quote:Op maandag 8 juni 2015 20:13 schreef Evi_90 het volgende:
Die verloofde van Dany is wel de pijp uit toch? Hoe heet 'ie Hizdar Zo Nogwat?
hope not!quote:Op maandag 8 juni 2015 20:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar hebben de WW er dan macht over gekregen?
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:18 schreef Evi_90 het volgende:
Ik vond trouwens Daario ook geniaal (en leuk om naar te kijken). Dat 'ie er zo zeker van was dat de snelle vechter ging winnen ipv de sterke. Chop, zo een hoofd eraf.
De Children of the forest spelen in ieder geval niet onder 1 hoedje met de WW, en de grootste, oudste weirwoord-tree is ook nog in hun bezit of hoe je het ook wil noemen.quote:
klopt vijanden van elkaar, misschien hadden ze een boom gehacktquote:Op maandag 8 juni 2015 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
De Children of the forest spelen in ieder geval niet onder 1 hoedje met de WW, en de grootste, oudste weirwoord-tree is ook nog in hun bezit of hoe je het ook wil noemen.
Kon je eind vorig seizoen zien.
Wel interessant!
Whehehe lijkt er idd op, ja!quote:Op maandag 8 juni 2015 20:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
klopt vijanden van elkaar, misschien hadden ze een boom gehackt
boek 1 seizoen 1 boek twee seizoen 2, boek drie seizoen 3 en 4, boek 4 en 5 seizoen 5quote:Op maandag 8 juni 2015 20:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar in de boekenreeks bevindt de serie zich nu ongeveer? Ben begonnen met lezen (halverwege boek één) omdat ik te ongeduldig ben om elke keer te wachten. Ik weet dat de serie een beetje afwijkt maar een globale boekpositie is prima.
Sommige punten is de serie het boek voorbij, bij anderen moet het nog gebeuren.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Waar in de boekenreeks bevindt de serie zich nu ongeveer? Ben begonnen met lezen (halverwege boek één) omdat ik te ongeduldig ben om elke keer te wachten. Ik weet dat de serie een beetje afwijkt maar een globale boekpositie is prima.
(Eind) A Dance With Dragons. Zelfs al semi spoilertjes voor het nog uit te komen boek. Maar dat is niet erg want er komt genoeg nieuws/moois tijdens het lezen van de boeken, na het lezen zul je een hele hoop beter snappen.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Op een aantal punten heeft de serie de boeken al ingehaald. Er moeten nog zo'n 2 erg belangrijke dingen gebeuren en die verwacht ik volgende week wel!quote:Op maandag 8 juni 2015 20:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh hell no!quote:Op maandag 8 juni 2015 20:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
boek 1 seizoen 1 boek twee seizoen 2, boek drie seizoen 3 en 4, boek 4 en 5 seizoen 5
ongeveer
misschien moet een boom in een invloedsfeer zitten wil je er gebruik van kunnen maken, net als die walkers die probeerden de grot van de boom in te gaan, vielen ze uitelkaar en die child zei, the power that moves them has no power here, of zoietsquote:Op maandag 8 juni 2015 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe lijkt er idd op, ja!
Of het overgrote deel overgenomen; dat die koters maar 1 boompje over hebben.
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
misschien moet een boom in een invloedsfeer zitten wil je er gebruik van kunnen maken, net als die walkers die probeerden de grot van de boom in te gaan, vielen ze uitelkaar en die child zei, the power that moves them has no power here, of zoiets
Ja, ik sjees er echt doorheen, gave shit.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
(Eind) A Dance With Dragons. Zelfs al semi spoilertjes voor het nog uit te komen boek. Maar dat is niet erg want er komt genoeg nieuws/moois tijdens het lezen van de boeken, na het lezen zul je een hele hoop beter snappen.![]()
Veel plezier!
Er komen nog 2 seizoenen en 2 boeken.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, ik sjees er echt doorheen, gave shit.
Dus het loopt een beetje asychroon, hoe veel seizoenen komen er hierna nog als ze nu al met dingen uit het laatste boek bezig zijn?
Sommige dingen lopen echt ongelooflijk asynchroon vergeleken met de serie, zoals Sansa's ontmoeting met Ser Dontos en het krijgen van dat familie-juweel. Dat gebeurde in het boek op een heel ander tijdstip dan de andere dingen die toen in de serie gebeurden. Volgens mij zelfs in een ander boek.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, ik sjees er echt doorheen, gave shit.
Dus het loopt een beetje asychroon, hoe veel seizoenen komen er hierna nog als ze nu al met dingen uit het laatste boek bezig zijn?
Mee eens ze rennen rond als een kip zonder cock.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt trouwens je beter laten bewaken door Pycel, Varys en Littlefinger dan door die 8000 Unsullied.
Wat een stelletje klapjosties zijn dat.
Echt wel!quote:Op maandag 8 juni 2015 20:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mee eens ze rennen rond als een kip zonder cock.
Ook altijd typisch dat de 'bekende gezichten' vechters altijd 10x sterker zijn dan de vijand. Wie dat cliché ooit bedacht heeft, dat zie je letterlijk in elke film serie etc. voorbijkomen..quote:
Ook absoluut weer waar, ja.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:57 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ook altijd typisch dat de 'bekende gezichten' vechters altijd 10x sterker zijn dan de vijand. Wie dat cliché ooit bedacht heeft, dat zie je letterlijk in elke film serie etc. voorbijkomen..
Drogon doodde één Unsullied voor elke vijf Sons of the Harpy. Volgens mij deden ze het beter zonder die draak. Vooral omdat de Sons of the Harpy te achterlijk waren die werpsperen in de richting van Daenerys en haar lijfwachten te gooien.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:03 schreef MouzurX het volgende:
Ze vliegt weg en de rest blijft dan gewoon leven?
Onder het nom van: ons doelwit is weg dus we rennen maar weg wrs.
Gendry werd in ieder geval door zijn vader erkend als zijn bastaardzoon. (Vandaar de achternaam Snow)quote:Op maandag 8 juni 2015 15:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ramsay ook en dat is nu ook een Bolton.
Maar Gendry gaat geen rol spelen denk ik.
Ze waren wel redelijk uitgedund, toch een hoop weggerend, neergestoken of verbrand. Als Dany er nog was hadden ze alsnog wel gevochten en gewonnen, maar kan me voorstellen dat ze weinig trek hebben voor een vertaalster en een dwerg met de overgebleven guards, Daario en Jorah te gaan vechten.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:03 schreef MouzurX het volgende:
ze schreeuwde om hulp zeg maarquote:Op maandag 8 juni 2015 21:17 schreef De_Hertog het volgende:
Ik las trouwens eerder de suggestie dat Dany het op had gegeven toen ze haar ogen sloot, maar ik had eerder het gevoel dat ze Drogon probeerde te 'roepen', omdat ze van eerder wist of hoopte dat hij zou komen.
Ik had ook het idee dat ze contact probeerde te maken met Drogonquote:Op maandag 8 juni 2015 21:17 schreef De_Hertog het volgende:
Ik las trouwens eerder de suggestie dat Dany het op had gegeven toen ze haar ogen sloot, maar ik had eerder het gevoel dat ze Drogon probeerde te 'roepen', omdat ze van eerder wist of hoopte dat hij zou komen.
Je hebt zelf een dochter?quote:Op maandag 8 juni 2015 21:16 schreef Nielsch het volgende:
Wat een lul die Stannis. Dat Ramsay hem levend mag villen. Voor het eerst dat ik een knoop in mn maag had bij deze serie.
ik snap deze nietquote:
In volksmond zouden ze dat een deus ex machina pur sang noemen, dat einde. http://nl.wikipedia.org/wiki/Deus_ex_machina Wel jammer dat GoT veel cliches gebruikt.quote:Op maandag 8 juni 2015 21:03 schreef MouzurX het volgende:
Goede aflevering trouwens.
Samen met de vorige aflevering de enige die echt top is.
Mag hopen dat je je favoriete Stannis nu wat minder aanbid. Wat een lulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |