Ik heb ook Sport1 en kijk BBC. Alleen voor F1 had ik het niet gedaan, maar ze hebben ook IndyCar, GP2, GP3, F3, DTM, NASCAR, etc. Dat maakt het voor mij de moeite waard.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:48 schreef VacaLoca het volgende: Heb ik Sport 1 vanwege F1, zit ik toch op de beeb te kijken
Wijnquote:Op zondag 7 juni 2015 19:57 schreef motorbloempje het volgende:
Ghehehe! Wijntje, bankje, eten in de mik. Kom maar op!
2 mercedessenquote:Op zondag 7 juni 2015 19:58 schreef Max23 het volgende:
Ik heb ineens het gevoel dat er in de eerste twee bochten al 2 auto's in de prak gaan
Idem.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:58 schreef Max23 het volgende:
Ik heb ineens het gevoel dat er in de eerste twee bochten al 2 auto's in de prak gaan
Jupquote:
fixedquote:
Ja maar dat staat vooraan.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, op het strafbare zitten met Vettel en Button, er is slechter gezelschap
0% regen volgens de voorspellingen, dus gaat m idd niet worden.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:00 schreef tja77 het volgende:
Als het zou gaan regenen, dat zou pas geniaal zijn.
Maar dat gaat 'm niet worden vrees ik.
In zijn autoquote:
Ach... Rosberg gun ik wel een mooie race hoor, Hamilton ook. Zolang ze maar niet inspiratieloos cruisen...quote:
0,2 achter Nasr, tuurlijk welquote:
jawel, 0.2s achter Nasr...quote:
dat is nasr achter sainzquote:
Whut? leer lezenquote:
idd 50x een herhaling zonder een inhaalactiequote:
fix gewoon Acestream. Dank uquote:Op zondag 7 juni 2015 20:13 schreef Fokker89 het volgende:
Haperende streams![]()
Als iemand een goede heeft mag die mij wel DMen, hoeft niet NL te zijn, maar heb even geen TV voor handen
Andere banden, andere strategie.quote:
De laatste keer dat ik dat deed was 't surprise buttsex met tranenquote:
Kijk mijn edit dan voordat je weer boos wordtquote:Op zondag 7 juni 2015 20:21 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Tuurlijk joh... Vettel zit nog achter Nasr mja, kijk jij lekker verder
kijk je nietquote:Op zondag 7 juni 2015 20:24 schreef The_Avatar het volgende:
DRS is echt saai. Dat geforceerde inhaal bullshit. Niks man tegen man gevecht.
En max op de staart van Alonsoquote:Op zondag 7 juni 2015 20:24 schreef franklop het volgende:
Vettel in ieder geval alweer bijna op de staart van Max
Blame de teams. Zij wilden dit ipv ground-effectquote:Op zondag 7 juni 2015 20:24 schreef The_Avatar het volgende:
DRS is echt saai. Dat geforceerde inhaal bullshit. Niks man tegen man gevecht.
Max = Jas Verstoppen volgens livetiming..quote:
Verstappen gaat best snel richting Alonso abdersquote:Op zondag 7 juni 2015 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sainz en Verstappen komen niet echt veel dichter bij hun voorganger
0,7 seconden afgelopen rondequote:Op zondag 7 juni 2015 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sainz en Verstappen komen niet echt veel dichter bij hun voorganger
idd, stuk in je kloten terwijl je madame je vreten maaktquote:Op zondag 7 juni 2015 20:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel een mooie tijd voor de race
quote:Op zondag 7 juni 2015 20:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
idd, stuk in je kloten terwijl je madame je vreten maakt
Waarom?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:28 schreef franklop het volgende:
Alleen jammer dat Max zo dus nog tien seconden extra moet stilstaanvergeet dat bijna hele tijd
Iemand rijdt hem straks wel de wall of fame inquote:Op zondag 7 juni 2015 20:28 schreef franklop het volgende:
Alleen jammer dat Max zo dus nog tien seconden extra moet stilstaanvergeet dat bijna hele tijd
dat gaat echt kut wordenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:28 schreef franklop het volgende:
niet ingeloste grid penalty wegens 5e motor onderdeelquote:
Haalt ie hem straks toch weer in, dubbele vernederingquote:Op zondag 7 juni 2015 20:28 schreef franklop het volgende:
Sparen ofzoquote:Op zondag 7 juni 2015 20:30 schreef VacaLoca het volgende:
Verstappen nog maar 2 sec achter Sainz... wat heeft die gedaan dan?
Volgens mij doen ze de primetime races livequote:Op zondag 7 juni 2015 20:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is dit een eenmalige actie van Veronica of gaan ze nu iedere F1 live uitzenden?
daarna vrouwtjesquote:Op zondag 7 juni 2015 20:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Eerst de finale Roland Garros en nu F1, lekker sportweekend zo.
alleen de avondraces geloof ik, dus ook nog VS, Brazilie bijv.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Alleen de avond races omdat ze niet meer zendtijd hebben.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niet meer moneys waarschijnlijkquote:Op zondag 7 juni 2015 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen de avond races omdat ze niet meer zendtijd hebben.
Overdag is het een kinderzender, ze zenden pas vanaf 18.00 uur uitquote:Op zondag 7 juni 2015 20:31 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Niet meer moneys waarschijnlijk
kijkt er wel iemand naar dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:31 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Niet meer moneys waarschijnlijk
En daartussen het werelduurrecord van Wiggoquote:Op zondag 7 juni 2015 20:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij was P12 in de kwali, dus kon niet alle strafplaatsen inlossen.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
daarom moest ie toch als laatste starten?
hij had er 2, 5 van de vorige race, 10 van die motorwissel. Aangezien hij maar 8 van de 15 plekken terug kon, moet hij ook nog een stop & go doenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
daarom moest ie toch als laatste starten?
En het begon al vannacht om 3 uur met de eerste wedstrijd op een WK voor de damesquote:Op zondag 7 juni 2015 20:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Straks +10 helaasquote:Op zondag 7 juni 2015 20:37 schreef Yaku het volgende:
[..]
Nog te vroeg. Zit nog 1.3 seconden achter SAI.
max zal toch weinig doen vrees ik ivm zijn pitstopquote:Op zondag 7 juni 2015 20:37 schreef Yaku het volgende:
[..]
Nog te vroeg. Zit nog 1.3 seconden achter SAI.
stfuquote:Op zondag 7 juni 2015 20:36 schreef DevilOfExcitement het volgende:
[..]
http://www.schoonenberg.n(...)oortoestel-3-stappen
Alonso zelf ook nite.....quote:Op zondag 7 juni 2015 20:37 schreef Fir3fly het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom Alonso bij Ferrari weg ging.
Beter dan die kleurloze Tillke circuits.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
WATT EEN GEVAARLIJK PARCOURS IS DIT ZEG
kan dit zomaar
er kan zomaar iemand uit de bocht vliegen en dan lig je in een rivier
wie heeft dit parcours gemaakt joh
dit is toch niet normaal joh
blijft jammer van die stop.quote:
Jaquote:Op zondag 7 juni 2015 20:41 schreef BrandX het volgende:
moet max zijn 10 sec. nog pakken bij zijn pit?
10quote:Op zondag 7 juni 2015 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
dot verstappen nog mee
ik zie niemand meer op 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |