Het was toch beide keren hetzelfde merk, volgens mij uit dezelfde serie. O well.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wij zijn het probleem niet.Alle merken hebben weer andere maattabellen die allemaal weer net iets afwijken. Daar worden vrouwen onzeker van, want de ene dag heb je maat 24 en de volgende dag 28 (jeans).
![]()
Overigens is alles op die site wel NOG duurder dan de Louisy.
Jawel, maar die zijn minder mooi. Ik wil juist een beetje die stonewash/lichtblauwe kleur. Dus die Twiggy Silver Ugly Bros vind ik geweldig, maar die is dus 2x zo duur.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:10 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Het was toch beide keren hetzelfde merk, volgens mij uit dezelfde serie. O well.![]()
En volgens mij zijn de Rev'Its goedkoper/dezelfde prijs hoor.Want ik moet zeggen: dit zijn leuke kortingen.
Dan houdt het op ja. Succes.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jawel, maar die zijn minder mooi. Ik wil juist een beetje die stonewash/lichtblauwe kleur. Dus die Twiggy Silver Ugly Bros vind ik geweldig, maar die is dus 2x zo duur.Maar goed. Gewoon AVD in 1x halen en dan heb ik het geld er wel voor. Anders moet het maar een paar maanden wachten weer.
Wow! Nee ik zelf alleen nog maar sigarettenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:53 schreef Lone_Gunman het volgende:
Heeft iemand ook wel eens last gehad van automobilisten die hun onderdelen onderweg verloren?
Ik had een close shave gisteren:
Ik reed net een bebouwde kom in en Ineens hoor ik zo stuiterend metaal: Een deel van waarschijnlijk het uitlaatsysteem van de auto voor mij viel los. Lijkt me niet fijn als je zoiets op je bakkes krijgt![]()
Gelukkig hield ik genoeg afstond waaorp ik op tijd kon anticiperen.
Echt fuck die mensen. Ik wou dat ik de peuken kon vangen en weer naar binnen gooien bij die lui.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:13 schreef whY... het volgende:
[..]
Wow! Nee ik zelf alleen nog maar sigaretten
Binnenkort een lading Ninja 125's bij jullie voor de deur?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:32 schreef Nero22 het volgende:
Net langs de grachten: "Mooie motor heb jij!" Ik kijk opzij, zie ik ineens een jongedame die blijkbaar zichzelf door het verkeer heeft geworsteld op een groene motor.
Ze reed op een Ninja 300 met Akra pijpje die blijkbaar nog geen 1000 km had gereden.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:17 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Binnenkort een lading Ninja 125's bij jullie voor de deur?
*proest*quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:17 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Binnenkort een lading Ninja 125's bij jullie voor de deur?
das goed want te warm en er komen geen 125's meerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]![]()
Vandaag dus jeans gekocht. Mooi spul - alleen wat koud bij mijn zaakje nog.![]()
Man man manquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
das goed want te warm en er komen geen 125's meer
Een beetje rijden en het zaakje wordt vanzelf warm, toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
Maar ja, die krijg je dan ook als een textiel broek over je gewone broek aantrekt neem ik aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:06 schreef Erasmo het volgende:
Krijg na een uurtje alleen wel een plakreet in jeans
Superlijm op het zadel, en dan 's ochtends eindeloos martelen middels waterpistooltjes.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:13 schreef Nero22 het volgende:
O ja, ik hoorde van een buurjongetje dat kinderen blijkbaar op mijn motor zitten 's avonds. "Is die motor van u? Kinderen gaan er wel eens op zitten, maar gaan er wel weer gauw af als het alarm afgaat..." Optyfen, tuig.![]()
Goffetomme zeg. Hopelijk vind ik hem nooit op de zijkant. Toch mooi dat zo'n alarm op een schijfslot nog enigszins effect lijkt te hebben.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Superlijm op het zadel, en dan 's ochtends eindeloos martelen middels waterpistooltjes.
lolquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]Of je gooit er een hoes overheen, ik denk dat dat de drempel al een stuk hoger legt en de relatie met de buurt wat minder onder druk zet.
😆quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:54 schreef stinkie het volgende:
[..]
ach er postte poosje terug een zeker iemand die ook een ninja 250 had en die wist niet eens dat je een ketting af en toe moest smeren...quote:
onze huurlingen uit India zijn ook allemaal verbaast dat wij hier gewoon voor de lol rijden. Die kennen ook enkele die 125ccjes voor dagelijks vervoerquote:Op zondag 28 juni 2015 07:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
😆
In Sri Lanka barstte het van de 200cc brommers. Vooral veel van die Hero Honda's
? hoezo schakelen een drama? ik heb mijn gashendel ook semi vast, dan kan ik tenminste mijn hand uit steken. Maar je hoeft toch niet je gas los te laten om te schakelen?!?quote:Op zondag 28 juni 2015 14:17 schreef Dekatria het volgende:
Ik weet ook weer hoe het is om met cruise control te rijdennieuwe gaskabels erop gezet, maar de return deed z'n werk dus niet. Heb er wel mee kunnen rijden, maar schakelen was een drama.
Thuis de boel op het stuur maar weer uiteengehaald (kabels liepen voor de rest soepel, dus geen routingsproblemen), wat WD40 en weer in elkaar... en nu doet'ie het weer prima
Dan moet je het gas handmatig dichtdraaien, wat ik enorm irritant vind.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:28 schreef KneusTeun het volgende:
? hoezo schakelen een drama? ik heb mijn gashendel ook semi vast, dan kan ik tenminste mijn hand uit steken. Maar je hoeft toch niet je gas los te laten om te schakelen?!?
Dat had ik laatst ook inderdaad. Wij hadden Indiers op bezoek thuis en ik zei zo dat ik even een rondje ging rijden. Keken ze me zo aan van..quote:Op zondag 28 juni 2015 13:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
onze huurlingen uit India zijn ook allemaal verbaast dat wij hier gewoon voor de lol rijden. Die kennen ook enkele die 125ccjes voor dagelijks vervoer
Dat is wat ik je zeg, je draait gas toch niet dicht? of ben ik de enige die dat niet doet? Dan ben je toch als een gek aan het schokken?quote:Op zondag 28 juni 2015 14:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan moet je het gas handmatig dichtdraaien, wat ik enorm irritant vind.
Ja stoplichten zijn voor mij wat minder leuk, omdat ik hem zo afgesteld heb dat ie altijd rond de 25k draait. Twijfel nog steeds of ik dat weer terug zet want het heeft in 30 zones etc. wel een giga voordeel.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:07 schreef Nero22 het volgende:
Heb hetzelfde hoor. Tijdens het rijden gaat 'ie nooit helemaal dicht, tenzij ik achter een langzame rij auto's zit bij het stoplicht of zo. Soort van rev matching.
25k ja?quote:Op zondag 28 juni 2015 15:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja stoplichten zijn voor mij wat minder leuk, omdat ik hem zo afgesteld heb dat ie altijd rond de 25k draait.
puntje vergeten XDquote:
Misschien rijdt ik wat sportiever, ik laat gas net genoeg terug dat ie niet gaat jengelen en dan opschakelen en meteen gas weer opendraaien. Bij les ook wel is opmerkingen over gehad "of ik misschien haast had" etc.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:21 schreef Dekatria het volgende:
Ik schakel nog altijd braaf zoals me dat indertijd geleerd is; gas los, koppeling in en schakelen. Als je je koppeling in doet terwijl je gas openstaat gaat het natuurlijk allemaal een beetje kut
'You have old riders and bold riders, but no old bold riders'quote:Op zondag 28 juni 2015 19:22 schreef Catch22- het volgende:
Lekker rondje gereden vandaagging wel lekker soepel allemaal. Durf steeds meer gas te geven, maar echt vol door doe ik nog niet.
Dat ja. Op de weg kan je alleen maar verliezen enzo...quote:Op zondag 28 juni 2015 19:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
'You have old riders and bold riders, but no old bold riders'
Scheelt dat ik zelfbewust ben en niet zo jong meer. Maar altijd zit een ongeluk in een klein hoekje. Maar vooralsnog rij ik erg veilig en risicomijdendquote:Op zondag 28 juni 2015 19:37 schreef Dekatria het volgende:
Gevaarlijkste moment als beginnend rijder wordt ook vaak genoemd na een paar maanden, als men denkt het in de smiezen te hebben. Zelfoverschatting is een gevaarlijk iets.
Ik zie mezelf bijvoorbeeld nog altijd niet als ervaren bestuurder - dat houdt me een beetje alert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Was het nou eigenlijk de R6 geworden puur om de looks? Ik zie namelijk belachelijk veel CBR600RR's uit datzelfde jaar (2003/2004 toch?) te koop staan - en ik zit er aan te denken die als volgende brommert te halen over een half jaar.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:41 schreef KneusTeun het volgende:
Morgen naar een R6 kijken voor me zusje, mooi ritje als ze hem koopt
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:34 schreef Nero22 het volgende:
Niet volgas durven.wat reed jij ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |