Goede dingen hebben nou eenmaal tijd nodig.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
Het duurt ook een beetje te lang en krijg de indruk dat er users zijn die erdoor wegblijven.
Die was hier al niet meer voordat ik hier kwam.quote:
Dat heeft hij mij laatst in het park verteld inderdaad.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
Het duurt ook een beetje te lang en krijg de indruk dat er users zijn die erdoor wegblijven.
Zoals Kingstown.
Als je brood te lang laat liggen kun je het niet meer opeten.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goede dingen hebben nou eenmaal tijd nodig.
Als je druiven plattrapt hebt je nog geen wijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:57 schreef Specularium het volgende:
Heeft er nog iemand een mooie metafoor?
Maar je hebt ze toch gekocht.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je druiven plattrapt hebt je nog geen wijn.
Maar alsnog moet je ze laten rijpen voordat het wijn wordt.quote:
Jij wel, specularium mag dat ook, maar die is nooit zo spraakzaamquote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als ik tegelijkertijd mag skypen.
Ik heb al een room.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als ik tegelijkertijd mag skypen.
Puntjes achter de smiley, viel me al eerder op maar wilde nu toch even zeggen dat je goed bezig bent.quote:
Dank jequote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Puntjes achter de smiley, viel me al eerder op maar wilde nu toch even zeggen dat je goed bezig bent.
Hoe staat jouw kraan?
In mijn woordenboek wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
Een punt hoort achter een zin, niet achter een smiley.
Op een forum hoort de smiley bij een zin.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:06 schreef Elfletterig het volgende:
Een punt hoort achter een zin, niet achter een smiley.
Klopt niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 01:10 schreef Specularium het volgende:
Elflettering is een pretentieuze lul met een keyboard.
Mijn kraan kan gewoon 360 graden zodat je ook makkelijk een emmer kunt vullen zonder dat je daar mee hoeft te kloten in de gootsteenquote:
Dan komt zij je hoofd even aaien.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:18 schreef arjan1112 het volgende:
er stond net een reclame van centraal beheer hier
'hoe wij bij een inbraak net meer doen voor onze klanten' foto van een leuke vrouw erbij ...
hoe moet ik me dat voorstellen dan???
Als er bij me ingebroken word mag ik met haar trouwen of wat
Als je teveel forceert is het niet geloofwaardig meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:23 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben ook heel boos chagerijnig en depressief
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je teveel forceert is het niet geloofwaardig meer.
Nou, minder teleurgesteld in het leven dan normaal, pessimist dat je er bentquote:
Ik ben een grote zonnestraal, vraag maar aan Marianne.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou, minder teleurgesteld in het leven dan normaal, pessimist dat je er bent/
Schadelijk voor de gezondheid als je er te lang in aanraking mee komt dus?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben een grote zonnestraal, vraag maar aan Marianne.
Moet je je maar insmeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schadelijk voor de gezondheid als je er te lang in aanraking mee komt dus?
Tegen jouw straling is geen enkele factor opgewassenquote:
Ik kan dit bevestigen en ik word niet eens Marianne genoemd.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben een grote zonnestraal, vraag maar aan Marianne.
Marijohannes.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen en ik word niet eens Marianne genoemd.
Waarom heb je zon aidsdag?quote:Op dinsdag 9 juni 2015 13:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb ook een enorme aidsdag vandaag, ik ga gewoon de rest van de dag naar videos van baby eendjes kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |