeurige aankoop die het redelijk tot goed gedaan heeft afbranden en de speler die hij vervangen heeft en iedereen zich kapot aan ergerde ophemelen etc. Verder heb je natuurlijk nog de bak met trollen die langskomen bij een nederlaag (helaas wat vaker per jaar), maar toch, een autist zou die regelmaat heerlijk vinden
pi_153396613
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Over Polen gesproken, is Tyton geen optie? Mag weg bij PSV en is een betrouwbaardere keeper dan Vermeer. Moet je wel Vermeer gaan proberen te verkopen, terwijl de prioriteit helemaal niet bij de keeper ligt.
Dat scheelt dus echt geen fuck h. Gewoon nog een jaartje Vermeer en dan Hahn.

Prioriteiten liggen overal behalve bij de doelman qua transfers imo.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:38:36 #83
262211 hhh38
pi_153396635
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef Bombvis het volgende:
Op zich zijn die jaarlijks terugkerende tradities wel fijn in dit topic. De Guzman, El Hamdaoui, willekeurige aankoop die het redelijk tot goed gedaan heeft afbranden en de speler die hij vervangen heeft en iedereen zich kapot aan ergerde ophemelen etc. Verder heb je natuurlijk nog de bak met trollen die langskomen bij een nederlaag (helaas wat vaker per jaar), maar toch, een autist zou die regelmaat heerlijk vinden
:D

Dat Mulder verdedigen vind ik wel hilarisch inderdaad. Hij werd letterlijk door iedereen (terecht) uitgekotst eind augustus vorig jaar.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:39:18 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153396669
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Tyton was na die hoofdblessure nog een ergere grabbelaar dan Grandel joh. Betrouwbaarder dan Vermeer. :') _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153396670
We hebben nodig: een extra CV, een echte linksback, een betere linksback. Een nieuwe 10, een nieuwe controleur als Clasie vertrekt. Een extra buitenspeler kan geen kwaad n een spits. En dan komen mensen met suggesties voor nieuwe fucking keepers. :')

Man, na Clasie is Vermeer misschien wel onze beste speler.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2015 22:39:43 ]
pi_153396696
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat scheelt dus echt geen fuck h. Gewoon nog een jaartje Vermeer en dan Hahn.

Vermeer heeft contractje tot 2018 en is pas 29 :?
blablablabla
pi_153396727
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:39 schreef Typisch het volgende:

Man, na Clasie is Vermeer misschien wel onze beste speler.
blablablabla
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:50:25 #88
262211 hhh38
pi_153397191
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Tyton was na die hoofdblessure nog een ergere grabbelaar dan Grandel joh. Betrouwbaarder dan Vermeer. :') _O-
Zo'n keeper heeft altijd spelritme nodig om van z'n onzekerheid af te komen. Hij heeft gewoon een goed jaar gehad in Primeira Division.

Ik ben nooit zo van de Youtube filmpjes, maar als je dit ziet merk je dat ie z'n angst voor spelers en de paal weer kwijt is en gewoon overal vol in durft te gaan. Hij lijkt beter met afstandschoten en heeft dezelfde reflexen.

Ja, ik weet dat ze de blunders niet laten zien in zo'n filmpje, maar dit ziet er bemoedigend uit

[ Bericht 0% gewijzigd door hhh38 op 09-06-2015 23:02:19 ]
pi_153397231
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zo'n keeper heeft altijd spelritme nodig om van z'n onzekerheid af te komen. Hij heeft gewoon een goed jaar gehad in Primeira Division.

Ik ben nooit zo van de Youtube filmpjes, maar als je dit ziet merk je dat ie z'n angst voor spelers en de paal weer kwijt is en gewoon overal vol in durft te gaan. Hij lijkt beter met afstandschoten en heeft dezelfde reflexen.

Ja, ik weet dat ze de blunders niet laten zien in zo'n filmpje, maar dit ziet er bemoedigend uit uit
Waarom zou je investeren in Tyton als je dus Vermeer hebt? Er zijn 8/9 zwakkere plekken in je elftal.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2015 22:51:32 ]
  dinsdag 9 juni 2015 @ 22:56:26 #90
262211 hhh38
pi_153397447
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom zou je investeren in Tyton als je dus Vermeer hebt? Er zijn 8/9 zwakkere plekken in je elftal.
De nadruk zou daar ook niet op moeten liggen, maar als er een bod van 3 miljoen op Vermeer komt zou ik die gewoon accepteren en proberen Tyton te halen. Je hebt gelijk dat er zwakkere plekken in het elftal zijn, maar Vermeer is ook geen absolute topper.

Het is alleen (helaas) gelul in de ruimte. De kans dat er iets interessants gaat gebeuren op keepergebied is nihil, Hahn wordt misschien opnieuw verhuurd en dan wordt er vast een ervaren 2e keeper gehaald.
pi_153397621
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De nadruk zou daar ook niet op moeten liggen, maar als er een bod van 3 miljoen op Vermeer komt zou ik die gewoon accepteren en proberen Tyton te halen. Je hebt gelijk dat er zwakkere plekken in het elftal zijn, maar Vermeer is ook geen absolute topper.

Het is alleen (helaas) gelul in de ruimte. De kans dat er iets interessants gaat gebeuren op keepergebied is nihil, Hahn wordt misschien opnieuw verhuurd en dan wordt er vast een ervaren 2e keeper gehaald.
Tyton ook niet.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 23:01:39 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153397658
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 23:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Tyton ook niet.
Jij hebt duidelijk zijn youtube-filmpje niet gezien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 9 juni 2015 @ 23:03:58 #93
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153397743
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153397745
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 23:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Jij hebt duidelijk zijn youtube-filmpje niet gezien.
Het mooie is dan altijd dat men zegt '' ja je kunt het niet als argument gebruiken, maar hier een joeptoep filmpje'' en het dan vervolgens wl in de discussie gebruiken. :+

Deze speler bijvoorbeeld, kan er niks van.
  woensdag 10 juni 2015 @ 09:07:42 #96
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153402671
Waarom is die wedstrijd tegen South in fuck vredesnaam op donderdag..
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 10 juni 2015 @ 09:08:24 #97
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_153402683
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 09:07 schreef Toekito het volgende:
Waarom is die wedstrijd tegen South in fuck vredesnaam op donderdag..
Omdat Southampton een schema heeft en Feyenoord daar niet van kan afwijken?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 10 juni 2015 @ 09:20:24 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153402823
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 09:08 schreef Happel het volgende:

[..]

Kk van geel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153404526
#schuldvanImmers
  woensdag 10 juni 2015 @ 10:50:42 #100
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153404556
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 09:08 schreef Happel het volgende:

[..]

gewoon kut voor de Feyenoordfans.....
Sporten voor Sophia
  woensdag 10 juni 2015 @ 11:24:29 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153405403
quote:
19s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:50 schreef Toekito het volgende:

[..]

Avondwedstrijdje, niks mis mee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 10 juni 2015 @ 11:34:49 #102
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_153405682
quote:
19s.gif Op woensdag 10 juni 2015 10:50 schreef Toekito het volgende:

[..]

Je neemt maar gewoon vrij.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 10 juni 2015 @ 12:11:00 #103
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153406629
Mounir El Hamdaoui Rotterdammer in hart en nieren _O_
  woensdag 10 juni 2015 @ 12:39:08 #104
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_153407238
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:37 schreef Typisch het volgende:

[..]
Dat was al het geval toen Vermeer gehaald werd :')
  woensdag 10 juni 2015 @ 13:06:36 #105
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153407820
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:39 schreef Keltie het volgende:

[..]

Mulder :')
pi_153409409
quote:
Godver, dit blijft pijn doen. :')
Feyenoord Rotterdam
pi_153409440
quote:

[..]

Uhm, nee. Er was toen de kans een significant betere keeper te halen voor een spotprijsje. Dat zie ik nu niet.
pi_153409884
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 12:11 schreef satecl het volgende:
Mounir El Hamdaoui Rotterdammer in hart en nieren _O_
zou een goede spits zijn

met z'n winkeltje in Kralingen
pi_153410290
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 11:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Avondwedstrijdje, niks mis mee.
Enige doordeweekse Europese avondwedstrijd van komend seizoen _O_
pi_153410332
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:37 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Shots fired
  woensdag 10 juni 2015 @ 14:44:39 #111
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_153410495
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Uhm, nee. Er was toen de kans een significant betere keeper te halen voor een spotprijsje. Dat zie ik nu niet.
Ah, vrouwenlogica; het is goedkoop dus ik heb het nodig.
pi_153410601
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:44 schreef Keltie het volgende:

[..]

Nee, gewoon binnen budget doorselecteren. Doet er een mogelijkheid op om goedkoop een positie sterk te verbeteren (1 mln of eig 7-8ton volgens mij was zelfs voor Feyenoord nog makkelijk betaalbaar), dan moet je je selectie gewoon versterken.
Mulder voldeed niet, intern schrokken ze van de kwaliteiten/ vorm van Hahn, en op het laatste moment kun je nog een versterking halen, goede logica en goede aankoop wmb :)
  woensdag 10 juni 2015 @ 14:59:02 #113
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153410896
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nee, gewoon binnen budget doorselecteren. Doet er een mogelijkheid op om goedkoop een positie sterk te verbeteren (1 mln of eig 7-8ton volgens mij was zelfs voor Feyenoord nog makkelijk betaalbaar), dan moet je je selectie gewoon versterken.
Mulder voldeed niet, intern schrokken ze van de kwaliteiten/ vorm van Hahn, en op het laatste moment kun je nog een versterking halen, goede logica en goede aankoop wmb :)
Dit dus. Misschien wel de beste aankoop die Van Geel heeft gedaan, als het gaat om buitenkansjes benutten. Al was de eerste huurperiode van Bakkal ook wel genot, maar dat was meer om de troll naar PSV.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153411434
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:44 schreef Keltie het volgende:

[..]

Uh, nee. Misschien moet je het nog eens proberen te lezen.
pi_153412349
quote:

[..]

Vond Vermeer ook wel een logische aankoop maar helaas is hij weer vervallen in zijn oude kwaal: onnodige blunders.. zoals die tegengoal van AZ..mag gewoon niet gebeuren ook al was de terugspeelbal beroerd. En bij afstandsschoten staat hij vaak als een wassenbeeld de bal na te kijken.. ook niet echt sterk. Zijn reddingspercentage is ook niet bijzonder. Maar op de een of andere manier heb ik toch ook weer vertrouwen in hem, heeft ook regelmatig hele sterke reflexen
pi_153412953
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 15:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vond Vermeer ook wel een logische aankoop maar helaas is hij weer vervallen in zijn oude kwaal: onnodige blunders.. zoals die tegengoal van AZ..mag gewoon niet gebeuren ook al was de terugspeelbal beroerd. En bij afstandsschoten staat hij vaak als een wassenbeeld de bal na te kijken.. ook niet echt sterk. Zijn reddingspercentage is ook niet bijzonder. Maar op de een of andere manier heb ik toch ook weer vertrouwen in hem, heeft ook regelmatig hele sterke reflexen
Hij staat vaak erg ver voor zijn doel, waardoor hij er bij afstandschoten minder goed bij kan. Verder voorkomt hij veel schoten op doel door heel veel (naar mijn mening te veel) uit te komen, waardoor hij eerder of tegelijk met de aanvaller bij de bal aankomt en hij op die manier het gevaar uit de aanval haalt. Dat heeft er veel mee te maken dat zijn statistieken tegenvallen, want dit zie je niet terug in de statistieken van reddingen, want dat gaat alleen om schoten op doel. En veel van de schoten die hij dan wel ontvangt zijn, buiten die buiten-de-16-ballen, dan ook vaak levensgrote kansen door blunders in de verdediging.
pi_153413219
Er wordt wel gescout in ieder geval ^O^

quote:
Feyenoord aast op door Inter en Lazio begeerde verdediger

FEYENOORD gebruikte de jeugdopleiding de voorbije jaren als bron voor nieuw verdedigend talent. Die bron leek onuitputtelijk, maar inmiddels kijken de Rotterdammers toch rond buiten de landsgrenzen.
In Bulgarije zou Feyenoord een geschikte versterking voor de achterste linie hebben gevonden. Italiaanse media melden woensdag dat scouts van de club maandag aandacht toeschouwer waren tijdens de oefeninterland van de Bulgaren tegen Turkije. De 23-jarige Georgi Terziev (op de foto in duel met Gnero Zeefuik) was de reden van het Rotterdamse bezoek. De Bulgaars international is ploeggenoot van Virgil Misidjan bij PFK Ludogorets en staat ook in de belangstelling van Internazionale en SS Lazio. Met vijf miljoen euro heeft hij een fors prijskaartje om zijn nek hangen.
5 mln lijkt me wel weer wat overdreven voor een CV :{
quote:
Nummer dertien van Duitsland zit Feyenoord 'dwars' en is eruit met doelwit
woensdag 10 juni 2015 om 11:12

Feyenoord grijpt naast Oliver Sorg. De rechtsback van het gedegradeerde SC Freiburg heeft definitief een akkoord bereikt met Hannover 96.

De transfer is woensdagmiddag rondgemaakt. Sorg onderging in de ochtend een medische keuring bij de nummer dertien van het afgelopen Bundesliga-seizoen. Dat is naar verluidt een streep door de rekening van Feyenoord, dat stiekeme hoop koesterde op de Duitse verdediger.

Ook Hamburger SV en Schalke 04 hadden interesse in de 25-jarige Sorg, die aanvankelijk drie miljoen euro moest kosten. De vraagprijs daalde echter zienderogen toen Freiburg op de laatste speeldag van het seizoen degradeerde uit de Bundesliga. Het is niet bekend hoeveel Hannover voor hem overheeft.

Het is niet bekend of Feyenoord de zoektocht naar een nieuwe rechtsback voortzet. Giovanni van Bronckhorst heeft volgend seizoen de beschikking over Luke Wilkshire en Rick Karsdorp.
Als ze Karsdorp komend jaar aanvallender zouden willen gebruiken, zou die Sorg wellicht een goede aanvulling zijn. Aan de andere kant, als Gio Karsdorp gewoon op RB laat staan hebben we daar voldoende mensen. Gio heeft nooit aangegeven wat ie Karsdop wilt hebben toch?
pi_153414168
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:21 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

5 miljoen voor een CV die nog Bulgaar is ook.. is niet realistisch. De laatste Bulgaar die echt iets met een bal kon was Berbatov denk ik
pi_153414236
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:21 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

[..]

Als ze Karsdorp komend jaar aanvallender zouden willen gebruiken, zou die Sorg wellicht een goede aanvulling zijn. Aan de andere kant, als Gio Karsdorp gewoon op RB laat staan hebben we daar voldoende mensen. Gio heeft nooit aangegeven wat ie Karsdop wilt hebben toch?
Eigenlijk is het best triest dat alleen Ajax en PSV nog wat kunnen betekenen op de internationale transfermarkt. Volgens mij maakt een championship club nog meer kans dan ons en het gaat in de toekomst alleen maar erger worden
  woensdag 10 juni 2015 @ 16:56:10 #120
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_153414388
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:06 schreef satecl het volgende:
Mulder :')
Nu je erop terugkijkt zie je pas echt hoe slecht Mulder was.
pi_153415010
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 16:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

5 miljoen voor een CV die nog Bulgaar is ook.. is niet realistisch. De laatste Bulgaar die echt iets met een bal kon was Berbatov denk ik
Ludogorets is anders een aardig clubje
pi_153415069
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:21 schreef Adames het volgende:

[..]

Ludogorets is anders een aardig clubje
Ze hebben het goed gedaan vorig jaar maar als Misidjan je sterspeler is dan klopt er toch iets niet.. heb er verder geen goed zicht op moet ik bekennen.. de Bulgaarse competitie wordt alleen gevolgd door Jan Boskamp denk ik
pi_153415109
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:23 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ze hebben het goed gedaan vorig jaar maar als Misidjan je sterspeler is dan klopt er toch iets niet.. heb er verder geen goed zicht op moet ik bekennen.. de Bulgaarse competitie wordt alleen gevolgd door Jan Boskamp denk ik
En Dven. Hadden moeten winnen van Liverpool afgelopen jaar en daarvoor tikten ze PSV helemaal zoek, om vervolgens Lazio uit te schakelen.
pi_153415230
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Godverdomme heb je de laatste pak em beet 8 wedstrijden onder een steen gelegen of zo Typisch
Die Vermeer maakt er ook redelijk tyfuszooitje van qua blunders :') Lood om oud ijzer dit dat :')
blablablabla
pi_153415272
Hoop nog steeds op dat ventje van NEC of is die al ergens anders akkoord :{
blablablabla
  woensdag 10 juni 2015 @ 17:32:45 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153415297
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Godverdomme heb je de laatste pak em beet 8 wedstrijden onder een steen gelegen of zo Typisch
Die Vermeer maakt er ook redelijk tyfuszooitje van qua blunders :') Lood om oud ijzer dit dat :')
Laten we dan het hele team maar verkopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153415461
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Laten we dan het hele team maar verkopen.
Meh het ging even om het "significant beter" gedeelte.
Maar misschien moet hij eerst nog 5 van die prachtige acties maken zoals tegen AZ voor men inziet wat een uitstekende keeper het eigenlijk is die Kenneth.
blablablabla
pi_153415582
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Mongool.
pi_153415801
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mongool.
Aldus jij met je overdreven gefap op een gemankeerde grabbelaar :') .

Die 6 wereldreddingen in een seizoen wegen toch nooit op tegen het scala aan blunders die hij verder bijmaakt :') .

Bij Ajax lachen ze zich rot want daar was dat allang bekend.

Maar blijf lekker volharden k spreek je komend seizoen wel weer, als je loopt te janken omdat door zijn gekloot je weer ergens een wedstrijd volledig uit handen geeft :W :W :W :W .
blablablabla
pi_153415897
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Aldus jij met je overdreven gefap op een gemankeerde grabbelaar :') .

Die 6 wereldreddingen in een seizoen wegen toch nooit op tegen het scala aan blunders die hij verder bijmaakt :') .

Bij Ajax lachen ze zich rot want daar was dat allang bekend.

Maar blijf lekker volharden k spreek je komend seizoen wel weer, als je loopt te janken omdat door zijn gekloot je weer ergens een wedstrijd volledig uit handen geeft :W :W :W :W .
Is goed Elan, tijd voor je pilletje weer.
pi_153415997
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Is goed Elan, tijd voor je pilletje weer.
_O-
Houd je muil man teringdwerg :')
blablablabla
pi_153416011
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:02 schreef Elan het volgende:

[..]

_O-
Houd je muil man teringdwerg :')
Je loopt je weer als een debieltje te gedragen.
pi_153416036
De waarheid ligt in het midden
pi_153416164
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je loopt je weer als een debieltje te gedragen.
Pot, ketel.

Zou bijna denken dat Kenneth die lekkere zus van je neukt zo objectief ben je.
blablablabla
pi_153416220
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:09 schreef Elan het volgende:

[..]

Pot, ketel.

Zou bijna denken dat Kenneth die lekkere zus van je neukt zo objectief ben je.
De discussie waar je instapt is
Vermeer >> Mulder en Vermeer == Tyton. Dat jij dan vervolgens komt met een diarree aan zinnetjes die nergens op slaan is niet mijn fout.

Vermeer is aantoonbaar beter dan Mulder, terwijl je dat bij Tyton en Vermeer niet echt kunt zeggen wat mij betreft.

Zo nu heb ik het even uitgelegd voor je, succes er mee.
pi_153416467
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

De discussie waar je instapt is
Vermeer >> Mulder en Vermeer == Tyton. Dat jij dan vervolgens komt met een diarree aan zinnetjes die nergens op slaan is niet mijn fout.

Vermeer is aantoonbaar beter dan Mulder, terwijl je dat bij Tyton en Vermeer niet echt kunt zeggen wat mij betreft.

Zo nu heb ik het even uitgelegd voor je, succes er mee.
Wat jou betreft ja...

Dat is dus de discussie, maar als iemand het niet met je eens is praat hij poept volgens jou.
Grow the fuck up man. Al zal dat lastig zijn in jouw geval ;(

Verder heb ik het niet over die hele fucking Tyton gehad, dat de prioriteiten niet bij een andere keeper halen liggen is nogal evident met zowel Hahn als Vermeer binnen de selectie. De vraag is alleen of je Hahn komend seizoen weer zou moeten gaan verhuren of dat je hem als indien nodig backup hebt.

Er komt wellicht een moment dat het cht niet meer kan met Kenneth, moment had hij bij Ajax ook. Dat hij elke wedstrijd 2 of 3 blunders begint te maken (seizoen 13/14) zij hadden Cillessen, rest is geschiedenis.
blablablabla
  woensdag 10 juni 2015 @ 18:23:21 #137
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_153416558
Vermeer is net als elke andere keeper sterk afhankelijk van de spelers die voor hem staan. Als die goed presteren, dan is Kenny in staat om punten te pakken met geweldige reddingen en door snel uit te komen. Het is geen toeval dat hij op z'n best was toen Van Beek en Kongolo goed draaiden en de communicatie tussen Vermeer en verdedigers goed verliep. Zelfde zie je als het middenveld overlopen wordt, dan is er voor de verdedigers ook geen houden meer aan.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 10 juni 2015 @ 18:25:12 #138
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_153416610
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Er komt wellicht een moment dat het cht niet meer kan met Kenneth, moment had hij bij Ajax ook. Dat hij elke wedstrijd 2 of 3 blunders begint te maken (seizoen 13/14) zij hadden Cillessen, rest is geschiedenis.
Bij Ajax hadden ze een gelijkwaardige keeper op de bank en ik denk dat je ook gerust kunt stellen dat de lat daar iets hoger ligt dan bij Feyenoord. Pijnlijk, maar dat is wel de waarheid.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_153416903
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:25 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Bij Ajax hadden ze een gelijkwaardige keeper op de bank en ik denk dat je ook gerust kunt stellen dat de lat daar iets hoger ligt dan bij Feyenoord. Pijnlijk, maar dat is wel de waarheid.
De reden dat Cillessen erin kwam was een direct gevolg vanwege onacceptabele de blunders van Vermeer, werd toen ook eerste keeper gelijk.

Achteraf zou je kunnen zeggen gelijkwaardige keepers maar toen hij er in kwam had hij nauwelijks ervaring in het eerste van Ajax.

Dit filmpje is niet om hem te dissen maar als hij een wedstrijd of 5 zo staat te keepen komt er bij Feyenoord ook discussie. Kijk en huiver!

blablablabla
  woensdag 10 juni 2015 @ 18:45:37 #140
268260 Dr.Mikey
pi_153417259
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:04 schreef Pleun2011 het volgende:
De waarheid ligt in het midden
Inderdaad na dit seizoen even kijken wie gelijk heeft van de twee.
R.I.P DTS.
pi_153418748
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:37 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zijn komend seizoen twee doordeweekse speelrondes, dat worden dus Roda en SCH uit. Zijn dus meer doordeweekse Europese wedstrijden
pi_153418923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:28 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Zijn komend seizoen twee doordeweekse speelrondes, dat worden dus Roda en SCH uit. Zijn dus meer doordeweekse Europese wedstrijden
Focussen op de competitie en de beker ditdat.

Eindstand: voor de kerst al te ver achter liggen op de nummer 1 en er heel vroeg uit liggen in de beker.
pi_153418952
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Focussen op de competitie en de beker ditdat.

Eindstand: voor de kerst al te ver achter liggen op de nummer 1 en er heel vroeg uit liggen in de beker.
Uit bij een willekeurige club uit de toto divisie er kansloos uitvliegen _O_ O+ Feyenoord O+
  woensdag 10 juni 2015 @ 19:37:51 #144
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_153419017
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 18:35 schreef Elan het volgende:

[..]

De reden dat Cillessen erin kwam was een direct gevolg vanwege onacceptabele de blunders van Vermeer, werd toen ook eerste keeper gelijk.

Achteraf zou je kunnen zeggen gelijkwaardige keepers maar toen hij er in kwam had hij nauwelijks ervaring in het eerste van Ajax.

Dit filmpje is niet om hem te dissen maar als hij een wedstrijd of 5 zo staat te keepen komt er bij Feyenoord ook discussie. Kijk en huiver!

je moet wel evel de kwaliteit vd schoten beoordelen h ...
pi_153419151
Vermeer maakt heus wel zijn fouten maar dat doen alle keepers tegenwoordig

Je ziet ze ook nooit meer een bal klamvast pakken, dat is verboden, ze moeten de bal allerlei kanten opstompen.

Vermeer viel me eerlijk gezegd tegen hoewel hij ook wel punten heeft gepakt.

Maar ja ik snap niet zo goed waarom jullie lopen te mierenneuken over een keeper
Dat is helemaal niet het probleem van Feyenoord.
Ik zou geen stuiver meer in een keeper investeren, dat Feyenoord lees die mongool van een geel meer als een miljoen uit gaat geven aan een keeper die door blunders zijn plek in de bais bij ajax was kwijtgeraakt zegt genoeg. VAN GEEL IS EEN MONGOOL.

voor de rest
probleem blijft een goede spits die lang is goed kan koppen en ook wat met de voet kan.
Alle discussies over andere posities heeft helemaal geen nut, die moeten gewoon vanaf varkenoord komen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_153419242
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Vermeer maakt heus wel zijn fouten maar dat doen alle keepers tegenwoordig

Je ziet ze ook nooit meer een bal klamvast pakken, dat is verboden, ze moeten de bal allerlei kanten opstompen.

Vermeer viel me eerlijk gezegd tegen hoewel hij ook wel punten heeft gepakt.

Maar ja ik snap niet zo goed waarom jullie lopen te mierenneuken over een keeper
Dat is helemaal niet het probleem van Feyenoord.
Ik zou geen stuiver meer in een keeper investeren, dat Feyenoord lees die mongool van een geel meer als een miljoen uit gaat geven aan een keeper die door blunders zijn plek in de bais bij ajax was kwijtgeraakt zegt genoeg. VAN GEEL IS EEN MONGOOL.

voor de rest
probleem blijft een goede spits die lang is goed kan koppen en ook wat met de voet kan.
Alle discussies over andere posities heeft helemaal geen nut, die moeten gewoon vanaf varkenoord komen.

:'(
pi_153419298
Godverdomme, wat is dit topic toch ellendig geworden zeg.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_153422762
Vermeer is n van onze beste spelers in de selectie en misschien wel de beste van Nederland.
Graag lopen kankeren over Immers en consorten svp
  woensdag 10 juni 2015 @ 21:51:52 #149
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_153423934
quote:
13s.gif Op woensdag 10 juni 2015 19:47 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdomme, wat is dit topic toch ellendig geworden zeg.
Komkommertijd enzo.
pi_153424572
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:21 schreef Vasion het volgende:
Vermeer is n van onze beste spelers in de selectie en misschien wel de beste van Nederland.
Graag lopen kankeren over Immers en consorten svp
Dat zegt meer over de kwaliteit selectie dan Vermeer.
Ben wel benieuwd of Gio bljft spelen met Lex. Mag hopen van niet.
blablablabla
pi_153424660
Niet om enorm te zeiken, maar ik vind het op zich wel tegenvallen dat er naast Kuyt nog geen versterking is gehaald. Je moet het inderdaad niet overhaasten, maar het nieuwe seizoen begint al over 18 dagen. Althans de trainingen.

Ik had toch op wat meer gehoopt.
Feyenoord Rotterdam
pi_153425207
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:09 schreef Fuszy het volgende:
Niet om enorm te zeiken, maar ik vind het op zich wel tegenvallen dat er naast Kuyt nog geen versterking is gehaald. Je moet het inderdaad niet overhaasten, maar het nieuwe seizoen begint al over 18 dagen. Althans de trainingen.

Je weet toch hoe martin van geel werkt...

die gaat op de laaste transferdag transfers doen in de hoop dat er dan spelers zijn die wat goedkoper gehaald kunnen worden

daarvoor zijn natuurlijk alle redelijke beschikbare spelers al ergens naar toe waardoor van geel weer bij 2e rangsspelers zal uitkomen in de categorie immers....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_153425247
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:09 schreef Fuszy het volgende:

Man, zelfs PSV (met geld) doet/kan dat niet.

Waar komen toch die onterechte verwachtingen vandaan? _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2015 22:26:13 ]
pi_153425641
quote:
14s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Man, zelfs PSV (met geld) doet/kan dat niet.

Waar komen toch die onterechte verwachtingen vandaan? _O-
Mwah niet geheel onterecht. Ik snap dat hij niet direct met geld smijt en van veel spelers is nog niet bekend of ze een club mogen verlaten.

In het verleden had je weleens wat transfervrije spelers die gehaald werden (Of ze goed waren of niet laat ik er even buiten). Een janmaat werd in februari ergens al gehaald. Vormer ook.
Je ziet ergens in de tweede seizoenshelft ook al weleens aankopen gedaan worden voor het volgende seizoen.

Ik had dus wel wat meer verwacht inderdaad. Ook gezien de slechte tweede seizoenshelft.
Feyenoord Rotterdam
pi_153425698
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 22:37 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Mwah niet geheel onterecht. Ik snap dat hij niet direct met geld smijt en van veel spelers is nog niet bekend of ze een club mogen verlaten.

In het verleden had je weleens wat transfervrije spelers die gehaald werden (Of ze goed waren of niet laat ik er even buiten). Een janmaat werd in februari ergens al gehaald. Vormer ook.
Je ziet ergens in de tweede seizoenshelft ook al weleens aankopen gedaan worden voor het volgende seizoen.

Ik had dus wel wat meer verwacht inderdaad. Ook gezien de slechte tweede seizoenshelft.
Zeuren om het zeuren dus, leuk. :)
pi_153429057
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 22:38 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat Mulder verdedigen vind ik wel hilarisch inderdaad. Hij werd letterlijk door iedereen (terecht) uitgekotst eind augustus vorig jaar.
:N
  donderdag 11 juni 2015 @ 00:18:00 #157
262211 hhh38
pi_153429198
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:12 schreef De_Pel het volgende:

[..]

:N
Qua voetbalprestaties bedoel ik dan uiteraard. Iedereen zag dat Mulder echt niet meer kon in de goal. Verder heb ik niets te klagen over hem, heeft zich altijd positief ingezet voor de club.
pi_153429242
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:48 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Onjuiste inschatting van Mulder.
Onjuiste inschatting van Hahn.
Onjuiste inschatting van Vermeer.

"Logica"
pi_153429412
Jahanbaksh zou maar 2 miljoen kosten en hij wil graag in Nederland blijven.

Je gaat echt niks beters vinden voor dat geld en pas 21
pi_153429529
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:20 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Onjuiste inschatting van Mulder.
Onjuiste inschatting van Hahn.
Onjuiste inschatting van Vermeer.

"Logica"
:?
Mulder is geen Eredivisie topper, ook niet in potentie.
Hahn is dat wel, netjes gestald bij PEC en heeft het daar goed gedaan.
Vermeer zit tegen Oranje aan (of zit hij er bij? :+). Prima gezien wat mij betreft.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:28 schreef Henrys het volgende:
Jahanbaksh zou maar 2 miljoen kosten en hij wil graag in Nederland blijven.

Je gaat echt niks beters vinden voor dat geld en pas 21
Kun je imo pas verantwoord doen als Botius (of Manu, maar dat zie ik niet gebeuren ;() voor wat miljoentjes wordt verkocht.
pi_153429613
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Qua voetbalprestaties bedoel ik dan uiteraard. Iedereen zag dat Mulder echt niet meer kon in de goal. Verder heb ik niets te klagen over hem, heeft zich altijd positief ingezet voor de club.
Ook niet waar. Ik heb altijd gezegd dat Mulder niet z slecht is en Vermeer niet zn stap vooruit.

Mulder heeft altijd de pech gehad dat er een aantal mensen heel hard roept dat hij geen uitstraling heeft en dus per definitie een slechte keeper is.

Zijn goede momenten zijn altijd na het laatste fluitsignaal al vergeten, zijn missers achtervolgden hem altijd weken.

De statistieken bewijzen dit ook simpelweg.
pi_153429746
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

:?
Mulder is geen Eredivisie topper, ook niet in potentie.
Hahn is dat wel, netjes gestald bij PEC en heeft het daar goed gedaan.
Vermeer zit tegen Oranje aan (of zit hij er bij? :+). Prima gezien wat mij betreft.

[..]

Kun je imo pas verantwoord doen als Botius (of Manu, maar dat zie ik niet gebeuren ;() voor wat miljoentjes wordt verkocht.
Ik plaats Manu in vorm boven Boeitius, mensen onderschatten echt wat hij heeft gedaan door Feyenoord naar de volgende ronde te schieten, als dat niet was gebeurd was het al crisis aan het begin van het seizoen. Hij mist erg veel kansen maar hij staat er wel terwijl je Boeitius echt van de bal af kan blazen.

Dat mag je de technische staf ook wel aanrekenen, dat ze zo weinig krachttraining doen met zo'n talent. De Vrij moest het ook buiten Feyenoord zoeken. En 2 miljoen kunnen we makkelijk missen nu, zeker voor iemand als Jahanbaksh
pi_153429784
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:44 schreef Henrys het volgende:

[..]

Ik plaats Manu in vorm boven Boeitius, mensen onderschatten echt wat hij heeft gedaan door Feyenoord naar de volgende ronde te schieten, als dat niet was gebeurd was het al crisis aan het begin van het seizoen. Hij mist erg veel kansen maar hij staat er wel terwijl je Boeitius echt van de bal af kan blazen.

Dat mag je de technische staf ook wel aanrekenen, dat ze zo weinig krachttraining doen met zo'n talent. De Vrij moest het ook buiten Feyenoord zoeken. En 2 miljoen kunnen we makkelijk missen nu, zeker voor iemand als Jahanbaksh
De 2 miljoen is het probleem niet, wel dat je Botius, Manu, Bilal en Kuyt al hebt lopen voor die plekken. Ik vind Jahanbaksh geen 10.

En ja als Manu in vorm is staat hij boven Botius uit vorm (zoals een deel van het seizoen) maar aan Manu heb je zo mogelijk nog minder als het allemaal effe niet loopt bij hem. Al is mij dat om het even, Botius is het grotere talent maar Manu heeft meer laten zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2015 00:50:59 ]
pi_153429851
Ik dacht dat Jahanbaksh al vergevorderd was met een of andere Championship ploeg? Ben nog altijd zeer gecharmeerd van zijn techniek, en zou hem graag ingelijfd zien worden.
pi_153429899
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

De 2 miljoen is het probleem niet, wel dat je Botius, Manu, Bilal en Kuyt al hebt lopen voor die plekken. Ik vind Jahanbaksh geen 10.

En ja als Manu in vorm is staat hij boven Botius (zoals een deel van het seizoen) maar aan Manu heb je zo mogelijk nog minder als het allemaal effe niet loopt bij hem. Al is mij dat om het even, Botius is het grotere talent maar Manu heeft meer laten zien.
Ben bang dat als Boetius zo doorgaat dat hij in het rijtje van Cabral en Bieseswar eindigt.

Zie in Manu een soort van Schaken, die speelde de ene wedstrijd echt geweldig en de andere weer veel minder.
pi_153429928
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:49 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik dacht dat Jahanbaksh al vergevorderd was met een of andere Championship ploeg? Ben nog altijd zeer gecharmeerd van zijn techniek, en zou hem graag ingelijfd zien worden.
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)voor-jahanbakhsh.htm

Dacht ik ook maar dit was na dat Engeland verhaal en komt van zijn begeleider
  donderdag 11 juni 2015 @ 06:16:05 #167
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153431277
Vermeer afkraken is wel erg makkelijk.....als je zo speelt als Fey gedaan heeft laatste maanden krijgt ook Neuer het lastig....
Sporten voor Sophia
  donderdag 11 juni 2015 @ 09:57:33 #168
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153433254
Clasie is weer boos weggelopen bij Oranje.
pi_153434322
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:37 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ook niet waar. Ik heb altijd gezegd dat Mulder niet z slecht is en Vermeer niet zn stap vooruit.

Mulder heeft altijd de pech gehad dat er een aantal mensen heel hard roept dat hij geen uitstraling heeft en dus per definitie een slechte keeper is.

Zijn goede momenten zijn altijd na het laatste fluitsignaal al vergeten, zijn missers achtervolgden hem altijd weken.

De statistieken bewijzen dit ook simpelweg.
Mulder kan nog een hele mooie carrire hebben bij een club als PEC. Maar hij heeft echt nog NOOIT punten voor Feyenoord gepakt, en was wel regelmatig op dubieuze wijze betrokken bij tegengoals. Vond hem zijn laatste seizoen iets beter, maar het blijft een keeper die op lange termijn tekort komt voor de top 5 van Nederland. Vermeer heeft dezelfde momenten als Mulder, ik denk ook ongeveer even vaak. Maar: daarbij pakt hij wl regelmatig punten. Dat maakt hem een betere keeper. Alleen al doordat hij soms ver uit komt zorgt hij er al voor dat kansen niet ontstaan, Mulder bleef dan vaak in zijn goal. Mooi nog 1 seizoen met Vermeer, hopelijk Mulder nog een jaartje reserve en hopelijk na dit seizoen Vermeer voor een paar miljoen verkopen en dan Hahn er in, die in potentie beter is dan Vermeer.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_153434722
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juni 2015 06:16 schreef Toekito het volgende:
Vermeer afkraken is wel erg makkelijk.....als je zo speelt als Fey gedaan heeft laatste maanden krijgt ook Neuer het lastig....
|:(

quote:
Zo stond tegenover ieder tegendoelpunt bij Hahn liefst 2,14 reddingen. Vermeer wist slechts 1,36 ballen te stoppen voor iedere bal die hij laat doorgaan. Mulder keerde gemiddeld 1,51 doelpogingen voordat hij een treffer om de oren kreeg.
pi_153434725
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:57 schreef satecl het volgende:
Terecht.
pi_153434730
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 09:57 schreef satecl het volgende:
Zal hard gaan op die korte pootjes.
pi_153434746
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 10:48 schreef H.FR het volgende:

[..]

Mulder kan nog een hele mooie carrire hebben bij een club als PEC. Maar hij heeft echt nog NOOIT punten voor Feyenoord gepakt,
Onzin.
Hij komt geregeld tekort, maar nu lul je poep.
Net als de meeste ongenuanceerde Mulder-bashers.
pi_153435235
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Onzin.
Probeer eens een paar voorbeelden te geven van punten die gepakt zijn door Mulder.
pi_153436225
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Onzin.
Zoals?
  donderdag 11 juni 2015 @ 12:03:42 #176
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_153436234
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:24 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Probeer eens een paar voorbeelden te geven van punten die gepakt zijn door Mulder.
Heerenveen-uit vorig seizoen. Dat was het ook wel.
pi_153436289
geweldige keeper dus
pi_153443017
.

[ Bericht 99% gewijzigd door De_Pel op 11-06-2015 16:26:06 ]
pi_153443101
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juni 2015 11:24 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Zoek maar wat moois uit:

Meest opvallende misschien deze wel natuurlijk:
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)s-een-casillasje.htm

Zie tevens bijv. o.a.
http://www.volkskrant.nl/(...)d-in-leven~a3496834/
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/sentimenten-vs-statistieken/
pi_153443111
.
  donderdag 11 juni 2015 @ 16:39:35 #181
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_153443388
We hebben wel wat topkeepers gehad h. Mulder, Van Dijk, Timmer, Aerts. _O_
Ik ben inmiddels overleden.
pi_153443898
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:39 schreef Pascalus het volgende:
Niet zo zeiken. We hebben in ieder geval een flink deel van de afgelopen 25 jaar wel hele aardige keepers gehad. Dat kun je lang niet van elke positie zeggen :P

;(
  donderdag 11 juni 2015 @ 18:50:29 #183
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_153446659
Die Kazim, knettergek. Koopt gewoon ff een tijger als huisdier. Check zn Instagram.
  donderdag 11 juni 2015 @ 18:53:22 #184
438851 Oldground
El Poderoso
pi_153446762
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 18:50 schreef PIETR het volgende:
Die Kazim, knettergek. Koopt gewoon ff een tijger als huisdier. Check zn Instagram.
Haha hier kan ik van genieten.
Van alles is weer waardeloos.
pi_153447859
quote:
Mooie gozer :D
pi_153450659
quote:
Wauw, het is maar dat het geen zwart-wit beelden zijn zeg.
pi_153454497
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:08 schreef Vasion het volgende:

[..]

Wauw, het is maar dat het geen zwart-wit beelden zijn zeg.
Je kan natuurlijk altijd blijven kankeren om het kankeren.
pi_153460755
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 22:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk altijd blijven kankeren om het kankeren.
That is a two-way street.

Het onverminderd kankeren op Van Geel over zijn aankopen, terwijl hij mijn inziens, op het kopen van een spits na, goed werk geleverd heeft slaat al nergens op, maar het nu al kankeren op zijn potentieel mogelijkerwijs verkeerd inkopen in de nabije toekomst en hem daarom maar liever alvast wegsturen is natuurlijk helemaal een beetje :')

Daarnaast lijkt het me dat ook jij wel gezien hebt dat Vermeer in zijn eerste 20 wedstrijden veel beter presteerde dan Mulder hiervoor. Het verschil zit hem erin dat hij bij velen wel krediet heeft opgebouwd en bij jou niet, waardoor jij nou weer moet gaan kankeren op zijn slechte periode, terwijl het hele team volledig uit vorm was.

Je mag na afloop van het seizoen wel iets verder terugkijken dan 'je bent zo goed als je laatste wedstrijd'.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:01:11 #189
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153460981
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 16:39 schreef Pascalus het volgende:
Doeleman...derde knuppel. Maar toch.
Sporten voor Sophia
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:11:11 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153461056
Topwedstrijden seizoen 2015/2016
#feyaja zondag 8 november
#ajafey zondag 7 februari
#feypsv zondag 17 januari
#psvfey zondag 30 augustus

Feyenoord opent thuis tegen Utrecht op 8 augustus
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153461094
Gelijk psv de vierde speelronde sooooo koekoek.
blablablabla
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:15:25 #192
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153461099
quote:
Dan ben je gewoon een eersteklas eikel. Maar goed, dat wisten we al.

En hij is nog een pussy ook, volgens die Kutmarokkaan van Vitesse.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:18:21 #193
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153461116
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een eersteklas eikel. Maar goed, dat wisten we al.

En hij is nog een pussy ook, volgens die Kutmarokkaan van Vitesse.
Nee. Een tijger.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153461364
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:11 schreef Caland het volgende:
Topwedstrijden seizoen 2015/2016
#feyaja zondag 8 november
#ajafey zondag 7 februari
#feypsv zondag 17 januari
#psvfey zondag 30 augustus

Feyenoord opent thuis tegen Utrecht op 8 augustus
En voor de geinteresseerden hier een link naar de pdf van het volledige conceptprogramma:)

Weet iemand een site/link waar je de speeldata makkelijk in je digitale agenda kunt inladen (vcal oid)? Die had ik een paar jaar terug wel, maar afgelopen seizoen kon ik het ook al niet vinden...

Wat ik overigens wel opvallend vind, de afgelopen jaren troffen we Ajax toch extreem vroeg in het seizoen en extreem vroeg na de winterstop? Een beetje rond de data dat we nu PSV krijgen?
  vrijdag 12 juni 2015 @ 09:58:10 #195
242666 BeamofLight
pi_153462762
Hoe is jullie programma zo rond de Europese uitwedstrijden? Ow wacht.
pi_153463152
voor de liefhebber de nieuwe kat van kazim
https://instagram.com/p/3(...)kecolinkazimrichards
pi_153463359
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 09:58 schreef BeamofLight het volgende:
Hoe is jullie programma zo rond de Europese uitwedstrijden? Ow wacht.
Een keer donderdags tegen FC frieslan ;(
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_153463373
Wel leuk dat we weer een keer thuis afsluiten. Jammer dat we maar 4x thuis op zaterdagavond gaan.
pi_153463394
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
In Turkije kan ook alles :')
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:36:23 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153463553
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Een keer donderdags tegen FC frieslan ;(
Om half 7 zeker weer :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_153463636
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Om half 7 zeker weer :')
Donderdagavond 20:45 lijkt me, en thuis.
pi_153463725
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Donderdagavond 20:45 lijkt me, en thuis.
Lijkt me ook, maar het is volkomen belachelijk dat clubs als Feyenoord en Ajax doordeweeks thuis moeten spelen. In verband met de werk/verkeerssituatie.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 10:49:36 #203
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_153463870
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Schande.
Elite
Tegen TTIP
pi_153464028
Dag voor mijn verjaardag hebben we de neusjes thuis. Overwinning zou een goed kado zijn. :Y
BFF met GGMM
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:09:22 #205
357045 Grifte
Feijenoord
pi_153464365
Laatste speelronde op 8 mei. Dat kan niet anders dan weer een prijs opleveren.
pi_153464583
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:09 schreef Grifte het volgende:
Laatste speelronde op 8 mei. Dat kan niet anders dan weer een prijs opleveren.
Een plaatsje in de Play offs... ;(
BFF met GGMM
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:22:28 #207
357045 Grifte
Feijenoord
pi_153464672
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Een plaatsje in de Play offs... ;(
Of de 'Beste Grasmat'-prijs die meteen die dag wordt uitgereikt
pi_153464704
Nou, 9 augustus ga ik op vakantie, dus dan kan ik iig nog mooi Utrecht-thuis meepikken
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:29:31 #209
262211 hhh38
pi_153464839
Ben van half september tot eind januari in het buitenland. Geen Ajax en PSV thuis ;(
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:13:25 #210
268260 Dr.Mikey
pi_153468139
quote:
Gerucht - Quincy Owusu-Abeyie zou in de belangstelling staan van Feyenoord, zo weet ELFvoetbal te melden. Zij baseren dit op bronnen in de Italiaanse media.

De 29-jarige Quincy is een Nederlands-Ghanese aanvaller die eerder al schitterde in Jong Oranje. De laatste jaren is de voetballer op een zijspoor beland.
Castaignos, El Hamlap nu weer deze koekenbakker.
Ik hoor alleen maar mongolen suggesties voorbij komen waar Feyenoord interesse in heeft.
R.I.P DTS.
pi_153468415
quote:
13s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik hoor alleen maar mongolen suggesties voorbij komen waar Feyenoord interesse in heeft.
Henke heeft ook weer gescoord...
BFF met GGMM
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:29:08 #212
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_153468695
quote:

[..]

Gaat idd nergens over....
  vrijdag 12 juni 2015 @ 13:30:53 #213
268260 Dr.Mikey
pi_153468774
quote:
15s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:21 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Henke heeft ook weer gescoord...
Ze zijn duidelijk opzoek naar een ''ervaren'' speler voor voorin waarvan ze gaan gokken of hij het goed gaat doen. Een soort transfer van als toen Van Hooijdonk de eerste kwam en nu Kuijt.

Eigenlijk snap ik dat al niet want je Linksback positie is te zwak en je centrale middenvelders gaan waarschijnlijk weg dus daar moet je prioriteit liggen tevens zijn er niet veel meer van soort spelers die voor Feyenoord willen spelen zo als dat vroeger was.

Enige serieuze optie die ik kan bedenken bij zo een soort speler is Kalou, Van Persie of van Wolfswinkel. Nou Kalou is volgens sommige te duur, Van Persie lijkt me echt nog niet en van Wolfswinkel is ook maar een gok waarvan je niet weet hoe dat gaat uitpakken.

Doe dat dan gewoon niet we hebben Kuijt al.
We hebben niks aan een El Hamlap, Een Castaignos of een Quincy die er niet veel van kunnen maar zelf denken dat ze geweldig zijn en daar ook naar betaald willen worden.
R.I.P DTS.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 14:50:52 #214
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_153471157
quote:

[..]

Oke, en nu?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 12 juni 2015 @ 14:58:14 #215
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_153471349
quote:
Gerucht - Quincy Owusu-Abeyie zou in de belangstelling staan van Feyenoord, zo weet ELFvoetbal te melden. Zij baseren dit op bronnen in de Italiaanse media.

De 29-jarige Quincy is een Nederlands-Ghanese aanvaller die eerder al schitterde in Jong Oranje. De laatste jaren is de voetballer op een zijspoor beland.
Dat gerucht deed zich een aantal weken terug ook al de ronde. Neem ik niet zo serieus.
Elite
Tegen TTIP
pi_153473361
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ze zijn duidelijk opzoek naar een ''ervaren'' speler voor voorin waarvan ze gaan gokken of hij het goed gaat doen. Een soort transfer van als toen Van Hooijdonk de eerste kwam en nu Kuijt.
Nee, de media is op zoek naar standaard spelers waar Feyenoord mee in verband gebracht word. Allemaal onzin.

En Kalou heeft zelf aangegeven niet te willen, niet alleen te duur dus, hij wil zelf niet.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 16:26:21 #217
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_153474039
Van wie zou deze zijn?

https://instagram.com/p/30_C6quo42/
Ik ben inmiddels overleden.
pi_153475525
http://www.telegraaf.nl/b(...)voor_ADO-fans__.html

[ Bericht 39% gewijzigd door Haags op 12-06-2015 17:46:14 ]
Zonder wrijving geen glans
pi_153475546
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 11:22 schreef Grifte het volgende:

[..]

Of de 'Beste Grasmat'-prijs die meteen die dag wordt uitgereikt
  vrijdag 12 juni 2015 @ 18:25:29 #220
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153476558
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 16:26 schreef Pascalus het volgende:
Van wie zou deze zijn?

https://instagram.com/p/30_C6quo42/
Fuck. Das toch niet om aan te gluren. Moet van een compensatierukkertje zijn.

Immers of zo.
pi_153476753
Ik las dat Immers rond de 9 ton verdient.. tsja, kwaliteit wordt beloond bij Feyenoord :')
  vrijdag 12 juni 2015 @ 18:56:24 #222
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_153477188
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 18:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las dat Immers rond de 9 ton verdient.. tsja, kwaliteit wordt beloond bij Feyenoord :')
Nee man. Hij kostte 9 ton. Mag toch hopen dat zijn salaris wat lager ligt.
pi_153478060
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 08:40 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En voor de geinteresseerden hier een link naar de pdf van het volledige conceptprogramma:)

Weet iemand een site/link waar je de speeldata makkelijk in je digitale agenda kunt inladen (vcal oid)? Die had ik een paar jaar terug wel, maar afgelopen seizoen kon ik het ook al niet vinden...

Wat ik overigens wel opvallend vind, de afgelopen jaren troffen we Ajax toch extreem vroeg in het seizoen en extreem vroeg na de winterstop? Een beetje rond de data dat we nu PSV krijgen?
Ik heb wel een linkje voor je, even opzoeken. Nieuwe programma staat er nog niet in, wel wat oefenwedstrijden + eerste training e.d.: https://www.google.com/ca(...)com/public/basic.ics is de link, hier kan je je als het goed is op abonneren
pi_153488475
quote:

[..]

Terwijl ik vorige week las dat die Feyenoord-watcher zei dat zelfs met het mislopen van Europees voetbal de financile situatie zo boven verwachting goed was, dat Van Geel echt een flink budget heeft deze zomer. Als Clasie verkocht werd zelfs echt een topbudget.

Nu hoef je natuurlijk niet direct weer alles er doorheen te jagen en kun je beter wat vet op de botten houden voordat je straks weer bijna failliet bent over 3 jaar, maar je moet idd toch wel (veel) beter halen dan dat soort kneuzen. Investeer het bijvoorbeeld in de huur van spelers zoals PSV dat met groot succes bij Luuk de Jong deed. Die heeft z'n eigen huursom/salaris driedubbel terugverdient met z'n assists en goals, maar misschien nog wel meer met het laten excelleren van eigen jeugdspeler Depay en vooral ook de giga-transfersom die erop volgde. Ik vraag me af voor hoeveel miljoenen minder die was vertrokken met Kazim naast hem afgelopen seizoen. Of dat ie berhaupt was vertrokken naar Manchester United.

[ Bericht 5% gewijzigd door Roland010 op 13-06-2015 00:31:31 ]
pi_153489207
Ik had overigens niet verwacht dit te zeggen, maar Feyenoord kan dus misschien een beetje een voorbeeld nemen aan het huidige beleid van PSV. Ze zitten nu eigenlijk in een enigszins te vergelijken situatie als hen, anderhalf jaar terug (inclusief de overeenkomsten tussen Gio/Cocu). Jong elftal met erg veel potentie maar compleet stuurloos en stilstaand en vooral een ongebalanceerde selectie. Zonder echt met belachelijke en riskante miljoenen-transfersommen te gooien hebben ze in zeer korte tijd de boel compleet omgekeerd en die selectie in balans en draaiend gekregen.
pi_153492844
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 00:44 schreef Henrys het volgende:

[..]

Manu is inderdaad effectiever met een spits als kazim wat helemaal geen spits is...

Manu gaat altijd de drukte in

Als Feyenoord een lange kopsterke spits weet te halen , dat heeft feyenoord niets aan manu

Dan is boetius weer de man, want die kan de voorzet geven net zoals hij altijd richting Pelle deed.

het ligt er maar net aan dus welke type spits Feyenoord volgend seizoen zal hebben.
pi_153492865
Manu kan gewoon niet voetballen. Echt, gewoon totaal niet.
pi_153493633
Het zou mooi zijn wanneer Feijenoord spelers kan huren van topclubs.
Ik weet niet of Feijenoord goede connecties heeft met bepaalde clubs.
Naar mijn mening niet echt.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 11:09:55 #229
242666 BeamofLight
pi_153493711
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:38 schreef Roland010 het volgende:
Ik had overigens niet verwacht dit te zeggen, maar Feyenoord kan dus misschien een beetje een voorbeeld nemen aan het huidige beleid van PSV. Ze zitten nu eigenlijk in een enigszins te vergelijken situatie als hen, anderhalf jaar terug (inclusief de overeenkomsten tussen Gio/Cocu). Jong elftal met erg veel potentie maar compleet stuurloos en stilstaand en vooral een ongebalanceerde selectie. Zonder echt met belachelijke en riskante miljoenen-transfersommen te gooien hebben ze in zeer korte tijd de boel compleet omgekeerd en die selectie in balans en draaiend gekregen.
nah, wij kochten toen nog effe de Jong en gaven hem, Wijnaldum, Depay en guardado een topsalaris. Kunnen jullie niet.
pi_153494431
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 10:15 schreef Scrummie het volgende:
Eens, maar hij krijgt in klutssituaties vaak wel de bal mee. Leuke speler dus bij achterstand, als er wat geforceerd moet worden en je geen kopsterke aanvallers hebt / de verdediging vd tegenpartij kopsterk is
pi_153494491
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 11:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nah, wij kochten toen nog effe de Jong en gaven hem, Wijnaldum, Depay en guardado een topsalaris. Kunnen jullie niet.

[ Bericht 10% gewijzigd door DonRaja op 13-06-2015 12:46:06 (Normaal doen.) ]
  zaterdag 13 juni 2015 @ 12:24:33 #232
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153494761
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 00:38 schreef Roland010 het volgende:
De selectie die PSV had aan het begin van 2013-2014 was natuurlijk wel heel wat sterker dan wat er nu bij Feyenoord rondloopt. En dat hebben ze in de tweede seizoenshelft van dat jaar ook laten zien. Had PSV alleen die selectie bij elkaar gehouden, dan waren ze dit jaar ook gewoon tot het einde kampioenskandidaat geweest. Dat wijzen de cijfers van die tweede seizoenshelft uit.

Ik ben het wel met je eens dat een paar goede (kleine) investeringen (bijtekenen Wijnaldum en Depay), en de komst van Guardado en de Jong de finishing touch waren die er voor zorgde dat PSV zonder bedreiging kampioen is geworden afgelopen seizoen.

Maar een Guardado vindt Feyenoord niet zomaar, een speler als de Jong terughalen is een enorme gok en spelers met de kwaliteiten van Wijnaldum en Depay heeft Feyenoord niet in de selectie (nee, Clasie is echt niet van hetzelfde hoge niveau als Wijnaldum). Ik denk niet dat de komst van Kuyt, hoe sympathiek ook, daar iets in bij gaat dragen.
pi_153494859
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 12:00 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Eens, maar hij krijgt in klutssituaties vaak wel de bal mee. Leuke speler dus bij achterstand, als er wat geforceerd moet worden en je geen kopsterke aanvallers hebt / de verdediging vd tegenpartij kopsterk is
Dat wel ja, leuke bankzitter, maar dan moet ie het geluk wel bij zich hebben als ie in valt :P.

Overigens doet dat niets af aan zijn waarde begin dit jaar voor Feyenoord, prachtige goal en mega belangrijk.
pi_153494897
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 12:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat wel ja, leuke bankzitter, maar dan moet ie het geluk wel bij zich hebben als ie in valt :P.

Overigens doet dat niets af aan zijn waarde begin dit jaar voor Feyenoord, prachtige goal en mega belangrijk.
MAnu is gewoon een aardige speler, maar niet goed genoeg voor Feyenoord op dit moment.

Ik denk dat als hij bij een subtopper terecht komt , hij wel een speler kan zijn die wekelijks kan uitblinken bij zo een club en van de betere spelers van de eredivisie kan zijn. Maar ja dat soort clubs speelt vaak een soort countervoetbal.....
  zaterdag 13 juni 2015 @ 15:36:43 #235
268260 Dr.Mikey
pi_153498467
Zegt die gek hier nou dat Wijnaldum van een hoger niveau is dan Clasie?
R.I.P DTS.
pi_153498518
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vind wijnaldum en Fer beter als Clasie.

Wijnaldum is veel completer en heeft ook scorend vermogen. Wijnaldum is de speler die op de plek van Immers had moeten staan de afgelopen jaren. Dan het het echt beter uitgezien. Doodzonde dat die kutgloeilampen hem gek gemaakt hebben met de euro's.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 16:06:30 #237
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153499184
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Letterlijk zeg ik dat ja. Voor zover ze te vergelijken zijn dan, vandaar dat ik ook bewust niet zeg dat de ene beter is dan de andere.

Verschillende spelers met andere kwaliteiten. Voetballende zijn ze ongeveer van hetzelfde niveau, maar Wijnaldum is een echte leider. Op het veld, naast het veld, in de kleedkamer en zelfs tijdens de huldiging. Daarmee alleen al ontstijgt hij Clasie ver.
pi_153499208
Zowel Wijnaldum als Clasie zijn tweede garnituur. Overschatte spelers.
  zaterdag 13 juni 2015 @ 16:12:43 #239
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153499330
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 16:07 schreef Intellectueel het volgende:
Voetballend gewoon Eredivisie niveau. Helemaal mee eens.
pi_153499513
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 16:07 schreef Intellectueel het volgende:
wijnaldum is een topspeler

clasie is 2e garnituur

Maar het is maar in welke context je 1e garnituur interpreteert he

Real Madrid is te hoog gegrepen voor Wijnaldum maar clubs van het type Arsenal Liverpool daar zou hij moeiteloos in mee kunnen. Clasie niet.
pi_153500959
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 16:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wijnaldum is een topspeler

clasie is 2e garnituur

Maar het is maar in welke context je 1e garnituur interpreteert he

Real Madrid is te hoog gegrepen voor Wijnaldum maar clubs van het type Arsenal Liverpool daar zou hij moeiteloos in mee kunnen. Clasie niet.
Moeiteloos.

pi_153501190
quote:
Van Wolfswinkel, vorig jaar vond ik dat al een goede optie.
pi_153501311
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 11:05 schreef Antaris het volgende:
Het zou mooi zijn wanneer Feijenoord spelers kan huren van topclubs.
Ik weet niet of Feijenoord goede connecties heeft met bepaalde clubs.
Naar mijn mening niet echt.
Wij hadden toch wel een aardige band met Manchester City? Waarom huren wij niet gewoon wat aardige spelers van hen ipv het kopen van al dat middelmaat?
Dat moeten jullie me toch echt even uitleggen.
pi_153501554
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 17:31 schreef Vasion het volgende:

[..]

Wij hadden toch wel een aardige band met Manchester City? Waarom huren wij niet gewoon wat aardige spelers van hen ipv het kopen van al dat middelmaat?
Dat moeten jullie me toch echt even uitleggen.
Huren is kut.
pi_153501615
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 17:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Huren is kut.
Geen prijzen winnen/Europees spelen is drie keer kutter.
pi_153501659
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 10:54 schreef DonRaja het volgende:
Dag voor mijn verjaardag hebben we de neusjes thuis. Overwinning zou een goed kado zijn. :Y
Wanneer is dat voor het laatst gebeurt?
pi_153501660
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 17:44 schreef Vasion het volgende:

[..]

Geen prijzen winnen/Europees spelen is drie keer kutter.
Alleen Portugese clubs winnen prijzen met huurlingen en die krijgen mensen van Real Madrid die nt niet goed genoeg zijn. De spelers die wij mogen huren van die clubs zijn echt kut, zie ook Ajax met die Barca huurlingen.

Je gaat met die huurlingen echt niet ineens wel kampioen worden.
pi_153501936
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 17:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Alleen Portugese clubs winnen prijzen met huurlingen en die krijgen mensen van Real Madrid die nt niet goed genoeg zijn. De spelers die wij mogen huren van die clubs zijn echt kut, zie ook Ajax met die Barca huurlingen.

Je gaat met die huurlingen echt niet ineens wel kampioen worden.
We hebben in het verleden gewoon prima spelers gehuurd. En als het niet naar verwachting gaat, dan zit je er iig niet aan vast en verspeel je ook amper geld.
Ik praat eigenlijk voornamelijk over de spits positie.
pi_153501976
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 17:55 schreef Vasion het volgende:

[..]

We hebben in het verleden gewoon prima spelers gehuurd. En als het niet naar verwachting gaat, dan zit je er iig niet aan vast en verspeel je ook amper geld.
Ik praat eigenlijk voornamelijk over de spits positie.
Ik vind de spits huren juist echt kut, zie zo'n Guidetti. Die schiet er bij ons 20+ in en vervolgens verdien je er geen zak aan.
pi_153502302
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 17:57 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind de spits huren juist echt kut, zie zo'n Guidetti. Die schiet er bij ons 20+ in en vervolgens verdien je er geen zak aan.
We hadden Guidetti kunnen halen, maar wij zelf en vele andere clubs kiezen er niet voor.
En dan Pelle hebben wij volgens mij ook gehuurd in het begin, daarna miljoentje aan Az gegeven en weer verkocht.
Dus al met al moet je gewoon meer huren als je niet kunt kopen.
pi_153502849
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 18:09 schreef Vasion het volgende:

[..]

We hadden Guidetti kunnen halen, maar wij zelf en vele andere clubs kiezen er niet voor.
En dan Pelle hebben wij volgens mij ook gehuurd in het begin, daarna miljoentje aan Az gegeven en weer verkocht.
Dus al met al moet je gewoon meer huren als je niet kunt kopen.
Spelers als Bakkal, die moet je huren. Geen 18 jarig pikkie van City.
pi_153502872
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 18:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Mee eens.
pi_153503112
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 18:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Bakkal die wraakgevoelens heeft ja, niet Bakkal die een jaar in Rusland gezeten heeft
pi_153503713
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 10:15 schreef Scrummie het volgende:
Dan hebben we een blinde staf denk ik.
pi_153504107
Manu die voor de keeper kwam in die play off tegen Heerenveen…….

Niet dat we het tegen Vitesse hadden verslagen, maar toch.

[ Bericht 4% gewijzigd door Vasion op 13-06-2015 19:48:35 ]
pi_153505973
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 19:33 schreef Vasion het volgende:
Manu die voor de keeper kwam in die play off tegen Heerenveen…….

Niet dat we het tegen Vitesse hadden verslagen, maar toch.
Manu en 1 op 1 is net als Immers die op doel gaat schieten, je weet van te voren al dat het geen goal gaat worden. Alleen als je het niet verwacht scoren ze, de moeilijke ballen maken ze wel en de simpele niet
pi_153506154
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 21:04 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Manu en 1 op 1 is net als Immers die op doel gaat schieten, je weet van te voren al dat het geen goal gaat worden. Alleen als je het niet verwacht scoren ze, de moeilijke ballen maken ze wel en de simpele niet
''Hou het simpel, vlag en wimpel''
- Ronald Koeman
pi_153509396
Er hoef maar 1 transfer voor mij de komende tijd gebeuren....

en dat is dat ik Immers nooit meer in het Feyenoord shirt wil zien...

Als dat lukt is heel het transferbeleid voor komend seizoen geslaagd
  zaterdag 13 juni 2015 @ 23:50:53 #260
268260 Dr.Mikey
pi_153510447
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 21:04 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Tomasson en Bergkamp zijn daar wereld spelers mee geworden...
R.I.P DTS.
pi_153513215
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 juni 2015 23:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Tomasson
quote:
wereld speler
  zondag 14 juni 2015 @ 03:24:34 #262
268260 Dr.Mikey
pi_153513228
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2015 03:19 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

[..]

Uefa cup gewonnen , Champions League gewonnen.
Landskampioen van Nederland.
Landskampioen van Italie
en 112 interlands voor Denemarken.

Maar verder een prutser natuurlijk...
R.I.P DTS.
pi_153513239
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2015 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Uefa cup gewonnen , Champions League gewonnen.
Landskampioen van Nederland.
Landskampioen van Italie
en 112 interlands voor Denemarken.

Maar verder een prutser natuurlijk...
Prima voetballer hoor, maar niet iemand die ik in n adem met Bergkamp zou noemen in het rijtje wereldvoetballers.
  zondag 14 juni 2015 @ 03:27:16 #264
268260 Dr.Mikey
pi_153513244
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 03:26 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Prima voetballer hoor, maar niet iemand die ik in n adem met Bergkamp zou noemen in het rijtje wereldvoetballers.
Hoe moet ik het beestje volgens jouw noemen dan ?
R.I.P DTS.
pi_153513247
Laten we maar gewoon prutsers halen, ik ben op een doodgewone zaterdag als deze al behoorlijk aangeschoten geworden, als we ooit nog eens kampioen worden word ik zo belachelijk dronken dat ik een kater van 3 weken heb.
pi_153513254
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2015 03:27 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hoe moet ik het beestje volgens jouw noemen dan ?
Een prima voetballer.
  zondag 14 juni 2015 @ 03:31:53 #267
268260 Dr.Mikey
pi_153513266
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2015 03:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Laten we maar gewoon prutsers halen, ik ben op een doodgewone zaterdag als deze al behoorlijk aangeschoten geworden, als we ooit nog eens kampioen worden word ik zo belachelijk dronken dat ik een kater van 3 weken heb.
Lekker Elhamlap voor twee miljoen op de loonlijst zetten.
R.I.P DTS.
pi_153513292
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2015 03:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Lekker Elhamlap voor twee miljoen op de loonlijst zetten.
Nee joh, dan haal ik liever Rubinho terug :7
  zondag 14 juni 2015 @ 03:50:14 #269
268260 Dr.Mikey
pi_153513324
quote:
10s.gif Op zondag 14 juni 2015 03:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee joh, dan haal ik liever Rubinho terug :7
Je bent aangeschoten maar zo gek is dat nog niet :')
R.I.P DTS.
pi_153513335
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 03:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Je bent aangeschoten maar zo gek is dat nog niet :')
Nee, al vrees ik dat dat meer aan de vorm van Boetius, het gebrek aan kwaliteit van Manu en de verkeerde positie van Toornstra ligt dan aan de kwaliteiten van De Schaak zelf :')
pi_153514394
quote:

[..]

Maar die konden nog wel redelijk normaal voetballen, itt Immers en Manu. Hadden iig een basistechniek van normaal niveau
pi_153518700
quote:

[..]

ik weet het niet of je het weet maar tommasson en bergkamp schoten ook die simpele ballen erin

en die moeilijke ballen schoten ze er ook in

alleen ik wil bergkamp echt niet met tommasson gaan vergelijken...

Want bergkamp was natuurlijk een paar niveaus hoger

Niets ten nadele van Tomasson want die paste gewoon goed bij Feyenoord, keihard werken elke wedstrijd en gewoon elk seizoen zijn doelpunten mee pakken op het middenveld.
  zondag 14 juni 2015 @ 18:23:55 #273
268260 Dr.Mikey
pi_153525385
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 13:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

ik weet het niet of je het weet maar tommasson en bergkamp schoten ook die simpele ballen erin

en die moeilijke ballen schoten ze er ook in

alleen ik wil bergkamp echt niet met tommasson gaan vergelijken...

Want bergkamp was natuurlijk een paar niveaus hoger

Niets ten nadele van Tomasson want die paste gewoon goed bij Feyenoord, keihard werken elke wedstrijd en gewoon elk seizoen zijn doelpunten mee pakken op het middenveld.
Beter je facts kennen Klaas..
Thomasson en Betgkamp stonden er beide om bekend de mooiste goals te maken maar ook om de makkelijkere kansen te missen.

Daarom noem ik ze beide.
R.I.P DTS.
  zondag 14 juni 2015 @ 18:31:25 #274
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153525629
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2015 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Thomasson en Betgkamp stonden er beide om bekend de mooiste goals te maken maar ook om de makkelijkere kansen te missen.

Daarom noem ik ze beide.
Ik vind die twee in 1 adem noemen eigenlijk belachelijk. Totaal andere klasse voetballers.

En de karikatuur die je hiermee van Bergkamp schetst is natuurlijk ook schromelijk overdreven.
pi_153526029
Is Martin inmiddels al bezig met de selectie of zit hij weer te wachten tot het laatste moment?
  zondag 14 juni 2015 @ 18:56:44 #276
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153526410
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 18:44 schreef Vasion het volgende:
Is Martin inmiddels al bezig met de selectie of zit hij weer te wachten tot het laatste moment?
Koopjes doe je net voor de markt sluit. Dan willen de koopmannen van de bijna rotte bananen af.

Het ideale moment om toe te slaan, je weet toch.
pi_153528435
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 18:56 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Koopjes doe je net voor de markt sluit. Dan willen de koopmannen van de bijna rotte bananen af.

Het ideale moment om toe te slaan, je weet toch.
Oja, ja toch.
pi_153528624
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2015 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Daarom noem ik ze beide.
jongen beter je eigen facts kennen

iK heb heel de loopbaan gevolgd van dennis bergkamp

En Dennis the Menace miste bijna nooit een makkelijke kans.
  zondag 14 juni 2015 @ 20:14:18 #279
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153528703
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Klopt. Het is wel zo dat Bergkamp nooit een extreem productieve spits is geweest.

Buiten zijn Ajax-tijd, that is.
pi_153528831
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

haha klaas is fan van een ajacied
pi_153528850
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Klopt. Het is wel zo dat Bergkamp nooit een extreem productieve spits is geweest.

Buiten zijn Ajax-tijd, that is.
hij is nooit spits geweest..

Hij speelde altijd als aanvallende middenvelder achter de spitsen

hij heeft in de nederlandse competitie 3 seizoenen gehad waarin hij respectievelijk 24,25,26 comptitie goals gemaakt heeft.

Is dat weinig? voor een aanvallende middenvelder is dat buitengewoon.
pi_153528890
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:18 schreef Typisch het volgende:

[..]

haha klaas is fan van een ajacied
wat is het probleem, ik vond marco van basten ook een geweldige voetballer
cruiff was ook een geweldige voetballer

wat wil jij nou zeggen jongen>?
pi_153529310
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

hij is nooit spits geweest..

_O- :') _O-
pi_153529450
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:31 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

_O- :') _O-
vertel jij mij maar in welk elftal van ajax dennis bergkamp centrum spits was

krijg je 100 euro van me
  zondag 14 juni 2015 @ 20:36:30 #285
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_153529546
quote:
Die laat zich traditioneel tot het laatste moment voor de gek houden door de El Hamdaoui's van deze wereld. Om dan de Kazim's op te halen.
Dit, dus.
  zondag 14 juni 2015 @ 20:42:48 #286
268260 Dr.Mikey
pi_153529812
Elhamlap is dikke maatjes met Van Persie en ze willen ooit nog een keer samen spelen. Misschien heeft van Geel dat ook gelezen.
R.I.P DTS.
pi_153530194
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:34 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

vertel jij mij maar in welk elftal van ajax dennis bergkamp centrum spits was

krijg je 100 euro van me
wil je dat ik mijn IBAN nummer post of moet ik het ergens op komen halen?
  zondag 14 juni 2015 @ 20:54:37 #288
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_153530310
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

wil je dat ik mijn IBAN nummer post of moet ik het ergens op komen halen?
De grote vraag hier is of een schaduwspits binnen het definitiebereik van spits valt.

Want volgens mij was Bergkamp in zijn Ajax-tijd een echte schaduwspits op de '10', een enkele wedstrijd uitgezonderd. Maar mooi dat twee PSV'ers nu met een Feyenoorder in discussie zijn over een Ajax-spits in het Feyenoord-topic.

Prima ontwikkeling.
pi_153531047
Ik denk trouwens dat in buitenlandse bestuurskamers hard gelachen wordt om Van Geel.
pi_153531284
quote:
Heb Feyenoord Magazine vanochtend gelezen ( :') ) en daarin stond dat hij dit jaar 75% van elke binnenkomende euro kon uitgeven + een transferpotje had, dat itt vorig jaar (25% van elke euro die binnenkwam). Dus theoretisch gezien zou hij eerder met spelers moeten kunnen komen. Probleem is dat je geen Europees speelt, dus zullen veel spelers ook wachten op andere clubs, we zijn nou niet echt een aantrekkelijke club om spelers te halen
pi_153531363
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:14 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Heb Feyenoord Magazine vanochtend gelezen ( :') ) en daarin stond dat hij dit jaar 75% van elke binnenkomende euro kon uitgeven + een transferpotje had, dat itt vorig jaar (25% van elke euro die binnenkwam). Dus theoretisch gezien zou hij eerder met spelers moeten kunnen komen. Probleem is dat je geen Europees speelt, dus zullen veel spelers ook wachten op andere clubs, we zijn nou niet echt een aantrekkelijke club om spelers te halen
Is het trouwens wat, dat Feyenoord Magazine?
pi_153531395
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:16 schreef Vasion het volgende:

[..]

Is het trouwens wat, dat Feyenoord Magazine?
Nee. Vooral om je te ergeren, vind de stukjes van Boskamp wel aardig maar daar houdt het ook wel mee op.
pi_153531799
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:17 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nee. Vooral om je te ergeren, vind de stukjes van Boskamp wel aardig maar daar houdt het ook wel mee op.
Dat je het berhaupt leest. :')
pi_153531860
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2015 21:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat je het berhaupt leest. :')
Ik heb hardop moeten lachen om het stukje van "een supporter" die de vraag stelde wanneer Feyenoord de trapstaanders eindelijk eens uit het stadion ging verbannen en weer baas in eigen stadion ging worden. Zo doorzichtig _O-
pi_153533202
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De grote vraag hier is of een schaduwspits binnen het definitiebereik van spits valt.

Want volgens mij was Bergkamp in zijn Ajax-tijd een echte schaduwspits op de '10', een enkele wedstrijd uitgezonderd. Maar mooi dat twee PSV'ers nu met een Feyenoorder in discussie zijn over een Ajax-spits in het Feyenoord-topic.

Prima ontwikkeling.
Een schaduwspits is toch ook gewoon een spits? Die laat zich alleen iets vaker uitzakken.
  zondag 14 juni 2015 @ 22:13:38 #296
438851 Oldground
El Poderoso
pi_153533598
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Een schaduwspits is toch ook gewoon een spits? Die laat zich alleen iets vaker uitzakken.
Net zoals een target man dat ook is ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Oldground op 15-06-2015 00:00:56 ]
Van alles is weer waardeloos.
pi_153534124
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:03 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Een false number 9 <3
  zondag 14 juni 2015 @ 23:13:06 #298
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_153536122
http://www.fr12.nl/nieuws(...)h-niet-zo-uniek.html

Iedereen weer haten op de directie omdat het shirt toch niet zo uniek is. Waar maak je je in godsnaam druk om. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 15 juni 2015 @ 00:09:17 #299
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_153537705
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 23:13 schreef TC03 het volgende:

Iedereen weer haten op de directie omdat het shirt toch niet zo uniek is. Waar maak je je in godsnaam druk om. :')
Tjah, je moet toch wat in de Feyenoordloze weekenden.

Blijf het trouwens een afschuwelijk lelijk commercieel shirt vinden dat in niets Feyenoord uitstraalt.
pi_153538362
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:25 schreef Tortugal het volgende:

[..]

Een false number 9 <3
Love it.
  maandag 15 juni 2015 @ 00:49:17 #301
268260 Dr.Mikey
pi_153538390
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 23:13 schreef TC03 het volgende:

Adidas scheept Feyenoord wel af met een training shirt van Manchester United ;)
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')