open deurquote:Op zondag 7 juni 2015 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
Jammer, was voor de spanning denk ik beter geweest als Stan de eerste set had gewonnen.
Daar ben ik heel goed in.quote:
200 euro kleine bet?quote:Op zondag 7 juni 2015 15:59 schreef GwaiLow het volgende:
Heb nu even een kleine bet van 200 euro op Wawrinka gegooid. Niet omdat ik echt denk dat hij nog zal winnen, maar meer omdat de odd zo lekker is en als afscheids bet voor Roland Garros 2015
Gratis bier voor het hele topic als je Wawa wint?quote:Op zondag 7 juni 2015 16:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij wel. Niet voor iedereen natuurlijk.
coolquote:Op zondag 7 juni 2015 15:59 schreef GwaiLow het volgende:
Heb nu even een kleine bet van 200 euro op Wawrinka gegooid. Niet omdat ik echt denk dat hij nog zal winnen, maar meer omdat de odd zo lekker is en als afscheids bet voor Roland Garros 2015
Ja, briljant, maar het einde lag echt aan Wawrinka.quote:
Tof. Ben benieuwd voor je.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:59 schreef GwaiLow het volgende:
Doet er een Rus mee?quote:
Als hij in de andere hoek had geslagen, had Djokovic daar gestaan. Djoko anticipeert en voorspelt extreem goed.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:27 schreef Federer-fan het volgende:
Altijd maar weer dat slaan in de hoek waar de tegenstander staat. Onbegrijpelijk.
Als Djokovic nu 3 games wint gaat de set toch naar hem?quote:Op zondag 7 juni 2015 16:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wawa gaat toch wel aardig los inmiddels. Moet gek lopen wil hij de set niet pakken.
Dat is mijn schuldquote:Op zondag 7 juni 2015 16:32 schreef Susi het volgende:
Ik zet 'm pas net aan en jullie hebben het er waarschijnlijk al uitgebreid over gehad, maar wie heeft Stan geadviseerd dit aan te trekken?
Ik wil hier niet een hele discussie over angaan, maar ik mis sinds een paar weken een korte pyjamabroek in mijn kast. Het is er een tot de knie. Hij is grijs met schuine rode en witte ruiten erin. IIemand enig idee?quote:Op zondag 7 juni 2015 16:32 schreef Susi het volgende:
Ik zet 'm pas net aan en jullie hebben het er waarschijnlijk al uitgebreid over gehad, maar wie heeft Stan geadviseerd dit aan te trekken?
ik had jou postg nog niet eens gelezen hahahaquote:Op zondag 7 juni 2015 16:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil hier niet een hele discussie over angaan, maar ik mis sinds een paar weken een korte pyjamabroek in mijn kast. Het is er een tot de knie. Hij is grijs met schuine rode en witte ruiten erin. IIemand enig idee?
ja maar dat geval van wrawinka is inderdaad gewoon een pyjama broek ofzo hahahaquote:Op zondag 7 juni 2015 16:35 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Op Wimbledon wordt ook Djokovic naar huis gestuurd...
Wat is daar nou een gelukje aanquote:
Zijn racket is in ieder geval wel geknaktquote:Op zondag 7 juni 2015 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Is Djokovic nu mentaal geknakt? Ik denk van wel.
Heeft Djokovic zijn racket gebroken?quote:
Ze zijn ook niet boos.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom zou je boos worden dat iemand zijn racket kapot maakt? Hij had hem toch zelf gekocht?
Wat zei hij dan?quote:
Jan Roelfs mad, Franse publiek mad.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet boos.Hij krijg alleen een waarschuwing.
Alsof je in elke wedstrijd van het toernooi met je racket zou mogen gooien, behalve in deze, omdat dit de finale is en er veel mensen naar kijken en je een voorbeeld bent voor de jeugd. Echt WTFquote:
Alles kort en totaal geen power. 2e service 130 kmh gemiddeld :/quote:Op zondag 7 juni 2015 16:53 schreef truedestiny het volgende:
Djokovic matig?? Wordt momenteel gewoon overpowered.
En de kinderen. Wie denk er aan de kinderen?!quote:Op zondag 7 juni 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet zwaarder gestraft, #1 onwaardig blabla
Beetje frustratie uiten is niet zo erg. Zolang je anderen er niet mee schaadt, lijkt me het niet zo'n probleem.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alsof je in elke wedstrijd van het toernooi met je racket zou mogen gooien, behalve in deze, omdat dit de finale is en er veel mensen naar kijken en je een voorbeeld bent voor de jeugd. Echt WTF
2e service is standaard: Zoveel mogelijk kick op Wawa zijn backhand.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alles kort en totaal geen power. 2e service 130 kmh gemiddeld :/
Gaat vooral omdat heel veel ballen van Djokovic gewoon rond de servicelijn landen, terwijl hij het echt met hebben van de diepte in zijn slagen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:53 schreef truedestiny het volgende:
Djokovic matig?? Wordt momenteel gewoon overpowered.
Ah je gaat het nog goedpraten ook.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alsof je in elke wedstrijd van het toernooi met je racket zou mogen gooien, behalve in deze, omdat dit de finale is en er veel mensen naar kijken en je een voorbeeld bent voor de jeugd. Echt WTF
Ik ga het niet goedpraten. Ik kraak het populistische commentaar van Roelfs af. Met je racket gooien is nergens nodig, niet in deze wedstrijd, niet in een der welke wedstrijd van het toernooi en zelfs niet op het meest kansloze niveau in Nederland. Het commentaar van Roelfs net slaat ook echt helemaal nergens op.quote:
Wordt gewoon op Sporza uitgezonden hoor. Jullie kiezen er zelf voor om naar Roelfs te luisteren, dan moet je er ook niet over zeurenquote:Op zondag 7 juni 2015 16:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jantje zit er naast.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wordt gewoon op Sporza uitgezonden hoor. Jullie kiezen er zelf voor om naar Roelfs te luisteren, dan moet je er ook niet over zeuren
Inderdaad ja. Hij laat Wawrinka teveel uithalen, niet genoeg diepte, niet genoeg spreiding.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gaat vooral omdat heel veel ballen van Djokovic gewoon rond de servicelijn landen, terwijl hij het echt met hebben van de diepte in zijn slagen.
doe niet zo dom johquote:Op zondag 7 juni 2015 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Is Djokovic nu mentaal geknakt? Ik denk van wel.
Op eurosport is het ook prima, geen idee hoe die man verder heet trouwens.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wordt gewoon op Sporza uitgezonden hoor. Jullie kiezen er zelf voor om naar Roelfs te luisteren, dan moet je er ook niet over zeuren
Kristie Boogert.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op eurosport is het ook prima, geen idee hoe die man verder heet trouwens.
Nee, het gaat om Abe Kuijlquote:Op zondag 7 juni 2015 17:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij een snor heeft weet ik genoeg.
Alsof dat zo werktquote:Op zondag 7 juni 2015 16:59 schreef Mani89 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel rackets er de komende dagen sneuvelen door makkelijk beïnvloedbare jeugd die in Djokovic hun idool zien, totaal onverantwoord gedrag.
WR-poging Wiggo bedoel je.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Hopelijk zijn ze klaar voordat de F1 begint.
Dat wordt rondjes 34.4.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat daar slechte luchtcirculatie is dus dat wordt niks.
Federer iig twee keer. In zijn eerste wedstrijd tegen een volgens mij 16-jarige genaamd Rafaël Nadal. En een keer tegen Djokovic.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:59 schreef DaveDave09 het volgende:
Kan mij niet herinneren dat nadal of federer ook een racket hebben gemold, confirm iemand?
Keek laatst nog 2008 of 2009 wimbledon finale waar nadal in de 4e set mp miste en bijna zijn racket kapot wilde slaan maar zich nog kon inhouden, een ware kampioen
Nadal is een baas.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Federer iig twee keer. In zijn eerste wedstrijd tegen een volgens mij 16-jarige genaamd Rafaël Nadal. En een keer tegen Djokovic.
Nadal denk ik nooit?
Was de jonge Federer niet een heethoofd die regelmatig met spullen smeet?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Federer iig twee keer. In zijn eerste wedstrijd tegen een volgens mij 16-jarige genaamd Rafaël Nadal. En een keer tegen Djokovic.
Nadal denk ik nooit?
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:59 schreef DaveDave09 het volgende:
Kan mij niet herinneren dat nadal of federer ook een racket hebben gemold, confirm iemand?
Keek laatst nog 2008 of 2009 wimbledon finale waar nadal in de 4e set mp miste en bijna zijn racket kapot wilde slaan maar zich nog kon inhouden, een ware kampioen
Wie? Gustavo Kuerten en Marcelo Rios, dat waren pas kampioenen.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een klunzen zijn jullie...''''
jullie hebben zeker no![]()
![]()
![]()
oit john mcenroe aan het werk gezien
Dat klopt, was een zeer onsportieve speler in de jeugd.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Was de jonge Federer niet een heethoofd die regelmatig met spullen smeet?
Nadal zit inderdaad teveel onder de duim van zijn oom.
Nee man, die Oostenrijker van 20 jaar geledenquote:Op zondag 7 juni 2015 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie? Gustavo Kuerten en Marcelo Rios, dat waren pas kampioenen.
Wat vind je van die Argentijntjes? Nabaldian, Puerta, Coria, Gaudio, Canas, Chela?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie mijzelf vooral als Baghdatis en Verkerk fan.
Nabaldian had een mooie haarband, dus daar was ik fan van.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je van die Argentijntjes? Nabaldian, Puerta, Coria, Gaudio, Canas, Chela?
la me niet lachen johquote:Op zondag 7 juni 2015 17:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie? Gustavo Kuerten en Marcelo Rios, dat waren pas kampioenen.
1.80-2.20 in het voordeel van Djokovic, maar dat is op 40-40 deze game. Als Wawrinka deze game pakt is hij favorietquote:
Muster.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee man, die Oostenrijker van 20 jaar geleden
Dat was 70 jaar geleden toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee man, die Oostenrijker van 20 jaar geleden
en toch wint djokovicquote:
wawrinka is te goed.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:32 schreef hhh38 het volgende:
Bezwijkt Djoko onder de druk of ligt het aan Wawrinka?
Ik zou al je spaargeld erop inzetten Klaasquote:Op zondag 7 juni 2015 17:34 schreef klaasweetalles het volgende:
de 4e set wordt voor djokovic
100 procent zeker
en de vijfde ook
Idd, verdubbel hetquote:Op zondag 7 juni 2015 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou al je spaargeld erop inzetten Klaas
heb ik net gedaanquote:Op zondag 7 juni 2015 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou al je spaargeld erop inzetten Klaas
Yup, djoko weet ookwel dat nadal dit jaar nog bagger wasquote:Op zondag 7 juni 2015 17:34 schreef TennispeRFect het volgende:
Als Wawa wint is het dik verdient en een absolut drama voor Djoko al heeft hij dit jaar al een GS in de pocket.
Hij had er net 1quote:Op zondag 7 juni 2015 17:35 schreef 1239758715981 het volgende:
Djokovic heeft voor het laatst een BP gehad in de eerste game van de 2e set
Stan is duidelijk de betere speler
Dat is niet gek.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wel gek: Stan is favoriet voor de winst maar Djokovic is ruim favoriet voor winst van set 4.
Yup, en dan wint die 4 games op rij voor 6-2 setwinstquote:Op zondag 7 juni 2015 17:35 schreef Federer-fan het volgende:
Blessurebehandeling voor Djokovic in aantocht.
Lijkt me dat de winnaar van de vierde set het toernooi wintquote:Op zondag 7 juni 2015 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
Wel gek: Stan is favoriet voor de winst maar Djokovic is ruim favoriet voor winst van set 4.
Niet als Djokovic hem wint, dan moeten ze nog een 5de set spelen.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Lijkt me dat de winnaar van de vierde set het toernooi wint
Waarom niet?quote:
Hij zal straks wel vragen aan de umpire of de wedstrijd gestaakt kan worden wegens invallende duisternisquote:Op zondag 7 juni 2015 17:36 schreef opgebaarde het volgende:
Als djokovic Murray uit zijn spel probeerde te halen met zijn blessure behandeling na de vierde set, dan vraag ik mij af of djokovic doorheeft wat de stand is
Kans dat Djoko twee sets achter elkaar wint is ongeveer 0.5*0.5=0.25. Kans dat hij een set wint is ongeveer 0.5.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:34 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat Djoko 60% kans heeft de 4e zet te winnen en 80% kans de 5e zet te winnen als die er komt. Dan heeft Djoko 48% kans dat hij de wedstrijd wint en Wawa 52% kans.quote:
Stel dat de kans dat Djokevic een set pakt 60% is, dan is de kans dat hij de wedstrijd pakt slechts 36%.quote:
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2015 17:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stel dat Djoko 60% kans heeft de 4e zet te winnen en 80% kans de 5e zet te winnen als die er komt. Dan heeft Djoko 48% kans dat hij de wedstrijd wint en Wawa 52% kans.
quote:Op zondag 7 juni 2015 17:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Stel dat de kans dat Djokevic een set pakt 60% is, dan is de kans dat hij de wedstrijd pakt slechts 36%.
Ja, dat verwacht ik wel. 6-3 6-3 voor Djokovic vanaf nu.quote:
Zeg je expres 6-3 in de vijfde set met als boodschap dat djokovic dan wel twee keer breekt?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat verwacht ik wel. 6-3 6-3 voor Djokovic vanaf nu.
Je kunt ook met 6-3 winnen terwijl je 1 keer breekt.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeg je expres 6-3 in de vijfde set met als boodschap dat djokovic dan wel twee keer breekt?
Zoals ik al zei...quote:Op zondag 7 juni 2015 17:49 schreef Federer-fan het volgende:
Ik denk dat het vanaf nu bergafwaarts gaat met Wawrinka. Het luistert te nauw wat hij doet en dat houdt hij geen anderhalve set meer vol.
Niet 2 sets op rijquote:Op zondag 7 juni 2015 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt ook met 6-3 winnen terwijl je 1 keer breekt.
Ja, zeker. Ik gun het ze eerlijk gezegd beiden wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:06 schreef DuTank het volgende:
Wat een geweldige wedstrijd. Hopen op een 5e set.
Amen!quote:Op zondag 7 juni 2015 18:00 schreef Marcoss het volgende:
En iedereen maar zeggen dat Djokovic in de kwartfinale en daarna halve finale al de finale speelde
Ik heb wel een lichte voorkeur voor Wawrinka. Altijd de underdog hahaquote:Op zondag 7 juni 2015 18:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker. Ik gun het ze eerlijk gezegd beiden wel.
Niet twee sets achter elkaar en daar had jij het over maar blijkbaar is 6-3 hetzelfde als 6-4 maar ook weer niet begrijp ikquote:Op zondag 7 juni 2015 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt ook met 6-3 winnen terwijl je 1 keer breekt.
Djokovic-Wawrinka is wel de match up van de afgelopen 3 jaar ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:07 schreef Marcoss het volgende:
Wawrinka en Djoko spelen sowieso enkel
5-setters op een GS..
Vind hem vandaag ook te afwachtend spelen.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het toch jammer dat Djokovic niet altijd speelt met dezelfde intentie als op die BPs. Speelt over het algemeen vrij afwachtend.
Tegen Murray niet, toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind het toch jammer dat Djokovic niet altijd speelt met dezelfde intentie als op die BPs. Speelt over het algemeen vrij afwachtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |