Dat heb ik meer met de dingen die in Dorne gebeuren.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had wel het idee dat het een korte aflevering was, maar 54 minuten met de intro en terugblik erbij.
Er gebeurde daarentegen wel veel.
Dingen met Arya voelen alleen zo onbenullig als je de rest ziet.
?quote:
Vast wel. Dat maakt het alleen niet relevanter in vergelijking met Jon.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Arya gaat denk ik volgende aflevering wat prikjes uitdelen. Denk je niet?
Dorne voelt zo nutteloos inderdaad.quote:Op maandag 8 juni 2015 19:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik meer met de dingen die in Dorne gebeuren.Gaat daar allemaal wel heel makkelijk zo
ze hadden idd met haar geschreeuw de end credits moeten laten zien om ons te martelenquote:Op maandag 8 juni 2015 19:52 schreef ToT het volgende:
Ja dat met Shireen vond ik wel kut, maar het was erger geweest als ze nog wat meer in dit seizoen voor was gekomen en het ook wat later in de aflevering gebeurde.
Ik vind dat dingen die vroeg in een aflevering gebeuren een minder grote impact hebben dan verderop. Je zit dan nog niet helemaal lekker in het verhaal.
In een andere aflevering dan dat Dany op Drogon er vandoor ging, want dat was echt wel een afsluiter voor een aflevering!quote:Op maandag 8 juni 2015 19:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze hadden idd met haar geschreeuw de end credits moeten laten zien om ons te martelen
Als je goed uitgewerkte personages wil zit je sowieso verkeerd.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
Die Khaleesi is wel 1 van de kutste personages ooit denk ik. Wat een laffe bitch is zij.
Waar moet ik dan zijn?quote:Op maandag 8 juni 2015 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je goed uitgewerkte personages wil zit je sowieso verkeerd.
Fysiek stelt ze geen donder voor; ze maakt geen schijn van kans in een gevecht, maar dan nog had ze wel iets meer moed kunnen tonen.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
Die Khaleesi is wel 1 van de kutste personages ooit denk ik. Wat een laffe bitch is zij.
Ik heb haar altijd al irritant gevonden, haar enige leuke actie vond ik met dat unsullied gedoe toen. Jammer dat ze geen speer in haar rug kreeg.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Fysiek stelt ze geen donder voor; ze maakt geen schijn van kans in een gevecht, maar dan nog had ze wel iets meer moed kunnen tonen.
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik heb haar altijd al irritant gevonden, haar enige leuke actie vond ik met dat unsullied gedoe toen. Jammer dat ze geen speer in haar rug kreeg.
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je goed uitgewerkte personages wil zit je sowieso verkeerd.
boek achtergrond dingquote:Op maandag 8 juni 2015 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat hebben de weirwood trees met de white walkers te maken???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Jammer dat Tyrion zo weinig aan het woord is dit seizoen. Die gast weet er wel wat fijne quotes uit te gooien steeds.quote:Op maandag 8 juni 2015 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik vond haar eigenlijk altijd wel tof, tot exact het moment dat ze besloot om aan die kant van de sloot te blijven omdat ze geen koningin over de 7 kingdoms kon zijn als ze daar de boel al niet onder controle kon houden. Precies vanaf dat moment is het echt bergafwaarts gegaan met haar.
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
boek achtergrond dingKlopt, maar hebben de WW er dan macht over gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |