SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Genoeg potentie, heeft meer inzicht dan de Bruma's/Indi's van deze wereld. Beter in de korte en lange passing. Komt misschien fysiek wat te kort maar dat kan je compenseren door techniek en dergelijke. (zie bijvoorbeeld Frankie die gewoon op topniveau heeft gespeeld)
Ik vind er niet veel mis mee in ieder geval en hoort mijns inziens wel in Oranje. Maar zoals iemand eerder al zei: lekker eerder op vakantie en komend seizoen hopelijk weer fit en scherp bij Ajax.![]()
![]()
Veltman moet gewoon nog heel veel leren en blinkt niet uit in het leren van zijn fouten.
Ik vraag me ook af in hoeverre hij zijn zwakke punten uberhaupt begrijpt.
Los daarvan wel een bepaald basis talent. Kan nog wel wat worden.![]()
Veltman heeft met allemaal zwakke verdedigers om zich heen veel zaak de sterren van de hemel gespeeld, echt een rots in de branding, als hij dit volhoudt en zich doorontwikkeld kan hij echt een top verdediger worden.. En misschien iets vaker het krachthonk in..quote:Op maandag 8 juni 2015 22:36 schreef BadderHaring het volgende:
Veltman moet gewoon nog heel veel leren en blinkt niet uit in het leren van zijn fouten.
Ik vraag me ook af in hoeverre hij zijn zwakke punten uberhaupt begrijpt.
Los daarvan wel een bepaald basis talent. Kan nog wel wat worden.![]()
HiddinkSnapt echt geen klote van.
Kan Veltgod gelukkig mooi op vakantie, op tijd terug voor voorbereiding![]()
![]()
Oranje werd achterin overlopen door wat simpele Amerikanen en dan moet je als coach zijnde een sterke daad stellen, je stuurt een speler die niet mee gedaan heeft weg. Ik verwacht een schokeffect tegen Letland.quote:Op maandag 8 juni 2015 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
HiddinkSnapt echt geen klote van.
Kan Veltgod gelukkig mooi op vakantie, op tijd terug voor voorbereidingAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ben benieuwd.. Cruijff toch zijn zin.quote:De Raad van Commissarissen (RvC) van Ajax heeft besloten het contract van algemeen directeur Michael Kinsbergen, dat afloopt per 30 juni aanstaande, niet te verlengen.
,,In de huidige omstandigheden kan niet worden voorzien in de opvolging. Eerst zal overeenstemming moeten worden bereikt over het oplossen van de problemen in en rondom het Technisch Hart en de gewenste vervolgstappen voor concretisering en uitvoering van het Plan Cruijff. Tevens zal moeten worden afgewogen welke consequenties deze oplossing heeft voor het gewenste profiel van de algemeen directeur”, aldus Hans Wijers, voorzitter van de RvC.
De RvC van Ajax heeft tegen de achtergrond van deze ontwikkelingen besloten per direct een strategische commissie te benoemen, bestaande uit Dolf Collee en Theo van Duivenbode. Zij zullen tot nader order extra tijd en aandacht besteden aan het ondersteunen van de bedrijfsmatige aspecten van Ajax (Collee) en de vervolgstappen bij de verdere invoering van het Plan Cruijff (Van Duivenbode).
De RvC heeft tevens de heer Tshen La Ling bereid gevonden deze commissie voor de voetbaltechnische zaken te ondersteunen en van advies te voorzien. De heer Ling zal rapporteren aan de RvC.![]()
Goeie zaak toch, gewoon helemaal zijn visie volgen, niet dat halve werk. De tijd is nu bijna aangebroken dat de vruchten van de vernieuwde jeugdopleiding geplukt kunnen worden? Of valt het tegen met de talenten tot nu toe, want daar zit een stukje geluk bij natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:50 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ben benieuwd.. Cruijff toch zijn zin.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ik ben pro Cruijff hoor, komen wel wat talenten aan binnen een paar jaar, Nouri, Cerny, vd Beek, Muric, De Ligt, Nunnely.. en vergeet er vast nog een paar.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:59 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goeie zaak toch, gewoon helemaal zijn visie volgen, niet dat halve werk. De tijd is nu bijna aangebroken dat de vruchten van de vernieuwde jeugdopleiding geplukt kunnen worden? Of valt het tegen met de talenten tot nu toe, want daar zit een stukje geluk bij natuurlijk.![]()
Nouri en van de Beek zijn namen die ik ook af en toe heb gehoord. Ik hoop oprecht dat die de stap kunnen maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik ben pro Cruijff hoor, komen wel wat talenten aan binnen een paar jaar, Nouri, Cerny, vd Beek, Muric, De Ligt, Nunnely.. en vergeet er vast nog een paar.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
JR, Powerloungen en ik ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik ben pro Cruijff hoor, komen wel wat talenten aan binnen een paar jaar, Nouri, Cerny, vd Beek, Muric, De Ligt, Nunnely.. en vergeet er vast nog een paar.graag op anoniem![]()
twitter:JLukoki twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:08:55Matchday against my old friend Eyong Enoh RD Cono - Cameroon http://t.co/EwPRc8l45y reageer retweet
![]()
![]()
Wel een rechtspoot.twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:39:53#Ajax polst John Heitinga voor terugkeer naar Amsterdam. Straks meer op vi.nl reageer retweet
![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Van een bankzitter van Mainz naar een tribuneklant van Herthaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:40 schreef BobW het volgende:
Wel een rechtspoot.twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 09-06-2015 om 17:39:53#Ajax polst John Heitinga voor terugkeer naar Amsterdam. Straks meer op vi.nl reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Kortom, klaar voor de Eredivisie!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van een bankzitter van Mainz naar een tribuneklant van HerthaOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Forum Opties Forumhop: Hop naar: