Drogon doodde één Unsullied voor elke vijf Sons of the Harpy. Volgens mij deden ze het beter zonder die draak. Vooral omdat de Sons of the Harpy te achterlijk waren die werpsperen in de richting van Daenerys en haar lijfwachten te gooien.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:03 schreef MouzurX het volgende:
Ze vliegt weg en de rest blijft dan gewoon leven?
Onder het nom van: ons doelwit is weg dus we rennen maar weg wrs.
Gendry werd in ieder geval door zijn vader erkend als zijn bastaardzoon. (Vandaar de achternaam Snow)quote:Op maandag 8 juni 2015 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ramsay ook en dat is nu ook een Bolton.
Maar Gendry gaat geen rol spelen denk ik.
Ze waren wel redelijk uitgedund, toch een hoop weggerend, neergestoken of verbrand. Als Dany er nog was hadden ze alsnog wel gevochten en gewonnen, maar kan me voorstellen dat ze weinig trek hebben voor een vertaalster en een dwerg met de overgebleven guards, Daario en Jorah te gaan vechten.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:03 schreef MouzurX het volgende:
ze schreeuwde om hulp zeg maarquote:Op maandag 8 juni 2015 21:17 schreef De_Hertog het volgende:
Ik las trouwens eerder de suggestie dat Dany het op had gegeven toen ze haar ogen sloot, maar ik had eerder het gevoel dat ze Drogon probeerde te 'roepen', omdat ze van eerder wist of hoopte dat hij zou komen.
Ik had ook het idee dat ze contact probeerde te maken met Drogonquote:Op maandag 8 juni 2015 21:17 schreef De_Hertog het volgende:
Ik las trouwens eerder de suggestie dat Dany het op had gegeven toen ze haar ogen sloot, maar ik had eerder het gevoel dat ze Drogon probeerde te 'roepen', omdat ze van eerder wist of hoopte dat hij zou komen.
Je hebt zelf een dochter?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:16 schreef Nielsch het volgende:
Wat een lul die Stannis. Dat Ramsay hem levend mag villen. Voor het eerst dat ik een knoop in mn maag had bij deze serie.
ik snap deze nietquote:
In volksmond zouden ze dat een deus ex machina pur sang noemen, dat einde. http://nl.wikipedia.org/wiki/Deus_ex_machina Wel jammer dat GoT veel cliches gebruikt.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:03 schreef MouzurX het volgende:
Goede aflevering trouwens.
Samen met de vorige aflevering de enige die echt top is.
Mag hopen dat je je favoriete Stannis nu wat minder aanbid. Wat een lulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |