Je moet gewoon net iets onder je niveau versieren. Dat is de juiste tactiek.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:55 schreef Druppelss het volgende:
[..]
serieus?waarom niet af en toe een iets minder lekker mokkel neuken? Als je geil bent maakt het echt niet zoveel uit hoor..
Ik baal al enorm dat ik met een vwo-diploma op het hbo zit, aangezien vwo/wo-meiden het leukst zijn, dan moet ik ook nog kijken naar het mbo (onder mijn niveau), nee dankje. Dan ga ik het nog liever met een robot doen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 15:57 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Je moet gewoon net iets onder je niveau versieren. Dat is de juiste tactiek.
Werkt altijd
Ja, maar die kwaliteit waar jij voor gaat gaat zelf ook voor kwaliteit, dus dan val jij weer af. Oftewel, op de manier die je nu hanteert gaat het nooit lukken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik baal al enorm dat ik met een vwo-diploma op het hbo zit, aangezien vwo/wo-meiden het leukst zijn, dan moet ik ook nog kijken naar het mbo (onder mijn niveau), nee dankje. Dan ga ik het nog liever met een robot doen.
Nogmaals, ik ga voor kwaliteit, niet voor kwantiteit
Op het vwo heb ik echt wel contact gehad met kwalitatief hoogwaardige meiden. Dat is allemal verdwenen sinds ik op het hbo zit. Echt man, ik haat het hbo.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar die kwaliteit waar jij voor gaat gaat zelf ook voor kwaliteit, dus dan val jij weer af. Oftewel, op de manier die je nu hanteert gaat het nooit lukken.
Ja super. en die kwalitatief hoogwaardige mensen zijn allemaal niet voor jou gegaan. Go figure.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Op het vwo heb ik echt wel contact gehad met kwalitatief hoogwaardige meiden. Dat is allemal verdwenen sinds ik op het hbo zit. Echt man, ik haat het hbo.
Negeer deze man toch. Hij wil enkel aandacht. Wordt helemaal niks met deze jongen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja super. en die kwalitatief hoogwaardige mensen zijn allemaal niet voor jou gegaan. Go figure.
Wat ben je toch ook een heerlijke troll!quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik baal al enorm dat ik met een vwo-diploma op het hbo zit, aangezien vwo/wo-meiden het leukst zijn, dan moet ik ook nog kijken naar het mbo (onder mijn niveau), nee dankje. Dan ga ik het nog liever met een robot doen.
Als je er achter zit bij aardrijkskunde heb je nog geen relatie. Dat je zelfs nog nooit zo'n meid hebt gekust zou je toch aan het denken moeten zetten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Op het vwo heb ik echt wel contact gehad met kwalitatief hoogwaardige meiden. Dat is allemal verdwenen sinds ik op het hbo zit. Echt man, ik haat het hbo.
Tja, zo kieskeurig ben ik dan niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 19:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt in waarom je naar niveau zal kijken. Sommige willen gewoon van kind af aan een baan die ze met een mbo opleiding kan bereiken. Dan is het niet per definitie zo dat je er niet op niveau mee kan praten.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:43 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Tja, zo kieskeurig ben ik dan niet.
Mijn ex/vriendin (wat het ook is) doet mbo.
Scheelt wel dat ik ondanks mijn voorkomen uit een familie komt waar niemand heeft gestudeerd. Zal dus niet neerkijken op een lager niveau zoals jij wel doet.
Het is inderdaad wel het betere trolwerk. En vrij geloofwaardig ook, aangezien dit soort figuren (die eisen durven te stellen als pukkelmaagd) in grote hoeveelheden op de interwebs aanwezig zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2015 20:24 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een heerlijke troll!
Als je voltijds werkt betekent niet meteen dat je een burgerlijk leven moet leiden met bijvoorbeeld een koophuis, auto, etc. En bij dertig heb je nog genoeg energie om te feesten en de beest uit te hangen.quote:
Lijkt er inderdaad op dat je nu een heel leuk leven hebt op dit momentquote:Op donderdag 11 juni 2015 08:51 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als je voltijds werkt betekent niet meteen dat je een burgerlijk leven moet leiden met bijvoorbeeld een koophuis, auto, etc. En bij dertig heb je nog genoeg energie om te feesten en de beest uit te hangen.
Ik zeg toch, ik heb tijd zat. Er rusten geen verplichtingen op mijn schouders. En als ik 37 ben maak ik allemaal mooie dingen mee terwijl mijn leeftijdsgenoten aan de pampers zitten. Gewoon lang leven de lol tot je 50ste
Maar wanneer ja je er eens mee beginnen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 08:51 schreef Erno-BE het volgende:
Ik zeg toch, ik heb tijd zat. Er rusten geen verplichtingen op mijn schouders. En als ik 37 ben maak ik allemaal mooie dingen mee terwijl mijn leeftijdsgenoten aan de pampers zitten. Gewoon lang leven de lol tot je 50ste
Precies.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:59 schreef jasperte het volgende:
[..]
Ik zie ook niet echt in waarom je naar niveau zal kijken. Sommige willen gewoon van kind af aan een baan die ze met een mbo opleiding kan bereiken. Dan is het niet per definitie zo dat je er niet op niveau mee kan praten.
Bovendien kunnen mensen op de unie sociaal heel dom zijn. Dat heeft namelijk niks met opleidingsniveau te maken.
Mbo sletjes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:49 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Precies.
Al helemaal idioot vind ik het wanneer men beweert dat mbo meiden sletteriger zijn dan hbo/wo.
Misschien het grote gros, maar die generalisatie altijd is onzin
Die denken dan altijd dat ik een player benquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:57 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Je moet gewoon net iets onder je niveau versieren. Dat is de juiste tactiek.
Werkt altijd
andere nerd dingen,quote:Op maandag 8 juni 2015 13:33 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik vraag me soms toch af hoe het nerds af zou gaan als we in een andere tijd leefde, zeg maar 40 jaar geleden ofzo.
De hele dag op hun reet zitten gamen/computeren, geen interesses/ondernemen in wat dan ook behalve computers en fokking apps.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die denken dan altijd dat ik een player ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!
Die gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij mij ook maar een aantal spreken toch met je af uiteindelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die denken dan altijd dat ik een player ben
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |