Vond 'm zaterdag ook meer een mooibooi dan een hardcore rennertquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:06 schreef Patroon het volgende:
Die Thijs Zonneveld is wel een showpikkie hoor. Zo lag hij op de grond na de finish van de MTB wedstrijd tijdens het wielerfestival in Montferland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Staat je zadel mooi recht? Dus geen glijbaan zeg maar... En is ie mss breder/smaller dan je MTB-zadel?
Zadels zijn heel persoonlijk en van hoge invloedOp mijn vorige (fitness)fiets zat een SI X1... Na een half uur pijn in mn reet. Nu et standaard giant-tcr-zadel-ding nergens last van,
Heb maar kleine beentjes, mijn rug is wat langer zeg maarquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
Hij staat laag, je zadel.
Zal er verder weinig mee te maken hebben.
Zoals muzas al zei hangt het helemaal van je bips af. Specialiazed romin zit geweldig, terwijl een fizik antaras klote zit.
Was dat niet op de leen gazelle?quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:33 schreef kanovinnie het volgende:
Dan zou ik er niets aan doen.
Zei ik dat de vorige keer ook al niet?
Hij rijdt anders fakking hard, is een mooiboi én als eerste boven. Jij hebt ook een super gesoigneerde fiets en alles maar rijdt iets langzamerquote:Op woensdag 10 juni 2015 11:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Vond 'm zaterdag ook meer een mooibooi dan een hardcore rennert
En terecht. Gewoon een goede fiets. Wellicht niet heel spannend, maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 10 juni 2015 11:40 schreef muzas het volgende:
Overigens; TCR
Meest populaire fiets in dit topic.
Heb je ook een plaatje van je bestelling op zooplusquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:11 schreef StretchingKoala het volgende:
Zo, hij is binnen...nu maar eens de komende weken de avonden gaan vrijhouden
[ afbeelding ]
hahaha :-)....daar zit een grotere bench in voor als mijn pupmonster wat groter is en meegaat naar kantoorquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je ook een plaatje van je bestelling op zooplus
Wat voor hont?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:42 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
hahaha :-)....daar zit een grotere bench in voor als mijn pupmonster wat groter is en meegaat naar kantoor
Lief beestquote:Op woensdag 10 juni 2015 12:47 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Een bruine (hoort niet thuis in dit topic, maar vooruit)
[ afbeelding ]
Oh, die worden niet zo heel groot toch?quote:Op woensdag 10 juni 2015 12:47 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Een bruine (hoort niet thuis in dit topic, maar vooruit)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |