Haha, alles is dan voor Groningen te ver weg. Ik mag ook niet meer, misschien dat ik nog wel even ga kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 07:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik studeer in deeltijd. En zulke dingen zijn alleen voor voltijds studenten zeg maar.
Daarnaast is het me te ver weg. Ik heb daar in 2010 meegedaan. Was wel een leuk rondje! Het waaide toen best hard en ik had een Spinergy voorwiel gestoken. Was lachen
Ja nouja, opzich zijn zulke tripjes met een groepje altijd wel leuk!quote:Op woensdag 10 juni 2015 07:55 schreef No-P het volgende:
[..]
Haha, alles is dan voor Groningen te ver weg. Ik mag ook niet meer, misschien dat ik nog wel even ga kijken.
Vooral die zin erboven:quote:
Adviesprijs 899quote:Zeker als je opzoek bent naar een lichtgewicht racefiets maak je met deze Stokvis Sprint Road Bike de goede keuze. Deze racefiets beschikt namelijk over een aluminium frame met een gewicht van 14kg
Schaam je je toch rot, om op zo'n fiets rond te rijden?quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vooral die zin erboven:
[..]
Adviesprijs 899
Zolang het een rooie is is Muzas fan toch?quote:
Een frame van 14 kilo, he?quote:Op woensdag 10 juni 2015 09:48 schreef Tommeke het volgende:
14 kilo ook gewoon
Dat is 2 matzwarte Canyons
Dat zal eerder die hele fiets zijn. Een frame van 14 kilo, dan is het van 1 cm dik aluminium ofzo.quote:
0,005 kubieke meter aluminium.. Oversized massieve staven denk ikquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zal eerder die hele fiets zijn. Een frame van 14 kilo, dan is het van 1 cm dik aluminium ofzo.
Wie weet, misschien gewoon met massieve buizen in plaats van holle.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zal eerder die hele fiets zijn. Een frame van 14 kilo, dan is het van 1 cm dik aluminium ofzo.
Massieve buizen bestaan niet schat.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie weet, misschien gewoon met massieve buizen in plaats van holle.
Ik tolereer alle kleurenquote:Op woensdag 10 juni 2015 09:48 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zolang het een rooie is is Muzas fan toch?
Weet niet waar je woont maar ik meen dat er bij Tom Schouten nog een paar van deze met 40% korting hangen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:44 schreef Flipmoehoe het volgende:
Is dit een goede broek in deze prijsklasse? (75 euro) http://www.mantel.com/castelli-evoluzione-bibshort
Heb nu na 45 minuten trappelen een zere kont en voel mijn zwans goed
Met mountainbiken na 3 uur fietsen geen last gehad met mijn China broek. Verschil zal zijn dat je dan meer uit het zadel komt. Maar goed.. deze broek is nu op na 3500km fietsen. Naden laten wat los. En er moet dus wat nieuws komen
Standaard Giant zadel zit erop, kom natuurlijk van de MTB dus de houding op een racefiets is nieuw voor me. Heb nu zo'n 150km ermee gefietst. 2 ritten van een uur waar ik het beide keren voelde.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:48 schreef muzas het volgende:
Na 45 minuten al een zere kont zal volgens mij eerder aan je zadel/houding liggen dan aan een broekkie,,,
Dacht ik al wel eens gelezen te hebben hier dat de Kiss 3 zemen wel goed zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 10:48 schreef Tommeke het volgende:
Ja, prima broekje met fijne zeem!
Zit een Kiss Air zeem in. Die is goed!
In de achterhoek, niet echt in de richting.. maar tnx voor het melden!quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:51 schreef ratatat het volgende:
[..]
Weet niet waar je woont maar ik meen dat er bij Tom Schouten nog een paar van deze met 40% korting hangen.
Staat je zadel mooi recht? Dus geen glijbaan zeg maar... En is ie mss breder/smaller dan je MTB-zadel?quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:58 schreef Flipmoehoe het volgende:
Standaard Giant zadel zit erop, kom natuurlijk van de MTB dus de houding op een racefiets is nieuw voor me. Heb nu zo'n 150km ermee gefietst. 2 ritten van een uur waar ik het beide keren voelde.
Maximale krachtoverdracht!!!1!!quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.mantel.com/cas(...)NUIlNUQ9OTQjc3RhcnQ2quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:44 schreef Flipmoehoe het volgende:
Is dit een goede broek in deze prijsklasse? (75 euro) http://www.mantel.com/castelli-evoluzione-bibshort
Heb nu na 45 minuten trappelen een zere kont en voel mijn zwans goed
Met mountainbiken na 3 uur fietsen geen last gehad met mijn China broek. Verschil zal zijn dat je dan meer uit het zadel komt. Maar goed.. deze broek is nu op na 3500km fietsen. Naden laten wat los. En er moet dus wat nieuws komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |