Ik vertel mijn internationale vrienden/collega's altijd dat fietsen in Amsterdam levensgevaarlijk is.quote:Op maandag 22 juni 2015 14:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vragen ze niet waarom je een heel pak aantrekt voor een brommer?
quote:Op maandag 22 juni 2015 17:41 schreef KneusTeun het volgende:
Zeg ik laatst dat Groningen een uithoek is, wordt ik net gebeld door me pa of ik een Suzuki dr650 voor hen kan ophalen uit een gehucht net boven Leeuwarden... maar mooi gratis ritje
Ja mooi ding misschien wel, en me zusje kijkt naar een R6, dus dan heb ik mooi wat te kiezenquote:Op maandag 22 juni 2015 17:45 schreef A4papier het volgende:
[..]die brommer heb ik ook al voorbij zien komen, mooi ding!
ze keek naar 575 ofzo, maar denk dat onderdelen etc. dan wat minder leuk is. Aftermarket spul helemaal.quote:
Waar moet je zijn ?quote:Op maandag 22 juni 2015 17:41 schreef KneusTeun het volgende:
Zeg ik laatst dat Groningen een uithoek is, wordt ik net gebeld door me pa of ik een Suzuki dr650 voor hen kan ophalen uit een gehucht net boven Leeuwarden... maar mooi gratis ritje
Je moet het elastiek gewoon op de goede plek hebben. Heb zelf lang haar tot aan de manboobs, daar leg ik dan een staart in met een elastiek precies op het punt waar je haar ophoudt en nek begint, en eentje zo'n 20 cm lager om te zorgen dat het niet alle kanten opwappert je er je borstel aan breektquote:Op maandag 22 juni 2015 10:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb een knot en dat wil prima.
Niet vergeten om het elastiekje eruit te halen voor je je helm op zet. Een keer twee uur gepest en dat stukje metaal drukt dan oncomfortabel in je hoofd.
Verder ben ik best mannelijk hoor
mijn haar is niet zo langquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:49 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Je moet het elastiek gewoon op de goede plek hebben. Heb zelf lang haar tot aan de manboobs, daar leg ik dan een staart in met een elastiek precies op het punt waar je haar ophoudt en nek begint, en eentje zo'n 20 cm lager om te zorgen dat het niet alle kanten opwappert je er je borstel aan breekt
Overigens lijkt mij dat een hanekam het enige kapsel is dat last heeft van een helm.
Ja, maar je elastiekje kan dan wel lager dan bovenop je hoofd, toch? Heb je minder last van dat stukje metaal, die zit dan op een plek waar iets meer ruimte in de helm is.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mijn haar is niet zo langmijn zijkanten zijn opgeschoren
ik geniet nog even van mijn haar zolang het er is en nog zwart isquote:
af doen is het makkelijkstquote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:49 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ja, maar je elastiekje kan dan wel lager dan bovenop je hoofd, toch? Heb je minder last van dat stukje metaal, die zit dan op een plek waar iets meer ruimte in de helm is.
Een knotquote:Op maandag 22 juni 2015 10:53 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik heb een knot en dat wil prima.
Niet vergeten om het elastiekje eruit te halen voor je je helm op zet. Een keer twee uur gepest en dat stukje metaal drukt dan oncomfortabel in je hoofd.
Verder ben ik best mannelijk hoor
Ivbm mijn neue titanium gripsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Een knot. Als ik dat doe, zit mijn helm denk ik aardig strak-strak. Zit niet fijn.
SD heeft weer (zijn) originele grips op mijn brommert gezet. Eens kijken of ik dan minder snel slapende handjes krijg (kleine handjes -> te dikke grips). En mijn gashendel gaat weer wat sneller terug, wanneer ik hem loslaat, ook fijn.
Nu alleen hopen dat ik geen slapende handjes krijg van het getril, wat je dan weer wel hebt met originele grips. Anders moet ik iets hebben wat er toch tussenin zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Gas op die giechel.quote:
snap wel dat ze het niet redden, zelfs met korting zijn ze nog duur....quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:13 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Gas op die giechel.![]()
O ja, Divmo Motoren in Rijen gaat er mee stoppen. Leuke kortingen als je nog kleding zoekt. Sommige dingen gewoon voor de helft van de prijs.![]()
Ik had daar trouwens bijna mijn eerste motor gekocht. Daar stond een zwarte Ninja 250 te koop toentertijd...
Ja, plan is ook om vanavond een klein stukje met m'n vader te gaan rijden. Vandaar dat de nerveusiteit ook weer op komt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:04 schreef Catch22- het volgende:
Ga je met iemand, rij jij achter, op een rustig moment als je zeker weet dat het goed weer blijft
Snap ik.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ja, plan is ook om vanavond een klein stukje met m'n vader te gaan rijden. Vandaar dat de nerveusiteit ook weer op komt.
Hij haalt de beloofde 300km/h niet?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:51 schreef Erasmo het volgende:
Begin gewoon lekker op een flinke parkeerplaats zodat je weer even aan de handelingen kan wennen.
De Jawa gaat trouwens weer de deur uit.
Succes.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:07 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ja, plan is ook om vanavond een klein stukje met m'n vader te gaan rijden. Vandaar dat de nerveusiteit ook weer op komt.
Wie wat waar hoe?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:00 schreef rulerofdeath het volgende:
wie gaat er volgende week zaterdag mee met een rondje?
Als je 'm koopt, laat even weten wat je ervan vindt. Ik ben stiekem nog op zoek naar een jeans voor erbij, maar overweeg momenteel de Esquad Louisy (Triptor is het mannenmodel) omdat dat de enige lijkt die nog een beetje het modieuze spijkerbroek uiterlijk heeft. Maar zo duur.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:16 schreef Nero22 het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met jeans van Rev'It? Ben van plan mijn eerste paar motorjeans te kopen, en die van Rev'It lijken me toch wel de beste keus. Ik kijk naar de Campo.
http://www.revzilla.com/motorcycle/revit-campo-jeans
Ja, ik zei dat ik Dainese merkengeil was. Maar er zijn nauwelijks reviews te vinden over die enkele spijkerbroek van ze.
Ik heb ondertussen al een testje onder mijn neus geschoven gekregen. http://www.motozoom.nl/pi(...)st_17_motorjeans.pdfquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als je 'm koopt, laat even weten wat je ervan vindt. Ik ben stiekem nog op zoek naar een jeans voor erbij, maar overweeg momenteel de Esquad Louisy (Triptor is het mannenmodel) omdat dat de enige lijkt die nog een beetje het modieuze spijkerbroek uiterlijk heeft. Maar zo duur.
Broeken die in damesmaten beginnen bij 34/30...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al een testje onder mijn neus geschoven gekregen. http://www.motozoom.nl/pi(...)st_17_motorjeans.pdf
Hollands trots op nummer 1.
De Rev'Its beginnen bij 28 hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Broeken die in damesmaten beginnen bij 34/30...
Hey, die website is nice, thanks!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:55 schreef Nero22 het volgende:
[..]
De Rev'Its beginnen bij 28 hoor.
http://www.bikeroutfit.nl(...)0&filter%5B%5D=30565
De Campo is "tapered", dus die zit lekker strak.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hey, die website is nice, thanks!Skinny motorjeans!
Wij zijn het probleem niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
De Campo is "tapered", dus die zit lekker strak.
Volgens mij had ik vandaag een damesmaatje 30 aan tijdens het passen, want ik kreeg die broek niet eens over mijn reet... Terwijl 32 wel erg makkelijk ging. Vrouwen en hun onzekere kledingmaten.
Voor grote mannen is dat ook lastig hoor. Niet dat ik zo dun ben, maar veel kleding in grote maten is me veel te breed.en maten tussen merken verschillen ook heel erg.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:00 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wij zijn het probleem niet.Alle merken hebben weer andere maattabellen die allemaal weer net iets afwijken. Daar worden vrouwen onzeker van, want de ene dag heb je maat 24 en de volgende dag 28 (jeans).
![]()
Overigens is alles op die site wel NOG duurder dan de Louisy.
Hormones.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Voor grote mannen is dat ook lastig hoor. Niet dat ik zo dun ben, maar veel kleding in grote maten is me veel te breed.en maten tussen merken verschillen ook heel erg.
Ik word er alleen niet onzeker van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |