Maar wat is er tegen om gewoon eens wat te doen aan het feit dat je niet interessant bent?quote:Op zondag 7 juni 2015 16:47 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als je na je 30ste nog maagd/groentje bent dan geeft dat een signaal dat je niet interessant bent voor vrouwen en dat je beter je zoektocht kan staken. Je moet je geluk dan niet bij een vrouw zoeken, maar juist in andere dingen die je gelukkig maken (hobbies, werk, etc.) Als dat echt niet werkt dan rest er niets anders op dan in de Waal of de Maas te springen en te verdrinken. Klinkt hard, maar zeker voor 25-30-jarigen zijn er genoeg mogelijkheden om aan een vrouw te komen.
Deze mongoolquote:Op zondag 7 juni 2015 16:47 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als je na je 30ste nog maagd/groentje bent dan geeft dat een signaal dat je niet interessant bent voor vrouwen en dat je beter je zoektocht kan staken. Je moet je geluk dan niet bij een vrouw zoeken, maar juist in andere dingen die je gelukkig maken (hobbies, werk, etc.) Als dat echt niet werkt dan rest er niets anders op dan in de Waal of de Maas te springen en te verdrinken. Klinkt hard, maar zeker voor 25-30-jarigen zijn er genoeg mogelijkheden om aan een vrouw te komen.
Dan kan Erno geen aandacht meer hoereren op KLB.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar wat is er tegen om gewoon eens wat te doen aan het feit dat je niet interessant bent?
Is dat niet eerder een gebrek bij jou, dan een eis aan de ander?quote:Op zondag 7 juni 2015 16:26 schreef Inalegranza het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar er zijn zaken die echt dealbreakers kunnen zijn. Ik zou bijvoorbeeld nooit met iemand kunnen verderdaten die drugs gebruikt, al zou het voor de rest een leuke jongen zijn.
Zelfs op een forum kan hij niet aantrekkelijk zijn ... dat lijkt me genoeg bewijs.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Deze mongoolzelfde als nieuwenier die wat zegt over auto
rijden of onderhoud
En toch straalt er altijd een soort trieste wanhoop uit je posts wanneer je doet alsof je verstand hebt op liefdesgebied.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:47 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dit een beetje ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Deze mongoolzelfde als nieuwenier die wat zegt over auto
rijden of onderhoud
Zwaktebodquote:Op zondag 7 juni 2015 16:59 schreef Erno-BE het volgende:
En log me wel weer uit.
Ik beloof anderhalve maand (dus tot 22 juli) niet meer te posten
Ja ik heb ook wel eens gevraagd of hij wel eens date via internet (wat op zich een goede manier is om vrouwen te leren kennen als 30-plusser). Maar niks van dat alles.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan moet hij zorgen dat hij een beetje meespeelt, wellicht leert hij er zelfs iets van door jouw verhalen aan te horen.
En dan nog een wat onrealistische eisen. Zoals: Ze moet alles oké vinden en mag nooit boos of chagrijnig worden. Al is het nog zo'n luizenstreek die je haar geleverd hebt.quote:Op zondag 7 juni 2015 12:14 schreef Noriega het volgende:
Toch ken ik er een paar die dan wel weer een hele lijst aan stellen aan hun vriendin. DIngen als: Ze moet universitair opgeleid zijn, mag niet roken, moet maat 36 hebben, mag geen bril hebben, moet van allerlei nerdzaken houde, mag geen tattoos/piercings hebben, moet huislijk zijn enzovoort.
en ook nog braddy trekjes!quote:Op zondag 7 juni 2015 16:59 schreef Erno-BE het volgende:
En log me wel weer uit.
Ik beloof anderhalve maand (dus tot 22 juli) niet meer te posten
Je kan zelfs op een forum als FOK! iemand ontmoeten. Is hij geen homo?quote:Op zondag 7 juni 2015 17:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel eens gevraagd of hij wel eens date via internet (wat op zich een goede manier is om vrouwen te leren kennen als 30-plusser). Maar niks van dat alles.
Veel van die gasten weigeren ook hun standaard patronen aan te passen. Het is ook zo lekker veilig om niks te hoeven veranderen en in de vetrouwde nikserigheid. Straks krijgen ze nog echt een vriendin, brrr eng.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja ik heb ook wel eens gevraagd of hij wel eens date via internet (wat op zich een goede manier is om vrouwen te leren kennen als 30-plusser). Maar niks van dat alles.
Dat heet autisme.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Veel van die gasten weigeren ook hun standaard patronen aan te passen. Het is ook zo lekker veilig om niks te hoeven veranderen en in de vetrouwde nikserigheid. Straks krijgen ze nog echt een vriendin, brrr eng.
Wat een onzinredenatie. Er zijn zat mensen die echte laatbloeiers op dit vlak genoemd kunnen worden. Jij bent wel de laatste persoon waarvan ik liefdesadvies zou aannemen.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:47 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Neuh dat niet, verder ook een normale kerel, maar hij weigert gewoon om iets te beginnen op het dating/relatie vlak. En dat moet hij ook zelf weten, maar ja dan vrees ik wel dat hij nooit aan een vrouw komt.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan zelfs op een forum als FOK! iemand ontmoeten. Is hij geen homo?
Klopt, ook vaak met het idee in hun achterhoofd van: 'het wordt toch niks' of 'laat mij maar lekker vrijgezel zijn' en 'mooi geen gezeur aan m'n kop'.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Veel van die gasten weigeren ook hun standaard patronen aan te passen. Het is ook zo lekker veilig om niks te hoeven veranderen en in de vetrouwde nikserigheid. Straks krijgen ze nog echt een vriendin, brrr eng.
Ik denk dat als ik als dertiger maagd zou zijn dat ik hem alleen al bij het idee nu eindelijk ontmaagd te worden al hard zou zijn.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je wel een drempeltje over, of krijg jij hem zomaar hard bij het zien van een volledig onaantrekkelijk wezen?
Ik denk dat je dat best kunt stellen als je maagd bent op je 36e.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel ver in blessuretijd zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |