Jij wilt afvallen en gaat dan zelf spek halen?quote:Op zondag 7 juni 2015 18:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wilde dus wat bbq spek kopen zodat ik de bbq aan kon zetten en dat vanavond kon oppeuzelen.
Wat denk je? Alles leeg, geen Smokey spek noch gemarineerde in een bakje.
Ik naar een andere lidil twee km verder niks! Niks zeg ik je, dit terwijl de Bombay curry marinade heerlijk is.
Uiteindelijk maar gezinsmenu friet gehaald.
al die marinades zijn goor, manquote:Op zondag 7 juni 2015 18:53 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jij wilt afvallen en gaat dan zelf spek halen?Haal dan beter gemarineerde kipfilet ofzo. Je kan ook lekker en gezond bbq-en.
of erger: TS heeft een gezinnetjequote:Op zondag 7 juni 2015 18:56 schreef Simterklaas het volgende:
TS heeft in zijn eentje een gezinsmenu opgegeten
#viesdik
En heeft dan alsnog het gezinsmenu helemaal alleen opgegeten voor de ogen van zijn kwijlend en verhongerend gezinnetjequote:
Ik heb niet eens een gezin gehad man. Als ze het zandpad nog eerder hadden weg gehaald had ik niet eens seks gehad.quote:
Bijna alles wat niet te vet is.quote:
Oh dat is wel een goeie tip geen vettige dingen op de bbq, bedankt man ik ga ermee aan de slag.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Bijna alles wat niet te vet is.
Tonijnsteaks zijn echt lekker van de bbq.
Nu vind ik spek sowieso heel nasty. Dat vind ik echt alleen lekker met pannenkoeken of een uitsmijter.
vlees vd Lidl willen eten is vragen om problemen. Derhalve slechte klaagquote:Op zondag 7 juni 2015 19:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goeie tip geen vettige dingen op de bbq, bedankt man ik ga ermee aan de slag.
Het valt wel mee, zo heb ik ook wat friet weg gegooid en een beker saus niet eens opgemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:51 schreef MrSalazar het volgende:
TS heeft serieus in zn eentje een 'gezinsmenu friet' opgegeten.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee dat valt helemaal niet mee, vetzak.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het valt wel mee, zo heb ik ook wat friet weg gegooid en een beker saus niet eens opgemaakt.
In een gezinsmenu zit:
2 grote friet.
2 bamiblokken
2 frikandellen
2 kroketten.
1 beker saus naar keuze.
Heb wat friet weg gegooid en de saus niet eens opgekregen dus valt reuze mee. Bovendien zijn suikers erger dan vetten.
Heb de saus gebruikt maar zo'n hele beker is teveel.quote:
Denk dat iedereen dat wel op krijgt hoor.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:56 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee dat valt helemaal niet mee, vetzak.
Oh sorry, ik had je verkeerd gelezen.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb de saus gebruikt maar zo'n hele beker is teveel.
Denk 't nietquote:Op zondag 7 juni 2015 19:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Denk dat iedereen dat wel op krijgt hoor.
Of je bent geen enorme vreetzak.quote:
Je hoeft er echt geen wreetzak voor te bij.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:59 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Of je bent geen enorme vreetzak.
Zoals jij.
Nouja het zou dan speklapjes worden 350 gram, 2 barbeque worsten, 4 ribsters, gehaktstaaf en kip spiesjes.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:02 schreef MrSalazar het volgende:
Wtf is dat trouwens voor een vervanging. I.p.v. speklapjes een 'gezinsmenu friet'
Ik zie dat het vet je naar het hoofd is gestegen.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je hoeft er echt geen wreetzak voor te bij.
Daar is niets mis mee, we hebben niet allemaal vrienden en gasten.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:05 schreef MrSalazar het volgende:
Lekker gezellig ook. In je eentje barbecuen.
Er is geen vrouwtje, alleen mezelf verder niks.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:06 schreef W.White het volgende:
Wie is er thuis het kokende vrouwtje, ts? Jij of je vriendje?
Nounou, kom op. En die knappe vent waar je wel eens, met gladgeschoren benen en een flamboyante cowboyhoedje, mee naar de dierentuin gaat dan? Die nodig je toch zeker wel uit voor een avondje barbecueworstjes peuzelen en knoflooksaus slikken, niet?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, we hebben niet allemaal vrienden en gasten.
[..]
Er is geen vrouwtje, alleen mezelf verder niks.
rot op met je halal-troep.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je moet Sucuk kopen. Is bij de lokale Turk te vinden. Is heerlijk
Die woont aan de andere kant van Nederland we ontmoeten ons soms af en toe eens als we tijd hebben. Maar gewoon als vrienden niets gays.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:09 schreef W.White het volgende:
[..]
Nounou, kom op. En die knappe vent waar je wel eens, met gladgeschoren benen en een flamboyante cowboyhoedje, mee naar de dierentuin gaat dan? Die nodig je toch zeker wel uit voor een avondje barbecueworstjes peuzelen en knoflooksaus slikken, niet?
Even lekker eikelstrelen #nohomoquote:Op zondag 7 juni 2015 20:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Die woont aan de andere kant van Nederland we ontmoeten ons soms af en toe eens als we tijd hebben. Maar gewoon als vrienden niets gays.
wat is dat?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je moet Sucuk kopen. Is bij de lokale Turk te vinden. Is heerlijk
Je bent maar al te geïnteresseerd maar ik doe niet aan zulke dingen, het meest gay-achtige dat ik ooit gedaan heb is naast iemand staan wildplassen.quote:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sucukquote:
wel acil sucuk toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sucuk
Over de lengte door midden hakken, op de bbq gooien en daarna tussen je brood.
Als wij bbq-en hangt de buurman direct over de schutting voor een bordje sucuk
nee man normaal is nep.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nah, de normale. Voor mij is dat de ecte ecte sucuk.
is vieze frituurtroepquote:Op zondag 7 juni 2015 21:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niks mis met Ribsters, of de pittigere variant.
Het was dit of een bak spek voor op de bbq. Al met al heeft TS zijn calorieën wel weer binnen.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:56 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee dat valt helemaal niet mee, vetzak.
TS is 100% troll.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het valt wel mee, zo heb ik ook wat friet weg gegooid en een beker saus niet eens opgemaakt.
In een gezinsmenu zit:
2 grote friet.
2 bamiblokken
2 frikandellen
2 kroketten.
1 beker saus naar keuze.
Heb wat friet weg gegooid en de saus niet eens opgekregen dus valt reuze mee. Bovendien zijn suikers erger dan vetten.
Je snapt hopelijk zelf wel dat je met zo'n eetpatroon 120 kilo weegt. Als jij niet zo zwaar wilt zijn en denkt dat met zoals je er nu uitziet geen vriendin kan krijgen, zou ik echt mijn eetpatroon veranderen.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dan ben je echt niks gewend kerel.
quote:Op maandag 8 juni 2015 10:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dan ben je echt niks gewend kerel.
Ja dat klopt, ik ga me ook beteren maar ik sta ervan te kijken dat mensen het abnormaal vinden. Ik krijg het best op allemaal.quote:Op maandag 8 juni 2015 10:25 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk zelf wel dat je met zo'n eetpatroon 120 kilo weegt. Als jij niet zo zwaar wilt zijn en denkt dat met zoals je er nu uitziet geen vriendin kan krijgen, zou ik echt mijn eetpatroon veranderen.
Ik zou dat wellicht ook opkrijgen, maar ik ga het niet proberen, omdat ik niet wil aankomen.quote:Op maandag 8 juni 2015 13:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik ga me ook beteren maar ik sta ervan te kijken dat mensen het abnormaal vinden. Ik krijg het best op allemaal.
bevat ook veel suiker.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:17 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik zou dat wellicht ook opkrijgen, maar ik ga het niet proberen, omdat ik niet wil aankomen.
Je maag is groter geworden door het bunkeren, zodat je meer eten nodig hebt om een verzadigd gevoel te krijgen. Misschien eet je ook snel en neem je grote happen, waardoor je te laat het gevoel krijgt dat je verzadigd bent.
Minder eten is in het begin erg moeilijk. Begin eerst met het niet nemen van bepaalde producten. Vervang frisdrank door thee, spa rood, versgeperste vruchtensap of gewoon water. Scheelt al een hoop geraffineerde suikers. Vermijd varkensvlees omdat daar een hoop transvet in zit. Gevogelte en vette vis is veel beter, gevolgd door rundvlees. En bak vlees niet in margarine want dat is eveneens transvet, maar in bijvoorbeeld arachide-olie. Die olie kan je trouwens ook gebruiken om zelf pindakaas te maken, wat lekker en gezond is. (Pindakaas uit supermarkt bevat eveneens transvet)
Ja, maar geen geraffineerde suikers. Teveel fruit is inderdaad ook niet goed, maar wel vééél beter dan die troep in snoep en frisdrank.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
bevat ook veel suiker.
probeer vooral heel eiwit rijk en idd gezonde vetten te eten, vermijd teveel goedkope energie als veel koohydraten
Kan wel, dat heet "wilskracht".quote:Op maandag 8 juni 2015 14:50 schreef Pulzzar het volgende:
Wanneer je een heel ongezond eetpatroon gewend bent en graag zoetigheid en/of hartigheid eet, kan je niet van de een op de andere dag alleen maar gezonde dingen eten en dat voortaan volhouden.
quote:
dat klopt maar of je het nu suiker of fructose noemt, is gewoon goedkope energie die bij overdaad op wordt geslagenquote:Op maandag 8 juni 2015 14:50 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ja, maar geen geraffineerde suikers. Teveel fruit is inderdaad ook niet goed, maar wel vééél beter dan die troep in snoep en frisdrank.
Wanneer je een heel ongezond eetpatroon gewend bent en graag zoetigheid en/of hartigheid eet, kan je niet van de een op de andere dag alleen maar gezonde dingen eten en dat voortaan volhouden. Je moet stapje voor stapje werken naar een gezondere levensstijl en alternatieven bedenken.
Wanneer je bijvoorbeeld enorme trek hebt in iets als een paar snickers, kan je bijvoorbeeld ook een bakje noten (geen borrelnoten uiteraard) en daar wat chocoladevlokken doorheen doen. Dan krijg je toch die sugar-rush, maar de gezondere noten geven je een verzadigd gevoel. Je hebt dan wel wat aan geraffineerde suikers binnen gekregen, maar minder dan wanneer je een zak snickers haalt en die helemaal leegvreet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |