Jij wilt afvallen en gaat dan zelf spek halen?quote:Op zondag 7 juni 2015 18:42 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wilde dus wat bbq spek kopen zodat ik de bbq aan kon zetten en dat vanavond kon oppeuzelen.
Wat denk je? Alles leeg, geen Smokey spek noch gemarineerde in een bakje.
Ik naar een andere lidil twee km verder niks! Niks zeg ik je, dit terwijl de Bombay curry marinade heerlijk is.
Uiteindelijk maar gezinsmenu friet gehaald.
al die marinades zijn goor, manquote:Op zondag 7 juni 2015 18:53 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Jij wilt afvallen en gaat dan zelf spek halen?Haal dan beter gemarineerde kipfilet ofzo. Je kan ook lekker en gezond bbq-en.
of erger: TS heeft een gezinnetjequote:Op zondag 7 juni 2015 18:56 schreef Simterklaas het volgende:
TS heeft in zijn eentje een gezinsmenu opgegeten
#viesdik
En heeft dan alsnog het gezinsmenu helemaal alleen opgegeten voor de ogen van zijn kwijlend en verhongerend gezinnetjequote:
Ik heb niet eens een gezin gehad man. Als ze het zandpad nog eerder hadden weg gehaald had ik niet eens seks gehad.quote:
Bijna alles wat niet te vet is.quote:
Oh dat is wel een goeie tip geen vettige dingen op de bbq, bedankt man ik ga ermee aan de slag.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Bijna alles wat niet te vet is.
Tonijnsteaks zijn echt lekker van de bbq.
Nu vind ik spek sowieso heel nasty. Dat vind ik echt alleen lekker met pannenkoeken of een uitsmijter.
vlees vd Lidl willen eten is vragen om problemen. Derhalve slechte klaagquote:Op zondag 7 juni 2015 19:23 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goeie tip geen vettige dingen op de bbq, bedankt man ik ga ermee aan de slag.
Het valt wel mee, zo heb ik ook wat friet weg gegooid en een beker saus niet eens opgemaakt.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:51 schreef MrSalazar het volgende:
TS heeft serieus in zn eentje een 'gezinsmenu friet' opgegeten.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee dat valt helemaal niet mee, vetzak.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Het valt wel mee, zo heb ik ook wat friet weg gegooid en een beker saus niet eens opgemaakt.
In een gezinsmenu zit:
2 grote friet.
2 bamiblokken
2 frikandellen
2 kroketten.
1 beker saus naar keuze.
Heb wat friet weg gegooid en de saus niet eens opgekregen dus valt reuze mee. Bovendien zijn suikers erger dan vetten.
Heb de saus gebruikt maar zo'n hele beker is teveel.quote:
Denk dat iedereen dat wel op krijgt hoor.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:56 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee dat valt helemaal niet mee, vetzak.
Oh sorry, ik had je verkeerd gelezen.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb de saus gebruikt maar zo'n hele beker is teveel.
Denk 't nietquote:Op zondag 7 juni 2015 19:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Denk dat iedereen dat wel op krijgt hoor.
Of je bent geen enorme vreetzak.quote:
Je hoeft er echt geen wreetzak voor te bij.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:59 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Of je bent geen enorme vreetzak.
Zoals jij.
Nouja het zou dan speklapjes worden 350 gram, 2 barbeque worsten, 4 ribsters, gehaktstaaf en kip spiesjes.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:02 schreef MrSalazar het volgende:
Wtf is dat trouwens voor een vervanging. I.p.v. speklapjes een 'gezinsmenu friet'
Ik zie dat het vet je naar het hoofd is gestegen.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je hoeft er echt geen wreetzak voor te bij.
Daar is niets mis mee, we hebben niet allemaal vrienden en gasten.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:05 schreef MrSalazar het volgende:
Lekker gezellig ook. In je eentje barbecuen.
Er is geen vrouwtje, alleen mezelf verder niks.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:06 schreef W.White het volgende:
Wie is er thuis het kokende vrouwtje, ts? Jij of je vriendje?
Nounou, kom op. En die knappe vent waar je wel eens, met gladgeschoren benen en een flamboyante cowboyhoedje, mee naar de dierentuin gaat dan? Die nodig je toch zeker wel uit voor een avondje barbecueworstjes peuzelen en knoflooksaus slikken, niet?quote:Op zondag 7 juni 2015 20:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, we hebben niet allemaal vrienden en gasten.
[..]
Er is geen vrouwtje, alleen mezelf verder niks.
rot op met je halal-troep.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je moet Sucuk kopen. Is bij de lokale Turk te vinden. Is heerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |