Er is niemand anders in de serie om te aanbidden.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag hopen dat je je favoriete Stannis nu wat minder aanbid. Wat een lul
https://twitter.com/jdavhill/status/607732272142245888quote:Op maandag 8 juni 2015 21:29 schreef Voszje het volgende:
GVD. Kut Carice! Kut Stannis!![]()
![]()
![]()
Tranen in m'n ogen.
Als je er 1 zou moeten opofferen zodat de rest van je gezin het overleeft, zou je het dan doen?quote:
dudequote:Op maandag 8 juni 2015 21:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je er 1 zou moeten opofferen zodat de rest van je gezin het overleeft, zou je het dan doen?
Ik riep naar de tv "Doe iets!!!".quote:Op maandag 8 juni 2015 21:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
https://twitter.com/jdavhill/status/607732272142245888
Ik geef alleen stannis' redenatie aan. hij doet het niet zodat hij de iron throne kan pakken, hij doet het zodat dat hele zootje de winter overleeft. Shireen was dood hoe dan ook.quote:
door merg en been, haar geschreeuwquote:
hij is idd een man met een missiequote:Op maandag 8 juni 2015 21:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik geef alleen stannis' redenatie aan. hij doet het niet zodat hij de iron throne kan pakken, hij doet het zodat dat hele zootje de winter overleeft. Shireen was dood hoe dan ook.
Dan nog!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik geef alleen stannis' redenatie aan. hij doet het niet zodat hij de iron throne kan pakken, hij doet het zodat dat hele zootje de winter overleeft. Shireen was dood hoe dan ook.
Lees dan ook: de tv dus!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
door merg en been, haar geschreeuw![]()
wie moest iets doen?
Ja, boeide me niet, iemand... Ik vond het inderdaad gewoon pijnlijk om te horen.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
door merg en been, haar geschreeuw![]()
wie moest iets doen?
kaput!quote:
maar dan had ie winterfell nooit bereikt = shireen is een wight.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij is idd een man met een missie
shrireen had hij ook met davos kunnen sturen
Ja hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 21:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoeft niet, the wall is voorlopig redelijk veiligquote:Op maandag 8 juni 2015 21:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar dan had ie winterfell nooit bereikt = shireen is een wight.
dat noemen ze in het nederlandse rechtssysteem ook wel ontoerekeningsvatbaarquote:Op maandag 8 juni 2015 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoorhij is een machtsbeluste gek
Haar moeder, hoe gestoord ook, toonde nog enige schuld
2 weekjes schoffelen.....ehhhh....sneeuwschuiven in dit geval dus!quote:Op maandag 8 juni 2015 21:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat noemen ze in het nederlandse rechtssysteem ook wel ontoerekeningsvatbaar
Die zie ik wel als volgende op de brandstapel belanden, want geen geloof in de god of light.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:36 schreef Fok-it het volgende:
Haar moeder, hoe gestoord ook, toonde nog enige schuld
idd, ze is nu een afvallige; hoe er ff naar haar gekeken werd, sprak wel boekdelen.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:38 schreef Weakling het volgende:
[..]
Die zie ik wel als volgende op de brandstapel belanden, want geen geloof in de god of light.
nee man, gewoon de zwakte van een moederquote:Op maandag 8 juni 2015 21:38 schreef Weakling het volgende:
[..]
Die zie ik wel als volgende op de brandstapel belanden, want geen geloof in de god of light.
Denk dat ze zichzelf ook nog wel van het leven berooft anders. En anders hoop ik dat Stannis een gruwelijke dood sterftquote:Op maandag 8 juni 2015 21:38 schreef Weakling het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |